Diskusia k článku Rada pre reklamu riešila sťažnosti na TV spot Expresu
Po tom čo odvysielali v televízii v rámci Big Brother a VyVolený mi už podobné zmienky ako napísal Miki prídu smiešne. Kultúra v médiách sa vďaka týmto reality show zmenila tak výrazne, že výsledkom je morálny úpadok celej spoločnosti. Ja to ešte strávim, ale predstavte si, že podobné reality show sú hitom 12 ročných detí. Čo už môže s nimi spraviť keď to sledujú tak to si mnohí ani nedokážu predstaviť. To je úpadok voči morálke a nie jedna smiešna reklama o požiarnikoch a gogo požiarničkách. Pozornosť verejnosti sa na Slovensku vždy dosť často upriamuje na nepodstatné detaily a pritom im tie podstatné unikajú.
Miki a co je na tom, ze reklamy xcu pritahnut pozornost nahymi zenami??? Je doba emancipacie, hehehe :))))
Túto reklamu môžem nazvať stručne:
Dalšia reklama, kt. sa pokúša pritiahnúť pozornosť ženou. V poslednom čase sme si, bohužiaľ, už na takéto reklamy zvykli. Je len len dobré, že niekto na tento problém upozornil. Preto ďakujem tým 3 Trnavčanom.
Ja síce reklamu nepovažujem za nápaditú, ale určitá vnútorná konzistencia obsahu a symbolov tam je. V každom prípade mi pripadá hlúpe, ak sa niekto v dobe reality show ako "Big Brother" a "VyVolení" sťažuje túto reklamu rádia Expres a ako dôvody uvádza niečo ako proti morálke, neslušná a urážajúca dôstojnosť. Skôr si myslím, že ten dotyčný sťažovateľ to urobil buď z recesie alebo to nemá v hlave celkom v poriadku. No ale je to len môj názor.
ja som pisal ten prispevok nizsie s tymto nazvom.. Luco, mal som na mysli cisla ucinnosti reklamy, nie prieskumy pocuvanosti.. ano, pocuvanie expresu je v sucasnosti in.. pocuvam expres, tak som in.. tak zial uvazuje mnoho slovakov...ale myslim, ze je len otazkou casu, kedy sa rozdiel medzi nimi a ostatnymi stanicami zacne zmensovat.. mozno si dlhodobo udrzia poziciu lidra, ale nie s takym naskokom.. ludia sa nasytia a zacnu hladat alternativu (nemyslim alternativnu muziku, len pre istotu poznamenavam :o)
Ja som myslel tu Expresacku :-)))). Reklamu na Fun-ko som este nevidel ale uz bezi aj nova reklama na Okey.
Ta reklama na fun bezi len druhy tyzden tak to sa asi tak rychlo neukazu vysledky :)))
Pocuvanost sa robila priebezne 3 mesiace dozadu a to nepocitam statistiku dat, ktore sa este musia vyhodnotit. Reklama ide v telke mozno mesiac /neviem presne TV velmi nepozeram/ To si fakt myslite, ze iba jedna reklama urobi tolko zazraku? Takze asi tazko...naivita ovplyvnuje slovákov-hlupe hlavy.
vazeni, hned na uvod - expres nepocuvam a fakt ho nemusim. ale hovorite o dvoch uplne rozlicnych veciach. ten spot bol predsa robeny na zakazku reklamnou agenturou, ktorej kreativci ju vymysleli, radio ju len odsuhlasilo. a ked sa pozriete na cisla, hovoria za vsetko. takze ak niekto povie, ze ta reklama nebola podarena (hoci uznavam, ze kazdy ma iny vkus), ale som presvedceny, ze vacsia cast tychto ohlasov je takych apriori, lebo je to expres. a na margo aktualneho spotu funradia, ktory spomina andy - tak sa robi reklama za par supiek.. (a mali uz aj podstatne lepsie!)
...nechutne, PR ako vysite. radia.sk o5 nesklamali :)
Na reklamu by si najprv mal pozerat z toho hladiska ci je ucinna a ako vidim tie cisla tak ucinna bola.
Vsak sa spamatajte chlapci. Ta reklama by sa vam pacila aj keby tam boli nejake morbidnosti ..... ale hlavne ze je to vas oblubeny Ex (skoda slov)! Myslim ze by ste si mali pozriet reklamu na Fun a tam by ste uvideli ako sa robi reklama vy amateri :)))
rt: Zavist robi svoje vsak :-))))
Luco: Ja si myslim ze sa im to podarilo kedze su tam kde su. Ta reklama bola nahodou trefna.
No ja si myslím, že sa im to podarilo a VEĽMI, pretože ako som práve počul, tak EXPRES predbehol v počúvanosti aj Slovenský Rozhlas a je NAJpočúvanejšie rádio na Slovensku N.O.1 :-))))
Treba povedat, ze toto radio robilo a robi nechutnu propagaciu a vtieravo sa pretlaca eterom...na moje prekvapenie stale uspesne. Ale tato reklama sa im nepodarila...Je to aj na billboardoch a tam si to clovek ani nevsimne /nema to hlavu ani patu/...takze toto sa vam nepodarilo Expresaci :-))))
co moze byt lepsie ako dobre PR? a vety typu: "Reklama je určená širokej verejnosti, je nápaditá a dynamická, s vnútornou konzistenciou obsahu a symbolov." akoze sorry, ale ten brak je napadity? ta reklama je presne taka otrasna ako to radio a tak tupa ako ich posluchaci...
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň