Diskusia k článku Stratégie: SRo - Holding moderných rádií
Súhlasím s tebou jedine v tom, že zaniklo dobré rádio. Celá premena je na pleciach pánov P. B. a B. K.. Ten prvý odkúpil 49% podiel v ragitme sro a jednou z podmienok bola zmena nazvu radia na B1. po troch mesiacoch vysielania zvyšných 51% odkúpil B. K. od pôvodných majiteľov. Všetci zamestnaci vrátane Oly Záblackej boli poslaní k vode. Ostalo len pár technikov... tož tak.
ok, pripustam, ze niesom az tak dobre znaly tejto problematiky a nazor mam utvoreny na zaklade nie celkom podlozenych informacii tak sa zrejme mylim co sa pani Zablackej tyka. No nic to nemeni na fakte ze zaniklo dobre radio a vsetko okolo toho ci uz za tym stala O.Z. alebo hocikto iny z tej spominanej "bandy" (nemyslim skupinku M.Dzurindu :-))
nuz 100 ludi 100 chuti. nevravim, ze nemozu byt lepsi, len som vyjadril obavy, ze zmeny povedu skor k horsiemu ako to u nas byva zvykom, pretoze ludia mnohe veci a hodnoty pochopili a chapu pri najmensom velmi divne. vsetko ovlada jedna banda a jej uniformne a konfoformne nazory. priklad STV - musim uznat ze co sa programovej struktury tyka je to posun vpred a k lepsiemu (i ked tazko porovnavat tieto dve institucie pretoze rozhlas si drzi svoje standardy a renome dlhu dobu) no vnutroorganizacne fungovanie v STV je velmi pofiderne - viem to od viacerych co tam pracuju a nedostavaju vyplaty aj pol roka a makaju v spravodajstve ako klucove osoby a podobne, a to nehovorim o dosadzovani (nie na zaklade kvality a schopnosti) a ostatnych praktikach
Pokiaľ ide o Radio Ragtime a Olu Záblackú, strieľaš absolútne vedľa. Ola pokračovala v tom najlepšom čo RR malo a priniesla doň ďalšie prvky. So zmenou značky na B1 (k 1. 10. 1999) nemá nič spoločné, rovnako nenesie vinu za pretransformovanie B1 na oldies rádio (k 1. 1. 2000).
keď je niečo dobré... Nemyslím si že okruhy SRo sú dobré. A nová riaditeľka si to asi myslí tiež...
Len dufam, ze sa nova pani riaditelka nepostara o 3. okruh (Radio FM) tak ako sa svojho casu postarala O. Zablacka o radio ragtime. Konecne tu mame jedno normalne radio s inou hudbou nez aka je tlacena komercnymi stanicami, porovnatelne s rakuskym FM 4, nerozumiem tej ciernobielosti o ktorej pani Zemkova hovorila. Aj k prvemu okruhu treba pri omladzovani
programovej struktury pristupovat citlivo, to radio sa da pocuvat takmer cely den a cloveka neboli hlava z tupych kecov a blabolov, ktore sa za kazdu cenu snazia byt vtipne a "vesele". Zial som pesimista, pretoze vidim co sa tu na medialnom poli (a nielen tam ale v celej spolocnosti) deje, ked je chvilu nieco dobre (nie vsak podla nazoru mainstreamovej vacsiny) tak to treba zbabrat a skomercionalizovat, lebo len financny zisk je zisk. Ale to je najvacsi omyl dnesnej spolocnosti.
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň