menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k článku Relácia K-Fun podľahla tlaku licenčnej rady

139 príspevkov
Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
24.08.2006 19:22
0
0

Veď práve,to je to zlé,že si tie zákony prispôsobujú.Ale tie zákony sú tak dané..Nechápete,že sa nedá meniť zákonitosť,ktorá je tak raz daná,ale nie ľuďmi?Sú zákony,ktoré sa nedajú prispôsobovať.Tak ako neovplyvníte trebárs počasie,tak nemôžete ovplyvňovať isté zákony.Lenže mám pocit,že vám to môžem vysvetľovať hocikoľko,ale aj tak to nepochopíte,možno keď sa vás to dotkne na vlastnej koži...

Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
24.08.2006 19:18
0
0

Vy ste zase očividne nechápaví...

mediaman (neregistrovaný, 87.197.223.xxx)
mediaman (neregistrovaný, 87.197.223.xxx)
24.08.2006 17:00
0
0

Paľo, Ty si z dejepisu očividne nenosil dobré známky :)

sdx (neregistrovaný, 85.216.177.xxx)
sdx (neregistrovaný, 85.216.177.xxx)
24.08.2006 15:04
0
0

SAMOZREJME ZE SI STAVAJU SVOJE VLASTNE ZAKONY A PRISPOSOBUJU ICH SEBE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PROSIM TA, JE ROK 2006, NIE ROK 2006 PRED KRISTOM!!!!!

Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
24.08.2006 14:58
0
0

Nie, nesuhlasim s tym. Dnesna doba je jednoznacne skazena.. Ludia si stavaju svoje vlastne zakony, snazia sa ich prisposobit tak, aby im vyhovovali... Z kazdej strany sa na ludi valia skazene veci... Neprehanam, je to tak. Staci ist do pozriet do takej Blavy vecer, clovek ma strach, ze kto mu co urobi. Z medii idu len same oplzle reality show a podobne. Ano, je to problem kazdeho osobitne, no tieto veci mu len k tomu dopomahaju. A ti ktori vedia preco to robia, ale hlavne vedia, ako to robia... Presne tak, aby ludia hovorili to, co trebars pises ty, ze dnesna doba nie je skazena...

sdx (neregistrovaný, 85.216.177.xxx)
sdx (neregistrovaný, 85.216.177.xxx)
24.08.2006 11:06
0
0

Vsetky som cital, to sa neboj... Tu ide o to, ze to prosto prehanas.. Ok, hranice, ked ich niekto nedodrzuje tak to je jeho problem.. dnesna doba nie je vobec skazena, to len poniektori nevedia prezit den bez toho aby sa na nieco stazovali, tak ked sa nemaju na co stazovat tak sa proste stazuju na dobu.

Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
24.08.2006 10:44
0
0

Nie, nechapes to... Ja tu nehovorim o tom, ci sa mi nieco paci, stavas to stale do tejto roviny, ale o tom to nie je, preto pisem, ze to nechapes. Precitaj si moje starsie prispevky.. To sa jedna o to, ze su iste hranice, ktore ludia porusuju a myslia si, ze je to vsetko ok.. No bohuzial je tomu inak.. Sa uz necudujem, ze dnesna doba je taka skazena, ked maju ludia taketo nazory... Je to vazne smutne..

sdx (neregistrovaný, 85.216.177.xxx)
sdx (neregistrovaný, 85.216.177.xxx)
24.08.2006 10:17
0
0

omg... ak tu niekto nepochopil tak si to ty.. ked sa ti K-Fun nepaci, mas na radiu take koliesko Tuner a to ked otocis tak tam budes mat ine radio, vies? Ak nahodou nie tak ziadaj vratenie penazi!!!

Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
24.08.2006 08:23
0
0
sdx

Nic v zlom, ale evidentne si to nepochopil... To nie je na moju skodu, ale na tvoju...

sdx (neregistrovaný, 85.216.177.xxx)
sdx (neregistrovaný, 85.216.177.xxx)
23.08.2006 16:38
0
0
4Palo

Kup si vrtulnik a pekne odlet za bocianom Kristianom, my to tu bez teba naozaj prezijeme..

Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
18.08.2006 14:03
0
0

Ale voda, vzduch, strava a veci co si pisal su pre cloveka potrebne, aby dokazal zit... Ale veci typu Kfun vedu prave do slova a do pismena k smrti. Trebars potrat a podobne. Presne ako si napisal, slobodu sme dostali od Boha, ale dostali sme od neho aj iste zakony, ktore sa pokusaju ludia prisvojit si a urobit si ich po svojom, no to sa jednoducho neda..Tak to uz pochopte, ze o co sa jedna. Lebo takymito tvrdeniami len dokazujete o sebe, ze tomu nerozumiete, ake dvosledky mozu mat taketo veci a beriete to na lahku vahu.. Nic v zlom.. :)

reset_all (neregistrovaný, 87.197.111.xxx)
reset_all (neregistrovaný, 87.197.111.xxx)
17.08.2006 19:34
0
0

uvital by som navrat KFUN-u a vsetkych "akoze moralistov" by som poslal do <>...preco mi ma niekto silou mocou urcovat co mam pocuvat ? ved je to iba moja vec a s tymi vasimi nazormi, ze mi to skodi si tiez bezte do <>...skodi mi aj potrava, co jem, vzduch co dycham, aj voda co pijem... a to nezakazete ? a ked niekto na ulici, alebo inde hresi ako pohan, tak tomu co spravime ? posleme ho do basy ? zastretlime aby nepohorsil inych ? ved ak sme raz dospely, musime si sami urcit co je pre nas dobre a co nie...v tom spociva sloboda vole (a tu sme dostali od Boha)...PRETO SOM ZA NAVRAT KFUNU !!! a za tym si stojim...Ing. Vagimir a doc. Hormon 4EVER...

Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
10.07.2006 15:39
0
0
M

Ok, neberiem to osobne, som vlastne rad tejto diskusii... Fakt sa snazim len dat do pozornosti nieco, o com som presvedceny, ze to sluzi na dobro veci...

*M* (neregistrovaný, 87.197.149.xxx)
*M* (neregistrovaný, 87.197.149.xxx)
10.07.2006 14:55
0
0
Palo

Sorry, ze si si to vzal osobne - nemyslel som OSOBNE Teba - ale ludi s podobnymi nazormi. To neber ako urazku, ani vysmech - jednoducho v tomto sa nezhodneme. Ver mi, ze citam Tvoje prispevky uz dlhsie a nie len v tomto fore - ale NEMAM vo zvyku reagovat na vsetko :-) Iba si porovnam nazor.
A co sa tyka K-FAN-u, mas pravdu - NIKTO ho (zatial) nezrusil ... ALE po tych, aj pre Funko VYSOKYCH pokutach uz radsej neriskovali ... a viď nadpis: Relácia K-Fun podľahla tlaku licenčnej rady ...

Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
10.07.2006 11:40
0
0
M

Neviem ci si cital moje prispevky a aj tie starsie. Ja som vobec nepisal o sebe, ale prave o tych, co to pocuvali a co tieto veci aj robili v praxi... Ja som tuto relaciu z casu na cas pocul, trebars ked som cestoval zo znamymi v aute a mali to zapate. Pisal som aj o tom, ze mne sa nejedna o Kfun, ale o hociaku relaciu, a nie len relaciu, ktora kazi ludi, ktori maju aj vdaka takymto veciam posunute hranice hodnotenia veci... Ale to sa uz opakujem. A neviem ci mas aj spravne informacie, lebo tuto relaciu nikto z rady nezrusil, bolo to prave Fun, ktore ju zrusilo. Takze tato relacia bola prave potlacana, ako si pisal... Myslim si,ze nie ja som ten co prehana, ja sa len snazim zastavat si dobro, lenze ako vidim uz je naozaj malo ludi. ktori si zastavaju taketo hodnoty. Mame slobodu, len bohuzial ju niektori dost zneuzivaju na zle ucely...

*M* (neregistrovaný, 87.197.149.xxx)
*M* (neregistrovaný, 87.197.149.xxx)
10.07.2006 11:22
0
0
PALO

100% suhlas s prispevkom "for Palo ... 09.07.2006" ... len som to trosku rozviedol. Ale inak je TO AJ MOJ NAZOR.

*M* (neregistrovaný, 87.197.149.xxx)
*M* (neregistrovaný, 87.197.149.xxx)
10.07.2006 11:21
0
0
Palo

Trosku uz prehanas ... Samozrejme, ze vsetci rozumieme "nepisanym zakonom", alebo moralke, alebo slusnosti, alebo akokolvek to nazves. Ale TOTO sa potlaca, ak nie hned KONCI, ked ide o biznis ... Jednoducho aj tu - samozrejme v ramci urcitych pravidiel - plati, ze CO NIE JE ZAKAZANE, JE DOVOLENE. A demokracia je o slobode - aj o slobode VYBERU. Neviem, ci Teba niekto niekedy NUTIL pocuvat TUTO relaciu. Ak nie, riesenie bolo - PRELADIT a NEPOCUVAT. Ale zrusit iba preto, ze TEBE to pripada nevkusne, neslusne, vulgarne ... tak to neviem. Bolo to vysielane VZDY PO 22:00 a tym padom bolo povedane VSETKO.
Ver, alebo nie, mna ovela viac pohorsovali VULGARNOSTI medzi 20:00 - 22:00 v prime-time napr. v programe Uragan / Hurikan a pod. ... Ale to je potom diskusia na dlhsiu temu ...

Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
10.07.2006 08:00
0
0

Ved presne ako pises, demokracia je aj o tom,že si môžeš robiť takmer všetko čo chceš,pokiaľ tým neohrozuješ iných a neprekračuješ zákony. Nechapete, ze sa tu jedna o porusenie zakonov, ktore nevymysleli ludia, ale su jednoducho tak dane...? Stale sa na to pozerate, len nejakymi zakonnmi svedskymi zakonmi a zabudate, alebo si to ani neuvedomujete, ze existuju aj zakony, ktore ludia nedokazu ovplyvnit, len sa ich snazia stale prisvojit a ovplyvnit, a ospravedlnit trebars demokraciou, ktora ale s tym nema absolutne nic spolocne...Chapete? Napriklad zakony v prirode su jednoducho tak dane, napriklad ked je burka, tu neovplynite. Mozte sa ist aj kupat, ved mate demokraciu, ale ked vas vo vode zabije blesk tak vam ta vasa demokracia nepomoze. A presne tu je to tiez tak. Uz jednoduchsie vam to neviem hadam vysvetlit...

PALO (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
PALO (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
09.07.2006 11:18
0
0
for Palo

demokracia je aj o tom,že si môžeš robiť takmer všetko čo chceš,pokiaľ tým neohrozuješ iných a neprekračuješ zákony.
Tu nikto nikoho neobmedzoval,veď ak sa nepáči ,stále sa dá preladiť.ANi mne sa tam všetko nepozdávalo,ale nefrflal som,ak sa mi nepáčilo-proste som preladil a bol koniec.A vôbec sa nebolo preto vzrušovať.

Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
09.07.2006 10:40
0
0
:-)

Demokracia je 1 vec,tú si vytvárajú ľudia a hodnoty o ktorých ja píšem,je 2. vec,tak si to medzi sebou neplette..Myslíš,že 60nici chodia na takéto portály?Žilo sa všeliako,ale nikdy neboli posunuté zákl.ľudské hodnoty,ako sa vtedy žilo,bolo dané práve demokraciou,no tú si robiaľudia..Máš veci,ktoré ľudia nedokážu zmeniť,trebárs Láska atď.Sú dané,tak ich nemente na silu a neosravdlujte demokraciou

:-) (neregistrovaný, 87.197.191.xxx)
:-) (neregistrovaný, 87.197.191.xxx)
07.07.2006 11:34
0
0

Palo, klud, nezda sa Ti ze je demokracia? A tie recicky, ze hodnoty su dnes posunute atd. su len prazdnymi recami do vetra. Kolko Ti je vlastne rokov? 60 alebo este viac? :-) Vies Ty vobec ako sa zilo v starovekom Grecku alebo Rime? A v stredoveku to bolo tiez dost zaujimave, aj ked naoko to vyzeralo, ze vsetci vtedy zijuci ludia su svati :-)

Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
06.07.2006 23:52
0
0
Tomas

Čo s tým majú spoločne KDHci?A čo bolo podľa teba na tej relácii super?Nechápem,prečo protestuješ a nadávaš na niekoho,kto sa snaží zastávať si dobro?...To už vás je fakt toľko veľa,čo máte posunuté hranice hodnotenia vecí,že si všetci zastávate takéto plytké,zvrhlé veci? To je už vážne hnusná doba.. Vďaka nej vlastne za to nemôžete..

Tomas (neregistrovaný, 70.107.156.xxx)
Tomas (neregistrovaný, 70.107.156.xxx)
06.07.2006 18:01
0
0
Tak to je sila

Ja som K Fun Sem tam pocuval a poviem vam ze to bola v pohode relacia v pohode case.Je to skoda. Navine je ten nas hnusny klerikalny stat. Dobre ze sme sa uz kdh kov aspon na chvilu zbavili

Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Palo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
02.07.2006 10:49
0
0

No veď vravím,že ľudia majú v dnešnej dobe posunuté hranice hodnotenia vecí... Tu sa nejedná o či sa to niekomu páči,alebo nepáči,ale či je to dobre,alebo zlé...A toto naozaj dobré nie je. Najviac ma vie pobaviť,keď niekto napíše,že v Kfune vedeli poradiť..Tomuto vravíte,rady?To je vážne sila..

peter (neregistrovaný, 67.103.228.xxx)
peter (neregistrovaný, 67.103.228.xxx)
02.07.2006 00:21
0
0
to palo

moznost vyberu je podla mna dostatocna. v dnesnom medialnom eteri si mozes vybrat co chces. aj pozerat televiziu aj noviny alebo radio. mne napriklad K-FUN vadil ked som bol v robote a mal som zapnute funko. to som radsej preladil. ale preco? lebo sa mi to nechcelo pocuvat, sa mi to nepacilo a podobne. ale preco ten postupny likvidacny tlak zo strany RADY? preco. tomu nerozumiem... je podstatne viacej erotiky a sexu v inych mediach, ktore dostavaju pokutu maximalne za neobjektivnost Televiznych Novin alebo za Big Brother ci Vyvolenych. tak preco sa nikto nezameria na take nieco co je u nas uz "bezne". K-FUN vystsupoval az prilis z rady tak ho bolo treba asi eliminovat...

Počúvanosť
štvrtok, 21.11.2024
1.
18,70%   + 11,00%
2.
18,31%   - 3,79%
3.
12,16%   - 1,10%
4.
11,13%   - 2,63%
5.
7,98%   - 0,81%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 21.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
46. týždeň 2024 11.11.2024 - 17.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Eminem
Houdini
5.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over