menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k článku Dr. Éter: Vysielať neznamená automaticky byť úspešný

24 príspevkov
Jana (neregistrovaný, 195.146.132.xxx)
Jana (neregistrovaný, 195.146.132.xxx)
04.05.2007 23:06
0
0
Biscuit

Joooj,to mi padol kamen zo srdca :}}}
Este mam na teba jednu otazku, preco mi pises pred meno @, ja s nim tiez nemam nic spolocne :}}}

biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
02.05.2007 13:30
0
0
@Jana

Osobne sa urcite nepozname.
V minulom prispevku som len reagoval na majaka. jeho vyplody na tychto forach su totiz fakt chore :)))
A s clovekom s nickom mm tiez nemam nic spolocne, aj ked to mozno podla niektorych prispevkov vyzera. To, ze mame podobne nazory, este neznamena, ze sme 1 a ta ista osoba :)))

Jana (neregistrovaný, 195.146.132.xxx)
Jana (neregistrovaný, 195.146.132.xxx)
01.05.2007 21:00
0
0
Biscuit

Myslim, ze ten, kto sa tu potrebuje odbavovat si prave ty a to na kazdom, kto sa tu odvazi co len slovko napisat :}
A nie len v tomto chlieviku, ale aj v ostatnych. Vsak mam pravdu pan mm :} A este mam taky pocit, ze sa osobne pozname :} ak si ten na koho typujem,tak to by bol gol do vlastnej brany :}

biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
25.04.2007 13:42
0
0

Majak, daj sa fakt vysetrit, tie tvoje vylevy tuna hovoria za vsetko!Si
dusevne naruseny chlapcek, ktoremu niekto zobral vedierko a on sa potrebuje odbavovat!

biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
24.04.2007 13:25
0
0
@Jana

No jasne, Ikserove konspiracne teorie ma vzdy nesmierne pobavia :)))

biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
24.04.2007 13:25
0
0

Hovorilo sa o spolecnosti Colleman, ale realita je asi ina...

LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
21.04.2007 15:44
0
0

V tej časti článku kde sú konzultanti už nie je uvedený konzultant s ktorým pred časom začalo spolupracovať rádio Okey. Jeho názov si neviem spomenúť, ale žeby s novým majiteľom sa táto spolupráca skončila?

Jana (neregistrovaný, 195.146.132.xxx)
Jana (neregistrovaný, 195.146.132.xxx)
20.04.2007 22:40
0
0
Biscuit

Bud rad, ze pokrytie radii ma este niekto pod kontrolou inak by to dopadlo tak ako na zaciatku tejto temy pise Jojo a Ikser.

rtl (neregistrovaný, 217.119.114.xxx)
rtl (neregistrovaný, 217.119.114.xxx)
20.04.2007 16:19
0
0
super napisany clanok

super napisany clanok
rtl

Miro (neregistrovaný, 195.3.171.xxx)
Miro (neregistrovaný, 195.3.171.xxx)
19.04.2007 07:20
0
0
Medialna scena sa naozaj meni.

Medialna scena sa naozaj meni. Konecne aj FUNko pochopilo, ze nemoze ludom nasilu vtlacat svoj hudobny styl, ktory sa nedal niekedy pocuvat. Aj ked si myslim, ze tym nemoderovanim to dost hodne prehanaju. Koniec je konecne aj casom, ked sme tu mali hodinove reklamne soty, ked moderator a nastrceny host citali reklamu. Akoze sa doplnali. Reklamne...
Regionalne radia tu maju svoje iste miesto. Ziadne radio z BA 200 km otelto nenahradi regionalne radio.
Otazka je financovanie takeho radia. Ked je niekto sikovny tak sa vsetko da. Lenze ked ma riaditel plat 100 000 Sk tak potom uz niesu peniaze na ine...Iste chapete co chcem povedat...

biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
18.04.2007 14:28
0
0
legislativa

Mna inac skor zaraza fakt, ze pokrytie sukromneho radia nad 80% musi schvalovat nasa Narodna (z)rada.Asi preto, aby si minimalne polovica poslancov pri schvalovani financne polepsila :))) Sa dost cudujem ANRTS, ze na poslancov netlacia, aby tento nezmysel vypustili.

biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
18.04.2007 09:51
0
0
@mjm5

Lebo vysielac na Suchej hore to "pecie" plnych 100kW, kym ten Senicky len 500W :)))

Igi (neregistrovaný, 213.151.218.xxx)
Igi (neregistrovaný, 213.151.218.xxx)
17.04.2007 16:32
0
0
to: stanko

Co myslis? frekvecie a mesta coho? regionaliek ci nieco konkretneho?

Stanko (neregistrovaný, 85.135.230.xxx)
Stanko (neregistrovaný, 85.135.230.xxx)
17.04.2007 13:59
0
0

Na ktorych frekvenciach a kde?a este v ktorych mestach?prosim vas Piste...

Igi (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Igi (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
16.04.2007 22:27
0
0
ekonomika

Peniaze boli a su vzdy problemom. S tym plne suhlasim, ze problemy maju aj regionalne, aj celoplosne. Radio si malokedy dokaze na seba zarobit samo, prave preto sem chodia investori snaziac sa ovplyvnit cely trh. A myslim, ze je na ludoch, ci sa nechaju strhnut masou alebo pochopia, co je dobre. Tymto samozrejme nechcem nejako hanobit radia so zahranicnym investorom, to nie. Ved taky Expres som kedysi pocuval, teraz ho miestami pocuvam opat a ziadne vplyv nevidim resp. nepocujem..

billg (neregistrovaný, 84.47.16.xxx)
billg (neregistrovaný, 84.47.16.xxx)
16.04.2007 21:52
0
0

otazkou je to, ci regionalne radia dokazu svoju prevadzku zabezpecit dostatocne ekonomicky efektivne, ci generuju straty resp. ci je ich existencia z dlhodobeho hladiska udrzatelna. prax poslednych desiatich rokov ukazuje, ze nielen regionalne radia, ale aj niektore celoplosne radia mali problemy s prezitim. cize cele to nie je o tom, ze zli zahranicni kapitalisti sem chodia ruinovat male radia, ale tie jednoducho nedokazu prezit.

Beneton (neregistrovaný, 195.91.54.xxx)
Beneton (neregistrovaný, 195.91.54.xxx)
16.04.2007 21:46
0
0
Konečne

po prvý krát slušný článok, vyjadrujem spokojnosť. Konečne bez zaujatosti a s faktami

Igi (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Igi (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
16.04.2007 19:45
0
0
regionalky

to vivi: Ja osobne robim v jednom nemenovanom regionalnom radiu a mozem potvrdit tvoje slova - v regionalnych radiach sa nabera prax. Na par ludoch som mohol pozorovat, ako spieva Sarah Conor - "From Zero to Hero". Az sa niekedy cudujem, ze ti ludia este stale robia v regionalnom radiu, ze to neskusia nikde vyssie.
V kazdom padne vsak regionalne radia maju nutnu poziciu v slovenskom rozhlasovom etery a neviem si predstavit, ze by ich kupili velke spolocnosti

Andy (neregistrovaný, 91.127.126.xxx)
Andy (neregistrovaný, 91.127.126.xxx)
16.04.2007 18:42
0
0

mjm5: informacie dostanes ked si kliknes na sekciu radia a tam si vyberes napr Funko a tam ti vyhodi rozne info a medzi nimi aj vsetky jeho frekvencie aj s vykonom

vivi (neregistrovaný, 194.1.157.xxx)
vivi (neregistrovaný, 194.1.157.xxx)
16.04.2007 18:16
0
0
;)

Musím priznať ,že s týmto článkom súhlasím,prečo regionálne rádia kupuju velké radia,naozaj je to dobrá škola v regionálnom,velké rádia chcú prax,ale odkial ju zoberiem?!Tiež chcem byť moderátorkou ,ale ked to pôjde takto s regio rádiami tak asi z môjho velkého sna nič nebude:(
článok sa mi páčil:))

mjm5 (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
mjm5 (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
16.04.2007 18:00
0
0

mna by skor zaujimalo ake maju jedntolive vysielace silu. zaraza ma ze chytim FUNko z 200km vzdialeneho vysielaca v BB lepsie ako z 20 km vzdialeneho vysielaca v SE.

Ikser (neregistrovaný, 87.197.190.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 87.197.190.xxx)
16.04.2007 11:02
0
0
jojo

Presne si to vystihol. Media velmi vyrazne ovplyvnuju verejnu mienku. Kazdy vlastnik medii ma nejake svoje zaujmy a tym prisposobuje aj program a podavanie informacii. Preto si myslim, ze je lepsie, ked je tych vlastnikov medii na trhu viac.

Ak by to zakon dovoloval, mohlo by sa kludne stat napriklad aj to, ze by jedna medialna skupina vlastnila 3 najsledovanejsie televizie a 5 najpocuvanejsich radii. Viete si predstavit, aku by mala takato medialna skupina moc? To by uz nemali vplyv len na verejnu mienku, ale mohli by riadit aj priamo politikov a teda rozhodovat o celkovom smerovani statu. A to by urcite nebolo dobre. V takom pripade by sme uz len tazko mohli hovorit o demokracii.

jojo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
jojo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
16.04.2007 09:34
0
0
medialne domy, zosietovanie

no ja by som v tom nevidel spasu - nech by sme tu mali 2 medialne domy (prosiebensat1 kupili tusim turci) a boli by obaja v tureckom vlastnictve (nic proti turkom nemam ;) ) a cely den by nam hlasili, ze ake je turecko dobre, myslim si, ze o chvilu by sme sa tam vsetci chceli prestahovat :)
ono radsej viac vlastnikov a z kazdeho radia/TV iny nazor ako 2 vlastnikov a z 10 radii a /3 tv ten isty nazor.

filip (neregistrovaný, 217.73.20.xxx)
filip (neregistrovaný, 217.73.20.xxx)
16.04.2007 09:14
0
0
vydereny clanok

velmi slusny clanok, co k tomu dodat..:)

Počúvanosť
štvrtok, 21.11.2024
1.
18,70%   + 11,00%
2.
18,31%   - 3,79%
3.
12,16%   - 1,10%
4.
11,13%   - 2,63%
5.
7,98%   - 0,81%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 21.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
46. týždeň 2024 11.11.2024 - 17.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Eminem
Houdini
5.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over