menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Rádio_FM

3823 príspevkov
PALO (neregistrovaný, 84.47.39.xxx)
PALO (neregistrovaný, 84.47.39.xxx)
04.05.2008 21:12
0
0
@Ikser

úplný súhlas!Verejnoprávny rozhlas by mal mať iné priority ako komerčné stanice.Ani mne na _FMku všetko nesedí,ale to neznamená,že to musí byť automaticky zlé.Predsa máme každý iný vkus.A naozaj v totmto prípade by mala byť cieľom kvalita.

Ikser (neregistrovaný, 78.98.134.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 78.98.134.xxx)
04.05.2008 12:59
0
0
dalajlama

Cielom radia_FM by ani nemalo byt to, aby malo co najviac posluchacov. Na to su ine radia. Cielom by mala byt kvalita, lebo prave ta v slovenskom etery chyba. To je samozrejme len moj nazor, nemusis s nim suhlasit. O neveselej a depresivnej muzike sa asi ani neda diskutovat, lebo to je vzdy len subjektivny nazor. K dalsim veciam v tvojom prispevku sa nechcem velmi vyjadrovat, lebo to asi aj tak nema vyznam. Ale nevsimol som si, ze by PhDr. Lubos niekoho urazil. Ak niekto svoje myslienky sformulujr sposobom, ktoremu ty nerozumies, nemusi to automaticky znamenat, ze ti naznacuje tvoje psychicke problemy :-)

dalajlama (neregistrovaný, 127.0.0.xxx)
dalajlama (neregistrovaný, 127.0.0.xxx)
04.05.2008 00:22
0
0
vidis to inak? si debil !

Hehehehehe. V radiu fm sa zmenilo vela, z mojho pohladu coraz viac zuzuje okruh moznych posluchacov, a coraz viac hra neveselu az depresivnu muziku, ale jeho fanusikovia su stale rovnaki- rez a rubaj do krve. Ak ma niekto iny nazor na kvalitu tohto radia, hned sa najdu psychologicky nevyrovnani jedinci ako pan "doktor Lubos" Kostelny, ktory vo vlastnych uzasnych formulaciach, s krkolomnou samolubou onaniou a so zbelenymi hankami zaroven upozornuje na psychologiocke problemy prispievatela s opacnym nazorom. Pan doktor, co takto slovicko pluralita alebo co takto si sandut a porozmyslat o prebujnelosti vlastneho ega? Niekto ma rad krevety a iny utopenca s cibulou. Je preto debil? Halo, trochu sebareflexie.

Pepo (neregistrovaný, 195.189.142.xxx)
Pepo (neregistrovaný, 195.189.142.xxx)
03.05.2008 21:05
0
0
@Miso a spol.

Suhlas.
Pripajam sa.

Miso (neregistrovaný, 87.197.117.xxx)
Miso (neregistrovaný, 87.197.117.xxx)
03.05.2008 20:11
0
0
Pre JA

Takze nieco o radiach vies. Hmmm taky boli aj na diskusii k Fun radiu odporucam precitat par mesiacov dozadu. "obycajny" ludia sa stazovali na vysoke rotacie dlhe reklamne bloky rusenie moderovanych relacii a vypoculi si od "odbornikov" ako nerozumeju formatovaniu radii kolko pocuva clovek priemerne za den minut a tym padom preco take rotacie. Vysledok "obycajny" vs. "odbornici" 1:0 cas ukazal ze je to radio nepocuvatelne podla diskusii kazdeho stvrt roka zmena programu este vacsie rotacie a dlhsie reklamy.
Co sa moderatorov tyka Katika je spicka medzi moderatormi v radiu. Prijemny hlas vystupovanie a hlavne vedenie rozhovoru so zaujimavymi ludmi a nie nasimy pseudocelebritami. Balaz - prehlad v hudbe a trefne poznamky k nasej a svetovej "hitovej" scene. Za vsetko hovori pocet programov v ktorych ma prsty a ze je to riadny zaber je fakt. A radio v prvom rade tvori hlavne hudba moderatori dotvaraju. A ze tu malo ludi diskutuje? asi to bude tym ze zmeny boli dobre odkomunikovane lebo pozri par stran dozadu k zmenam sa tu vyjadrovali a ked program nabehol boli v pohode prijate samozrejme sa dake drobnosti najdu ale celkovo fajn.
Roman k tym frekvenciam asi tolko keby si sledoval ako to s nimi bolo a je nemohol by si take nieco napisat pretoze si ich same Fm nezrusilo a stale sa snazia o nove. A program sa len doladil a vyprofiloval aby si kazdy nasiel to svoje alebo nie? ponuka na sovensku dake radio to co Fm? aspon v minimalnej miere? Ked pustis radio vies ze hra Fm ked preladis nevies ake "hitove" radio pocuvas lebo su vsetky co sa hudby tyka rovnake

Ikser (neregistrovaný, 78.98.134.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 78.98.134.xxx)
03.05.2008 15:29
0
0
Ty

A ty si nejaky poslanec, alebo co? Kto ti dal mandat, aby si mohol hovorit za niekoho ineho, ako sam za seba? Ty zrejme ani netusis, co je to diskusia. Fakt si velmi trapny! Nevadia mi tvoje nazory, ale sposob, akym sa ich snazis niekomu nanucovat. Zijes uz nejaky cas mimo SVK, ale este si sa toho asi vela nestihol naucit. Kludne tam este chvilku pobudni.

PhDr. Lubos (neregistrovaný, 78.99.222.xxx)
PhDr. Lubos (neregistrovaný, 78.99.222.xxx)
03.05.2008 01:18
0
0
Pre "ja"

Kolega, budem vam vykat, ak sa neurazite. Upokojte vasne a zacnite veci vidiet ako komplex faktov - noeddelujte ich a nostalgicky neplacte za niecim, co mozno este celkom nechapete. Vy hladate pekny obal a nehladate vynimocnu napln. Na to Vam ale staci hociktore pekne zabalene sucasne komercne radio. Ved obal predava vsakze... Vela zadaru pri objavovani novej hudby inde, ak sa zadari. V _FM o nu ide predovsetkym. Hadam to pochopite. To, ze ludia v _FM novou hudbou ziju a s radostou ju prezentuju posluchacom, je z toho radia velmi citit. _FM ma djs, ktorym to, co prezentuju konecne verim. Nic strojove, nic nalinkovane, nic co sa musi predavat, lebo to tvrdia velke vydavatelstva. Asi Vas nepresvedcim, ale to ani nechcem. Placte dalej a ak to pomoze, pocastujte ma opat nejakym peknym eufemizmom.

Pepo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Pepo (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
02.05.2008 22:12
0
0
Radio_FM

Mne FMko (az na male drobnosti) uplne vyhovuje. Aj B & H fakt mozem! Akurat co sa pokrytia tyka, mohli by uz konecne pokracovat v dotahovani tychto veci. Vadi mi hlavne nedokryty DK a nedotiahnute KE (ktore uz dlhsie slubuju).

dtc (neregistrovaný, 127.0.0.xxx)
dtc (neregistrovaný, 127.0.0.xxx)
02.05.2008 22:05
0
0
fm

daniel balaz patri k slovenskej spikerskej spicke, rovnako katika, ktora je vyborna moderatorka. su to ludia, ktori ti vedia dat viac ako vatu medzi desmodom a kelly rowland. rovnako nika, ktora ma hudobny prehlad a ma ti dat hlavne co po obsahovej stranke, jej ficre su super, bezkonkurecne. vtipne, ze prave bidla vyzdvihujete ako moderatora, ma naozaj vyborny hlas a aj jeho DJske schopnosti su urcite velmi fajn, no po spikerskej stranke sa na ostatnych nedotahuje...hoci top fm robi naozaj fajn, ale hitparada nevyzaduje az take moderatorske zrucnosti. majo chyba v eteri aj mne, je to dobry moderator, kreativny a napadity, vtipny s dobrym hlasom. obavam sa vsak, ze za tym, ze nemoderuje momentalne treba hladat urcite nieco ine ako to, ze si to zmyslel vanco. on a jana golisova robia svoju robotu dobre, urcite by ste to ale vy samozvani odbornici na media, especially na moderovanie zmanazovali lepsie,vsakze...

ja (neregistrovaný, 86.146.109.xxx)
ja (neregistrovaný, 86.146.109.xxx)
02.05.2008 21:07
0
0
@Dr. hlupko, miso & the others

Doktorko, ty sa daj vysetrit, zijem uz nejaky cas mimo SVK a jedine co sa dalo pocuvat bolo prave _FM... len skoda ze to uz vdaka tym zbytocnym kydom neplati.... cize tvoja prva moznost odpada btw, nieco o radiach skutocne viem, takze neviem kde si zobral ze si myslim ze kvalita=vysoke percenta... daj si pohov trtko
4 miso> o hudbe nepadlo ani slovo... hovoril som o kvalite (az sa to bojim napisat ale dobre) "moderatorov"....
4 marian> prestal som to pocuvat prave preto, ze uz to vobec nie je pestre ako to bolo niekedy... dokonca kym bol offline iba v piatok, tak som to celkom rad pocuval (ak som sa stihol vratit z prace skor ako skoncili), dnes je to iba znozka zbytocnych reci... raz do tyzdna uplne stacilo... takisto mi chybaju majo, klaudia, hana, ci bidlo a milo tiez neviem, ci tam este je pretoze som ho dlho nepocul... ak niekto viete co je s tymito ludmi dajte vediet... dik
4 roman> uplny totalny suhlas
4 ikser> nehovorim za tie necele dve percenta ludi co to pocuvaju aj nadalej, pripadne za tych sedem ludi co pise pod 20-timi nickmi na stranku radia fm.... ale skor za tych ludi, ktori boli pre toto radio perspektivni aj ako kupna sila... ale to je na dlhu debatu

4all> nehovoril som o hudbe, ktora sa v _FM hra, hovoril som o tom, ci si take radio ako je _FM mohlo dovolit vyhodit viac ako pol miliona na trapny prieskum, ked urcite by sa dali tie peniaze investovat ovela lepsie... napriklad prave do selfpromotion
RIP_FM

biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
02.05.2008 12:18
0
0
@ja

Vysledky februarovych zmien sa odrazia az v prieskumoch robenych v 3. a 4. vlne. Takze este treba pockat. To ostane je tvoj subjektivny nazor, s ktorym nesuhlasim.Praveze _FM tieto zmeny potrebovalo ako sol.

Miso (neregistrovaný, 87.197.117.xxx)
Miso (neregistrovaný, 87.197.117.xxx)
02.05.2008 10:28
0
0
Roman

"Premudrelych" Balaza a Hubinaka ja zasa mozem nie je to typicky Adela a Sajfa humor ktory neznasam mne pride trapny. BaH maju taky anglicky suchy humor nic nasilu typu "robime ralaciu sme vtipny tak za kazdu cenu" ale prijemne nevtieravo

Roman (neregistrovaný, 127.0.0.xxx)
Roman (neregistrovaný, 127.0.0.xxx)
02.05.2008 08:58
0
0
Nic FM

v radiu FM predviedli ako sa da z niecoho
dobreho urobit nieco zle....
Zacalo to frekvenciami,potom program,odchod moderatorov...
A vzsledok u mna je nepocuvatelny.
Poznam priatelov ktori maju podobny nazor.
Skoda,pred 2 rokmi malo asi toto radio vrchol....
Ranne vysielanie,skvely Bidlo cez den.Vzdy ine popoludnie
s inym moderatorom,skvela Klaudia podve4er v Online.
Teraz neskutocne premudrely Balaz a Hubinak,ktory nam
stale tlacia nieco do hlavy,trapna Nika atd...
K tomu v Nitre kvalitny sum na 89,3 a tak...
Cokolvek co necakam....

Marian (neregistrovaný, 78.99.94.xxx)
Marian (neregistrovaný, 78.99.94.xxx)
01.05.2008 17:52
0
0
pre "ja"

Co sa tyka hudby ked to porovnam pred tou zmenou vo feberuari a po zmene nezda sa mi ze by sa hudba nejako zmenila.Mozno je to teraz dokonca menej mainstreamove ako bolo (subjektivny pocit).Nevyhovuje ti Balaz.Nech sa paci je to tvor nazor.Ale nechapem preco koli tomu nadavas na Vanca a Golisovu.Ved aj za Forgaca tam mal relaciu Offline_FM kazdy piatok od 18 00 do 21 00.A Nika_FM mi pride ako v pohode baba.Samozrejme nemusi vyhovovat kazdemu.Za cim ti je v podobe "stareho efemka" smutno?Zaujima ma tvoj nazor.Mne akurat trochu chybaju stare popoludnajsie sou Popo_FM kde bol kazdy den iny moderator.Raz Majo Mitaš, inokedy Milo , či Hana , alebo Balaž.Upozornujem ze proti Balazovi s Hubinakom nemam absolutne nic.Len sa mi pacilo ked bola ta pluralita.Ze kazdy den niekto vysielal niekto iny.A ten kto nemal rad napriklad Balaza tak si na dalsi den mohol prist na svoje.Sam som zvedavy ako je to s pocuvanostou.Pockam si na prve vysledky z tohto roku.Dufam ze budu pozitivne.FMku by tiez pomohla nejaka ta reklama.Ved za minuly rok co ja viem nemali ani jednu.To ale urcite neni chyba Vanca ale toho ze rozhlas asi nema peniaze nazvys.Celkovo sa mi ale vysielanie Radia_FM paci a mysli m si ze Vanco aj Golisova su svoju robotu robia viac nez dobre.

Ikser (neregistrovaný, 78.98.134.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 78.98.134.xxx)
01.05.2008 14:59
0
0
.

Podla mna, teraz je _FM na velmi dobrej urovni. Samozrejme, ak by som chcel, tak by som nejake male nedostatky urcite nasiel. Ale netreba si vzdy vsimat len to zle.

Miso (neregistrovaný, 213.160.169.xxx)
Miso (neregistrovaný, 213.160.169.xxx)
01.05.2008 10:47
0
0
Pre JA

Nalad si tie najlepsie slovenske hitove radia bez slov a budes spokojny. Radio FM totiz nie je pre ludi ktory si potrpia na rotacie 2 CD dokola a neskutocnych "shitov" ale pre ludi ktory maju radi kvalitnu novu a zaujimavu hudbu

PhDr. Lubos (neregistrovaný, 78.99.222.xxx)
PhDr. Lubos (neregistrovaný, 78.99.222.xxx)
30.04.2008 22:00
0
0
Priatelu

Dobra rada - prelad a daj sa vysetrit. Diagnoza #1 tzv. post-zamestnanecka: Vnutorne dusevne nevyrovnanie sa s nedobrovolnym odchodom z rozhlasu. Mozna diagnoza #2: Posluchac s nedostatkom nadhladu mysliaci si naivne ze kvalita = vysoke percenta pocuvanosti.

ja (neregistrovaný, 86.146.109.xxx)
ja (neregistrovaný, 86.146.109.xxx)
30.04.2008 20:44
0
0
prieskum v R_FM

no neviem ci tych 530 000 SKK za "focusovy" prieskum nebolo len tak vyhodenych do vzduchu (to ze to stalo tolko penazi mam overene z doveryhodneho zdroja) pocuvanost stale klesa tak ako uroven celeho vysielania... koho dnes zaujimaju pseudointelektualne kydy pana balaza (esteze to hubinak sem-tam zachrani), pripadne detinske, fakt sa bojim napisat vtipy zakomplexovanej niky? vysvetli mi to niekto?? skoda (dnes uz mozem napisat stareho) efemka... pekne to pan V. a slecna G. d.o.y.e.b.a.l.i.... RIP_FM

Andy (neregistrovaný, 91.127.104.xxx)
Andy (neregistrovaný, 91.127.104.xxx)
26.04.2008 12:19
0
0
Koncerty

marvin: to je spolupraca s o2 slovensko, niektore koncerty pojdu nazivo a niektore zo zaznamu a ta relacia ide každu sobotu o 21:00

biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
23.04.2008 17:05
0
0
@Ikser

No vsimol som si, ze samotne skupiny na svojich weboch hecuju svojich posluchacov, aby zahlasovali do hitparad v radiach. Vsimol som si to pred rokom na webe Pary, kde boli posluchaci nabadani, aby hlasovali za skladbu Abstinent v TOP_FM a TOPFUN a asi pred 2-3 rokmi aj na strankach IMT Smile a Polemicu.

Ikser (neregistrovaný, 78.98.8.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 78.98.8.xxx)
23.04.2008 16:20
0
0
TOP_FM

Vsimol som si, ze v TOP_FM su az podozrivo uspesne slovenske pesnicky. Teraz neviem, ci sa slovenska hudba stala az tak strasne oblubenou, alebo si ti interpreti posielaju hlasy sami sebe.

Ikser (neregistrovaný, 78.98.8.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 78.98.8.xxx)
23.04.2008 16:17
0
0
viktor

Tak vies, v dnesnej zlozitej dobe musi mat kazde radio nejaku tu svoju vetu, ktora sa opakuje.

viktor (neregistrovaný, 91.127.101.xxx)
viktor (neregistrovaný, 91.127.101.xxx)
22.04.2008 10:05
0
0
Hudba je v pohode, ale bohuzial cele to kazi veta................ ..

Co kolvek, co necakate.Co kolvek, co necakate.Co kolvek, co necakate.Co kolvek, co necakate.

marvin (neregistrovaný, 91.127.31.xxx)
marvin (neregistrovaný, 91.127.31.xxx)
18.04.2008 19:41
0
0
exclusive_FM

po dlhsom case som skocil na stranku radia_fm a vsimol som si novy rubriku Exclusive_FM... chcem sa spytat, je to len nejaky vyhlad na to ake koncerty uz vysielali a budu vysielat, alebo bude mozne si ich casom na stranke aj vypocut, kedze v podcaste ta relacia nie je?

majo (neregistrovaný, 91.127.109.xxx)
majo (neregistrovaný, 91.127.109.xxx)
01.04.2008 19:45
0
0
fm

Tak tak.Mohol by sa tu vyjadrit aj pan Oravec - niekedy som tu videl od neho prispevky.Som laik ale co som pozeral na nete tak 97.0 (radio kiss) aj 103.3 (lumen) boli trebisovske (obidve 10 kw) a boli prekoordinovane na kotu Michalovce-Horka.Sice sa im znizil vykon (97.0 - 5 kw a 103.3 - 2 kw) ale v Michalovciach hraju super.A myslim ze aj Trebisov by mal byt v pohode to ale nemam vyskusane.Nedalo by sa to urobit aj s 99.7 pre Radio FM??Opakujem ze som laik a vsetky infomacie mam z netu cize to nemusi byt pravda.

Počúvanosť
utorok, 16.7.2024
1.
21,20%   + 0,08%
2.
18,32%   - 0,60%
3.
10,54%   - 0,01%
4.
9,43%   + 0,09%
5.
7,39%   + 0,19%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 16.7.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
III. - V. etapa 2024
1.
31,0%   - 0,1%
2.
22,2%   + 0,1%
3.
21,4%   - 0,1%
4.
18,7%   + 0,2%
5.
16,0%   ± 0,0%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, III.-V./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
28. týždeň 2024 08.07.2024 - 14.07.2024
1.
Album
Imagine Dragons
Eyes Closed
2.
Album
Artemas
I Like The Way You Kiss Me
3.
Album
Cyril
Stumblin' In
4.
Album
Dasha
Austin
5.
Album
Benson Boone
Beautiful Things
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over