menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Rada pre reklamu riešila sťažnosti na TV spot Expresu

| Rada pre reklamu

Arbitrážna komisia Rady pre reklamu musela koncom septembra riešiť sťažnosti troch fyzických osôb, ktoré nariekali nad aktuálnou televíznou kampaňou Rádia Expres. Spomínané osoby z Trnavy ju považujú za neslušnú a domnievajú sa, že Rádio Expres nie je žiaden go-go bar a neponúka také služby, aké uvádza v reklame. Rada ale reklamu nepovažuje za neslušnú, skôr nápaditú a dynamickú.

Predmetná televízna reklama sa odohráva v prostredí pracoviska požiarnej služby, kde sa podobne ako požiarnici spustia po tyčiach tri tanečníčky štylizované do pozície požiarničiek a prítomným hasičom "spestria“ službu – so záverečným sloganom Ži svoj hit a horiacim symbolom X Rádia Expres. Podľa komisie je reklama určená širokej verejnosti, je nápaditá a dynamická, s vnútornou konzistenciou obsahu a symbolov. Televízny spot neprezentuje nahotu ľudského tela pohoršujúcim spôsobom, nie je neslušná a teda ani spôsobilá znižovať ľudskú dôstojnosť.

Predmetná televízna kampaň Rádia Expres splnila podmienky určené Kódexom pre jej uvedenie a na základe vyššie uvedeného Komisia hlasovaním rozhodla, že reklama nie je v rozpore s Kódexom a sťažnosti sťažovateľov sú neopodstatnené.

Celý televízny spot si môžete pozrieť TU [formát mpeg video].

pridať príspevok  Diskusia k článku: 17 príspevkov

NoName (neregistrovaný, 87.197.204.xxx)
NoName (neregistrovaný, 87.197.204.xxx)
21.10.2005 01:01
0
0

Po tom čo odvysielali v televízii v rámci Big Brother a VyVolený mi už podobné zmienky ako napísal Miki prídu smiešne. Kultúra v médiách sa vďaka týmto reality show zmenila tak výrazne, že výsledkom je morálny úpadok celej spoločnosti. Ja to ešte strávim, ale predstavte si, že podobné reality show sú hitom 12 ročných detí. Čo už môže s nimi spraviť keď to sledujú tak to si mnohí ani nedokážu predstaviť. To je úpadok voči morálke a nie jedna smiešna reklama o požiarnikoch a gogo požiarničkách. Pozornosť verejnosti sa na Slovensku vždy dosť často upriamuje na nepodstatné detaily a pritom im tie podstatné unikajú.

kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
20.10.2005 14:40
0
0

Miki a co je na tom, ze reklamy xcu pritahnut pozornost nahymi zenami??? Je doba emancipacie, hehehe :))))

Miki (neregistrovaný, 213.81.187.xxx)
Miki (neregistrovaný, 213.81.187.xxx)
20.10.2005 14:05
0
0

Túto reklamu môžem nazvať stručne:
Dalšia reklama, kt. sa pokúša pritiahnúť pozornosť ženou. V poslednom čase sme si, bohužiaľ, už na takéto reklamy zvykli. Je len len dobré, že niekto na tento problém upozornil. Preto ďakujem tým 3 Trnavčanom.

NoName (neregistrovaný, 213.81.170.xxx)
NoName (neregistrovaný, 213.81.170.xxx)
09.10.2005 02:39
0
0

Ja síce reklamu nepovažujem za nápaditú, ale určitá vnútorná konzistencia obsahu a symbolov tam je. V každom prípade mi pripadá hlúpe, ak sa niekto v dobe reality show ako "Big Brother" a "VyVolení" sťažuje túto reklamu rádia Expres a ako dôvody uvádza niečo ako proti morálke, neslušná a urážajúca dôstojnosť. Skôr si myslím, že ten dotyčný sťažovateľ to urobil buď z recesie alebo to nemá v hlave celkom v poriadku. No ale je to len môj názor.

Anonym (neregistrovaný, rev-195.91.116.207.t-mobile.xxx)
Anonym (neregistrovaný, rev-195.91.116.207.t-mobile.xxx)
05.10.2005 22:38
0
0

ja som pisal ten prispevok nizsie s tymto nazvom.. Luco, mal som na mysli cisla ucinnosti reklamy, nie prieskumy pocuvanosti.. ano, pocuvanie expresu je v sucasnosti in.. pocuvam expres, tak som in.. tak zial uvazuje mnoho slovakov...ale myslim, ze je len otazkou casu, kedy sa rozdiel medzi nimi a ostatnymi stanicami zacne zmensovat.. mozno si dlhodobo udrzia poziciu lidra, ale nie s takym naskokom.. ludia sa nasytia a zacnu hladat alternativu (nemyslim alternativnu muziku, len pre istotu poznamenavam :o)

Aktuálne články

Počúvanosť
štvrtok, 21.11.2024
1.
18,70%   + 11,00%
2.
18,31%   - 3,79%
3.
12,16%   - 1,10%
4.
11,13%   - 2,63%
5.
7,98%   - 0,81%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 21.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
46. týždeň 2024 11.11.2024 - 17.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Eminem
Houdini
5.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over