menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k článku Groove Radio - alternatíva pre Bratislavu

133 príspevkov
huno (neregistrovaný, 62.168.109.xxx)
huno (neregistrovaný, 62.168.109.xxx)
20.10.2004 21:28
0
0
ragtime

jedinou spolocnou vecou radia ragtime a noveho projektu groove radia je ze sa chce zamerat na "alternativu"
inak sa to neda vobec spojit. ragtime je mrtvy a neda sa vratit spat. ragtime nerobil ragtime-om len format alternativneho radia, ale aj samotna doba, ludia, ktori tam robili a neposledne aj posluchaci. a toto sa vrati neda, nech by sa ktokolvek a akokolvek snazil.
groove zacina od nuly, a ako bude vyzerat to mozno tusi autor projektu, ale ani on nemoze vediet ako to dopadne.
tvorba znacky radia je dlhodoby proces a da sa povedat ze ragtime-u do istej miery pomohla aj jeho smrt

Lubo (neregistrovaný, 213.81.138.xxx)
Lubo (neregistrovaný, 213.81.138.xxx)
20.10.2004 20:37
0
0
Konečne niekto normálny

Konečne sem napísal aj niekto normálny. Huňo, úplne s tebou súhlasím. Držím palce všetkým, ktorí v tom sú, alebo môžu byť, aby im to vyšlo.
dolphin, čo môže byť zlé na tom, ak chce Groove na niečo nadviazať? Nezdá sa mi, že by bola značka Ragtime nejaká silná, vedia o nej naozaj iba zarytí nadšenci. Čím by ju malo Groove poškodiť?

dolphin (neregistrovaný, 82.119.100.xxx)
dolphin (neregistrovaný, 82.119.100.xxx)
20.10.2004 19:35
0
0

projektu grooveradio drzim palce ale trapi ma jedna vec a to, ze sa bude spajat s menom Radia Ragtime, ak groove radio bude slabe, tak riskuje, ze poskodi este stale silnu "znacku" Ragtimu ... neriskujete "iba" svoj cas, peniaze atd ale este cosi dolezite navrch...

huno (neregistrovaný, 62.168.109.xxx)
huno (neregistrovaný, 62.168.109.xxx)
20.10.2004 19:11
0
0
udivujete ma touto diskusiou

mam pocit, ze sa takto kludne mozete hadat aj o vplyve splnu mesiaca na cenu ropy. mozete pouzit tie iste argumenty.

len vam chcem povedat ze vsetko je inak
radsej si v klude pockajte na vysledky

evosonic (neregistrovaný, 217.119.114.xxx)
evosonic (neregistrovaný, 217.119.114.xxx)
20.10.2004 18:48
0
0
povaha Slovákov

Naozaj je osud potencionálneho rádia Groove nevyspytateľný. Ťažko odhadnúť, či by sa rádio uživilo, rozhodne by bolo spoľahlivejšie riešenie, keby takéto rádio prevádzkoval nejaký silný broadcaster, ako je to v CR - Radio BEAT. Majiteľ je myslím F1 alebo Impuls - to je teraz jedno. Má to ako bokovku, ktorá je dotovaná a uspokojuje cieľovú skupinu poslucháčov. Stále len počúvam, ako to nemôže fungovať, a ako sme na to nedospeli. Aj bývalý riaditeľ Markízy zažrato tvrdil, že ďalšia TV sa na našom malom Slovensku v žiadnom prípade nemôže uživiť. A ajhľa, J@J má nie 3 ale 13% a funguje. Rozhodne Groove v prípade, že to dostane, bude mať veeeľké problémy s etablovaním a hlavne s prevádzkou, ale ak to chytí dobrý kolektív so zaujímavým imaním a prepracovaným marketingom, nemusí to dopadnúť zle!

ron (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
ron (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
20.10.2004 16:35
0
0

...cize z tejto diskusie vyplyva, ze v Bratislave sa neuzivi radio , ktore nie je unifikovane, podla mna toto bola pravda pred 5 rokmi, Bratislava pocita s narastom obyvatelov najblizsich 10 rokov, BA pocita s privalom priamych zahranicnych investicii v hodnote niekolko 100 miliard, do blizkosti BA sa stahuju dva silne nadnarodne koncerny pre tuto oblast, pribuda anglicky hovoriacich, pribuda tych co cestuju, pribuda tych co su rozhladeni a pribuda kapitalu na ktorom sa moze "prizivit" aj Groove, do projektu nie som angazovany, ale nieco podobne som chcel vyprodukovat v najblizsich rokoch aj ja, ak ma nepredbehnu, pretoze moze fakt dojst na to, ze timing je este stale zly, skusenosti diskutujucich tomu nasvedcuju....ale aspon som mohol pocut groove na nete, ostatne projekty, co o licenciu ziadaju nepoznam.....veci sa menia

Greenhorn (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Greenhorn (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
20.10.2004 14:48
0
0

Vazeni prietelia, vymena nazorov bola myslim dostatocna, teda aspon z mojej strany som sa snazil ludi okolo GROOVE radia dostat "do obrazu". Ak si niekto nieco zoberie k srdcu tak budem rad. Ak si chcete dalej namyslat ake to bude super, tak si namyslajte. Co hlava to iny nazor.

Na zaver tolko: Opustam tuto diskusiu, zelam vsetkym vsetko dobre.

PS: Ak ziskate licenciu, spomente si na moje slova o dva tri roky. Moju predpoved mate nizsie popisanu. Potom mozno dostanete iny pohlad na veci. Veci, co sa deju!

ron (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
ron (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
20.10.2004 14:31
0
0
sorac

Myslim, ze projekt Groove je odsudeny na zanik, Greenhorn ma uplnu pravdu, presne tak to skonci, nema vyznam vypisovat iny scenar, ma argumenty, podlozil ich konkretnymi cislami a skusenostami, takisto sa ospravedlnujem Kebabovi, ze nie som vecny a kludny akoby si predstavoval a navazam sa do jeho greenhorna, takto sa skutocne neda vstupit do sveta "velkych" , prepacte...bol to omyl

kebab (neregistrovaný, 85.248.4.xxx)
kebab (neregistrovaný, 85.248.4.xxx)
20.10.2004 13:36
0
0
co si chcel napisat, ron?

Ak je nieco zhnite a chces to ozivit,pripadne ides z nuly, musi to mat novy zaciatok,Ron. A ak chces aby o tom ludia vedeli, musis pouzit reklamu. Alebo budes telefonovat vsetkym potencialnym posluchacom? Poctivost za pultom a mikrofonom je urcite nevyhnutna. Pokial o tvojej poctivosti ale nikto nevie, mozes vlastne vysielat aj bez elektriny.
Ale celkovo, ron, preco sa navazas do Greenhorna? Asi vidi medialny svet na Slovensku trosku inak, mozno realistickejsie.Tak argumntuj vecne, a skludni hormon. Pozna historiu radii, ktore sa pokusali byt nonstop cely den groovy a underground a vie, ze ich to stalo percenta, a nie male.Nehovorim, ze groovy je odsudene na neuspech, prave naopak, ale bez tebou hanobeneho uvodneho brutalneho a draveho marketingu nema najmensiu sancu. Aj tak nikdy nemoze vstupit do sveta "velkych." Altrenativa bude predasa vzdy minoritnou. Ked sa stane mainstreamom, uz tu bude nieco ine, co ludia oznacia slovkom alternativa.

ron (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
ron (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
20.10.2004 12:27
0
0

Greenhorn je isto uspesny podnikatel ci manazer, ktory hovori zo svojej skusenosti, jeho strategia je byt bombasticky a tym oslovit...ako posluchac mna nezaujima slizky prijemny hlas, ktory tvrdi ako je krasne ked nas pocuvate....realisticky treba byt hlavne pri samotnom produkte, to znamena ziadne bombasticke reklamy a nove zaciatky , ale poctiva robota za mix pultom a mikrofonom, nie flakacina v obale.....uprimnost,uprimnost, uprimnost

Login (neregistrovaný, 212.5.203.xxx)
Login (neregistrovaný, 212.5.203.xxx)
20.10.2004 10:58
0
0

To Greenhorn: Zrejme nema cenu sa s vami o tom hadat. :) Vy budete stale tvrdit "B" a pritom tajne dufat v "A". :) Ja len dufam, ze sa vas scenar nenaplni a prave naopak sa potvrdi uspesnost radia tohoto typu - a to v dlhodobom meradle. Ani vy, ani ja niesme proroci - znova sa budem opakovat (tentoraz bez Ctrl+C a Ctrl+V) - ak ma realizacny team a vedenie Groove radia realne podklady z vyskumu a pusta sa do tohoto biznisu, tak je nanajvys pravdepodobne, ze ide vysielat s cielom, ze MA a BUDE MAT PRE KOHO. V Bratislave urcite.

Greenhorn (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Greenhorn (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
20.10.2004 10:05
0
0

este raz napisem co som tu pisal... teda CTRL-C a CTRL-V :o))))

Napisem postup, moj, aky by nasledoval keby GROOVE radio dostalo licenciu na 100,3: Uvod bombasticky --- Ludia si zacnu ladit 100,3 --- Budu pocuvat den, dva, tri, styri a potom zacnu preladovat na ine radia --- Preco? No lebo tam nenajdu to co je zauzivane. ---- Pride prvy prieskum ktory mozno bude aky taky --- Pride dalsi prieskum, ktory uz bude horsi ako ten prvy --- Toto vsetko smrtelnik uvidi alebo bude pocut --- Pridu prve stretnutia majitelov a ludi okolo radia GROOVE --- prehodnotia playlisty --- zacnu hrat nieco alternativne "komercnejsie" --- Lenze v ludoch stale ostane pocit ze GROOVE hra zle a nic pocuvatelne (myslim pocuvatelne v zmysle slovakov) --- Pocuvanost rapidne nestupne --- Percento "pocuvacov" bude drzat len par nadsencov alternativy --- Reklamne prijmy zacnu klesat --- Potencionalny reklamny partner si uvedomi na zaklade vysledkov prieskumu, ze v groove radiu je zbytocne minat peniaze na reklamu. --- O rok o dva sa majitelom otvoria oci a zistia ze to nema sancu --- a potom su de moznosti: a) vypnut groove alebo b) zmenit programovu strukturu a pridat aj nieco NEalternativne.

Sam som zvedavy keby nahodou groove ziskal 100,3 co sa stane. A som presvedceny, ze tieto pismenka co som tu popisal sa potvrdia. Ale ked sa partia gruuuuvu dala na boj tak nech bojuje. Ale s lukom sa neda ist proti tanku! :)))

Lubo (neregistrovaný, 213.81.136.xxx)
Lubo (neregistrovaný, 213.81.136.xxx)
20.10.2004 08:44
0
0
Greenhorn

Chcel som tým povedať, že čo je pre väčšinu ľudí hovienkom, môže pre (dosť veľkú) menšinu znamenať hodnotný produkt. Možno som divný, ale ja tomu verím.

Greenhorn (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Greenhorn (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
20.10.2004 08:18
0
0

ano predas hovienko v krasnom obale a ked to rozbalis, tak... :)

Lubo (neregistrovaný, 213.81.137.xxx)
Lubo (neregistrovaný, 213.81.137.xxx)
19.10.2004 21:49
0
0
Greenhorn

Takéto realistické scenáre nemajú žiadnu výpovednú hodnotu, keď niečo nedostane šancu. Pozri sa na to z iného pohľadu. Rádia sa prispôsobujú, väčšina hrá to isté. Teraz príde niekto s niečim iným, povedzme že zacieleným. Myslíš, že to nezačnú ľudia počúvať? Ako tu už niekto napísal, rádio nie je len o bombastickej počúvanosti. Niekto dokáže predať 1000 poslucháčov, iný nezobchoduje ani stokrát viac. Je to o schopných manažéroch a marketingu. Dnes už predáš aj hovienko, keď ho zabalíš do správneho atraktívneho obalu.

mitch (neregistrovaný, 193.87.18.xxx)
mitch (neregistrovaný, 193.87.18.xxx)
19.10.2004 18:14
0
0

neviem preco, ale pri pocuvani toho groove radia ma chyta skor depresia, a to som teda andrgraundak jak hovado ;)

Greenhorn (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Greenhorn (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
19.10.2004 17:07
0
0

LOGIN: Keby som bol pesimista, tak sa nikdy do nicoho nepustim. Nemam klapky na ociach, len sa viem pozriet dolava, doprava a aj za seba. Viem prehodnotit riziko, postavit sa pred pesimisticky scenar a aj pred optimisticky. Tomuto sa hovori REALISTA. Aj ja mam sny, ale viem na co mam a na co nemam. A ked aj mam sen musim niekde pridat, aby sa sen splnil. Nerealne veci sa vsak nedaju splnit ani keby som neviem co robil a pokusal sa presvedcit sam seba a okolie.
Napisem postup moj aky by nasledoval keby GROOVE radio dostalo licenciu na 100,3: Uvod bombasticky --- Ludia si zacnu ladit 100,3 --- Budu pocuvat den, dva, tri, styri a potom zacnu preladovat na ine radia --- Preco? No lebo tam nenajdu to co je zauzivane. ---- Pride prvy prieskum ktory mozno bude aky taky --- Pride dalsi prieskum, ktory uz bude horsi ako ten prvy --- Toto vsetko smrtelnik uvidi alebo bude pocut --- Pridu prve stretnutia majitelov a ludi okolo radia GROOVE --- prehodnotia playlisty --- zacnu hrat nieco alternativne "komercnejsie" --- Lenze v ludoch stale ostane pocit ze GROOVE hra zle a nic pocuvatelne (myslim pocuvatelne v zmysle slovakov) --- Pocuvanost rapidne nestupne --- Percento "pocuvacov" bude drzat len par nadsencov alternativy --- Reklamne prijmy zacnu klesat --- Potencionalny reklamny partner si uvedomi na zaklade vysledkov prieskumu, ze v groove radiu je zbytocne minat peniaze na reklamu. --- O rok o dva sa majitelom otvoria oci a zistia ze to nema sancu --- a potom su de moznosti: a) vypnut groove alebo b) zmenit programovu strukturu a pridat aj nieco NEalternativne.

Sam som zvedavy keby nahodou groove ziskal 100,3 co sa stane. A som presvedceny, ze tieto pismenka co som tu popisal sa potvrdia. Ale ked sa partia gruuuuvu dala na boj tak nech bojuje. Ale s lukom sa neda ist proti tanku! :)))

Login (neregistrovaný, 212.5.203.xxx)
Login (neregistrovaný, 212.5.203.xxx)
19.10.2004 16:47
0
0

Greenhorn: Pekny rozbor. :) A pravdivy. Do bodky sa s tym da suhlasit, Expres diktuje a od neho sa to tu vsetko odvija. To je ale uz debata o inom...

Pri vasom pesimizme ste ale mozno nepremyslali nad tym, ze majitel Groovu mozno nepotrebuje extremne ziskove radio - ak ho budu zivit nejake ine vlastne komercne projekty, alebo radia - vid pripad B1 vs. FUN. To su uz ale iba spekulacie. Mozno je to uplne inak. Kazdopadne je to OBROVSKE PLUS, ZE TAKETO RADIO TU JE A ZIADA a nechcem sa znova opakovat, ale dufam, ze prave toto radio 100,3ku ziska, lebo ma snahu priniest nieco NOVE, alebo presnejsie INE, nez sme zvyknuti z denneho vyseilania v FM pasme. Obaja nevidime do toho, aku koncepciu Groove ma - len ja na rozdiel od vas vidim vec pozitivne. :) Dufam, ze sa bratislavsky eter rozsiri a popri (zvacsa) unifikovanych slovenskych radiach tu bude na vyber aj nieco ine.

Greenhorn (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Greenhorn (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
19.10.2004 16:22
0
0

LOGIN: tak este raz.... medialny dopyt... myslim ze nemusim nic vysvetlovat, Staci zobrat slovensky EXPRES. No ci uz je to za radio, ktore ked clovek pocuva 3 dni f kuse, chce sa z toho s prepacenim grcat. Ale aha! Prieskum hovori jasne! Sy tam kde su a tam chceli byt. Tak o com to je? Hraju co hraju a su hore. Keby to ludi nezujimalo, mali by par percent, vtedy ma sancu alternativa. Rock fm je ake je a ma tiez pocuvanost, sice nizsiu, ale ma. A uz sme doma, pretoze rock fm hra aj nieco z "alternativy" uz nie je tam kde je expres. B1 hra co hra a oslovuje opat menej posluchacov, ale oslovuje. A jedno z druhym hovori jasne. Cena reklamy v exprese je zavratna, pretoze si to mozu dovolit. A cena reklamy v B1 je samozrejme neporovnatelne nizsia oproti expresu. A takisto je jasne aj to ze B1 funguje pod jednym majitelom s funradiom, takze do vnutra clovek nevidi. Mozno clovek ani nevidi ze B1 je v koncovh ale FUNRADIO predsa moze potiahnut aj B1. A o com je Funradio? Znovo o vacsine. Pred casom aj fun radio malo problemy s pocuvanostou a pravdu povediac sa zexpresovali a vysledky sa dostavili. Sli hore. A vy si myslite, ze groove sa uzivi. Hm. Verit mozete. Je to sen ludi ktori chcu radio. Len pozor na to, ze nie vsetky sny su realne!

Greenhorn (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Greenhorn (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
19.10.2004 15:54
0
0

KEBAB: suvisle si to napisal, az mi je to divnou! :o) realista som, to ano, vidim veci ake su a pozeram sa okolo seba, vnimam potreby potreby ludi a viem co potrebuju. Keby som nevyhovel vacsine nemal by som sancu byt tam kde som. Vyhoviet len "mensine" by pre mna znamenalo pokles a pad. Wed ake to je jednoduche. Skoda, ze niekto nevie pochopit zakony prirody, ktore jasne hovoria, ze prezije len silnejsi. Slaby, raneny a chory tu dlho neostane. A co sa tyka vecernych programov, je to presne ako pises. Je to super ze je nieco take, ja sam si rad vypocujem sety na rockfm - AQUA a podobni typkovia. Loderer na Sity radiu. Taketo nieco je super ze to vobec je a uplne to postacuje v tom rozsahu v akom to dnes existuje.

Login (neregistrovaný, 212.5.203.xxx)
Login (neregistrovaný, 212.5.203.xxx)
19.10.2004 15:51
0
0

Greenhorn: Suhlasim. Je moj subjektivny nazor, ze vecer na Rock FM je kvalita. Uz len to slovo "kvalita" je relativny pojem presne ako pisete - ale stale sa pokusam zratat si dva plus dva. Ak sa teda Rock FM radio meni smerom k alternative vecer a to v celoslovenskom meradle (urcite na to ma podlozeny dovod), tak si myslim, ze alternativa v meradle metropolitneho radia moze byt uspesna. Dovolim si povedat, ze aj dlhodobo. Je rok 2004 a nie 1993. Myslim, ze to je otazka marketingu a schopnosti tento produkt predat (a reci typu "komu sa uz len da predat alternativa" neberiem!). Vsetko sa da. Ja naozaj mozem iba drzat palce. Ak ma Groove team sikovnych ludi, tak sa preda - v Bratislave urcite. A neda mi este reagovat na jednu vec... Nikto bez seriozneho prieskumu (a to dlhodobejsieho) nemoze vediet, ci a aky je v BA "medialny dopyt". Ak to ludia z Groov-u vedia a maju tieto "papiere" v rukach, tak mam len radost. Uz len fakt, ze ziadaju o 100,3 vo mne - a to si nemozem pomoct - vzbudzuje pocit, ze ten dopyt tu je. Ano - Slovensko je v oblasti medii a "predpovedania" velmi nestabilne a nevyspytatelne, ale Bratsilava je trosicku specifickejsia - presnejsie velmi specificka cast trhu. (Vid dlhodobe prvenstvo TWISTu iba v BA). Tak zelam uprimne Groove Radiu, nech im to vyjde a nech nas vsetkych presvedci, ze Bratislava vzdy chcela taketo radio a nech to aj dokaze poctom posluchacov.

kebab (neregistrovaný, 85.248.4.xxx)
kebab (neregistrovaný, 85.248.4.xxx)
19.10.2004 15:36
0
0

Login, respect to U too.
Greenhorn, ty si typickym zjavom skeptika - realistu, akych ludia nemaju radi, lebo im pragmaticky rusia sny a nadeje:-)))))). Vidis veci tak ako su a radsej predpokladas najciernejsi scenar s pripadnym dobrym koncom ktory ocenis :-). mas pravdu - na Slovensku je prilis malo ludi naozaj tuziacich po celodennom vysielani alternativnej muziky. Nie kazdy zvladne Prodigy okolo obeda. Pises ale aj o medialnom dopyte na Slovensku. Nie je ale nasinec, radovy majoritny posluchac presyteny takmer rovnakou ponukou celoplosiek aj regionalnych radii, alebo nie je minimalne prilis syty trh "hitovych" radii? A kto iny ako statne radio by mal ponukat najviac slovenskej hudby (deje sa vratane alternativy SK) a najviac alternativnej muziky (deje sa velmi slusne, vecerny program plus kazdonocne sety).

Greenhorn (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Greenhorn (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
19.10.2004 13:58
0
0

LOGIN: pekne slova s tyme respektom, ale neda mi nereagovat na vetu: "Rock FM ma momentalne naozaj spickovy vecer (a drzim mu hrozne palce nech nim oslovi co najviac posluchacov na celom Slovensku a nech pochopia o com je kvalita)".

Kvalita? Hmm! Co je kvalita? Desiati manici, ktori cakaju na svoj vytuzeny koncert v style GROOVE? 20000 ludi cakajuci na koncert madonny? Alebo 500 ludi v bajkali, ktori cakaju na koncert Michala Davida? Alebo 1 clovek, ktory si kupi album MISHA?

Hmm, napisat, ze nech ludia pochopia, co je kvalita je sice pekne, ale nezabudaj ze stale tu ostane vacsina, prizvukujem vacsina, pre ktoru kvalita znamena nieco ine a nie skladby o ktorych sa tu pise (ci uz na ROCKFM, alebo GROOVE RADIO). Pre niekoho je kvalita Verona :(, pre niekoho REM, pre niekoho CHIKILIKITUA a mozem pokracovat napr.: Incognito, Danzel, Team, Lucie atd. Teda uprimne sa zamysli koho ma kto rad a ten Ti odpovie presne to co som tu pisal, ze pre neho je kvalita ten ci onen a nie ako Ty pises ze o com je kvalita. KVALITA SA NEDA NICIM ODMERAT. Je to len jednoduchy a prirodzeny subjektivny pocit kazdeho posluchaca, divaka. Tak sa neohanajte pojmami kvalita a co je dobre, lebo pre vas to je super, ale pre inych ste jednoducho obycajna mensina. A ja, v pripade GROOVE Radia, som ako zastupca mensiny. A znova napisem vsetkym maniakom a priaznivcom groove-u, ze mate sancu na zaciatku, ale z dlhodobo NIE! Otvorte si oci, o com je Slovensko a o com je medialny dopyt v oblasti radii. :o)

Login (neregistrovaný, 213.160.169.xxx)
Login (neregistrovaný, 213.160.169.xxx)
19.10.2004 12:51
0
0
Groove, Rock FM, alebo SiTy

Hej ludia. A nie je to jedno? Podla mna sa tu miesaju jablka, hrusky a slivky. Groove nech pokojne oslovuje posluchacov svojou "celodennou alternativou s presahom do pop music" (na moju a nielen moju velku radost) - v hlavnom meste to proste chyba a to je bez debaty! Priestor je (a snad aj ta frekvencia). Doba so od "kultovych ragtimeovskych" casov posunula inam a majitelia Groovu si isto urobili detailny prieskum, nez vrazia peniaze do takehoto typu radia (ako tu uz bolo povedane). Ale ak nie v BA, tak kde inde?! Rock FM ma momentalne naozaj spickovy vecer (a drzim mu hrozne palce nech nim oslovi co najviac posluchacov na celom Slovensku a nech pochopia o com je kvalita), no je to celoploska a navyse statna, a preto musi zachovavat iste pravidla resp. standardy (a to najma v dennom vysielani), a tak si nikdy nebude moc dovolit to, co lokalne alternativne radio v hl. meste. (Opat si myslim, ze program Groovu pocita aj s tym, ze Rock FM sa meni). A SiTy nech ma pokojne svoju cielovku - obsahom je to zasa ine a bolo by blaznovstvo, ak by Groove isiel proti Sity tym istym programom, alebo typom hudby. Nech je teda SiTy pre uplne kazdeho bratislavcana a nech hra komercne a zaraba. Respekt vsetkym trom radiam za ich pracu snahu!

dolphin (neregistrovaný, 82.119.100.xxx)
dolphin (neregistrovaný, 82.119.100.xxx)
19.10.2004 11:46
0
0

pokial toto "radio" bude vysielat iba ako stream, tak je uplne nezaujimave, po nete su tisicky rovnako alebo lepsie vysielajucich radii

Počúvanosť
streda, 20.11.2024
1.
22,10%   + 3,79%
2.
13,76%   + 3,09%
3.
13,26%   + 1,65%
4.
8,79%   + 0,88%
5.
7,70%   - 12,96%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 20.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
46. týždeň 2024 11.11.2024 - 17.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Eminem
Houdini
5.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over