Diskusia k článku Komerčná dvojka s novou B2B kampaňou
Nemyslím si žeby sa nejako ničil trh. Ceny v cenníku za reklamu sa dramaticky smerom nadol nemenia. Ide o to, aby si reklamu mohli vyskúšať noví klienti. Alebo ináč povedané, o získanie nových reklamných klientov, ktorí ak sa rozhodnú zadávať reklamu aj v budúcnosti, budú platiť ceny aké sú v cenníku reklamy. Nejde teda o trvalé zníženie ceny za reklamu
Podiel radia ako reklamneho media z roka na rok klesa ( a prijem z reklamy tiez), takze tento krok zo strany FR je logicky...
Takto radia doj.b.vaju reklamny trh a hlavne nicia sami seba. Uz nikdy nepredaju reklamny spot za to co v minulosti. Cena spotov isla rapidne dole a postupne velke radia nebudu mat na naklady a zacnu znizovat este viac stav moderatorov obmezovat vysielace az napokon skoncia v dlhoch. FUN a EXPRES sa predhanaju kto z koho ale nevidia tie ostne radia a co nastane o par mesiacov. Chcu ziskat co najviac klientov za malo penazi. Pojdu dole vodou uz coskoro.
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň