Diskusia k článku Stratégie: Fun Radio komunikuje v indoore
kexxx: no aj ja som nad tym uvažoval že to bude taka vymena reklamy
Andy, hoci ma FUN v BA solidnu pocuvanost, neznamena to, ze treba podcenit promo aj tam... Mimochodom Sparx klub a tie spominane aquaparky maju vo FUN-ku reklamu. To znamena, ze to asi riesia bartrom- tzn. po lopate: Ja Ti odvysielam reklamu v radiu a Ty mi za to na oplatku vycapis vo svojom zariadeni reklamny banner :)
Masivna kampan bude az v septembri...
no inak neviem aky vyznam ma tato reklamna kampan hlavne v Senci a v Sparxe pokial viem a aj počujem v BA kraji ma Funko dost dobru počuvanost skor by sa mali orientovat viac na vychod alebo juh SR ale za je to aj obmedzene signalom ale ten sa už zlepsuje
Dutka je ďalsi "odborník " ktorý sa vyjadruje k marketingu, pritom tomu vobec nerozumie Spomina branding ktorý je trapny a nudný. ANO branding v indoore ale kreatívny a prepojený na ďalsie posobenie a ni suche umiestnvanie banerov a log a hovorit o tom ako keby objavili teplu vodu ved toto robia vsetky media a niektore ovela lepsie a kreativnejsie
Stanko, ty si nam nejaky mudry... ved vymysli nieco originalnejsie, som zvedavy :))))
To je ale dost smutne, ze sa u nas zaraba na blbosti ludi, ktori takuto hudbu zeru...
Akosi zabudas na to, ze Fun je komercne radio, preto musi hrat komercne veci. Keby sa zabudlo v tom, co hralo par rokov dozadu nema dnes sancu.
Fun radio je uz velmi daleko od skutocneho Funradia.
Pan velkopodnikatel p.Kollar zacal a p.Struhar pokracuje v likvidacii tochto jedinecneho radia.
ked jedno radio toci 350 skladieb dookola nie je radio ale Matchbox.
Vdaka tymto panom sme si mohli preladit na ine radio stanice a nepocuvat Fun radio, ktore je uz ako ostatne komercne radia.
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň