Indoorovú kampaň na presne špecifikovaných miestach odštartovalo od začiatku júla s predbežnou dobou trvania do konca roka 2006 Fun Radio.
Kampaň rádia prebieha napríklad v aquaparkoch Tatralandia [Liptovský Mikuláš], Aquatermal [Senec] a bare Sparx [Bratislava], pričom v rokovaní sú ďalší potenciálni partneri. „Fun Radio má presne ten formát, dovoľujúci komunikovať neštandardným spôsobom. Osloviť človeka „v nestráženej chvíli“, teda v momente, keď to nečaká, spĺňa kritériá nami preferovanej komunikácie,“ hovorí programový riaditeľ rádia Rastislav Dutka. „Prirodzene, že chceme, aby napriek provokujúcemu umiestneniu a spôsobu komunikácie mala táto kampaň úroveň, takže preferujeme miesta s vysokým štandardom vybavenia – nákupné centrá, kluby, aquaparky, kde sa pohybujú ľudia kvôli uvoľneniu a zábave. Rozhodne sme nechceli umiestniť túto kampaň na železničné alebo autobusové stanice,“ dodáva Rastislav Dutka.
Komunikácia Fun Radia s poslucháčmi prostredníctvom iných médií nabrala podľa programového riaditeľa nové dimenzie už od minulého roka, kedy si manažment rádia uvedomil, že bez nej nemá šancu osloviť potenciálnych poslucháčov. „Zatiaľ čo na jeseň chystáme mnoho nových programových prvkov, a s tým spojenú reason-why kampaň, imidž by nemal zaostať. "Záchodová kampaň" je jednoznačne imidžovou záležitosťou, ktorá komunikuje s ľuďmi, ktorých mienime osloviť. Náš odkaz smerom k poslucháčom preto znie: Chceme Vás baviť, pretože Fun Radio je More music, more Fun,“ vysvetlil programový riaditeľ Fun Rádia.
Zdroj: Vladislav Doktor, Stratégie