menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Komerčná dvojka s novou B2B kampaňou

| Fun Radio

Fun RadioNová kampaň Fun rádia pod názvom „20 za 5“ ponúka možnosť zakúpiť si dvadsať sekundový rádiospot za cenu päť sekundového. Je zameraná na zadávateľov reklamy.

Fun rádio hodlá kampaňou 20 za 5 umožniť klientom vyskúšať, v rámci ich finančným možností, efektívnosť reklamy vo Fun rádiu. Zároveň sa stanica opiera o štúdiu, v ktorej bolo dokázané, že zapamätateľnosť produktu pri 20-sekundovom a 40-sekundovom spote je takmer rovnaká. Až do 31. januára 2012 si budú môcť klienti kúpiť 20-sekundové spoty za cenu 5-sekundového.

„Cieľom akcie 20 za 5 je ponúknuť klientovi reklamný priestor v dĺžke, ktorá v dnešnej dobe stačí na odkomunikovanie reklamného posolstva a za dostupnú cenu,“ vysvetlila obchodná riaditeľka Fun rádia Miriam Kittler. „Inými slovami, výhodnou kúpou 20-sekundových spotov počas kampane, tak získa viac spotov a ešte viac zvýši zapamätateľnosť svojej kampane,“ dodáva Kittler.

Súčasťou kampane je aj bonus pre hlasujúcich za najlepší 20-sekundový spot na samostatnom kampaňovom webe www.20za5.sk. Spomedzi všetkých hlasujúcich sa vyžrebuje jeden výherca, ktorý získa kampaň na webe Fun rádia v hodnote 3.000 €.

B2B kampaň 20 za 5 nasadila stanica ako self-promo do vysielania a na svoj web, na vybrané internetové stránky, do spravodajskej televízie Ta3 a do printov. Fun rádio kampaň vytvorilo v spolupráci s agentúrou Zaraguza Digital. 

Fun Radio

Aktuálnej kampani 20 za 5 predchádzal počas leta B2B projekt Otestuje Fun rádio, v ktorom stanica dala priestor novým klientov vyskúšať si reklamu vo Fun rádiu a na jednotke medzi rádio webmi www.funradio.sk. Jednému výhercovi v hodnote 20-tisíc eur bez DPH a deviatim výhercom v hodnote 10-tisíc eur bez DPH Fun rádio poskytne kampaň na kľúč. Klientovi ju vymyslí, vyrobí a odvysiela za symbolické jedno euro bez DPH. O tom, že súťaž bola veľmi úspešná svedčí aj fakt, že sa jej zúčastnilo až 3.318 firiem.

Súvisiace články

Súvisiace rádiá

pridať príspevok  Diskusia k článku: 3 príspevky

LuboTS (neregistrovaný, 82.145.211.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 82.145.211.xxx)
04.10.2011 12:36
0
0

Nemyslím si žeby sa nejako ničil trh. Ceny v cenníku za reklamu sa dramaticky smerom nadol nemenia. Ide o to, aby si reklamu mohli vyskúšať noví klienti. Alebo ináč povedané, o získanie nových reklamných klientov, ktorí ak sa rozhodnú zadávať reklamu aj v budúcnosti, budú platiť ceny aké sú v cenníku reklamy. Nejde teda o trvalé zníženie ceny za reklamu

biscuit (neregistrovaný, 109.80.204.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 109.80.204.xxx)
04.10.2011 12:25
0
0

Podiel radia ako reklamneho media z roka na rok klesa ( a prijem z reklamy tiez), takze tento krok zo strany FR je logicky...

to je jedno... (neregistrovaný, 95.103.51.xxx)
to je jedno... (neregistrovaný, 95.103.51.xxx)
03.10.2011 11:59
0
0

Takto radia doj.b.vaju reklamny trh a hlavne nicia sami seba. Uz nikdy nepredaju reklamny spot za to co v minulosti. Cena spotov isla rapidne dole a postupne velke radia nebudu mat na naklady a zacnu znizovat este viac stav moderatorov obmezovat vysielace az napokon skoncia v dlhoch. FUN a EXPRES sa predhanaju kto z koho ale nevidia tie ostne radia a co nastane o par mesiacov. Chcu ziskat co najviac klientov za malo penazi. Pojdu dole vodou uz coskoro.

Aktuálne články

Počúvanosť
sobota, 21.12.2024
1.
20,04%   + 0,80%
2.
18,21%   + 0,37%
3.
12,75%   - 4,47%
4.
7,55%   + 0,78%
5.
5,76%   - 3,67%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 21.12.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,19%   - 0,29%
2.
12,19%   - 0,51%
3.
9,74%   + 0,08%
4.
9,22%   + 0,26%
5.
7,93%   + 0,23%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
IX. - XI. etapa 2024
1.
30,0%   + 0,1%
2.
20,4%   + 0,1%
3.
20,3%   - 0,3%
4.
18,8%   + 0,1%
5.
15,0%   - 0,1%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, IX.-XI./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
50. týždeň 2024 09.12.2024 - 15.12.2024
1.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
2.
Album
Mark Ambor
Belong Together
3.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
4.
Album
Hozier
Too Sweet
5.
Album
Alan Murin
Domov
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over