menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Dobré Rádio

604 príspevkov
loftt (neregistrovaný, 185.220.102.xxx)
loftt (neregistrovaný, 185.220.102.xxx)
28.01.2023 21:50
0
0
PortaPro

Zauktualizuj si mapy a netaraj o niecom, o com nevies nic. S aktualne pridelenymi frekvenciami uz formalne Dobre radio celoploskou je, fakticky sa nou stane po rozvysielani vsetkych pridelenych frekvencii. Pricom nie je dovod, preco by ich nemali uzivit, ak o ne ziadali v tak pocetnych ziadostiach po tak dlhu dobu. Asi mali celkom dost casu si to prepocitat, tak z nich nerob idiotov, lebo nimi naozaj nie su a v mediach uz cosi dokazali, narozdiel od teba. Vyjadrujes sa o ludoch, ktorych ani nepoznas a nic o nich nevies a skutocne nechapem, kde beries tu drzost sa vobec o nich vyjadrovat. Ja ten manazment v ich firme poznam, pracoval som pre nich nejaky cas, ked sa z ich rodinneho striebra - Dobrych novin - postupne staval jeden z trhovych lidrov a jedno z najvyznamnejsich medii v krajine. A predstav si, nestalo sa to nejakou nahodou. Viem, ako pracuju, ako premyslaju, ako sa vedia adaptovat v doslova nehostinnych podmienkach, kde by to uz ini davno vzdali, ale viem aj kde su ich mantinely, za ktore nikdy nejdu. Su to vsetko pracoviti a sikovni ludia, ktori hlavne vedia co robia a preco to tak robia. To, ze tomu nerozumies ty a v konecnom dosledku sa mozes akurat tak pozerat, nie je ich nedostatok. Aj Dobre noviny vznikali za smutno-komickeho mrncania neprajnikov, co v zivote nedokazali nic okrem vypisovania frustrovanych komentarov pomedzi jednotlivymi navstevami Pornhubu. Je to stale o tom istom, menia sa len nicky a fyzicke schranky frustratov, ale to co pisu je stale rovnaky shit. Bolo ti aj v tejto debate mnoho veci vysvetlovanych, ale nema to ziaden zmysel, tvojou jedinou zivotnou ambiciou je aj v tejto chvili odpisat dalsi nezmyselny hejt. Svet je vsak nastastie uplne v rovnovahe - ty si si sice nasieel objekt svojej nenavisti, ale za to to nikoho nezaujima. Uzi si vikend s Pornhubom a radia.sk.

Audítor (neregistrovaný, 198.16.66.xxx)
Audítor (neregistrovaný, 198.16.66.xxx)
28.01.2023 21:16
0
0
Finančné ukazovatele
PortaPro (neregistrovaný, 195.91.16.xxx)
PortaPro (neregistrovaný, 195.91.16.xxx)
28.01.2023 21:01
0
0
loft

Dobre radio nebude nikdy celoploskou, tolko frekvencii neuzivia a ani ich tak skoro nenajdu.

Wanda _maxximoff (neregistrovaný, 195.91.108.xxx)
Wanda _maxximoff (neregistrovaný, 195.91.108.xxx)
28.01.2023 20:43
0
0
#lofft

A bindas odisiel z radia viva .akesi
Mestske radio ..lebo na bilboardo
Ch bol s istym mladym chalanom
Posobiac ako ..na diskoteke:)
Malo aj reklamu v bratislavsko
A bratislavsky kurier .kto vie
Nech doplni..cauko..

Wanda _maxximoff (neregistrovaný, 195.91.108.xxx)
Wanda _maxximoff (neregistrovaný, 195.91.108.xxx)
28.01.2023 20:30
0
0
#loftt#

Vysvetli ale preco opustil
E2 a X ? A preco sa povysene
Spraval voci radiam ? A preco
Sa na insta prezentoval ako
Moderator akcii ked zil
V dodavke v cudzine??
Zeby ho vykopli?
Ja som ani raz nepocuvala
Ked moderoval radsej ako
Hluk v pozadi ..
O virsikovi sa to tiez hovorilo
A mal na konte skandal s
Opytim miklom robom
Ale bindas ..prekonaval.
( cudujem sa ze ho habera
Neposlal ..niekam:)..cauko.

loftt (neregistrovaný, 107.189.5.xxx)
loftt (neregistrovaný, 107.189.5.xxx)
28.01.2023 20:11
0
0
Bindasa vynechajte

Voci Bindasovi ste v tejto konkretnej teme vyslovene nespravodlivi. Ivan Bindas nebol clenom licencnej rady, ked ta pridelila Dobremu radiu prvu sadu frekvencii v absolutne marginalnych mestach bez zastupenia co i len jedneho velkeho mesta. Naopak, Ivan Bindas v neskorsich konaniach prispel k postupnej naprave tohto (aj podla mna skandalozneho) rozhodnutia rady, a to tym, ze niekolkokrat bud hlasoval za pridelenie lepsich frekvencii Dobremu radiu alebo to dokonca sam navrhoval ako spravodajca (cim sa zaroven vylucuje to, ze by Bindas pomahal iba Expresu, ako tu bolo napisane). Ano, Bindas je prisny, tlaci na to, aby pofiderne radia sa bud skvalitnili alebo jednoducho nedostali dalsi priestor a naopak sa zasadzuje za to, aby komercnu cast frekvencneho spektra co najefektivnejsie vyuzivali profesionalne, kvalitne, zivotaschopne a udrzatelne projekty. A ano, v takomto pripade je normalne, ze mu do tejto skupiny najcastejsie zapadnu radia ako Expres alebo aj Dobre radio. Aj sam Bindas, ale nie len on, na poslednych konaniach viackrat uznal, ze Dobre radio ich napokon presvedcilo a ze je nepochybne schopne postupne budovat velku rozhlasovu stanicu (toto doslova zaznelo na jednom z konani a to som vnimal aspon ako dodatocne potvrdenie toho, ze radni pochopili, v com sa v minulosti pomylili). Pamatne je aj pridelenie Popradskej frekvencie Dobrěu radiu, hoci sa o nu uchadzal aj Expres, alebo takmer pol hodinu trvajuca argumentmi naplnena debata clenov rady o tom, ci bratislavsku frekvenciu pridelit Radiu Rock (majitel Expres) alebo Dobremu radiu, pricom otvorene prezentovanym dovodom diskusie bolo, ze oba projekty clenovia rady povazuju za rovnako relevantne. To vsetko su zdanlivo malickosti, ale vela hovoria o tom, ako Dobre radio so svojim projektom pracuje. To je len a len ich vlastna zasluha.
Jasne, mozno z pohladu posluchaca, ktory zije (zatial) mimo pokrytia Dobreho radia sa vlastne toto radio moze zdat marginalne, neviditelne, a podobne. Ale ved logicky, ked u teba nevysiela, tak ta nezasahuje a ani sa o to nesnazi. Preto ho nevidis. To ale nehovori nic o relevancii, udrzatelnosti ani kvalite projektu samotneho. Toto nastastie chapu uz aj v rade, aspon sa tak zda. Avsak konkretne Bindasa konkretne naozak nemozno vinit zo situacie, v ktorej sa DR ocitlo, prave naopak, aj vdaka jeho hlasovaniam je sanca, ze sa povodne velmi zle rozhodnutie rady postupne zvrati.
To ale nic nemeni na tom, ze ked chcelo DR naozaj zacat vysielat na pridelenych frekvenciach v Hornej Dolnej a vsade kde sa kon na ceste medzi dvomi obcami vyprazdnil, tak nemoze konat inak, nez robit mnozstvo kompromisov, aby preklenulo obdobie do spustenia velkych miest (predne tie kompromisy, ktore mu tu mnohi vytykate a asi sa nazdavate, ze o nich manazment rafia nevie alebo co).
A je pravda pravduca, ze v takychto sialenych podmienkach nevznikala ziadna velka stanica a uz vobec nie v situacii ked 80% trhu ovladaju dve firmy - jedna so zahranicnym molochom ako akcionarom a druha v rukach predsedu parlamentu (!).
Zobudte sa. Uvedomuje si tu vobec niekto, ze DR bude jedinou celoploskou s vyhradne domacimi vlastnikmi a zaroven nebude sucastou ani jedneho z trhovych gigantov? Nikto z nas co tu piseme by sme takuto situaciu nevedeli umanazovat ani tyzden. Napriek tomu ale DR na to nejde zle, ma dobry format, ktory funguje vo viacerych krajinach, ma na svoje pomery naozaj skuseny tim so zvucnymi menami a hlavne silny online medialny dom za chrbtom, vdaka ktoremu zrejme aj je vobec schopne to nestastne obdobie preklenut.

PortaPro (neregistrovaný, 195.91.16.xxx)
PortaPro (neregistrovaný, 195.91.16.xxx)
28.01.2023 16:38
0
0
Zefcik

To je tiez dalsia vec, ze vysielac s 200w vykonom im hra aj 70 km, Zenevy sa mozu schovat :)

zefčik (neregistrovaný, 51.158.161.xxx)
zefčik (neregistrovaný, 51.158.161.xxx)
28.01.2023 16:03
0
0
Rozhodne nie DOBRÉ

Arogantný a drzý "manager" bez akýchkoľvek znalostí o FM počul na Rade od jedného (už nebohého) harcovníka, že sa dá z 50 wattmi z Polusu rozvysielať celá Bratislava a tak za tým ide s klapkami na očiach. Nič o tom nevie a necháva si radiť ďalšími harcovníkmi. Napríklad takými, pre ktorých ústami nie je problém ani objekt ministerstva vnútra, ale rukami to je nakoniec lešenárska trubka pri diaľnici.

Nebula_thanos (neregistrovaný, 195.91.17.xxx)
Nebula_thanos (neregistrovaný, 195.91.17.xxx)
28.01.2023 15:51
0
0
#xy#

Tak to nepoznas posluchacov co chcu na
Radiu rock aby zahrali enyu a este sa cuduju
Preco odmietaju..alebo maju pustene radio
Co ich vraj irrituje a nevypnu..nepreladia..
Alebo pre radia naj .. nemaju
Vlastny..ale ked sa ich opytas
Co pocuvali ..netusia. .ale
Sa vyjadruju ...tak potom
Sa radia tiez nepretrhnu..
Vela dobrych kvoli tomu
Zaniklo.. ......
A v zahranici len cez app..
Slovenske..ok ..ked je dobre
.ale sa to vola ..radio podvedomie
(Este ze sa BB , farmy a pod
Neprenasaju cez radia )..
Ine je ked radiu neda sa uniknut
A reve z kazdeho...

yx (neregistrovaný, 188.167.253.xxx)
yx (neregistrovaný, 188.167.253.xxx)
28.01.2023 15:22
0
0
DR

Zásadná otázka, ktorú by si v DR mali položiť znie: Čo robí DR inak, ako ostatné rádiá a prečo by som si mal naladiť práve túto stanicu? Ako sa píše nižšie - hudba ako ostatné stanice, jingle ako ostatné stanice, hlasy ako ostatné stanice... Vlastne nič podstatné nerobia inak. A že riešia len dobré správy... to očividne nestačí. A poslucháčov im neprihrá ani prípadná BA frekvencia - konkurencia je v hlavnom meste obrovská, bez dobrého proma to jednoducho nebude fungovať. Rastúca E2 ukazuje, že na to, aby ste získavali poslucháčov vôbec nemusíte robiť veci dobre. Stačí ak robíte veci tak, aby sa o vás hovorilo.

Nebula_thanos (neregistrovaný, 195.91.17.xxx)
Nebula_thanos (neregistrovaný, 195.91.17.xxx)
28.01.2023 14:21
0
0
#nick#

Suhlas radia krachuju aj kvoli
Rozmaznanym slovakom co
Radsej klebetne radia aka info
Vojna a pod ...cakaju ze sa samo
Naladi a z toho profituju progra
Movi riadielia lebo pustaju
Skladby z 1986 a ze bol
Na slovensku hrany this is kevin
A pod a nove skladby
A napr slov .radia nehraju
Napr fakt talenty z ua a eurovizie.
Naco ? :) radsej scientologicke
Gebuziny a JPP .:)
Nick..ved vela nepozna ani
Nove ..budu sa radia namahat
?;)
Naco..? Co pustia to zjedia aj
S chlpmi ..suhlas..
( radsej sa nechaju oblbovat
Infovojnami a kompasmi.
Tak je to ..:).
Na to netreba vela namahy..

Nebula_thanos (neregistrovaný, 195.91.17.xxx)
Nebula_thanos (neregistrovaný, 195.91.17.xxx)
28.01.2023 12:45
0
0
#bindas#

Julo virsik bol sice podpichovac
Ale mimo eteru fajn,
...ivan bindas mal afery s dcerou
Haberu a jazdil na dodavke v
Cudzine..ked vysielal na X
A drivetime .vypinala som..
Klud ma to suvis s temou:
Len sa pytam preco musel
Ivan odist z radii ?
Vek , vyhadzov ,? Koho irritoval?
Moze mi TOTO niekto napusat
A tiez preco taky pracuju
Pre urad ??.
Nech napise niekto kto
Ho videl a pod..
( a eduard bindas nie je rodina)?
Prepacte ze toto pisem ale
Zaujima ma ..fenomen Bindas.

PortaPro (neregistrovaný, 195.91.16.xxx)
PortaPro (neregistrovaný, 195.91.16.xxx)
28.01.2023 12:23
0
0
Dr

Zaujimave, ze Bindas vadi len pochybnym projektom, alebo takym, co nerobia vsetko fer. Velmi spravne a dobre, ze tam taky ako Bindas je, kiez by tam vsetci taki boli.
Dobre radio nikdy neprerazi, jednak preto, ze Slovensko je maly trh na tolko radii a jednak preto, ze obrovsky zaostavaju v profesionalite za tymi, ktorych chcu dobiehat a nic na tom nezmeni ani frekvencia v Bratislave.

. (neregistrovaný, 84.245.120.xxx)
. (neregistrovaný, 84.245.120.xxx)
28.01.2023 11:50
0
0
@Mišiak

Pinďo is Antl pozitiv

LuboTS
LuboTS
28.01.2023 11:47
0
0
...

Dám svoj pohľad. Moderátorky by som vôbec nepovedal že je to zlé. Hudobne? Určite nie oveľa horšie ako E2. Zvukový obal? Tak vzhľadom na to že na ňom spolupracuje Milan Lieskovský, tak mohlo by to byť lepšie, ako je teraz. Len čo je to dokonalý zvukový obal? To čo má Bratislavské rádio? Priznávam že ma to kedysi ohúrilo, ale časom som prišiel, že tam majú samé dlhočizné jingle, čo určite nie je dobré. Milan Lieskovský urobil svojho času výborný zvukový obal pre E2. Otázka je, ako v Dobrom rádiu chcú robiť nejaký vývoj dopredu, kým im nejde Bratislava. Lebo v tejto chvíli nemôžu viac investovať, ako zarobia. A viac nezarobia nie preto, že majú "zlých moderátorov alebo zlú hudbu". Čo je ale podľa mňa zvláštne, tak spájanie hudobného formátu určeného pre najmladšiu cieľovú skupinu a len dobrých správ, čo je asi skôr pre trošku vyššiu cieľovú skupinu. Ale napríklad aj taký mníchovský Gong spája že Tvoj Mníchov a hudbu pre mladých a ten Gong je veľmi úspešný. Nech spustia Bratislavu a potom sa uvidí ako a či vôbec pôjdu dopredu

nick (neregistrovaný, 185.220.100.xxx)
nick (neregistrovaný, 185.220.100.xxx)
28.01.2023 11:05
0
0
Slovensko

Sme na Slovensku. Všetko nové alebo len trochu iné treba hneď poopľúvať, zakopať a pošpiniť. S Expresom v jeho začiatkoch to nebolo inak a dnes ju trhovým lídrom. Slováci sú frfľoši, ktorí sú schopní si závidieť aj pohreb. Ja som fanúšikom DR, považujem ho za veľmi osviežujúci počin a som si istý, že komentáre frustrovaných nič neznamenajúcich tiež ľudí ich neodradia, lebo isto vedia o čo im ide a robia to podľa mňa veľmi dobre. Vyhovuje mi ako hudba, tak aj šikovní moderátori. Nemusíme mať na Slovensku len jedno rádio, je krásne mať možnosť prelaďovať podľa nálady či vkusu. Kto nechce, nech počúva niečo iné. Ale frustrovaným trolovaním diskusií sa váš život naozaj vo vašom malom svete zlepší len na pár sekúnd, potom bude opäť úplne na trt makový.

@ (neregistrovaný, 95.102.182.xxx)
@ (neregistrovaný, 95.102.182.xxx)
28.01.2023 09:35
0
0
BAlik

Nepocuval som iné rádio, ak sa to takto honosne dá nazvať, lebo označenie “dobré rádio” je v tomto prípade hoax, keďže dobré nie je ani z ďaleka. Taká lokálne znejúca zlátanina zaseknutá v čase kdesi pred rokmi keď sa rádiá robili na kolene a tvárili sa, že tak to má byť, to je to “čo cieľovka chce”, to je ten “správny formát”…. Moderátorsky, hudobne, obalom je to mimo misu.

Boris 2
Boris 2
28.01.2023 01:27
0
0
@brejo

BA je pred spustenim! Povolenie je vydane.

Ak by kazdy poziadal o prevadzkove povolenie na parametroch z frekvencneho listu, tak ten cas na jeho vydanie by bol uplne iny. Chapem, ze niekde je potreba to presunut na inu lokalitu, napriklad kvoli vyhodnejsiemu najmu, alebo poziadat o zmenu technickych parametrov na lepsie. Len potom je vysoko neprofesionalne vyplakavat, ze sa to riesi dlho. Prekoordinacia nie je vecou prepisania cisielok v Exceli, casto treba otvorit konanie na medzinarodnej urovni.

*Mišiak (neregistrovaný, 95.105.176.xxx)
*Mišiak (neregistrovaný, 95.105.176.xxx)
28.01.2023 00:10
0
0
brejo

Tak, tu si dajme ruku na srdce. Ak niekto pozorne sleduje zasadnutia rady, tak presne vie, odkiaľ fúka vietor. Hlavným aktérom priblblých otázok, poznámok a atakov je sám veľký Binďas. Vraj odborník. No dovoľte sa mi zasiať. On sám začínal v regionálke (nekde na východe) a možno aj preto sa ich rozhodol potápať. Dokonca ma svojimi poznámkami sám uistuje, že nemá ani paru o nákladoch a fungovaní rádia. Inak povedané, celá rada je tu v podstate zriadená iba pre celoplošky, no najmä pre radio Expres. Výberové konanie to na jar jasne ukáže. Dám na to krk.

brejo (neregistrovaný, 185.220.100.xxx)
brejo (neregistrovaný, 185.220.100.xxx)
27.01.2023 23:13
0
0
LuboTS

Ved presne o tom píšem. Pozrime sa na pokrytie, ktoré DR dostalo od licenčnej rady do vienka aj s cynickou poznámkou, nech ukážu čo vedia. Odkiaľ sa majú hrnúť tí reklamní zadávatelia? Z Čadce? Z Dolného Kubína? Z Prievidze? DR od damého začiatku vysiela s vidlami v chrbte od samotnej licenčnej rady. Hoci o pokrytie vo veľkých mestách žiadali mnohokrát, napríklad o Košice tuším až 4 razy a vždy boli uprednostnení existujúci vydielatelia. Druhá téma sú prevádzkové povolenia - tiež sa DR dlhodobo aj v médiách aj na licenčnej rade sťažuje, že ich konania trvajú veľmi dlho. V prípade jednej frekvencie dokonca na rade hovorili, že na povolenie čakali tuším 360 dní! Si to porovnajme s už spomínaným Trnavským rádiom, ktoré to spraví za pár týždňov. A napriek tomu to rádio už vyše roka ťahajú, ale majú to objektívne sakramentsky ťažké, otázok prečo je pritom veľa a odpovedí málo. V takýchto podmienkach by to rádio skôr potrebovalo podporu, nie sústavné ataky, ktoré sa čuduj sa svete objavujú práve keď majú spustiť Bratislavu. Na tú mimochodom tiež čakajú hádam skoro rok od pridelenia. Ja im fandím, ale tiež tvrdím, že zlom musí prísť po spustení veľkých miest, potom už to bude len na nich.

Seth
Seth
27.01.2023 20:07
0
0
Re: PortaPro

Zvukovo, je to veru dno kanála.

PortaPro (neregistrovaný, 195.91.108.xxx)
PortaPro (neregistrovaný, 195.91.108.xxx)
27.01.2023 18:49
0
0
brejo

Dobre radio ma este daleko od profesionalne robeneho radia, ci uz formatom, softwareom, zvukom, zaradenim cielovky a vsetkemu co k tomu patri. Preto celoplosky rozhodne nemusia posielat nejakych pisajucich na radia.sk. Ale pobavilo :)

Power309 (neregistrovaný, 188.167.72.xxx)
Power309 (neregistrovaný, 188.167.72.xxx)
27.01.2023 18:43
0
0
LuboTS

Na tú Bratislavskú 107-cku sa už teším.Len im to dlho trvá, kým tu 107-cku spustia.Take Trnavské radiu už spustilo všetky pridelené frekvencie a Dobre radio sa nejako vlečie.A to mi niekedy pred 3-4 mesiacmi na FB napísali,že spustenie Bratislavy je otázka pár týždňov.

LuboTS
LuboTS
27.01.2023 17:21
0
0
@brejo

Určite dobre vieš, že z čoho žijú súkromné rádiá. Z reklamy. Skús si popočúvať Dobré rádio v tých najdôležitejších, alebo akýchkoľvek časoch. Koľko reklamy tam budeš počuť? Asi veľmi málo. Ja osobne držím palce každému rádiu a aj Dobrému rádiu. Ale nejaký dobrý pocit z ich budúcnosti ja osobne bohužiaľ nemám. Uvidíme čo to urobí, keď začnú vysielať v Bratislave. Buď sa nájdu zadávatelia reklamy, ktorí to uživia, alebo... Žiadne focusy jednoducho nepomôžu... Ja osobne palce držím...

brejo (neregistrovaný, 178.218.144.xxx)
brejo (neregistrovaný, 178.218.144.xxx)
27.01.2023 16:34
0
0
PortaPro

To sústavné porovnávanie onljne počúvanosti je u terestriálok úplne od veci. Tie rádiá nezačali vysielať v FM pásme preto, aby sme plošne porovnávali akými silnými internetovými rádiami sú. Okrem toho, čo vlastne vieme o cieľovke a stratégii toho-ktorého rádia? Čo ak sa (ktorékoľvek rádio, nielen DR) focusuje na konkrétny trh a konkrétneho poslucháča a dosahuje pritom presne to, čo chce?
No a špeciálne u DR treba brať do úvahy to, akým škandalóznym spôsobom ho takmer zahlušila už v samom zárodku samotná licenčná rada, keď mu pridelila pokrytie výhradne v maličkých okresných mestách a troch najmenších krajských? Pričom dodnes nevysiela nielen v hlavnom meste, ale ani jednom ďalšom z veľkých miest. Takéto zjavne likvidačné podmienky nedostala pri svojom zrode ani jedna celoploška. Zato prakticky všetky sa dnes práve do DR majú tendenciu navážať cez rôznych trolov tu na radia.sk ;)
Veď nech spustia veľké mestá a čas ukáže. Ale nateraz nie je fér ich takto porovnávať s celoploškami, lebo podmienky majú diametrálne odlišné, ba priam neférové.
To samozrejme nič nemení na tom, že by mali na sebe určite ešte zamakať, i keď uznávam, že to ekonomicky vôbec nemajú jednoduché a nie vlastnou vinou, ale škandalóznym rozhodnutím radných.

Počúvanosť
pondelok, 15.7.2024
1.
21,12%   - 0,33%
2.
18,92%   + 4,00%
3.
10,55%   + 4,69%
4.
9,34%   - 1,54%
5.
7,56%   + 1,82%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 15.7.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
III. - V. etapa 2024
1.
31,0%   - 0,1%
2.
22,2%   + 0,1%
3.
21,4%   - 0,1%
4.
18,7%   + 0,2%
5.
16,0%   ± 0,0%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, III.-V./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
28. týždeň 2024 08.07.2024 - 14.07.2024
1.
Album
Imagine Dragons
Eyes Closed
2.
Album
Artemas
I Like The Way You Kiss Me
3.
Album
Cyril
Stumblin' In
4.
Album
Dasha
Austin
5.
Album
Benson Boone
Beautiful Things
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over