Diskusia k téme Europa 2
Keď mám prirovnať F1 k Slovenským rádiám tak najviac aj po hudobnej stránke sa podobala asi na VIVU.
1. F1 teda ani zdaleka nie je ako Expres, pocul si vobec F1 niekedy?
2. vyznam ma taky, ze radsej by som naspat Kolibu, co si na nom nepochopil?
3. tie cisla su mizerne, mas problem s matikou? a to este nepocitame velkohube vyhlasenia pri starte E2.
@AJ - Radio E2 je pre mladých ľudí a take radio ako je Frekvece1 v CZ už mame je to Expres.
@Peter Kotrčka - nesuhlasím z tvojím vyrokom ,,naspat kolibu..,, lebo mne viacej vyhovuje E2 a stále nechapem aky význam mal tvoj príspevok :/
A všetkým ktorý píšete aký neuspech ma E2 pozrite si čísla počuvanosti ktore niesu najmenšie .
Hudb je od 12 do 20 potom je moderovaná dance exxtrvaganza az do 3:00.
To oni dnes len púšťajú hudbu??? Ľutujem poslucháčov E2
Namiesto E2 mali urobit take radio ako je v CZ radio Frekvence1a mali by vacsi uspech!F1 by si naladilo ovela viac ludi,aj starsich!
Čaká E2 ďalšia zmena názvu? Lebo ich ciele ktoré si tak dávali im ani po niekoľkých rokov nevyšli. A zas ich program vedu z CZ.
- problem E2-ky je ten ze je to len kopia ceskej E2-ky
- s moderatormi nikto nepracuje ... niektori tam do dnes rozpravaju ako keby vysielali v IRŠ-ku
- obsah slaby - mlady posluchac nema dovod si zapnut toto radio, playlist aky hraje E2 ponukaju rozne weby v podobe streamoch
- radiu chyba marketing so zameranim na mladych
- roadshow po kluboch a DEXX nestacia
Som inak zvedavý koľko ešte potrvá, kým si Lagardére sami pred sebou priznajú, že na Slovensku jednoducho zarvali (a SK trh a jeho požiadavky, resp. požiadavky poslucháčov podcenili) a pustia toto rádio niekomu k vode (resp. niekomu inému). Lebo od samého začiatku je ich pôsobenie u nás len jedno veľké trápenie...
To keď si už Ja a Ty chceli nejaké rádio na SK založiť, tak mali chňapnúť radšej po E2 a jej frekvenčnej sieti. Lebo E2 by podľa mňa (možno až na pár pubošov z pokecu a faceboočiku) takmer nikomu nechýbala (pričom mne Viva chýba a nie som v mojom okolí sám).
Aj v cadci je dost nekvalitne vysielanie na 87.9FM
No v Považskej Bystrici už 2 týzden mlči ich frekvencia 96,3 MHz. Nebude sa čudovať ak skončia tak isto ako VIVA
a zas hrali Ellie Goulding - Burn, teraz je to dosť veľký hit. :-)
Na tejto frekvencii sa aktuálne inak zobrazuje RDS (PS), predtým sa zobrazovalo ako "EUROPA 2" a teraz sa zobrazuje ako "europa 2", na 106.0 MHz sa to zobrazuje tak ako predtým, teda "EUROPA 2".
Nezdá sa vám zvuk z tejto frekv. dosť divný?
Je ozaj dobré aj dnes víkendové ráno a presne o 6:00 dopravné správy ako prvý FUN ktoré si hovorí ako prvý ešte sladko spalo.
Kobra 2 dopravný servis európy 2 . Spolupráca zo Zelenou vlnou RTVS bol dobrý krok ktorý by som od E2 nečakal
na tento prispevok komentar netreba.
Kým im nepríde hromada mailov od poslucháčov, tak to tam nepôjde dať dokopy nik. Zrejme zblbol satelitný prijímač... Pravdepodobne používajú lacný črep určený pre domácnosti.
Lacné vysielanie, lacná sieť vysielačov bez záloh a dohľadu a program bez logiky a hlasy bez talentu.... Zlepenec made in czech republic s A je to vedením:D
Uz vyše týždňa im seka zvuk na Považsko Bystrickej frekvencii 96,3 MHz
ani ja som dopravný servis ešte nepostrehol, počúval som dnes ráno medzi 6:30 - 7:15
Aj ho vysielajú lebo zatiaľ som ho nepostrehol
neviem, či nulový posun v rámci pozície a vnímanie na trhu v štýle....to rádio tam dole je výhra. Navyše v ekonomickom pluse nebudú. Lagardere len za posledné roky predviedlo u nás ako tomu nerozumie. Vid aktuálne lokálne "vedenie"....
Ja si aj tak myslím že rádiám všeobecne by malo ísť o niečo iné, ako to či má 8 alebo 9 percent. Najväčší problém podľa mňa je úplne zdeformovaný reklamný trh. V televíziách sú tak nízke ceny za reklamu, že rádio ako mediatyp má veľmi ťažké prežívať. Televízie aj napriek tomu že v nich objem reklám stúpa, ich výnosy klesajú. Obrazne povedané, keď máš možnosť kúpiť si reklamu v televízii za 6 korún a v rádiu za 5, čo si vyberieš? Keby bol reklamný trh normálny, v pohode by mohlo fungovať rádio s užšou nižšou cieľovkou, v súčasnom stave však horko-ťažko žijú aj tie najväčšie rádiá. A či by rádiá mali ísť cestou televízií, teda nízkych cien za reklamu? Príklad Vivy hovorí že to pre rádiá nemusí byť správna cesta, majú veľa reklamy a málo peňazí.
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň