menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k článku Dr. Éter: Expres bude lídrom aj v budúcnosti

57 príspevkov
Anonym (neregistrovaný, 85.248.4.xxx)
Anonym (neregistrovaný, 85.248.4.xxx)
17.03.2007 13:00
0
0
Palo

A preco si myslis ze vsetci ktori nepocuvaju expres by ho mali neznasat?

Anonym (neregistrovaný, 84.47.19.xxx)
Anonym (neregistrovaný, 84.47.19.xxx)
17.03.2007 00:28
0
0
Dr.Opozit

Na pisanie prispevkov treba byt triezvy:)

Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
17.03.2007 00:13
0
0

Suhlasim s Dr. Opozitom...

Dr.Opozit (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Dr.Opozit (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
16.03.2007 18:49
0
0
Rádio Expres - hudobný boršč?

Veľmi ma zaujal príspevok tajomného Dr. Étera, ale dosť ma zarazila jedna jeho hlboká myšlienka: Rádio Okey produkuje "hudobný guláš" bez náznakov jasného formátu, či cieľovej skupiny.
Vážený pán Dr. Éter, keď Rádio Expres odpáli v jednej hodine Tinu - "Viem, že povieš áno" (current hip-hop), Wham! - "Wake Me Up Before You Go-Go" (eighties pop), Shakespears Sister - "Hello" (nineties rock), Flypside - "Angel" (current rock), Bonnie Bianco & Pierre Cosso - "Stay" (eighties sliz), atď., tak to už je len čo? To nie je hudobný guláš?
Najviac ma však zaráža, prečo pisateľ tohoto veľmi fundovaného článku použil pseudonym a nepodpísal sa svojím menom. Verím, že keby tak učinil, bolo by hneď jasné, že ide o človeka, ktorý je veľmi dobre prepojený s Rádiom Expres. Usudzujem tak preto, lebo tento článok nepísal nestranný človek, keď tak vychválil do neba toto inkriminované rádio. Však, Dr. Antala! Alebo Dr. Babitzová?
Keď sme už pri tých pseudonymoch, tak Vás všetkých zdraví Dr. Opozit.

Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
16.03.2007 15:59
0
0
Anonym

Kazde radio ma skalnych posluchacov alebo takych kt maju radi to radio alebo naopak takych co ho neznasaju a v pripade Expresu je prevaha tych ktori toto radio "miluju" preto ma taku pocuvanost.
Tieto tvoje slova som skopiroval sem, aby som sa ta opytal, ci ti nieco hovori matematika? Prepisem ti tuto tvoju vetu do matematickeho vzorcu a pozri, ci to bude logicke: 79% > 21%
No faktom je, ze 79% je viac ako 21%, tak neviem, ako mozes taku hlupost napisat.. Ze tych co Expres miluju, je viac, ako tych, ktori ho neznasaju.. Keby mali 79% pocuvanost, tak by si to mohol pisat.. To len taky dotaz..

Tommy (neregistrovaný, 91.127.145.xxx)
Tommy (neregistrovaný, 91.127.145.xxx)
15.03.2007 22:14
0
0
k clanku.......

Tak tento prispevok nam nepovedal nic nove......... Preco je expres najpocuvanjesim????? No to je to iste ako ked sa spytame preco je Markiza najsledovanejsia TV.....

Ludia to pocovaju resp. sleduje preto, lebo im eter neponuka nic lepsie... Vo vseobecnosti je sk eter biedny. Ked si vypocujeme jednotlive radia, tak je to stale o tom istom......ta ista hudba....

Chyba slovenskych radii je v tom, ze sa snazia podobat na ine, zahranicne radia.... Kde su tie casy, ked sa v radiach nebali robit z pesniciek hity!!!!! Dnes sa radsej stavia na osvedcene,vyskusane..... ved ide o prieskumy,no nie???? Posluchaci su odsunuty na vedlajsiu kolaj, su iba cislami resp. percentami pocuvanosti.........

Tento clanok mal vsak aj nieco pravdive.......radio to je biznis z ktoreho plynu nemale ciastky.Regionalne radia su uz dnes uplnne odstavene.....zeby zasiahla vyssia sila???? (priklad JM )

Premna dost onicom clanok.....................

Rasťo (neregistrovaný, 213.192.55.xxx)
Rasťo (neregistrovaný, 213.192.55.xxx)
15.03.2007 22:11
0
0
@ Posluchac JM

A prečo Ti spadla sanka? Bolo jasné, že takéto rádio na Slovensku chýba. Býval som 8 rokov mimo územia Slovenska a takéto rádia bežne vysielajú v zahraničí a majú peknú počuvateľnosť. Mála investícia, a veľké peniaze z toho. Tam kde som to počúval to mali ešte lepšie prepracované - iba správy v celú hodinu, hotline v 30. minúte. Žiadna reklama a vstup moderátora. Počítač čo to odbavoval bol na povale domu a správy sa predtočili cca 5 min. pred a poslali sa hore do kompu. Z kompu išiel kábel rovno na vysielač. Primitívne zapojenie, primitívne vysielanie za málo peňazí a majú uspech. Živilo ich ďalšie rádio, ktoré bolo už moderované a viac komerčné a vysielalané z toho istého domu.
Bola len otázka času, kedy také niečo príde na Slovensko. A JM to dokázali.

Anonym (neregistrovaný, 80.87.216.xxx)
Anonym (neregistrovaný, 80.87.216.xxx)
15.03.2007 21:53
0
0
antivivi

letujem tych tupcov, ktori pocuvaju prave expres, nechapem ako moze niekoho bavit pocuvat dookola to iste, to iste, to iste, to iste, to iste

Anonym (neregistrovaný, 85.248.4.xxx)
Anonym (neregistrovaný, 85.248.4.xxx)
15.03.2007 21:17
0
0
vivi

Odkial vies ze prave expres vela ludi neznasa? :) z tohto webu, z diskusie?
Kazde radio ma skalnych posluchacov alebo takych kt maju radi to radio alebo naopak takych co ho neznasaju a v pripade Expresu je prevaha tych ktori toto radio "miluju" preto ma taku pocuvanost.

billg (neregistrovaný, 91.127.75.xxx)
billg (neregistrovaný, 91.127.75.xxx)
15.03.2007 20:02
0
0
funradio

bohus zastaval post hudobneho dramaturga, sefoval call outom, mam taky pocit. osobne som ho vo vysielani nepocul uz aspon od septembra (zrejme nepocuvam spravne relacie).

biscuit: nie je podstatna znacka, podstatny je obsah a ten sa nezmenil. dovod zmeny mi je jasny:)))

vivi (neregistrovaný, 194.1.157.xxx)
vivi (neregistrovaný, 194.1.157.xxx)
15.03.2007 19:52
0
0

DR.Eter,výborní článok,páči sa mi,že sa našiel človek ,ktorý nám o slovenských rádiach prezradí viac:)
Expres je dobrý je vela ludí,ktorí ho neznášajú,ale potom prečo majú takú vysokú počúvanosť?
K Fun-rádiu sa nevyjadrujem ,pretože toto rádio ma nejak neoslovilo...
Do vivi sa nahrnulo vela skvelých ludí z expresu spomeniem napr.Hanu Rapantovú,Tomáša Durčeka atd,...Podla mňa má potencial ísť vyššie
Jemne melodie "počas práce"ma uspávajú ,ale zvykám si ,že každé rádio je iné a chce poslucháčov osloviť niečim iným....

Andy (neregistrovaný, 91.127.121.xxx)
Andy (neregistrovaný, 91.127.121.xxx)
15.03.2007 19:07
0
0

np už som si vsimol

igorinho (neregistrovaný, 88.212.22.xxx)
igorinho (neregistrovaný, 88.212.22.xxx)
15.03.2007 18:52
0
0

LuboTS asi mysli Bohusa, sak on robi aj redaktora na tejto stranke a uz nie je ani na stranke funradia v sekcii obsadenie

Andy (neregistrovaný, 91.127.68.xxx)
Andy (neregistrovaný, 91.127.68.xxx)
15.03.2007 17:59
0
0

LuboTS: ktory hlas? Brunov?, Pyco alebo kto?

biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
15.03.2007 16:42
0
0
@*M*

Ze zdravim... :)))
Btw. Moderatora nemoze nikto vyrobit, je to dlhsi proces, v ktorom sa moderator sam musi naucit pracovat s urcitymi pravidlami vo vysielani

biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
15.03.2007 16:40
0
0
@billg

Dufam, ze pod tymto nickom sa tu budem objavovat na dost dlhu dobu... :))) Dovod zmeny asi vies.

oppl (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
oppl (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
15.03.2007 13:56
0
0

keci keci keci a keci .-)

Posluchac JM (neregistrovaný, 212.5.193.xxx)
Posluchac JM (neregistrovaný, 212.5.193.xxx)
15.03.2007 13:08
0
0

Jedneho takeho poznam, ale ten pred casom odisiel z RE stavat JM. Ked som sa s nim asi pred rokom rozpraval na jednej patry o projekte JM (vtedy to bola este siet B1) spominal mi silu priekumov a ich vyhod pri riadeni projektov... Hovoril o uspechu JM, o emociach ktore je potrebne posluchacom ponuknut, o 308-ke ako paskvile, ktory je potrebne novelizovat.... Vtedy som sa smial, ked s nadhladom reagoval len vetou "Ver mi!"... Dnes mi sanka spadla, a mne neostava nic ine len verit, ze chlapci z JM dobre vedia co robia a myslim, ze este nepovedali posledne slovo. Som zvedavy ako najblizsie zamiesaju karty na rozhlasovom trhu. Doktore, dobry clanok, som zvedavy na pokracovanie.

LuboTS (neregistrovaný, 195.189.142.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 195.189.142.xxx)
15.03.2007 12:04
0
0

Ja by som doplnil že je viacej vecí ktorým možno nerozumieme. Nie je tu medzi nami ani jeden ktorý by prišiel do rádia a povedal by že viem čo treba robiť, čísla pôjdu hore, zoberte ma. Všetko sú to len dojmy...
A ešte niečo čo s článkom súvisí (aj keď sa to nezdá). Všimli ste si že jeden hlas sa z Funka dávnejšie neozval? Viac už napísať nemôžem...

*M* (neregistrovaný, 213.160.176.xxx)
*M* (neregistrovaný, 213.160.176.xxx)
15.03.2007 09:20
0
0
billg & biscuit

... ma napadlo ci pri svojom rebrandningu a relaunchy(i) zmenil aj jingle :-))))))))))))))))))))))))))))))))))

Sorry za OT, ale nedalo mi :-)

A k teme FR: .. vidim, ze nie len ja mam feeling o "nezanedbatelnom" kvalitativnom rozdiele moderatorov FR. Mozno cesta "VYROBIME SI SAMI NAJLEPSICH MODERATOROV" nie je najspravnejsia. Ale asi sa do toho len nerozumieme :-).

lubosss (neregistrovaný, 44.220.244.87.in-addr.xxx)
lubosss (neregistrovaný, 44.220.244.87.in-addr.xxx)
14.03.2007 18:18
0
0
:::tak tak...

biscuit = kexxx

tak tak... (neregistrovaný, 85.216.133.xxx)
tak tak... (neregistrovaný, 85.216.133.xxx)
14.03.2007 15:24
0
0

kde tu písal kexxx?

billg (neregistrovaný, 192.108.125.xxx)
billg (neregistrovaný, 192.108.125.xxx)
14.03.2007 15:08
0
0
programova skladba

suhlasim s kexxom (neplanujes opatovny rebranding?:)
vsimol som si pri dvoch denne sa opakujucich relaciach (tie pocuvam najcastejsie), ze kvalita moderovania/vysielania je priamo umerna kvalitam moderatora resp. rozoberanej temy. myslim si, ze aj toto je jedna z malickosti, na ktorych by mohli popracovat. z mojho pohladu je neprijatelne, aby kvalita relacie kolisala s kvalitou/nekvalitou moderatora a v tomto pripade vobec nejde o to, ci je moderator vytazeny alebo nie... (dufam, ze ma za tento nazor neukamenujete)

Plukovnik (neregistrovaný, 195.49.189.xxx)
Plukovnik (neregistrovaný, 195.49.189.xxx)
14.03.2007 13:59
0
0
suhlas s LuboTS

tiez si myslim, hudobny dramaturg posunul funko dalej a vycistil hudbu v radiu, skor je problem v neucinnosti inych krokov, hlavne zo strany manazmentu, povedzme si otvorene, ako sa prejavili zmeny vo vysielani na pocuvanosti radia?...resp. ako utoci na Expres ako dvojka na trhu?...skor sa snazi na pozicii dvojky zotrvat, ale v dalsom prieskume s pravdepodobnostou hraniciacou s istotou Jemne melodie predstihnu Fun...
Co sa tyka radia Viva, po pade podla mojho nazoru pojde hore, ale uspech bude tak 6. pozicia na trhu...

LuboTS (neregistrovaný, 195.189.142.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 195.189.142.xxx)
14.03.2007 13:13
0
0
@Hudba

S hudobným dramaturgom celkom dobre komunikujem a netvrdím že je to slabý prvok rádia. Dokonca mám pocit, že tento človek má aj vyššiu ambíciu, ale to nie je momentálne aktuálne. Tam by som hľadal chybu niekde inde.

Počúvanosť
štvrtok, 21.11.2024
1.
18,70%   + 11,00%
2.
18,31%   - 3,79%
3.
12,16%   - 1,10%
4.
11,13%   - 2,63%
5.
7,98%   - 0,81%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 21.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
46. týždeň 2024 11.11.2024 - 17.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Eminem
Houdini
5.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over