Diskusia k článku Alternatívne prieskumy počúvanosti SRo sú minulosťou
OMV SRo neskoncil preto, lebo robil nekvalitne prieskumy, ale preto, lebo nove vedenie SRo sa rozhodlo zrusit konkurenciu Medianu. Okrem toho OMV nebolo stratove, prave naopak, - radio si nechalo robit aj interne prieskumy pocuvanosti relacii, z ktorych mohlo tazit a rozhlasu robil meno - odbornici ako Ludmila Benkovicova a Ivan Secik, boi siroko uznavani odbornici. Absencia OMV, ktoreho koniec ma zrejme aj ekonomicky a politicky podtext sa prejavil aj v totalne nevyargumentovanej programovej zmene SRo. Programove a hardwarove vybavenie a siet anketarov v milionovej hodnote preslo za korunu Machajovej sukromnej kamaratke, ktora nema ziadne know - how a prieskumy uplne skoncili. Odbor sa premenoval a formalne nezanikol len preto, lebo je zo zakona, inak je to prazdna skrupina. Tesi sa len Median, ktoreho vysledky a metodika prieskumov su diskutabilne a v Cesku vyustili do problemov a spochybnovaniu. U nas v minulosti nameral Median pocuvanost aj davno neexistujucemu radiu FORTE - a rovnako by som na mieste reklamiek k tomu pristupoval opatrne - aj ked dodava pohodlne spracovane udaje...
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň