menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Stratégie: Fun Radio komunikuje v indoore

| Stratégie

Indoorovú kampaň na presne špecifikovaných miestach odštartovalo od začiatku júla s predbežnou dobou trvania do konca roka 2006 Fun Radio.

Kampaň rádia prebieha napríklad v aquaparkoch Tatralandia [Liptovský Mikuláš], Aquatermal [Senec] a bare Sparx [Bratislava], pričom v rokovaní sú ďalší potenciálni partneri. „Fun Radio má presne ten formát, dovoľujúci komunikovať neštandardným spôsobom. Osloviť človeka „v nestráženej chvíli“, teda v momente, keď to nečaká, spĺňa kritériá nami preferovanej komunikácie,“ hovorí programový riaditeľ rádia Rastislav Dutka. „Prirodzene, že chceme, aby napriek provokujúcemu umiestneniu a spôsobu komunikácie mala táto kampaň úroveň, takže preferujeme miesta s vysokým štandardom vybavenia – nákupné centrá, kluby, aquaparky, kde sa pohybujú ľudia kvôli uvoľneniu a zábave. Rozhodne sme nechceli umiestniť túto kampaň na železničné alebo autobusové stanice,“ dodáva Rastislav Dutka.

Komunikácia Fun Radia s poslucháčmi prostredníctvom iných médií nabrala podľa programového riaditeľa nové dimenzie už od minulého roka, kedy si manažment rádia uvedomil, že bez nej nemá šancu osloviť potenciálnych poslucháčov. „Zatiaľ čo na jeseň chystáme mnoho nových programových prvkov, a s tým spojenú reason-why kampaň, imidž by nemal zaostať. "Záchodová kampaň" je jednoznačne imidžovou záležitosťou, ktorá komunikuje s ľuďmi, ktorých mienime osloviť. Náš odkaz smerom k poslucháčom preto znie: Chceme Vás baviť, pretože Fun Radio je More music, more Fun,“ vysvetlil programový riaditeľ Fun Rádia.

Zdroj: Vladislav Doktor, Stratégie

pridať príspevok  Diskusia k článku: 10 príspevkov

Andy (neregistrovaný, 84.47.113.xxx)
Andy (neregistrovaný, 84.47.113.xxx)
02.08.2006 19:22
0
0

kexxx: no aj ja som nad tym uvažoval že to bude taka vymena reklamy

kexxx (neregistrovaný, 87.197.116.xxx)
kexxx (neregistrovaný, 87.197.116.xxx)
02.08.2006 17:06
0
0

Andy, hoci ma FUN v BA solidnu pocuvanost, neznamena to, ze treba podcenit promo aj tam... Mimochodom Sparx klub a tie spominane aquaparky maju vo FUN-ku reklamu. To znamena, ze to asi riesia bartrom- tzn. po lopate: Ja Ti odvysielam reklamu v radiu a Ty mi za to na oplatku vycapis vo svojom zariadeni reklamny banner :)
Masivna kampan bude az v septembri...

Andy (neregistrovaný, 84.47.82.xxx)
Andy (neregistrovaný, 84.47.82.xxx)
02.08.2006 09:17
0
0

no inak neviem aky vyznam ma tato reklamna kampan hlavne v Senci a v Sparxe pokial viem a aj počujem v BA kraji ma Funko dost dobru počuvanost skor by sa mali orientovat viac na vychod alebo juh SR ale za je to aj obmedzene signalom ale ten sa už zlepsuje

karol (neregistrovaný, 195.91.54.xxx)
karol (neregistrovaný, 195.91.54.xxx)
27.07.2006 21:17
0
0

Dutka je ďalsi "odborník " ktorý sa vyjadruje k marketingu, pritom tomu vobec nerozumie Spomina branding ktorý je trapny a nudný. ANO branding v indoore ale kreatívny a prepojený na ďalsie posobenie a ni suche umiestnvanie banerov a log a hovorit o tom ako keby objavili teplu vodu ved toto robia vsetky media a niektore ovela lepsie a kreativnejsie

kexxx (neregistrovaný, 87.197.183.xxx)
kexxx (neregistrovaný, 87.197.183.xxx)
26.07.2006 14:59
0
0

A nauc sa najskor nasu gramatiku!!!

Aktuálne články

Počúvanosť
štvrtok, 21.11.2024
1.
18,70%   + 11,00%
2.
18,31%   - 3,79%
3.
12,16%   - 1,10%
4.
11,13%   - 2,63%
5.
7,98%   - 0,81%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 21.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
46. týždeň 2024 11.11.2024 - 17.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Eminem
Houdini
5.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over