menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k článku Rozhlasový trh očakáva vstup zahraničných investorov

4 príspevky
Anonym (neregistrovaný, 84.47.43.xxx)
Anonym (neregistrovaný, 84.47.43.xxx)
28.03.2005 18:12
0
0
XXL

...lenze legrace s nizkou pocuvanostou:)

XXL (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
XXL (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
28.03.2005 17:29
0
0

Bylo yb azjiamve, kdyby nekdo pouzil stejne metody jako Expres, ale zameril se na jinou cilovou skupinu. Treba na ty co nejsou spokojeni s Expresem a udelali stejnym zpusobem protiformat. To by byla legrace:-))

NoName (neregistrovaný, 213.81.170.xxx)
NoName (neregistrovaný, 213.81.170.xxx)
26.03.2005 03:09
0
0

Rádio Expres je podľa mňa kombinácia rádia Slovensko a klasického komerčného rádia zameraného na reprodukciu súčasných hitov. Oproti rádiu Slovensko je však omnoho dynamickejšie, nové jingle a publicistika je krátka, dynamická a určená pre masy. Možno by stálo za zmienku zaradiť do vysielania viac blokov s telefonickými a e-mailovými súťažami. Určite to zatraktívni rádio viac. Expres síce komunikuje s poslucháčmi, a hoci na nich zarába ťažké prachy (väčšia počúvanosť, viac reklamy za viac peňazí) nechce rozdávať. Všetky súťaže, ktoré doteraz prebiehali na exprese boli v spolupráci s reklamnými partnermi a patričnou kampaňou. 20 korunáčka –HVB bank, lístky na superstar-STV, rodina fešákovcou-Orange. Čo tak však niečo ako kilečko alebo hetrik. Veľmi dobrý bol ťah „najlepší dopravný servis na rádiu expres“. Ozývajú sa hlasy, že aj fun rádio má dobrý dopravný servis a bolo prvé. Lenže expres predviedlo masívnu reklamnú kampaň a pracovne vyťažený ľudia nemajú čas a ani chuť riešiť a hľadať, ktoré rádio má najlepší dopravný servis a tak logicky naladia rádio, ktoré má „najlepší dopravný servis“. Aj to je sila reklamy. Expres dokázal to čo ostatné rádiá nedokázali. Priblížili sa počúvanosti rádiu Slovensko a možno ho aj predbehnú. Možno samotný zamestnanci rádia sú prekvapený čo sa to vlastne deje. Hana Rapantová po nepríjemnom vyhadzove z STV musí byť skutočne rada, že sa jej podarilo dostať sa do Expresu. Dievča sa snaží a možno až príliš lebo pôsobí neprirodzene. Expres je silný mediálny hráč na trhu a TV Markíza možno začne uvažovať o novom mediálnom partnerovi. Nuž povedzte pani Babitzová či neboli z Markízi kurizovať? Zatiaľ však asi stačí Expres a STV v najúspešnejšom projekte STV „Slovensko hľadá SuperStar“ a rádio Okey má od twistu ďaleko.

NoName (neregistrovaný, 213.81.170.xxx)
NoName (neregistrovaný, 213.81.170.xxx)
26.03.2005 03:09
0
0
expres na trhu

Rádio Expres je podľa mňa kombinácia rádia Slovensko a klasického komerčného rádia zameraného na reprodukciu súčasných hitov. Oproti rádiu Slovensko je však omnoho dynamickejšie, nové jingle a publicistika je krátka, dynamická a určená pre masy. Možno by stálo za zmienku zaradiť do vysielania viac blokov s telefonickými a e-mailovými súťažami. Určite to zatraktívni rádio viac. Expres síce komunikuje s poslucháčmi, a hoci na nich zarába ťažké prachy (väčšia počúvanosť, viac reklamy za viac peňazí) nechce rozdávať. Všetky súťaže, ktoré doteraz prebiehali na exprese boli v spolupráci s reklamnými partnermi a patričnou kampaňou. 20 korunáčka –HVB bank, lístky na superstar-STV, rodina fešákovcou-Orange. Čo tak však niečo ako kilečko alebo hetrik. Veľmi dobrý bol ťah „najlepší dopravný servis na rádiu expres“. Ozývajú sa hlasy, že aj fun rádio má dobrý dopravný servis a bolo prvé. Lenže expres predviedlo masívnu reklamnú kampaň a pracovne vyťažený ľudia nemajú čas a ani chuť riešiť a hľadať, ktoré rádio má najlepší dopravný servis a tak logicky naladia rádio, ktoré má „najlepší dopravný servis“. Aj to je sila reklamy. Expres dokázal to čo ostatné rádiá nedokázali. Priblížili sa počúvanosti rádiu Slovensko a možno ho aj predbehnú. Možno samotný zamestnanci rádia sú prekvapený čo sa to vlastne deje. Hana Rapantová po nepríjemnom vyhadzove z STV musí byť skutočne rada, že sa jej podarilo dostať sa do Expresu. Dievča sa snaží a možno až príliš lebo pôsobí neprirodzene. Expres je silný mediálny hráč na trhu a TV Markíza možno začne uvažovať o novom mediálnom partnerovi. Nuž povedzte pani Babitzová či neboli z Markízi kurizovať? Zatiaľ však asi stačí Expres a STV v najúspešnejšom projekte STV „Slovensko hľadá SuperStar“ a rádio Okey má od twistu ďaleko.

Počúvanosť
štvrtok, 21.11.2024
1.
18,70%   + 11,00%
2.
18,31%   - 3,79%
3.
12,16%   - 1,10%
4.
11,13%   - 2,63%
5.
7,98%   - 0,81%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 21.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
46. týždeň 2024 11.11.2024 - 17.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Eminem
Houdini
5.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over