Nová kampaň Fun rádia pod názvom „20 za 5“ ponúka možnosť zakúpiť si dvadsať sekundový rádiospot za cenu päť sekundového. Je zameraná na zadávateľov reklamy.
Fun rádio hodlá kampaňou 20 za 5 umožniť klientom vyskúšať, v rámci ich finančným možností, efektívnosť reklamy vo Fun rádiu. Zároveň sa stanica opiera o štúdiu, v ktorej bolo dokázané, že zapamätateľnosť produktu pri 20-sekundovom a 40-sekundovom spote je takmer rovnaká. Až do 31. januára 2012 si budú môcť klienti kúpiť 20-sekundové spoty za cenu 5-sekundového.
„Cieľom akcie 20 za 5 je ponúknuť klientovi reklamný priestor v dĺžke, ktorá v dnešnej dobe stačí na odkomunikovanie reklamného posolstva a za dostupnú cenu,“ vysvetlila obchodná riaditeľka Fun rádia Miriam Kittler. „Inými slovami, výhodnou kúpou 20-sekundových spotov počas kampane, tak získa viac spotov a ešte viac zvýši zapamätateľnosť svojej kampane,“ dodáva Kittler.
Súčasťou kampane je aj bonus pre hlasujúcich za najlepší 20-sekundový spot na samostatnom kampaňovom webe www.20za5.sk. Spomedzi všetkých hlasujúcich sa vyžrebuje jeden výherca, ktorý získa kampaň na webe Fun rádia v hodnote 3.000 €.
B2B kampaň 20 za 5 nasadila stanica ako self-promo do vysielania a na svoj web, na vybrané internetové stránky, do spravodajskej televízie Ta3 a do printov. Fun rádio kampaň vytvorilo v spolupráci s agentúrou Zaraguza Digital.
Aktuálnej kampani 20 za 5 predchádzal počas leta B2B projekt Otestuje Fun rádio, v ktorom stanica dala priestor novým klientov vyskúšať si reklamu vo Fun rádiu a na jednotke medzi rádio webmi www.funradio.sk. Jednému výhercovi v hodnote 20-tisíc eur bez DPH a deviatim výhercom v hodnote 10-tisíc eur bez DPH Fun rádio poskytne kampaň na kľúč. Klientovi ju vymyslí, vyrobí a odvysiela za symbolické jedno euro bez DPH. O tom, že súťaž bola veľmi úspešná svedčí aj fakt, že sa jej zúčastnilo až 3.318 firiem.