menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Rádio_FM

3823 príspevkov
Ikser (neregistrovaný, 78.98.134.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 78.98.134.xxx)
08.05.2008 11:38
0
0
dalajlama

Si uz uplne mimo temy, nebudem sa s tebou bavit na tejto tvojej urovni. Dosli ti argumenty, tak si sa zmohol aspon na osobne utoky:-)

dalajlama (neregistrovaný, 127.0.0.xxx)
dalajlama (neregistrovaný, 127.0.0.xxx)
08.05.2008 00:27
0
0
traged

Volam sa Ikser a ja som nezacaaaaaal, pan prislusnik - pomooooc, som loser. Ty moj huzevnaty prispievatel porozumevsi pisanemu textu.

Ikser (neregistrovaný, 78.98.134.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 78.98.134.xxx)
07.05.2008 20:14
0
0
dalajlama

Ja neviem, kde si tam nasiel rozpor, ale to je tvoja vec. Co je na tom nepochopitelne, ze som sa mu pokusil vysvetlit, ako som to myslel? Ja proti nemu naozaj nic nemam, ale ani ho nejak velmi nemusim. A je pravda aj to, ze ja som nebol prvy, kto o nom zacal pisat. Najprv sa nauc porozumiet pisanemu textu, potom mozme spolu diskutovat. Nemienim tu 10-krat vysvetlovat jednu vec... A o stromoch sa s tebou bavit nebudem. Ked chces, tak si na ich sadenie pozvi Schustera a spolu ich zasadte, kolko len budete vladat. Ja na to nemam chut.

dalajlama (neregistrovaný, 127.0.0.xxx)
dalajlama (neregistrovaný, 127.0.0.xxx)
06.05.2008 23:04
0
0
Ikser

Ty si riadny manik. Si se..s rovno do huby precitaj dva svoje prispevky. Ten prvy a potom co si napisal " to nie ja, ja som nic, len tu toto ktosi kdesi. Keby si Ikser venoval tolko casu co travis bezcielne na radia.sk vysadbe stromov tak mozu pokojne vyrubat cely amazonsky prales planeta by si to ani nevsimla.Ale to je tvoja vec.Argumenty o poklese kvality Fm su jasne ale ty hned zautocis na ex=veduceho radia a potom sa este pred nim po..... traged

Marian (neregistrovaný, 91.127.148.xxx)
Marian (neregistrovaný, 91.127.148.xxx)
06.05.2008 19:43
0
0
a tiez

pozdravujem marcela f. :)
zelam mu vsetko dobre a tiez mi je luto ze sa takto rozisiel s vedenim sro.v dobe ked som fical na starom funku bol super.pamatam si ho aj s fun o piatej :).obcas ked prepnem na dr. quiza spomeniem si na stare fun a zaroven na fm.

a este jedna otazka:
Fakti ti nie je za Radiom FM smutno?

Marian (neregistrovaný, 91.127.148.xxx)
Marian (neregistrovaný, 91.127.148.xxx)
06.05.2008 19:36
0
0
preco si myslite

ze ma nika komplexy?mne sa nezda

Miso (neregistrovaný, 87.197.117.xxx)
Miso (neregistrovaný, 87.197.117.xxx)
06.05.2008 19:08
0
0
Ja

A aby som nezabudol :-) Marcel teba som mal rad v starom Funku v Fm pre ktore si urobil obrovsky kus roboty ze ste sa nerozisli v najlepsom mi je luto a ako moderatora mam rad aj nadalej aj ked Funko uz nepocuvam ale bavil si ma dlho rokov za co ti patri velka vdaka

pista (neregistrovaný, 62.168.125.xxx)
pista (neregistrovaný, 62.168.125.xxx)
06.05.2008 19:07
0
0
RADIO FM

pekne sa to tu rozprudilo na temu FM. KOlko ludi, tolko chuti...Pravda je, ze v fm vladne niekto iny ako D.V,ten sa necha oblbovat trapnou a zakomplexovanou Nikou a nazormi intelektualov, ktore su dost ubohe

Miso (neregistrovaný, 87.197.117.xxx)
Miso (neregistrovaný, 87.197.117.xxx)
06.05.2008 18:56
0
0
Ja

K tym festivalom asi tolko Miso by nemal za kym s Pohodou ist aj keby ho nepresvedcil Marcel ako pises lebo interpreti hrajuci na Pohode nie su "hitovy". Pozri si historiu Pohody a napis prosim ta ktory festival na slovensku je taky multizanrovy ako Pohoda a ako by si chcel tie mena prezentovat v hitovych radiach http://www.pohodafestival.sk/2008/?page=history

Ked bol na prvych narodkach Tiesto nemali problem natrieskat Expo Arenu na druhych mali Paul van Dyka a udajne natrieskali najvacsiu a najnovsiu halu co vtedy mali ale to neviem isto kedze Inchebu podrobne nepoznam ale take boli vyjadrenia.

Ikser (neregistrovaný, 78.98.134.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 78.98.134.xxx)
06.05.2008 18:09
0
0
mf

Ja proti tebe absolutne nic nemam a ani ta nechcem nikam tahat. Tuto diskusiu som ja nezacal. Len som sa do nej nechal vtiahnut :-)

mf (neregistrovaný, 62.168.109.xxx)
mf (neregistrovaný, 62.168.109.xxx)
06.05.2008 17:52
0
0
hm

Kasli na mna Ikser,plz a nechaj ma zabavat masy. Nevtahuj ma do tejto ako obvykle prisernej diskusie . Mne SRo uz fakt zily netrha. A uz vobec nie na tomto mieste.

Ikser (neregistrovaný, 78.98.134.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 78.98.134.xxx)
06.05.2008 16:40
0
0
Vazeni priatelia

Podla prieskumov ma Radio _FM viac ako sto tisic posluchacov. A tito posluchaci platia koncesionarske poplatky. Ak si to zratate, zistite, ze za rok zaplatia dokopy 50 milionov SK. To znamena, ze posluchaci radia-FM si toto radio vedia zaplatit. Takze nejdu tam peniaze z vasho vrecka. Vy platite ine okruhy:-) Ale nemyslim si, ze vam ide o radio. Vy tu len velmi spinavym sposobom utocite na Vanca. Bezny posluchac ani nezaregistroval, ze nejaky Forgac odisiel. Tak uz za nim tolko neplacte. Alebo zeby za sebou plakal on sam...? Efem sa tu uz dost dlho neozval.) Mozno uz funguje pod inym nickom. Ale ak vam naozaj tak strasne chyba, najdete ho na Funku, kde popoludni zabava masy. Tam si urcite pridete na svoje. Su tam tie vase oblubene percenta a nemusite za to ani platit.

Mino z Košíc (neregistrovaný, 78.41.173.xxx)
Mino z Košíc (neregistrovaný, 78.41.173.xxx)
06.05.2008 15:20
0
0
FM sa dá počúvať

rádio FM aspoň nieje ako kolotoč a nehrá 100 krát za deň jednu pesničku,a preto sa dá počúvať.Baláž a Hubinak nemajú také trápne reči ako všetci v exprese

shibalbo (neregistrovaný, 217.145.198.xxx)
shibalbo (neregistrovaný, 217.145.198.xxx)
06.05.2008 14:40
0
0
na internet? a preco?

Mna by zaujimalo uz len tolko, ze preco si niektori myslia, ze radio s pocuvanostou cca 2% by malo ist na intrenet? Poznam stanice aj s nizsimi percentami. Napr. taky Devin - 0,7%, Patria - 0,5%. Tiez ich prehodit na intrenet?

detto (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
detto (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
06.05.2008 11:09
0
0
smutne

radiu fm dava pocit vynimocnosti a nedotknutelnosti niekolko par posluchacov, ktori dookola pisu a reaguju na webe fm.nehladiac na to, ze ich je pat a pol, radio zije vo svojej poze a straca...mnoho dalsich ludi-posluchacov, ktori mali toto radio na zaciatku velmi radi a fandili mu postupne prestali pocuvat, lebo balazove ego a nafukane reci uz nikoho nebavia, najma nie kazdy den.preco si nemozno vybrat aspon v popoludnajsom vysielani, ked sa moderatori striedali? lebo vanco sa riadi poctom prispevkov na webe, tak piatim pozerom dal, to co, chcu.ale inak uz nika balaza dobieha v pocte prispevkov, tak mozno sa budu v popludni co nevidiet striedat:-) ved vanco ma rad caste zmeny.

ja (neregistrovaný, 86.146.109.xxx)
ja (neregistrovaný, 86.146.109.xxx)
06.05.2008 03:59
0
0
este pocuvanost

naozaj je velmi dolezita - nie taka, aby sa bili s komercnymi lidrami, to nikto nechce- ALE: za Forgaca bolo Radio_FM tiez alternativnym, ale pocuvanost bola viac ako 4 percenta a toto radio stihalo pokryt cast svojich nakladov reklamou. Dnes toto radio pre coraz menej posluchacov cele dotujem aj ja - zo svojich dani, ci svojou koncesiou. Za "onych cias" sa s Radiom_FM spajali velke akcie, dnes uz je to o nicom, aj o tom je pocuvanost = je k.u.r.v.a dolezita. Pohodu maju len vdaka tomu, ze Forgac presvedcil 3x Kascaka, nie Vanco, nie Balaz ci Golisova. Dnes uz Kascak nema kam ist, to je cele... Funko ma Hodokvas, Expres vlastny festival, Okey ma svoje leto - neboj sa, ze Kascakovi sponzori nanho tlacia, aby zohnal ine radio...Takze akekolvek vancove bitie sa do prs je smiesne, je len vychodiskom z nudze, nie top-volbou....
Btw, na narodky mali 50 Centa a organizator sa strasne bal maleho
reklamneho zasahu cez toto radio a tak si este KUPIL za velke peniaze spoty vo Funradiu, hahahaha. Za to by sa kazdy sudny sef radia dost hanbil, nechapave dieta Vanco este o tom vydal tlacovu spravu, ze ako im ine radio podporuje akciu :-)) Prostucky chlapec.
Pocuvanost JE dolezita - v tej miere, ktora je pre konkretne radio dolezita... Radio_FM straca opodstatnenie ak ma mat 2 percenta, pripadne este menej (co sa koniec-koncov moze stat uz v najblizsej vlne). Na internet s nim!!! aj tak drviva vacsina (aj ked v tomto pripade mozeme pokojne hovorit o drvivej mensine) posluchacov tohto radia ma pripojenie na internet (aspon vanco to tak prezentoval)... vanco totiz nie je manager, ale iba byvaly technik z Twistu... bohuzial pre Radio_FM... RIP_FM

dalajlama (neregistrovaný, 127.0.0.xxx)
dalajlama (neregistrovaný, 127.0.0.xxx)
05.05.2008 22:11
0
0
pocuvanost

Pocuvanost je dolezita. Nikto od radia FM nechce 15 percent, ale ako koncesionar sa pytam, preco mam zivit s dalsimi platcami milionmi dvojpercentne radio pre hulicov a indie skupinku u nas ak sa ukazuje , ze nie je dohromady vacsia ako jedna navsteva festivalu Pohoda? Predpokladam ako asi mozete reagovat a myslim ze taketo radio netreba zrusit - ma ist na internet. Vanco dostal ulohu udrzat a vylepsit povodny projekt FM a nezvladol ju. Nezvladol predovsetkym vdaka vedeniu ktore kradlo jeden dobry vysielac za druhym ale nezvladol. Zmena za zmenou, stale je iba v polovici uz 2 roky, coraz horsie cisla a to zdedil dost solidne rozbehnutu fungujucu masineriu FM od byvaleho sefa. That s all folks.

Miso (neregistrovaný, 87.197.117.xxx)
Miso (neregistrovaný, 87.197.117.xxx)
05.05.2008 16:25
0
0
biscuit

Tak JM a VIVA su kapitola sama o sebe hlavne co sa tyka Jm mozme hovorit o vysoko specializovanom programe:-))) a urcite povedia prieskumy najviac a vysielat pre 10 ludi by zbytocne urcite bolo :-) A zvedavych je okrem nas dvoch asi dost ludi

biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
05.05.2008 16:05
0
0
@Miso

Nesuhlasim, ze vsetky komercne radia su rovnake. Rozdiel medzi Expres-Fun-JM a Viva je a dost velky aj v hudbe.Uz som to napisal v inom fore, ze tento stav je vysledkom rychlej doby, ktoru zijeme.Podobne je to aj v inych zapadnych krajinach. Terestricke sukromne stanice hraju hlavne pre masy a na ich weboch zriaduju specializovanejsie mutacie. Aj tento trend uz coskoro tiez dorazi aj k nam. Samozrejme ze viem, ze _FM nie je urcene sirokemu publiku, naco by aj bolo, ked tuto ulohu plnia sukromne stanice a prave verejnopravny rozhlas by mal vyplnovat dieru, ktora tu je, ale preco zas vysielat pre 10 ludi, vsakze? To tiez nema zmysel. Co sa tyka tych vykonaych zmien, som zveadvy, ako sa na pocuvansoti prejavia v dalsich vlnach Medianu. Potom sa ukaze,ci tie peniaze za prieskum neboli vyhodene do vetra.

Miso (neregistrovaný, 87.197.117.xxx)
Miso (neregistrovaný, 87.197.117.xxx)
05.05.2008 15:53
0
0
biscuit

mas pravdu treba pockat na vysledky prieskumov k tomu netreba nic dodat. V com dal za pravdu kritikom? asi v tom ze cely slovensky eter je vdaka odbornym radam na kolenach co sa kvality vysielania tyka ze ludia to pocuvaju a cisla naznacuju skor hovori o tom ze inu moznost pokial sa nebavime o internete a mp3 nemaju. Kazde radio uz hra skoro uplne rovnako tazko pomaly rozoznat co mas pustene. Ja som odchovany na Funku a nedal som nan dopustit ale... Take Radio Fm nie je urcene hlavne vecer pre kazdeho lebo ma specializovane relacie preto cisla nemozu ist zavratne vysoko a je to dane aj tym ze sa prezentuje ako hudobne a nie hitove radio. A ano rozumiem tomu ze sukromne radia ziju hlavne z reklamy tekze z nastupenej cesty uz nezidu skor naopak

biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
05.05.2008 14:06
0
0
@Miso

Musim sa trochu pripliest do diskusie.
Citujem tvoj vyrok:
A taky boli konkretne v diskusii o Funku ktory vedeli okolo radia aj zakulisne info ale akosi ten cas dal za pravdu ludom ktory kritizovali.
Povedz mi, v com dal cas za pravdu ludom, ktori kritizovali. Pokial viem, cisla v pocuvanosti hovoria o niecom inom.
A to iste sa tyka aj zmien vykonanych v Radiu_FM. Pockajme 2 vlny prieskumov a uvidme, ci tie zmeny radiu prospeli alebo nie.
K ostatnemu necitim potrebu vyjadrovat sa....

Miso (neregistrovaný, 78.99.174.xxx)
Miso (neregistrovaný, 78.99.174.xxx)
05.05.2008 10:53
0
0
Ja

Tak skor ako pises citaj aj ty ok? Len pre istotu:
02.05.2008 21:07, ja [host86-146-109-110.range86-146.btce ntralplus.com:
4 miso> o hudbe nepadlo ani slovo... hovoril som o kvalite (az sa to bojim napisat ale dobre) "moderatorov"....

30.04.2008 20:44, ja [host86-146-109-110.range86-146.btce ntralplus.com]:
koho dnes zaujimaju pseudointelektualne kydy pana balaza (esteze to hubinak sem-tam zachrani), pripadne detinske, fakt sa bojim napisat vtipy zakomplexovanej niky?

Toto je nevyjadrovanie k moderatorom?

A tych 100 znamych a kamaratov dokazalo najst v slovenskom eteri radio ktore sa aspon trocha priblizuje k Fm? Nech boli zmeny hociake stale ma FM proti inym radiam na slovensku svoj zvuk ja tiez nie som nadseny zrusenim popo_FM ale kazde radio aj Fm sa snazi zaujat troska sirsi okruh ludi aj ked za cenu straty skalnych tym si preslo na Slovensku hlavne Funko. Ved sa spytaj ludi ktory si pamataju stare Fun ci este pocuvaju. V mojom okoli ani jeden. A neviem kolko je to ludi neratal som ich

A co sa diskusie tyka narazal som na tvoje prehlasenie citujem:nieco o radiach skutocne viem. A taky boli konkretne v diskusii o Funku ktory vedeli okolo radia aj zakulisne info ale akosi ten cas dal za pravdu ludom ktory kritizovali.Tym ta samozrejme nechcem zhadzovat ani sa vysmievat !!! ale ked sme v diskusii tak diskutujme a nepovysujme sa na "obycajnych" a "odbornikov" ale povedzme si svoj nazor zareagujme a diskutujme na to sme tu. Ked je niekto kto ta uraza ignoruj ho a neodpovedaj.

ja (neregistrovaný, 86.146.109.xxx)
ja (neregistrovaný, 86.146.109.xxx)
05.05.2008 05:41
0
0
tak este

sorry roman, na teba som zabudol, dik aj tebe :)

ja (neregistrovaný, 86.146.109.xxx)
ja (neregistrovaný, 86.146.109.xxx)
05.05.2008 05:36
0
0
vdaka, dalajlama, aspon niekto :)

nemam tolko zbytocneho casu, aby som sa tu zaoberal slaboduchymi a hlavne za kazdu cenu inymi nazormi dr. hlupka a jemu podobnych samozvanych "odbornikov" na radia.... napr. hlupko bude mat iny nazor na vsetko len preto, aby mohol nieco napisat... staci si pozriet ostatne temy v diskusii... ale kto by uz takymi blbostami zabijal cas, vsakze :)

4 dr. hlupko> ur talkin` to my hand `cause my face ain`t listenin`
mily maly zakomplexovany doktorko (nebudem ti vykat, aj tak si asi
mlady zasran) prestan si konecne srat do huby, aj tak to nikoho
nezaujima...btw, nie som tvoj kolega (neviem, co sa ti to v noci
snivalo)

4 ikser> ak niekoho posielas na vysetrenie, tak ako napriklad
mna dr. hlupko, tak to niekoho moze urazit (co teda nie je moj pripad, vdaka vyssie spominanym dovodom... :) A este k tomu poctu posluchacov: netvrdim ze _FM ma za kazdu cenu chciet 20% ako Expres, ale myslim si, ze sa nemalo zbavit tych posluchacov, ktorych uz malo, ked dosiahlo svoj vrchol nejakych 4,5% to myslim bolo... dalsia vec: napis mi, prosim ta, komu som vnucoval svoje nazory???? pripadne kde si sa taku vec docital :))) ak som hovoril za niekoho, tak som hovoril asi tak za 100 (slovom sto - naozaj vidis dobre) ludi, o ktorych viem, ze toto radio prestali pocuvat asi tak pred tristvrte rokom prave vdaka tym "skvelym" zmenam (a ver mi, nie su to nejaki looseri, co zametaju ulice, vacsina z nich to su ludia ci uz s vysokou skolou, minimalne vsak strednou skolou s maturitou,spoluziaci z vysky, pripadne, byvali kolegovia z roboty, pripadne uplne cudzi ludia, s ktorymi sme sa kade-tade dostali v debate az k radiu _FM... no hlavne maju vsetci jedno spolocne: naozaj ich zaujima nova muzika)

4 marian> ak si si nevsimol, _FM zmenilo program asi 5-krat odkedy vanco nastupil do funkcie, co teda podla mna nie je prave najlepsi manazersky pristup, kedze zmeny sa ti v prieskumoch prejavia asi tak po pol roku

4 miso> o katike nepadlo z mojej strany ani pol slova, podla mna
je v poriadku :) a Balazov prehlad v hudbe takisto nespochybnujem,
skor som narazal na hudobky.... mne (pripadne tym, co vedia aspon
trochu po anglicky) uplne staci pozriet si stranku http://www.nme.com....
Ctrl+C, Ctrl+V, rychlo prelozit a hudobky su hotove... :) a k tej
diskusii: skus si niekedy poriadne precitat prispevky, ku ktorym
sa vyjadrujes a az tak napisat nieco "mudre", nehovoril som totiz
o diskusii na tejto stranke, ale o niecom uplne inom...

MAJAK (neregistrovaný, 89.173.132.xxx)
MAJAK (neregistrovaný, 89.173.132.xxx)
04.05.2008 23:32
0
0
jj

SUHLASIM!!!

Počúvanosť
štvrtok, 15.8.2024
1.
20,98%   + 0,38%
2.
18,33%   + 0,11%
3.
10,89%   - 0,09%
4.
9,65%   - 0,10%
5.
7,57%   + 0,07%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 15.8.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
III. - V. etapa 2024
1.
31,0%   - 0,1%
2.
22,2%   + 0,1%
3.
21,4%   - 0,1%
4.
18,7%   + 0,2%
5.
16,0%   ± 0,0%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, III.-V./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
32. týždeň 2024 05.08.2024 - 11.08.2024
1.
Album
Imagine Dragons
Eyes Closed
2.
Album
Artemas
I Like The Way You Kiss Me
3.
Album
Dua Lipa
Training Season
4.
Album
Cyril
Stumblin' In
5.
Album
Glockenbach & Chris De Sarandy
Magic Moment
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over