menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k článku Regionálne rádiá: nízka počúvanosť aj príjmy z reklamy

5 príspevkov
Anonym (neregistrovaný, 213.81.235.xxx)
Anonym (neregistrovaný, 213.81.235.xxx)
09.11.2004 20:36
0
0
pre rockera

Kvalitnejšie, ako sa to vezme... Nemôžu si dovoliť investovať toľko do programu, dať si urobiť jingle na kľúč, zaplatiť lepších ľudí a ani prístup k hudobným novinkám nie je taký, ako u celoplošiek. Veľké rádia dnes ale nerobia kvalitu, lebo tá sa nepredáva /viď spomínaný Nový Čas a jeho úroveň a tak je to i u rádií/. Prisposobujú sa tomu, čo chce väčšina,asi tak by som to nazval. Malé rádiá majú výhodu - regionalitu. Môžu poskytovať informácie bezprostredne o tom, čo sa deje okolo ľudí, ktorí ich počúvajú a nie na druhom konci SR. Donedávna ich výhodou bola aj regionálna reklama, no i v tomto smere ich dobiehajú celoplošky, ktoré sú schopné odvysielať reklamu iba pre konkrétny región /FUN, Expres.../.

rocker (neregistrovaný, 195.168.210.xxx)
rocker (neregistrovaný, 195.168.210.xxx)
09.11.2004 08:30
0
0
Regionalne radia

su castokrat o vela kvalitnejsie ako tie celoplosne "grcy",ale vseto je to o peniazoch a biznise.A ludia nepotrebuju vela premyslat,hlasuju ako stado.Aj Novy cas je najcitanejsi a je aj najkvalitnejsi...?

evosonic (neregistrovaný, 217.119.114.xxx)
evosonic (neregistrovaný, 217.119.114.xxx)
25.10.2004 09:08
0
0
pocuvanost regionaliek

... ono by to čiastočne vyriešili audio-metre, obdoba people-metrov. Len problémom by bola opäť vzorka ľudí zapojených do prieskumu. Pokiaľ Expres a SRo zasahujú svojim signálom všade (zhruba povedané), tak taký Frontinus pokrýva len časť územia SR. Výsledky by boli skreslené. To by museli všetci nosiť tie "čudné" :-) hodinky na ruke, čo merajú počúvanosť staníc. Toto bude stále nevyriešiteľný problém.

Luco (neregistrovaný, 85.237.229.xxx)
Luco (neregistrovaný, 85.237.229.xxx)
25.10.2004 00:38
0
0
Regionálne rádia a ich počúvanosť

Príjmy z reklamy a počúvanosť klesá, lebo ľudia na regionálne rádia v poslednej dobe zvláštnym spôsobom "zabúdajú". A to aj napriek tomu, že tieto média stále skvalitňujú svoj program, zlepšujú pokrytie a koniec koncov ponúkajú oveľa viac možností v samotnom regióne. Je tu však jedna záhada...prečo do rádia chodí viac smsiek, mailov a viac ľudí telefonuje a čísla ukazujú opak?

Emil (neregistrovaný, 62.168.82.35.bdsl.xxx)
Emil (neregistrovaný, 62.168.82.35.bdsl.xxx)
20.10.2004 09:19
0
0
N-radio

Klesá .. klesá ... .... klesá ... ... ...

Kto by to pre boha počúval ?

Počúvanosť
utorok, 1.4.2025
1.
20,64%   - 1,07%
2.
17,58%   + 0,42%
3.
11,73%   - 0,39%
4.
11,50%   + 0,37%
5.
8,11%   + 0,15%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 1.4.2025
podiel [%] celkovej počúvanosti
3. + 4. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,08%   - 0,11%
2.
11,72%   - 0,47%
3.
9,70%   - 0,04%
4.
9,09%   - 0,13%
5.
7,73%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
3. + 4. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
X. - XII. etapa 2024
1.
29,9%   - 0,1%
2.
20,2%   - 0,2%
3.
19,9%   - 0,4%
4.
18,1%   - 0,7%
5.
15,0%   ± 0,0%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, X.-XII./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
13. týždeň 2025 24.03.2025 - 30.03.2025
1.
Album
Coldplay
We Pray
2.
Album
Kygo & Imagine Dragons
Stars Will Align
3.
Album
Myles Smith
Nice To Meet You
4.
Album
Gracie Abrams
That’s So True
5.
Album
Felix Jaehn & Shouse
Walk With Me
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over