menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k článku Rada pre reklamu riešila sťažnosti na TV spot Expresu

17 príspevkov
NoName (neregistrovaný, 87.197.204.xxx)
NoName (neregistrovaný, 87.197.204.xxx)
21.10.2005 01:01
0
0
Reklama nie je až taký škandálna

Po tom čo odvysielali v televízii v rámci Big Brother a VyVolený mi už podobné zmienky ako napísal Miki prídu smiešne. Kultúra v médiách sa vďaka týmto reality show zmenila tak výrazne, že výsledkom je morálny úpadok celej spoločnosti. Ja to ešte strávim, ale predstavte si, že podobné reality show sú hitom 12 ročných detí. Čo už môže s nimi spraviť keď to sledujú tak to si mnohí ani nedokážu predstaviť. To je úpadok voči morálke a nie jedna smiešna reklama o požiarnikoch a gogo požiarničkách. Pozornosť verejnosti sa na Slovensku vždy dosť často upriamuje na nepodstatné detaily a pritom im tie podstatné unikajú.

kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
20.10.2005 14:40
0
0

Miki a co je na tom, ze reklamy xcu pritahnut pozornost nahymi zenami??? Je doba emancipacie, hehehe :))))

Miki (neregistrovaný, 213.81.187.xxx)
Miki (neregistrovaný, 213.81.187.xxx)
20.10.2005 14:05
0
0
Reklama

Túto reklamu môžem nazvať stručne:
Dalšia reklama, kt. sa pokúša pritiahnúť pozornosť ženou. V poslednom čase sme si, bohužiaľ, už na takéto reklamy zvykli. Je len len dobré, že niekto na tento problém upozornil. Preto ďakujem tým 3 Trnavčanom.

NoName (neregistrovaný, 213.81.170.xxx)
NoName (neregistrovaný, 213.81.170.xxx)
09.10.2005 02:39
0
0
Reality show

Ja síce reklamu nepovažujem za nápaditú, ale určitá vnútorná konzistencia obsahu a symbolov tam je. V každom prípade mi pripadá hlúpe, ak sa niekto v dobe reality show ako "Big Brother" a "VyVolení" sťažuje túto reklamu rádia Expres a ako dôvody uvádza niečo ako proti morálke, neslušná a urážajúca dôstojnosť. Skôr si myslím, že ten dotyčný sťažovateľ to urobil buď z recesie alebo to nemá v hlave celkom v poriadku. No ale je to len môj názor.

Anonym (neregistrovaný, rev-195.91.116.207.t-mobile.xxx)
Anonym (neregistrovaný, rev-195.91.116.207.t-mobile.xxx)
05.10.2005 22:38
0
0
tv spot expresu

ja som pisal ten prispevok nizsie s tymto nazvom.. Luco, mal som na mysli cisla ucinnosti reklamy, nie prieskumy pocuvanosti.. ano, pocuvanie expresu je v sucasnosti in.. pocuvam expres, tak som in.. tak zial uvazuje mnoho slovakov...ale myslim, ze je len otazkou casu, kedy sa rozdiel medzi nimi a ostatnymi stanicami zacne zmensovat.. mozno si dlhodobo udrzia poziciu lidra, ale nie s takym naskokom.. ludia sa nasytia a zacnu hladat alternativu (nemyslim alternativnu muziku, len pre istotu poznamenavam :o)

12(pravy) (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
12(pravy) (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
05.10.2005 21:05
0
0
andy

Ja som myslel tu Expresacku :-)))). Reklamu na Fun-ko som este nevidel ale uz bezi aj nova reklama na Okey.

andy (neregistrovaný, 84.47.123.xxx)
andy (neregistrovaný, 84.47.123.xxx)
05.10.2005 20:07
0
0
12

Ta reklama na fun bezi len druhy tyzden tak to sa asi tak rychlo neukazu vysledky :)))

Luco (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Luco (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
05.10.2005 18:07
0
0

Pocuvanost sa robila priebezne 3 mesiace dozadu a to nepocitam statistiku dat, ktore sa este musia vyhodnotit. Reklama ide v telke mozno mesiac /neviem presne TV velmi nepozeram/ To si fakt myslite, ze iba jedna reklama urobi tolko zazraku? Takze asi tazko...naivita ovplyvnuje slovákov-hlupe hlavy.

Anonym (neregistrovaný, 84.47.116.xxx)
Anonym (neregistrovaný, 84.47.116.xxx)
05.10.2005 17:45
0
0
tv spot expresu

vazeni, hned na uvod - expres nepocuvam a fakt ho nemusim. ale hovorite o dvoch uplne rozlicnych veciach. ten spot bol predsa robeny na zakazku reklamnou agenturou, ktorej kreativci ju vymysleli, radio ju len odsuhlasilo. a ked sa pozriete na cisla, hovoria za vsetko. takze ak niekto povie, ze ta reklama nebola podarena (hoci uznavam, ze kazdy ma iny vkus), ale som presvedceny, ze vacsia cast tychto ohlasov je takych apriori, lebo je to expres. a na margo aktualneho spotu funradia, ktory spomina andy - tak sa robi reklama za par supiek.. (a mali uz aj podstatne lepsie!)

Karol (neregistrovaný, 82.119.97.xxx)
Karol (neregistrovaný, 82.119.97.xxx)
05.10.2005 16:31
0
0

...nechutne, PR ako vysite. radia.sk o5 nesklamali :)

12(pravy) (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
12(pravy) (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
05.10.2005 16:01
0
0
andy

Na reklamu by si najprv mal pozerat z toho hladiska ci je ucinna a ako vidim tie cisla tak ucinna bola.

andy (neregistrovaný, 84.47.75.xxx)
andy (neregistrovaný, 84.47.75.xxx)
05.10.2005 15:49
0
0
exot, 12

Vsak sa spamatajte chlapci. Ta reklama by sa vam pacila aj keby tam boli nejake morbidnosti ..... ale hlavne ze je to vas oblubeny Ex (skoda slov)! Myslim ze by ste si mali pozriet reklamu na Fun a tam by ste uvideli ako sa robi reklama vy amateri :)))

12(pravy) (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
12(pravy) (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
05.10.2005 15:29
0
0

rt: Zavist robi svoje vsak :-))))
Luco: Ja si myslim ze sa im to podarilo kedze su tam kde su. Ta reklama bola nahodou trefna.

exot (neregistrovaný, 84.47.14.xxx)
exot (neregistrovaný, 84.47.14.xxx)
05.10.2005 14:04
0
0
Luco

No ja si myslím, že sa im to podarilo a VEĽMI, pretože ako som práve počul, tak EXPRES predbehol v počúvanosti aj Slovenský Rozhlas a je NAJpočúvanejšie rádio na Slovensku N.O.1 :-))))

Luco (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Luco (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
05.10.2005 12:26
0
0
...

Treba povedat, ze toto radio robilo a robi nechutnu propagaciu a vtieravo sa pretlaca eterom...na moje prekvapenie stale uspesne. Ale tato reklama sa im nepodarila...Je to aj na billboardoch a tam si to clovek ani nevsimne /nema to hlavu ani patu/...takze toto sa vam nepodarilo Expresaci :-))))

Anonym (neregistrovaný, 212.5.222.xxx)
Anonym (neregistrovaný, 212.5.222.xxx)
05.10.2005 10:47
0
0
pr clanok

tak toto je pr clanok ;)

rt (neregistrovaný, 82.96.100.xxx)
rt (neregistrovaný, 82.96.100.xxx)
05.10.2005 08:06
0
0

co moze byt lepsie ako dobre PR? a vety typu: "Reklama je určená širokej verejnosti, je nápaditá a dynamická, s vnútornou konzistenciou obsahu a symbolov." akoze sorry, ale ten brak je napadity? ta reklama je presne taka otrasna ako to radio a tak tupa ako ich posluchaci...

Počúvanosť
štvrtok, 21.11.2024
1.
18,70%   + 11,00%
2.
18,31%   - 3,79%
3.
12,16%   - 1,10%
4.
11,13%   - 2,63%
5.
7,98%   - 0,81%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 21.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
46. týždeň 2024 11.11.2024 - 17.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Eminem
Houdini
5.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over