menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k článku Relácia K-Fun podľahla tlaku licenčnej rady

139 príspevkov
SDX (neregistrovaný, 85.216.195.xxx)
SDX (neregistrovaný, 85.216.195.xxx)
20.10.2006 17:17
0
0

mam ti najst takeho cloveka? nech sa paci, som tu...a inak na trojke nic zle nevidim

shoki (neregistrovaný, 192.108.125.xxx)
shoki (neregistrovaný, 192.108.125.xxx)
20.10.2006 13:48
0
0

Tazke je prestat debatovat... :)

Suhlasim - sex v mediach zaraba. V prvom rade.
Nesuhlasim - sex v mediach neskodi.
Opak mi dokazes iba vtedy, ak nikde nenajdes nijakeho cloveka, ktory pocuva/pozera v mediach o sexe a na ktoreho to (pomalicky) nevplyva napr. tak, ze ma chut ist si len-tak-zasukat, alebo ze ma chut skusit to do nejakeho zadocku, alebo ze ma chut to robit v trojici, alebo ze ma chut si ist hladat milenca/ku.
(Ved o tom hovoria v telke, preco to je potom zle? ---- Maju dramaturgovia pravo na definiciu toho, co je moralne a co nie?)

shoki (neregistrovaný, 192.108.125.xxx)
shoki (neregistrovaný, 192.108.125.xxx)
20.10.2006 13:43
0
0
mala oprava (potom pride este reakcia)

Asi by som sa mohol trosku opravit/spresnit: ako som na zaciatku spomenul - vsetkeho vela skodi. To, ze sex je (dla mna) intimna zalezitost manzelov nemusi automaticky znamenat, ze nepatri do medii.

Sorry teda za to, co som napisal pred chvilou.

Ale vulgarizovat by sa nemal. Kedze som KFun nepocul ani raz, nevyjadrujem sa, ci bol zakaz opodstatneny.
V podstate stale plati to, ze nie to, co ide "do cloveka dnu", ale to, co ide "z cloveka von" ho znecistuje. Teda ten, kto dokaze pocuvat KFun tak, aby to neovplyvnovalo jeho zmyslanie k nemoralnym veciam (ich definicia - to je debata na cele ludstvo), nech pocuva, aspon sa nauci vela noveho. Ale takych je, podla mojho nazoru, velmi male percento.

Taketo relacie (hlavne z TV a radia) moralne svedomie cloveka viac deformuju ako napravaju. Asi. Neviem. Ale myslim si to. Dokazat sa neda ani za ani proti. Je to na svedomi.

Takze tak.

SDX (neregistrovaný, 85.216.195.xxx)
SDX (neregistrovaný, 85.216.195.xxx)
20.10.2006 13:42
0
0

Pochopitelne ze patria aj do medii. Do medii patri vsetko co zaraba a neskodi - a sex zaraba a neskodi..

shoki (neregistrovaný, 192.108.125.xxx)
shoki (neregistrovaný, 192.108.125.xxx)
20.10.2006 13:28
0
0
nechcem uz viac.

kazdy mame svoju pravdu. ja som rad, ze som tu tvoju pocula som rad, ze som tu svoju povedal.
adieu niekedy nabuduce. prijemne pocuvanie

shoki (neregistrovaný, 192.108.125.xxx)
shoki (neregistrovaný, 192.108.125.xxx)
20.10.2006 13:27
0
0
ok. nazor odbornikov akceptujem. uprimne a vazne.

ale sex a podobne intimne zalezitosti do akychkolvek medii nepatria.
je to stale zalezitost manzelov, ktora ked sa zprofanuje, degraduje ludi. (cez nase deti a potom ich deti a potom ich deti...).
je to dlhodoby, ale v tomto zmysle isty proces.

shoki (neregistrovaný, 192.108.125.xxx)
shoki (neregistrovaný, 192.108.125.xxx)
20.10.2006 13:25
0
0
este raz

Nedokoncil som vetu, myslienka predbehla prsty :)

...
ale s katolickym nazorom, ze sex a veci s tym spojene patria medzi dvoch ludi, ktori sebe vzajomne odovzdali CELY SVOJ zivot v ziadnom pripade nepatri do medii sa neda porovnavat to, ci odbornici uznali/neuznali XYfyliu ako uchylku.

*M* (neregistrovaný, 213.160.176.xxx)
*M* (neregistrovaný, 213.160.176.xxx)
20.10.2006 13:23
0
0
Palo

Ani ja uz nemam cas ... ale po googlovani som nasiel:

http://cs.wikipedia.org/w iki/Homosexualita
http://www.medici na.cz/verejne/rubrika.dss?s_rub=149& s_sv=1

Tam su zakladne informacie, aspon myslim ... A odbornici ? Kludne sa informuj v ktorej*kolvek sexuologickej ambulancii :-)

shoki (neregistrovaný, 192.108.125.xxx)
shoki (neregistrovaný, 192.108.125.xxx)
20.10.2006 13:19
0
0
cau M

citim umiernenejsiu atmosferu... fajn. vzdy sa da najst spolocna rec.
ja uz do toho nebudem rypat tiez.
ja som vase reakcie na paliho nevnimal ako urazky a pod ale ako pritlacanie k muru. tak som sa postavil na jeho obranu. cisto len kvoli obrane. dufam, ze to tak beriete.
a mozno este k poslednemu odstavcu: ak mi najdes niekde, ktori rozumni ludia z radov katolikov (lebo, samozrejme, Cirkev je z ludi, boli tam aj nerozumni a, diplomaticky povedane, menej inteligentni) povedali, ze fotky kradnu duse, ze angina sa ma liecit v prvom rade modlitbou a ze ludia nemozu lietat, tak ho zoberiem ako odpodstatneny. toto su nazory samanske, ktore by ti dobry teolog aj z predminuleho storocia vyvratil. nejde tu o vieru/nevieru. ide o hladanie pravdy v celej svojej hlbke a krase. AJ KED TO BOLI A (ciastkovo) OBMEDZUJE.
prizvukujem: taketo nazory tu boli a ja o nich tiez viem. ale v hlbke svedomia to NEMOZEM zvalit na katolikov, i keby som medzi nich nepatril.
cize: argumentovat tym, ze odbornici homosexualitu vyvratili ako uchylku je sice opodstatnene a beriem to (stale ale treba brat na zretel aki odbornici), ale s (povedzme to tak) katolickym nazorom, ze sex a veci s tym spojene patria medzi dvoch ludi, ktori sebe vzajomne odovzdali CELY SVOJ zivot - a tym padom to predstavuje ich najvnutornejsiu intimitu - v ziadnom pripade nepatri do medii. je to zalezitost RODINY. a toto netvrdia len katolici... pozor!
ja trvdim - nenarusujme to, aby sa nam nase deti potom nevysmiali.
lebo nakoniec spolocnost zhnije vo vlastnych dekadentnych vykaloch. a to sem uz prichadza, pozri sa okolo seba. historicky - rimska risa zanikla presne kvoli takymto problemom - upadok moralky a zneuctenie dobra, zmiesavanie cierneho s bielym atd. samu seba vlastne zahubila.

Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
20.10.2006 12:45
0
0

Len na rychlo pre kratkost casu.. Potom este dopisem.
Ja som nikdy netvrdil, ze ina orientacia je choroba, to vylucujem.. Chorobou sa da nazvat nieco, co sa da liecit... A zaujimalo by ma, kto su ti tvoji odbornici? Spytaj sa nejakeho odbornika, co ti na toto povie. A prosim, napiste mi odpovede na moje otazky v predchadzajucom prispevku.. diky.

*M* (neregistrovaný, 213.160.176.xxx)
*M* (neregistrovaný, 213.160.176.xxx)
20.10.2006 11:28
0
0
*oprava*

Myslienka predbehla prsty ... TAKZE NAMIESTO:

Mam vsak dojem, ze sa podarilo vyvratit, ze: fotografie NEkradnu duse, na anginu pomaha viac ako modlitba Penicilin, lietanie je aj pre ludi a nie len pre vtakov a ina sexualna orientacia NIE JE uchylka.

MALO BYT:

Mam vsak dojem, ze sa podarilo vyvratit, ze: fotografie kradnu duse, na anginu pomaha viac ako modlitba Penicilin, lietanie je aj pre ludi a nie len pre vtakov a ina sexualna orientacia NIE JE uchylka ...

*M* (neregistrovaný, 213.160.176.xxx)
*M* (neregistrovaný, 213.160.176.xxx)
20.10.2006 11:14
0
0
Palo & shoki

Ja uz naposledy - lebo to prestava mat zmysel ... Mame rozdielne nazory a vlastne vsetko podstatne uz odznelo.

Palo - ad zoofilia - tak v tomto pripade sa aj odbornici zhodli, ze je TO uchylka, rovnako ako pedofilia a dalsie *xy*filie. Je to normalna diagnoza, ale v ziadnom pripade by som to neporovnaval s INOU sexualnou orientaciou.

Shoki - asi sme boli trosku tvrdsi na Pala - minimalne ja, uznavam. Ale pripomeniem, ze si si hadam vsimol, ze nikto z nas neurazal, ani nenadaval oponentovi. Mame ine nazory, co urcite nebude na skodu. Palovi bud dosli argumenty, alebo sa evidentne myli v pripade zoofilie - porovnavat uchylku a homosexualitu je uplne scestne. A je to potvrdene predovsetkym odbornikmi - sexuologmi. Ale aj to je v podstate jedno. Mas pravdu - mame svoje nazory a asi by nebolo spravne vnucovat ich inemu. Vlastne sme to hadam ani nerobili ... Maximalne sme ich prezentovali razantnejsie. Som rad - a prijemnen prekvapeny - ze aj na tieto temy sa da normalne diskutovat :-)

Palo & Shoki - ja osobne som povodne reagoval na utoky na relaciu, ktora Palimu vadila a silou - mocou sa nam snazil dokazat, ze je zla, amoralna a nemala by sa vysielat. Na co moja a napr. aj SDX-ova oponentura bola, ze ked neporusuje zakony nemala by byt vobec riesena. Ano, dostala pokuty - ja myslim, ze neopravnene - ale uz je to jedno.
Druhym podnetom bolo prirovnanie inej sexualnej orientacie k chorobe, ci uchylke - a to uz TVRDIM ze TIETO NAZORY su minimlane, povedane diplomaticky, NESPRAVNE alebo PREZITE. Aj ked samozrejme nemyslim, ze kazdy sa s tm stotzni, alebo vysporiada. Mam vsak dojem, ze sa podarilo vyvratit, ze: fotografie NEkradnu duse, na anginu pomaha viac ako modlitba Penicilin, lietanie je aj pre ludi a nie len pre vtakov a ina sexualna orientacia NIE JE uchylka.

Eto vsjo :-)

SDX - dik za podporu :-)

SDX (neregistrovaný, 85.216.195.xxx)
SDX (neregistrovaný, 85.216.195.xxx)
20.10.2006 10:58
0
0

Mne by motlidba nevadila keby som mal alternativu - proste by som preladil a kaslal na to. Mne to nevyhovuje, ale preco to brat inym ludom, ktorym sa to paci? To ze sa niekde ROZPRAVAJU o sexe a este k tomu PO POLNOCI nie je dovod radio pokutovat..

shoki (neregistrovaný, 192.108.125.xxx)
shoki (neregistrovaný, 192.108.125.xxx)
20.10.2006 09:55
0
0
Idem sa zastat Pala

Caute chalani. Sledujem tuto debatu a vidim, ze ste dvaja na jedneho. Tak chcem reagovat... Ja suhlasim s Palom. So vsetkym.
Suhlasim s tym, ze existuju miery na vsetko. Nemyslim len sex, alebo homosexualov. Na vsetko. Vsetko odtial potial a vsetkeho vela skodi - to je stare zname porekadlo.
Uprime: KFun som nepocul ani raz, takze sa nevyjadrujem k jej obsahu. Iba sa zastavam Pala, lebo na neho dost tvrdo, podla mna, utocite. On MA ine nazory ako vy a vy sa ho snazite presvedcit o ich NEMODERNOSTI. Ok.
Na vyvazenie nazorov sa vas spytam - keby v stredu od polnoci vysielali modlitbu ruzenca alebo kontemplativne zamyslenia (znie to dost pritiahnuto, viem) - neburili by ste sa? Verim, ze by ste si radsej vypoculi dobru hudbu alebo zabavny rozhovor (nemusi byt vobec o sexe). Iba by vam vadilo, ze co za "bigotnosti" to vysielaju.

Chcem tym povedat len toto: kazdy mame svoj nazor a Palo tu relaciu nezakazal, iba s tym suhlasi. Nikto nikoho teraz nepresvedcite (ani P. vas a ani vy jeho) o svojej pravde. On MA SVOJE argumenty a vy MATE SVOJE argumenty.
Preco plytvate cas a energiu na hadky, ked mozte zabudnut na KFun - lebo URCITE TAKE RELACIE ESTE VZNIKNU! Lebo "je to moderne". Na STO PERCENT. Ci to bude KFun alebo FunK, to je jedno.
Ja by som vam odporucil, keby ste na to vsetko zabudli, zabudli aj na to co kto komu zle povedal a zacali sa bavit trebars o vyrobe anten alebo ja uz neviem o com.

Myslim si, ze Palo chce len poukazat na to, ze vsetko je odtial potial, clovek pri hlbokej zodpovednosti za svoje ciny nemoze robit len co chce. Palo suhlasi so zrusenim, lebo chce si byt vedomy tejto zodpovednosti. NIE PRETO, ZE NEMA Kfunakov RAD. Tot vsjo. Hadam som ho odhadol, poznam ho uz par rokov.

Adieu amigos.

Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
20.10.2006 07:43
0
0
M, SDX

Tak mi napiste, co je to teda podla vas ta doba? Co to vlastne znamena, podla vas? A ked su podla vas tieto veci normalne, preco sa potom vobec niekto niecim takym zaobera? Preco vobec Rada nieco take pokutuje?

Marcel (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Marcel (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
19.10.2006 23:14
0
0
SDX

Týmito príspevkami iba dávaš najavo,ako si poznačený touto dobou,a ako plytko rozmýšľaš,že si vôbec neuvedomuješ,že táto doba vlastne takýmito vecami iba ubližuje ľuďom,aj keď navonok sa javí ako super doba... Tiež to nemyslím v zlom,ale naozaj pokladáš nenormálne veci,za normálne... Súhlasím s Palom,jeho názory vôbec nie sú zastaralé,ale sú správne...

SDX (neregistrovaný, 85.216.195.xxx)
SDX (neregistrovaný, 85.216.195.xxx)
19.10.2006 16:14
0
0

Ja nehovorim ze TY tym ludom ublizujes, ale ludia ktory maju nazory ako TY. Co sa tyka zoofilie tak problem je v tom ze zviera ti velmi neda najavo ci ma zaujem, alebo nie...
A nechapes rozdiel medzi slovom "obycajne, bezne" a "normalne". Pre niekoho mozu byt nenormalne (a za toto ma nezabi) heterosexualne vztahy...

Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
19.10.2006 16:03
0
0
M

Jasne, ved ja s vami tiez diskutujem:) I ked SDX nevychadza az tak z faktov, narazam na jeho predchadzajuci prispevok. Ja viem, je ina doba, to som uz sem kedysi pisal.. Aj to viem, ze v dnesnej dobe taketo nazory, ako mam ja, posobia zastaralo.. Tak sa ta opytam toto:
Ked je podla teba niekto zoofilny, ze ho pritahuju zvierata, co je to podla teba? Nech to nazveme cim kolvek, je to nenormalne, lebo normalne je orientacia na opacne pohliavie.. Cize ked je niekto orientovany na zvierata, tak nech aj jemu potom uzakonia to, aby sa ozenil s mackou, alebo psom... Ved potom diskriminujete zase takychto ludi, nie? Ja sa snazim zastat pravdu, nech je zastarala, alebo ultra moderna, ale je len jedna...

Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
19.10.2006 15:55
0
0
SDX

Nepis nieco o niekom, koho vobec nepoznas, prosim ta... To ze hovorim, ze to nie je normalne, este neznamena, ze takymto ludom nejako ulbizujem alebo nieco.. Som pisal, ze mi ich je luto a bol by som rad, keby som im mohol nejako pomoct.. To ale neznamena, ze ich v tom budem podporovat, lebo to pomoc nie je...

eMDi (neregistrovaný, 89.173.95.xxx)
eMDi (neregistrovaný, 89.173.95.xxx)
19.10.2006 15:53
0
0
heh

pridavam sa k SDX a M :)))

SDX (neregistrovaný, 85.216.195.xxx)
SDX (neregistrovaný, 85.216.195.xxx)
19.10.2006 15:48
0
0

Plne suhlasim s M... povedal by som ze v urcitom smere homosexualne orientovanych ludi dokonca az obdivujem, lebo kvoli ludom ako je Palo toho musia znasat naozaj vela a ja osobne by som to miestami asi nezvladal..

*M* (neregistrovaný, 213.160.176.xxx)
*M* (neregistrovaný, 213.160.176.xxx)
19.10.2006 15:30
0
0
Palo

... Ak si myslis, ze ich neznasam, tak je to presne naopak, je mi ich luto..

A v tom JE TEN (mozno aj Tvoj) PROBLEM .. Mne je luto ludi, ktori prehrali boj s rakovinou, ci inou chorobou, mne je luto hladnych a trpiacich ludi kdekolvek na svete, mne je luto ludi, ktori vdaka vlastnej sikovnosti maju prijem nad 4X.000,- a VDAKA nasej NOVEJ vlade pridu o 18.000,- a pod. .. Palo, INA sexualna orientacia NIE JE uchylka, ani choroba - aj ked si to myslia a vyhlasuju krestanski demokrati, ci Vatikan.

Ze mas INY nazor mne (alebo SDX-ovi :-) samozrejme nevadi - verim, ze si si vsimol, ze Ta neurazame, iba argumentujeme. Tvoj INY nazor je ZASTARALY a zjavne ovplyvneny nabozenstvom, co by nebolo na skodu - v 18-tom storoci ... ale uz sme TROCHU dalej ...

Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
19.10.2006 15:27
0
0

A som presvedceny, ze raz mi das za pravdu.. Ale zrejme to bude za peknych par rokov... :)

Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
19.10.2006 15:25
0
0

Nie nie:) Bohuzial ako pises, minulost bola prave lepsia, ako tato blba doba... A garantujem ti, ze ked to pojde takto cele dalej, tak my ludia sa znicime... Aj potom budeme hovorit, ze je to normalne???

SDX (neregistrovaný, 85.216.195.xxx)
SDX (neregistrovaný, 85.216.195.xxx)
19.10.2006 14:31
0
0

Nie, nie... TVOJE videnie sveta a MINULOST je trosku mimo..

Počúvanosť
pondelok, 4.11.2024
1.
19,01%   + 1,52%
2.
18,20%   + 3,02%
3.
12,11%   + 6,98%
4.
10,80%   - 2,41%
5.
8,11%   + 0,31%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 4.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
44. týždeň 2024 28.10.2024 - 03.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
3.
Album
Myles Smith
Stargazing
4.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
5.
Album
Hozier
Too Sweet
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over