Diskusia k článku Rozhlasový trh očakáva vstup zahraničných investorov
Bylo yb azjiamve, kdyby nekdo pouzil stejne metody jako Expres, ale zameril se na jinou cilovou skupinu. Treba na ty co nejsou spokojeni s Expresem a udelali stejnym zpusobem protiformat. To by byla legrace:-))
Rádio Expres je podľa mňa kombinácia rádia Slovensko a klasického komerčného rádia zameraného na reprodukciu súčasných hitov. Oproti rádiu Slovensko je však omnoho dynamickejšie, nové jingle a publicistika je krátka, dynamická a určená pre masy. Možno by stálo za zmienku zaradiť do vysielania viac blokov s telefonickými a e-mailovými súťažami. Určite to zatraktívni rádio viac. Expres síce komunikuje s poslucháčmi, a hoci na nich zarába ťažké prachy (väčšia počúvanosť, viac reklamy za viac peňazí) nechce rozdávať. Všetky súťaže, ktoré doteraz prebiehali na exprese boli v spolupráci s reklamnými partnermi a patričnou kampaňou. 20 korunáčka –HVB bank, lístky na superstar-STV, rodina fešákovcou-Orange. Čo tak však niečo ako kilečko alebo hetrik. Veľmi dobrý bol ťah „najlepší dopravný servis na rádiu expres“. Ozývajú sa hlasy, že aj fun rádio má dobrý dopravný servis a bolo prvé. Lenže expres predviedlo masívnu reklamnú kampaň a pracovne vyťažený ľudia nemajú čas a ani chuť riešiť a hľadať, ktoré rádio má najlepší dopravný servis a tak logicky naladia rádio, ktoré má „najlepší dopravný servis“. Aj to je sila reklamy. Expres dokázal to čo ostatné rádiá nedokázali. Priblížili sa počúvanosti rádiu Slovensko a možno ho aj predbehnú. Možno samotný zamestnanci rádia sú prekvapený čo sa to vlastne deje. Hana Rapantová po nepríjemnom vyhadzove z STV musí byť skutočne rada, že sa jej podarilo dostať sa do Expresu. Dievča sa snaží a možno až príliš lebo pôsobí neprirodzene. Expres je silný mediálny hráč na trhu a TV Markíza možno začne uvažovať o novom mediálnom partnerovi. Nuž povedzte pani Babitzová či neboli z Markízi kurizovať? Zatiaľ však asi stačí Expres a STV v najúspešnejšom projekte STV „Slovensko hľadá SuperStar“ a rádio Okey má od twistu ďaleko.
Rádio Expres je podľa mňa kombinácia rádia Slovensko a klasického komerčného rádia zameraného na reprodukciu súčasných hitov. Oproti rádiu Slovensko je však omnoho dynamickejšie, nové jingle a publicistika je krátka, dynamická a určená pre masy. Možno by stálo za zmienku zaradiť do vysielania viac blokov s telefonickými a e-mailovými súťažami. Určite to zatraktívni rádio viac. Expres síce komunikuje s poslucháčmi, a hoci na nich zarába ťažké prachy (väčšia počúvanosť, viac reklamy za viac peňazí) nechce rozdávať. Všetky súťaže, ktoré doteraz prebiehali na exprese boli v spolupráci s reklamnými partnermi a patričnou kampaňou. 20 korunáčka –HVB bank, lístky na superstar-STV, rodina fešákovcou-Orange. Čo tak však niečo ako kilečko alebo hetrik. Veľmi dobrý bol ťah „najlepší dopravný servis na rádiu expres“. Ozývajú sa hlasy, že aj fun rádio má dobrý dopravný servis a bolo prvé. Lenže expres predviedlo masívnu reklamnú kampaň a pracovne vyťažený ľudia nemajú čas a ani chuť riešiť a hľadať, ktoré rádio má najlepší dopravný servis a tak logicky naladia rádio, ktoré má „najlepší dopravný servis“. Aj to je sila reklamy. Expres dokázal to čo ostatné rádiá nedokázali. Priblížili sa počúvanosti rádiu Slovensko a možno ho aj predbehnú. Možno samotný zamestnanci rádia sú prekvapený čo sa to vlastne deje. Hana Rapantová po nepríjemnom vyhadzove z STV musí byť skutočne rada, že sa jej podarilo dostať sa do Expresu. Dievča sa snaží a možno až príliš lebo pôsobí neprirodzene. Expres je silný mediálny hráč na trhu a TV Markíza možno začne uvažovať o novom mediálnom partnerovi. Nuž povedzte pani Babitzová či neboli z Markízi kurizovať? Zatiaľ však asi stačí Expres a STV v najúspešnejšom projekte STV „Slovensko hľadá SuperStar“ a rádio Okey má od twistu ďaleko.
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň