Kampaň Fun rádia „20 za 5", ktorá fungovala už v októbri 2011, ponúka od včera opäť možnosť zakúpiť si dvadsať sekundový rádiospot za cenu päť sekundového.
Každoročne prichádza Fun rádio o tomto čase s výhodnou ponukou pre svojich obchodných partnerov. Vzhľadom na úspech minuloročnej kampane 20 za 5 a hlavne na požiadavky obchodných partnerov, ktorí si ju veľmi pochvaľovali, sa Fun rádio rozhodlo úspešnú aktivitu zopakovať. Akcia umožňuje klientom vyskúšať, v rámci ich finančných možností, efektívnosť reklamy vo Fun rádiu.
„Zapamätateľnosť 20 sekundového spotu je takmer identická ako zapamätateľnosť 40 sekundového. V dnešnej dobe, keď klient potrebuje povedať základné posolstvo a kontakt na jeho web stránku, je z môjho pohľadu luxus ísť do väčších sekundáží," hovorí obchodná riaditeľka Fun rádia Miriam Kittler. „Pri 20 sekundovom spote môže mať klient väčšiu frekvenciu, nižšiu cenu a určite takúto kampaň považujem za efektívnejšiu," dodáva Kittler.
Táto akcia potrvá do 31. januára 2013 s tým, že realizáciu objednávky si klient môže vyžiadať kedykoľvek do 31. marca 2013.
B2B kampaň 20 za 5 nasadila stanica ako self-promo do vysielania a na svoj web, na vybrané internetové stránky, do spravodajskej televízie Ta3 a do printov. Fun rádio kampaň vytvorilo v spolupráci s agentúrou Zaraguza Digital.
Viac informácií nájdete na jednotke medzi rádio webmi www.funrádio.sk alebo na podstránke www.20za5.sk.