Arbitrážna komisia Rady pre reklamu musela koncom septembra riešiť sťažnosti troch fyzických osôb, ktoré nariekali nad aktuálnou televíznou kampaňou Rádia Expres. Spomínané osoby z Trnavy ju považujú za neslušnú a domnievajú sa, že Rádio Expres nie je žiaden go-go bar a neponúka také služby, aké uvádza v reklame. Rada ale reklamu nepovažuje za neslušnú, skôr nápaditú a dynamickú.
Predmetná televízna reklama sa odohráva v prostredí pracoviska požiarnej služby, kde sa podobne ako požiarnici spustia po tyčiach tri tanečníčky štylizované do pozície požiarničiek a prítomným hasičom "spestria“ službu – so záverečným sloganom Ži svoj hit a horiacim symbolom X Rádia Expres. Podľa komisie je reklama určená širokej verejnosti, je nápaditá a dynamická, s vnútornou konzistenciou obsahu a symbolov. Televízny spot neprezentuje nahotu ľudského tela pohoršujúcim spôsobom, nie je neslušná a teda ani spôsobilá znižovať ľudskú dôstojnosť.
Predmetná televízna kampaň Rádia Expres splnila podmienky určené Kódexom pre jej uvedenie a na základe vyššie uvedeného Komisia hlasovaním rozhodla, že reklama nie je v rozpore s Kódexom a sťažnosti sťažovateľov sú neopodstatnené.
Celý televízny spot si môžete pozrieť TU [formát mpeg video].