Ešte do polovice minulého roka sa v pravidelnej periodicite objavovali aj prieskumy počúvanosti Odboru mediálneho výskumu SRo. Mali síce svoju tradíciu, no z rôznych dôvodov temer žiadnu váhu. Jediný smerodajný, mediálnymi agentúrami akceptovaný, prieskum v súčasnosti realizuje spoločnosť Median SK. Oba prieskumy boli robené inou metodologikou a na inej vzorke, preto sa údaje odlišovali. Projekt MML-TGI [Market & Media & Lifestyle - TGI] spoločnosti Median SK tak svojim spôsobom uznal aj Slovenský rozhlas, ktorý pochopil, že investícia do vlastného, nikým neakceptovaného prieskumu je zbytočná a nie práve malá. MML-TGI navyše od tohto roku bude častejší a na väčšej vzorke, ako sme už informovali pred časom.
Odbor mediálneho výskumu Slovenského rozhlasu sa medzičasom premenoval na Centrum mediálneho výskumu. Jeho bývalý vedúci Ivan Sečík sa stal štátnym tajomníkom na ministerstve kultúry a na jeho mieste je Mgr. Martina Alaksová. Centrum mediálneho výskumu sa bude zaoberať len inými internými prieskumami pre SRo, nebude už však robiť plnohodnotný prieskum počúvanosti.
Doplnené 14.3.2007: Dôvodov ukončenia kontinuálnych prieskumov počúvanosti OMV SRo je niekoľko. Za najdôležitejšie pokladá vedúca Centra mediálneho výskumu Martina Alaksová vysokú finančnú nákladovosť či existujúcu adekvátnu náhradu v podobe MML. "K nášmu rozhodnutiu prispela aj ich sporná hodnota na mediálnom trhu vhľadom k tomu, že si tieto prieskumy realizoval vlastne sám zadávateľ. Tým dochádzalo k pochybnostiam o ich neutralite a objektivite zo strany ostatných užívateľov na mediálnom trhu i keď z našej strany k žiadnemu ovplyvňovaniu respondentov, ani iných častí prieskumu, pochopiteľne nedochádzalo," dodáva Alaksová.