menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k článku Komentár: Prerod Rádia Okey do Európy 2 bude 12.12.

54 príspevkov
biscuit (neregistrovaný, 89.103.248.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 89.103.248.xxx)
06.12.2009 18:46
0
0
@talker

No skor by som tam zaradil siete Hitradio, Fajnradio, Rockradio a Blanik. Ale aj Hey je uz zosietovane rovnako ako aj Kiss. Hey uz nie soc-popove, teraz je to nieco prave ako dozivajuci format Okey, teda pop-rock a to na vsetkych vysielacoch vratane tych ex-rockovych moravskych...<br />
Country radio je tiez kapitola sama o sebe a na to, ze je hlavne Prazske, ma prekvapivo vysoku pocuvanost. To, ze u nas by taketo radio neprezilo, je jasne :)

talker (neregistrovaný, 91.127.159.xxx)
talker (neregistrovaný, 91.127.159.xxx)
06.12.2009 18:11
0
0
biscuit

Niečo ako radia Hey? To im ale tiež velmi nejde mam taky pocit... Niktore boli rockove, ine ČS socpop. Ale už to,že oba narody su iné svedčí aj to, že tam v Prahe myslím je radio, ktore hra country, tu by to padlo na hubu.

LuboTS (neregistrovaný, 80.239.242.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 80.239.242.xxx)
06.12.2009 18:09
0
0
@julo

Keby ten článok bol podpísaný, mal by si na to iný názor aký máš teraz? Pozri si kto je v redakcii radia.sk a logickým uvažovaním prídeš na to kto môže byť autorom tohto článku. Dosť ľudí vie kto je autor, ale nejde mi o to kto je autor článku ale čo je v tom článku... Keď sa autor chce podpísať, urobí to a keď nechce, neexistuje nijaký zákon ktorý by ho k tomu viazal. Nechcem obhajovať to že sa netreba podpisovať, ale čo tým získaš že článok bude podpísaný?

biscuit (neregistrovaný, 89.103.248.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 89.103.248.xxx)
06.12.2009 18:08
0
0
@talker

No lokalok uz ani v CR moc nezostalo, vacsina sa spojila do sieti...

talker (neregistrovaný, 91.127.159.xxx)
talker (neregistrovaný, 91.127.159.xxx)
06.12.2009 17:51
0
0
biscuit

tak, tak:) Lokálky až tak nemám zmapované, ale tie celoplošky sú oproti našim odvar (myslím súkromné). Keď ľudia nemajú veľmi na výber, počúvajú aj ten odvar... Tu by ale s niečim takým neuspeli.

biscuit (neregistrovaný, 89.103.248.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 89.103.248.xxx)
06.12.2009 17:42
0
0
@talker

No tiez som toho nazoru, ceske celoplosne radia = len plane keci moderatorov a otrasny vyber hudby. Cesi maju dobre okruhy verejnopravneho rozhlasu no a potom prazske radia-tie su kapitola sama o sebe :) To je uplne iny radiovy svet ako vo zvysnych castiach republiky :)

talker (neregistrovaný, 91.127.159.xxx)
talker (neregistrovaný, 91.127.159.xxx)
06.12.2009 17:37
0
0
biscuit

možno:D Ale keď som občas v ČR a pustím si Impuls, Frekvence 1, ale aj Evropu 2 nemyslím, že tietio stanice dosahujú úroveň rádií u nás.

julo (neregistrovaný, 95.105.129.xxx)
julo (neregistrovaný, 95.105.129.xxx)
06.12.2009 17:31
0
0
a

bolo by fajn keby ten človek ktorý to komentoval sa pod to aj podpísal pretože predpokladám že v článku ide o názory konkrétneho človeka a nie redakcie radia.sk

biscuit (neregistrovaný, 89.103.248.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 89.103.248.xxx)
06.12.2009 17:29
0
0
@talker

Tak jedina moznost ostava, ze sa manazment z ceskeho Lagardere vyzbiera na nejake BMW a daruje ho do sutaze :-D

talker (neregistrovaný, 91.127.159.xxx)
talker (neregistrovaný, 91.127.159.xxx)
06.12.2009 17:26
0
0
biscuit

Máš pravdu, že ceny by som ťažko ako majiteľ firmy dal do málo počúvanej stanice. Auto tam mali, ale veľmi dávno... Koľko rok, dva dozadu? Čo veľké odvtedy? Veľmi som to síce nepočúval, ale i v rámci nejakých kampaní si na nič nespomeniem.

biscuit (neregistrovaný, 89.103.248.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 89.103.248.xxx)
06.12.2009 17:23
0
0
@talker

Sutaze boli aj na Okeyi, ved tusim sa aj hralo o nejake auto, ci nieco take :)
Akurat po zmene OK na E2 nastane so sutazmi mensi problem. Viacere sutaze, co v CR exkluzivne obhospodaruje E2 (jedna sa o rozne exkluzivne ceny k filmom atd...) ma uz u nas rezervovane Fun :)
Byt na mieste zadavatela sutaze, ake radio si vyberies, to co ma pocuvanost 16% alebo to, co bude mat po zmene horko-tazko 4% ? :)

talker (neregistrovaný, 91.127.159.xxx)
talker (neregistrovaný, 91.127.159.xxx)
06.12.2009 17:14
0
0
Milan

mám podobný názor.... Veď uvidíme o pár dní. Teraz sa tam dosť dlho nič nedialo, žiadna veľká súťaž, nič čo by ma zaujalo. Keď šetria, tak ťažko zaujmú veľa ľudí.

Milan (neregistrovaný, 78.99.135.xxx)
Milan (neregistrovaný, 78.99.135.xxx)
06.12.2009 17:07
0
0
evropa 2

Každá zmena je zaujímavá už len tým, že sa niečo deje. Ale mám pocit, že cez Fun a Expres sa im bude prebíjať ťažko. Keď si zoberiem zostavu Evropy2, tak si veniem predstaviť koho by obsadili tu, aby to nebol brak. Uvidíme o pár dní. Som zvedavý na prvé prieskumy...

radia (neregistrovaný, 95.102.10.xxx)
radia (neregistrovaný, 95.102.10.xxx)
06.12.2009 16:58
0
0
Killer

-ad. proaktívny prístup: za 4 mesiace vyšlo viac ako 100 článkov, to je dlhodobý stav a netýka sa Rádia Okey a situácie teraz. Stačí uvažovať a nie fantazírovať. V poslednej dobe sa tam nič nedialo, tak nebolo o čom... Teraz sa niečo deje. Tak ako keď sa dialo to, čo sa dialo v maďarskom éteri... Tiež sme informovali primárne o tom a inak by nebolo vzniklo niekoľko článkov o susedoch. Ale to bola veľká vec. Zmena formátu je veľká vec tiež. Takže v tomto smere hľadať nejakú paralelu s ex zmestnancami Okey je mimo... Pre tých pobyt tam bol skôr strata času. Toto je server o rádiách, preto sa o nich aj píše.

- ad. blog - nie je to blog, ale komentár. Radia.sk nie sú a neboli blog. Takmer všetky články boli i v histórii vydávané len pod hlavičkou radia.sk bez ohľadu na to kto ich spracoval. Pozri sa rok, dva, tri dozadu a uvidíš. Pozri sa na články pred i po a uvidíš tiež. Sú len výnimky, keď autor chcel podpis, alebo svoju skratku pod článkom. Fantáziu máš bohatú, ale zjavne mimo... Zdroje o prerode na E2 boli hlavne registrované domény a ochranné známky. Preto sa o tom písalo v štýle, že pravdepodobne... Takže tvoj názor je trošku dosť mimo:)

Killer (neregistrovaný, 78.98.122.xxx)
Killer (neregistrovaný, 78.98.122.xxx)
06.12.2009 16:11
0
0
Škoda strateného času...

"Škoda strateného času... "
Toto je najpravdivejšia veta celého blogu... dva roky stratilo rádio totiž trápnymi rečami o Poprocku, ktoré vyhnali z frekvencii všetkých normálnych ľudí...

"Ocenujem aktivny pristup Radia.sk k aktualnemu dianiu, zacina mi vsak vadit, ze nepoznam autorstvo clankov."
Niet sa čo diviť...proaktívny prístup je pochopiteľný, keďže stránku radia.sk spravujú bývalí zamestnanci rádia Okey. Preto autorstvo článkov - v tomto prípade blogu musí byť utajené...vieš aké by bolo trápne napísať tam: Autor: Bohuš Mäsiarčik :-)) A zdroj o prerode na E2: nedávno vyhodení moderátori :-))

Peter (neregistrovaný, 203.208.244.87.in-addr.xxx)
Peter (neregistrovaný, 203.208.244.87.in-addr.xxx)
06.12.2009 13:50
0
0
Neviem

či si pamätáte, no o zmene názvu na Európa 2 sa špekulovalo už oveľa dávnejšie, aj sa o tom myslím písalo, môžu to byť už cca 2 až 3 roky, neviem presne.

Matej (neregistrovaný, 78.99.103.xxx)
Matej (neregistrovaný, 78.99.103.xxx)
06.12.2009 13:09
0
0
LuboTS

- zober to z iného pohľadu-akú hodnotu mala ešte ku koncu, keď tam účinkovali Mirec a ďalší vyhorenci a počúvanosť okolo 5%? Dovolím si tvrdiť, že žiadnu... Na vrchole boli keď intuitívno vládlo éterom. Ak by bol v tom čase Expres tam, kde pár rokov na o pozerali by sa zdola... Nemyslím, že Okey bola niekedy dobrá značka. Navyše keď robili reštart kvalita značky a jej vnímanie sa dlao určite zistiť ako v každom mimomediálnom sektore. Nemyslím, že by to dopadlo pozitívne. Reštart by som robil s novým menom aby naka nebolo=Viršík, Mirec a podobne... Môže si hovoriť kto chce čo, ale ako moderátori dávno to majú za sebou. Jednoducho s čistým štítom. S tým nezačali, už len zachovaním blbej značky. Stratili čas ako sa píše v článku. Európa 2 bude mať čo robiť, osobne myslím, že podobne ako Hey sa len snažia preniesť koncept z ČR, ale to dieru do sveta neurobí. Jasné, niečo z koláča ohryzne, ale či to bude toľko, aby sa dalo hovoriť, že je poslucháčov dosť... tých čo majú z veľkej asti zmenou stratia.

Jaro -Strekov -Šaľa (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Jaro -Strekov -Šaľa (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
06.12.2009 12:06
0
0
koniec

Budem úprimný- ja by som bol najradšej, ak by vrátili všetky frekvencie.Inak to vidím len ako mrhanie peniazmi,frekvenciami.

LuboTS (neregistrovaný, 80.239.242.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 80.239.242.xxx)
06.12.2009 11:57
0
0
@Matej

Pekná reakcia na moju úvahu, ďakujem, napíšem niečo k Tvojim slovám. V článku na radiotv.cz sa nepíše o názve Európa 2 ale Evropa 2, preto neviem ako veľmi to mám považovať za istú vec. Myslím si však že to bude nakoniec Európa 2. Že značka Okey nemala nikdy nijakú hodnotu? No neviem, boli časy keď malo Okey viac poslucháčov ako Fun rádio, to Koliba nikdy nemala. V tých časoch mala značka Okey určite vyššiu hodnotu ako má teraz, zhodujeme sa v tom že budovať niečo nové so značkou Okey by nemalo význam. A keď som spomínal že u nás nemáme rádiá ktoré hrajú aktuálnu hudbu, myslel som a tuším aj písal že mám na mysli veľké rádiá, Kiss je iba na východe a One tiež veľké pokrytie nemá a to druhé rádio nemá okrem hudby vo vysielaní dobré nič, ani program, ani selfpromo, nemôže nikto očakávať že toto môže byť konkurencia pre prípadnú Európu 2. Tá bude najväčšia konkurencia asi pre Funko, ktoré má však vybudovanú značku, je však skupina mladých ľudí ktorý by mohli chcieť rádio ktoré im bude bližšie či už vekom moderátorov alebo hudobne bez 20 ročných skladieb. Kým sa však nová značka vybuduje, bude nejaký čas trvať ale presun poslucháčov od súčasného Okey niekde inde a od Fun rádia k Európe 2 (ak bude) môže očakávať, v každom prípade sa rozdelenie trhu asi bude meniť

Peter (neregistrovaný, 203.208.244.87.in-addr.xxx)
Peter (neregistrovaný, 203.208.244.87.in-addr.xxx)
06.12.2009 09:26
0
0
A tá mapka pokrytia

je dosť nepresná, má to dosah na veľkú časť Moravy vrátane Brna a aj viac na východ z K.h. napr...

Peter (neregistrovaný, 203.208.244.87.in-addr.xxx)
Peter (neregistrovaný, 203.208.244.87.in-addr.xxx)
06.12.2009 03:59
0
0
Preklep

Ťažko si predstaviť to, koho postavia oproti Adele a Sajfovi. Alebo čím budú bojovať proti rokmi budovanému Hemendexu, ktorý je najsilnejší ráno. Snáď nepoužijú Rasťa Žitného [na ktorého meno registrovali dve internetové domény], dosiahli by skôr opak. Navyše kým sa nový talent schopný bojovať dostatočne silne s inými rannými show nájde a vyprofiluje nejaký čas trvá. Leoš Mareš ťažko úplne opustí domácu stanicu. Jej úspech stojí na ňom. Niečo možno bude pre náš klon nahrávať vopred. Sú o však len hypotézy.

4. slovo od konca má byť asi "to".

Inak pekný článok, žeby to Julo pozdvihol, teraz je to oveľa aktuálnejšie ako radiotv.sk, palec hore dávam. *THUMBS UP*

Matej (neregistrovaný, 78.99.103.xxx)
Matej (neregistrovaný, 78.99.103.xxx)
06.12.2009 01:27
0
0
LuboTS

- Európa 2 bude: citát z članku na radiotv.cz, ktorý vznikol na margo informácie z tohto webu: "Dostali jsme dnes oficiální stanovisko s tím, že na projektu spuštění rádia Evropa 2 se skutečně pracuje. Zatím ale není možné poskytnout další informace." - viď: http://www.radiotv.cz/p_radio/a_radia/evropa-2-na-…

- rádio, ktoré hrá aktuálnu hudbu tu je - One a asi aj Kiss (i keď tu mám pocit, že idú aj do starších vôd občas)

- Okey meno nemalo nikdy...Takže nemalo čo pokaziť. Nikdy si ho totiž nevybudovalo. Nezmyselný bol prechod-Koliba/Okey - zbytočne... ale hlavne keď by som rozbiehal nový formát akýkoľvek, tak značku zmením, nech sa mi nenesie to zlé, neúspešné z minulosti so mnou.

- veru ten čechúr by mal odísť, evidentne v tomto biznise nie je doma. I keď nerozhodoval asi len on, ale aj Praha. Asi si myslia, že nám tu stačí nejaký low-cost ako v banánovej republike. VEĎ Hey detto... Ale tak skôr tu platí vtip o občanovi z ČR v Tatrách, ktorý stretne svojho suseda a pýta sa ho, ako si užíva dovolenku a on mu na to zhrozene: "Jsem tady teprve týden a už jsem minul AŽ celých 50 korun!"

LuboTS (neregistrovaný, 80.239.242.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 80.239.242.xxx)
06.12.2009 00:59
0
0
Malá úvaha...

Niekedy viem autora odhadnúť, teraz celkom istotu nemám, ale to je vlastne jedno. S článkom som celkom spokojný a v podstate s ním aj súhlasím. Je však na Slovensku nejaká tá diera na trhu, aspoň v rámci celoplošných či multiregionálnych rádií, chýba tu rádio ktoré hrá aktuálnu hudbu bez skladieb ktoré majú 15, 20 či viac rokov, ale takýto formát ktorý by som si aj ja veľmi prial asi nemá veľký potenciál. Ináč zatiaľ sa ešte nikde oficiálne nepovedalo že bude rádio so značkou Európa 2, myslím si však že značka Okey si svoje meno už pokazila a nebolo by správne pokračovať pod touto značkou. Súčasný riaditeľ rádia Okey však na ďalší omyl už podľa mňa nárok nemá...

tnt consul (neregistrovaný, 78.99.29.xxx)
tnt consul (neregistrovaný, 78.99.29.xxx)
05.12.2009 21:56
0
0
@rektia

rychlo von, pomaly dnu

biscuit (neregistrovaný, 89.103.248.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 89.103.248.xxx)
05.12.2009 21:34
0
0
@redakcia

No v poslednej dobe ste nejak aktivnejsi. Thumbs up :)

Počúvanosť
pondelok, 15.7.2024
1.
21,12%   - 0,33%
2.
18,92%   + 4,00%
3.
10,55%   + 4,69%
4.
9,34%   - 1,54%
5.
7,56%   + 1,82%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 15.7.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
III. - V. etapa 2024
1.
31,0%   - 0,1%
2.
22,2%   + 0,1%
3.
21,4%   - 0,1%
4.
18,7%   + 0,2%
5.
16,0%   ± 0,0%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, III.-V./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
28. týždeň 2024 08.07.2024 - 14.07.2024
1.
Album
Imagine Dragons
Eyes Closed
2.
Album
Artemas
I Like The Way You Kiss Me
3.
Album
Cyril
Stumblin' In
4.
Album
Dasha
Austin
5.
Album
Benson Boone
Beautiful Things
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over