menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k článku Fun Radio cez deň nemoderované

166 príspevkov
cubix (neregistrovaný, 83.168.152.xxx)
cubix (neregistrovaný, 83.168.152.xxx)
03.10.2007 09:45
0
0
ludia zobudte sa 2...POP JE TEROR...

reklama jednoznacne vyrusuje...predstavte si ze prave rozmyslam nad tym ako vyriesit nejaky problem /nie kazdy v praci robi iba manualne alebo monotone/ a odrazu mi zacne nieco vrestat do ucha v horsom pripade spievat ze tam a tam je najlacnesia sunka...fu*k offf...co sa tyka dialogov...priemer...zvasty nad ktorymi netreba rozmylsat..ale budiz ma to byt iba kulisa...ale co sa tyka hudby mozem to ako hudobnik posudit ako velmi velmi zle...cela tato stupidna masineria...

cubix (neregistrovaný, 83.168.152.xxx)
cubix (neregistrovaný, 83.168.152.xxx)
03.10.2007 09:35
0
0
ludia zobudte sa...

je to iba suchy biznis a nie je to hudbe a o slove...komercne radia su proste teror ktory je vsade...ci je to fun alebo expr alebo neviem co...reklamy, rozhovory o nicom....a hudba? iba najhorsie z najhorsieho...to co by sa bez masivneho natlaku nikdy nedostalo do povedomia verejnosti...kazdy jeden track je za cash...je to len medialne tesco preboha...
co tak trochu ineho pristupu?
www.somafm.com , jungletrain.net alebo cez eter radio FM ha?

PS..:bavite sa o radiach akoby ste dostali miesto kila polohrubej muky iba tristvrte...cisty konzum..ZRAT, SRAT, MNOZIT SA A SPAT....TOLKO K TEJTO DEBATE....

pt (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
pt (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
08.05.2007 22:58
0
0

funko mam rad,len skoda ze chcu byt ako jemne melodie.cista hudba bez hovoreneho slova je nuda.takze aj ked nenavidim expres,tak ho zacinam pocuvat,lebo sa dozviem nejake informacie.vedenie furadia by sa malo zamysliet ci tadialto ide cesta.

Anonym (neregistrovaný, 62.245.125.xxx)
Anonym (neregistrovaný, 62.245.125.xxx)
02.05.2007 21:22
0
0

ach jo, preco mi to robia??fun radio bolo prve radio, ktore som si naladila niekedy v 12 rokoch a zostala som pri nom dodnes, vzdy bolo poznat, ze "u nich to zije" a ako krasne si vedia zo vsetkeho robit srandu. Vstupy moderatorov boli genialne a hoci je pravda, ze zacali pustat stale dokola to iste, tak moderatori to aspon na chvilku prerusili, a teraz to chcu pustit len s prestavkami na reklami??skutocne genialne! funko bolo pre mňa vzdy naj na slovensku a radio JM ne-zna-sam a velmi, takze s tymto formatom sa mi bude tazko zmierovat, ale zakial je tam adela so sajfom, este to nie je stratene...

Anonym (neregistrovaný, 217.67.27.xxx)
Anonym (neregistrovaný, 217.67.27.xxx)
28.04.2007 16:37
0
0

Aj ja som z tohoto nového Fun úplne zdeptaná. Presne pre tie nenapodobytelné moderátorskú vstupy som ho počúvala. Toľko som sa vždy nasmiala. A teraz? Ostalo akurát rádio, ktoré hrá 20 pesničiek dookola. Už to je úplne jedno, ktoré rádio počúvam. Všade je to rovnaké. : -(

prevádzkové náklady (neregistrovaný, 195.160.182.xxx)
prevádzkové náklady (neregistrovaný, 195.160.182.xxx)
28.04.2007 13:48
0
0

znižovanie náladov? Gratulujem, ale prečo až tak neskoro.

biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
27.04.2007 09:27
0
0

Hmmm, dalsia informacia typu JBP :)))

NRJ Man (neregistrovaný, 91.127.116.xxx)
NRJ Man (neregistrovaný, 91.127.116.xxx)
26.04.2007 09:50
0
0

Uz zacali rokovania medzi majitelmi Fun radia a NRJ Group. Co myslite, o com asi rokuju?

lump (neregistrovaný, 62.168.115.xxx)
lump (neregistrovaný, 62.168.115.xxx)
26.04.2007 03:45
0
0
no parada...

takze od teraz uz nebudeme cez den pocut zdenku prednu a desmod 15 krat ale 22 krat. fuckt sa tesim.

Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
25.04.2007 16:14
0
0

Ok, jasne..

biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
25.04.2007 13:36
0
0

Palo, ak budem mat viac casu, mozme viest aj dlhsiu diskusiu. Ja napriklad vobec nesuhlasim s Tvojim nazorom o tom, ze husta rotacia sposobuje u ludi oblobovanie a ze ked posluchaca rusia moderatori, tak ich musia aj reklamy. Prieskumy v tomto nepustia- ludia to takto chcu. Vlastne tam sa tato nasa debata zacala. Ale vazne nemam na to cas... mozno niekedy v juli- auguste...

Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
25.04.2007 11:14
0
0

:) Narazam na veci, ktore si pisal, tych nebolo tak vela... V principe to je vlastne len jedna..

biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
24.04.2007 15:33
0
0

Vies kolko casu by som musel stravit pri PC keby som mal kazdy svoj nazor zdovodnovat a ponukat k nemu stovky linkov na overenie. Na to fakt cas nemam :)))

Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
24.04.2007 15:17
0
0

Suhlasim s tebou, ze je vela nevhodnych veci sirenych a to plati nie len pre elektronicke media.. Moje prispevky mozu byt brane aj ako nazory, to som pisal niekde tu nizssie, no ak ma clovek nazor, tak vychadza z nejakej svojej skusenosti, alebo podobne.. Ak clovek pise fakta, vie ich aj narozdiel od nazoru zdovodnit nie len na zaklade svojej skusenosti, ale aj na zaklade inych veci, ci uz z fyzikalneho, mornalneho a dalsich X hladisk.. Tak ako sa daju zdovodnovat napriklad rozne fyzikalne javy a podobne. Takze preto oznacujem tvoje prispevky za nazory, lebo si mi ich nezdvovodnil, resp. pisal si formou dohad a nie konkretnosti.. A to uz nehovorim o tom, ze si pisal o nieco mne, ze aky som a podobne, no pritom si ma nikdy nevidel a ani nepocul, takze nemozes vediet co som za cloveka.. Vies, aj toto ta prezradza:)) Nic v zlom..

biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
24.04.2007 13:36
0
0

No Palo, naozaj nema cenu sa tu vyhadovat. Vacsina Tvojich prispevkov su tiez len a len subjektivne nazory-nic viac a nic menej. O tom zamyslani sa da tiez dlho plemizovat, preto je lepsie nad niektorymi vecami sa nezamyslat aj tak na nic neprides :)))
Ale ked mas tolko casu, tak prosim, ja nie :)
Inak este k tym erotickym relaciam- vysielaju sa neskoro, lebo clovek pohlavne dozrieva az v 15 rokoch, takze nie spravne davat veci do medii v case, ked to sleduju neplnoleti. Inak zaujimave, ze rozne formy nasilia su v telkach bezne zobrazovane pocas celeho dna, ale to uz nikomu nevadi.

Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
19.04.2007 16:55
0
0
biscuit

Nekritizujem ta za to, ze chces vnutocat niekomu svoje nazory.. Som pisal, ze si mylis nazory s faktami.. Nazor je subjektivna vec a FAKT je objektivna vec.. Ze prezentujes nazor, ako fakta.. Na toto som narazal.. Ja ked pisem trebars o erotickej relacii, tak pisem o faktach, nie o svojom nazore. Ak budem nieco pisat o nazore, tak to na zaciatku vety napisem, ze je to moj nazor.. Stale si ma presne nepochopil, ze na co narazam. Ze nejde o to, ci niekto nieco pocuva, ale ja tu pisem o dosledkoch.. Nie je to u mna na urovni masoveho vraha, ale faktom je, ze su to pomylene hodnoty, ktore si ludia ospravedlnuju napriklad demokraciou a podobne, ktora s tym ale nema nic spolocne.. Lenze nad tymto sa treba zamysliet do hlbky a nie len povrchne a potom vypisovat na fora.. Inak ked je to take strasne dobre a spravne, preco sa vobec o tom niekto bavi, preco sa taketo veci vysielaju az neskoro vecer??? Inak trosku som sa pozaujimal o skutocnosti, co sa tu pisali, ze v zahranici su bezne taketo veci a podarilo sa mi zistit, ze napriklad v USA je zakazane verejena reklama so zenou, ktora ma velke prsia a podobne zakony platia aj v zapadnych krajinach Europy, tak chcem poprosit tych co tu pisu tie veci, tak nech si najskor preveria co a ako a nech nesiria okolo seba demagogiu.. Pretoze aj tieto krajiny maju zakony, ktore tieto veci patricne obmedzuju, takze vobec to nie je take bezne, ako do tohoto fora niektori pisali.. Takze o odkaz o zamyslani, ale treba podotknut o hlbkovom zamysleni, nie len povrchnom, by tu mal patrit niekomu inemu, ako mne, lebo ja sa praveze nad tym zamyslam:)))

biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
19.04.2007 15:21
0
0
@palo

Fakt nema cenu sa tu s tebou natahovat: len este 1 vec. Ty si ma kritizoval, ze chcem vnucovat svoje nazory. zaujimave je ale to tvoje skatulkovanie ludi na normalnych a nenormalnych. ked niekomu vyhovuje urcity format radia, tak je automaticky nenormalny, ked niekto sleduje / pocuva eroticku relaciu, uz je u teba na urovni masoveho vraha atd. Skus sa trochu nad sebou zamysliet, Mr. Moralista!!!!

FUNdamentalista (neregistrovaný, 80.242.32.xxx)
FUNdamentalista (neregistrovaný, 80.242.32.xxx)
19.04.2007 14:06
0
0
toto som napisla do funradia> na adresu hudba@funradio.sk

toto som prednedavnom napisal do funradia> na adresu hudba@funradio.sk
Ahoj pocuvam FUNRADIO takmer 15 rokov, NEPRETRZITE -prve co rano zapnem je "funko" a posledne co vypnem nez idem spat je tiez "funko"..skratka zijem snim uz 15 rokov denodenne...

Dneska som si precital na strankach FUNRADIA-Pisali o nas> ( http://www.funradio.sk/9_pisali.php ?where=02042007) clanok o zmenach vo funradiu a som zhrozeny >
FUN NEWS ste zrusili, skoro 15 rokov som sa kazdy den doobeda a poobede na nich doslova rehotal, neskor uz len doobeda a teraz vobec...
Takisto sa som doslova striehol kedy moderator daco "tresne do eteru" a bude sranda-v PC som si postahoval z vasych stranok stare sketche z freetimu/freakshow/kokorika/silvestr e atd ... teraz vsetci idu podla scenara este aj sutaze su prednahrate s par min. predstihom...
A s nostalgiou spominam na Pycove Music files vdaka ktorym som bol co sa tyka hudby v peknom predstihu pred zvyskom slovenska...(este doteraz mam v PC odlozne tie playlisty co posielal mailom )

Ked spominam ake FUNRADIO bolo kedysi bola to nadhera -bol som pysny a chvalil som sa tym ze pocuvam FUNRADIO- ze sa viem o politike bavit s absolutnym nadhladom, ze nemusim kazdych 30min pocuvat dopravny servis, ze sa vyznam v hudbe a interpretoch a ze hlavne nemusim dookola pocuvat prestarnuty elan a jednoduche verse no name...a ze sem tam vyhram dake listky do kina na film...
Skratka stacila mi minutka-dve na to som podla "soundu" uhadol ake radio hra v obchodnom dome alebo v autobuse teraz si to uz netrufam...ci ide o FUNRADIO
Teraz je omnoho tazsie obhajit/zastat sa FUNRADIA ze preco ho pocuvam, stracam dovod ho dalej pocuvat skratka vytratilo sa z funRADIA to podstatne slovo FUN jedine co to zachranuje je rannashow ale stavat cely program na raprizach toho najlesieho z rana je dost slabe. A koli hudbe, ktora nepredbieha zvysok slovenska sa mi to tez neoplati v dnesnej dobe mp3 prehravacov a internetu...skratka coraz menej pocuvam FUN a je mi z toho smutno..
A to este pred 2 rokmy som sa chvalil ze FUNRADIO mi odpalilo 3radia-skratka odysli nevydrzali to ze cely den na nich bezalo FUNRADIO takmer nonstop 12/13 rokov...vyzera to tak ze 4radio s knim asi uz neprida:(

z pozdravom sklamany ale stale este verny posluchac funRADIA z MT miro
FUN s vami

hmm keby kazdy kto sa tu stazuje na FUN-novy format radsej napisal mail mozno by sa LADY pohli

LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
18.04.2007 21:25
0
0

Dosť sa čudujem, že večerný program keď je taký aký je že sa nevysiela systémom One man show, nie je to zbytočné mať tam moderátora aj technika?

Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
18.04.2007 18:44
0
0

taky dotaz, tu poslednu vetu som prerabal z mnozneho, do jednotneho cisla, tak som zabudol zmenit I na Y:)))

Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
18.04.2007 18:41
0
0

Este dodatok.. Ze hlanie sa za kvantitou, na ukor kvality je pre posluchacov ozaj "vyborne", teda pre tych normalnych, ktori este nie su naformatovani = urobia, co im ini podvedome diktuju a pritom si to ani neuvedomuju.. Mimochodom uz som to tu niekde pisal, ze velka pocuvanost radia, ktore sluzi iba ako prisluchove medium, teda ze ludia pocuvaju iba hudbu, je z hladiska reklamy nevyhodnejsia, ako radio s mensiou pocuvanostou posluchacov, ktori pozornejsie pocuvaju, to znamena ze reklama ma aj vacsi ucinok. Takze ja ako majitel firmy, by som si urcite nedal reklamu do radia typu Fun, Jemne, lebo by to zaregistrovalo menej ludi, ako v nejakom normalnom s mensiou pocuvanostou.. To len taki odkaz naformatovanym:))

Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
18.04.2007 18:26
0
0
biscuit

Cize v preklade sa zblaznili... Lebo sa prisposobili takym, co im vadi hovorene slovo v radiu.. Ale reklamy im uz asi nevadia, co vyznieva naozaj ako zblaznenie...:)

biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
18.04.2007 09:15
0
0

Nezblaznili, iba sa prisposobuju trhu :))))

Lida (neregistrovaný, 213.215.113.xxx)
Lida (neregistrovaný, 213.215.113.xxx)
17.04.2007 16:48
0
0
to sa tí noví majitelia Fun radiaúplne zbláznili?

takú zmenu nemôžu predsa inteligentní ľudia urobiť...

mjm5 (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
mjm5 (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
16.04.2007 19:04
0
0
Skalni posluchaci

ludia tuna pospoliti, ja pocuvam FUNko hadam od 94 roku a budem ho pocuvat stale. mozno som tu prave za "silent majority", pretoze hudbony format (i ked gulasovy) mi na FUNku vyhovuje najviac. z Expresu vobec nemam dobry pocit.

tak napriklad ja pocuvam radio len ako podmaz a kde tu pri robote zaregistrujem o com tam tocia. ale ako tu citam prispevky, tak vacsinou tunajsi ludia v robote len pocuvaju radio :-)

inak aj ja rad spominam na stare casy. a inak ked hovorite o FUNku, ze bolo zabavne pred 5 rokmi, ake bolo potom v dobach ked este existoval termin "notoricky posluchaci" (napr. tusim Kaktus a Kiwi).

nebojte sa zmeny stylu vysielania. ja by som sa skor obaval do AKYCH ruk sa FUNko nakoniec dostane

Počúvanosť
štvrtok, 21.11.2024
1.
18,70%   + 11,00%
2.
18,31%   - 3,79%
3.
12,16%   - 1,10%
4.
11,13%   - 2,63%
5.
7,98%   - 0,81%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 21.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
46. týždeň 2024 11.11.2024 - 17.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Eminem
Houdini
5.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over