menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Rádio Slovensko

1606 príspevkov
PALO (neregistrovaný, 188.167.250.xxx)
PALO (neregistrovaný, 188.167.250.xxx)
11.01.2015 20:32
0
0
@ĽUBO

áno, máš pravdu, čo sa hudobnej stránky týka...lebo vtedy by to muselo skor pripomínať BESTKO alebo VIVU v light verzii s miernym presahom do dneška......na starý dobrý Maratón si veru aj ja spomínam.Pamätám sa naň veľmi dobre, lebo u nás doma bola poväčšinu dňa naladená celoplošná federálna Hviezda alebo poľská Trojka(tú počúvam dodnes :), Bratislava sa ladila len v sobotu a v nedeľu na Pyramídu,Sobotník, Maratón a podobné programy. ja som ešte mal rád sobotnú rozlasovú hru pre mládež (pri ktorej som zvyčajne si upratoval svoj bordel v izbe:)....a nezabudnuteľný hlas Emila Fila- ten aj keď bol starší, stále dával hlas puberťákom.Potom som rád počúval na Prahe popoludňajší Rozhlasový Klub Domino pre staršie decká.A úplne ma vtedy oslovilo Radio E+M, ktorý sme ladili z Ostravského vysielača.
Ináč tie staré Maratóny, Sobotníky a iné vtedajšie zábavníky bz mohli kľudne v noci reprízovať na Regine.ANi ja si nemyslím, že Regina je pre "vidlákov" ako to tu bolo spomenuté - to len považujem za také znevíženie obyvateľov rurálnych oblastí.Napokon Slovensko patrí medzi krajiny s pomerne veľkým percentom vidieckého obyvateľstva.
Ináč práve mnou spomínaná poľská Trójka vznikla v roku 1962 ako stanica pre mestského a troška light-intelektuálne založeného poslucháča. Kde bola kvalitná hudba-pár nových hitov, pokiaľ zniesli nejaké kritérium,trocha jazzu,swingu,frankofónnej hudby, inštrumentálky,rock,rock and roll,r@b,....debaty, minimum spravodajstva, ale o to hutnejšieho,trocha modernej aj undegroundovej poézie,new age,rozhovory o filmoch,hodinova športova sobota a nedeľa...,pomerne dosť hovoreného slova,veľa autirkých programov,vždy tam bolo a je minimum politickej propagandy a bolo tak aj za sociku,bolo to také okno na svet, ktoré malo odtiahnúť mládež od posluchu západných staníc-preto dostávali prednostne frekvencie na FM-OIRT, aby mali najlepšie pokrytie.....

toto je program z 19.júna 1978
04.57 Początek programu
05.00 Pogoda i wiadomości
05.05-08.00 Między snem a dniem; w tym:
05.30 Gimnastyka dla leniwych
06.00 Pogoda i wiadomości
06.30 Polityka dla wszystkich
07.00 Ekspressem przez świat
07.30 Piosenka jest dobra na wszystko – gawęda
08.00 Ekspressem przez świat
08.05 Co kto lubi
09.00 „Bajka o Nowym Jorku” – odcinek powieści J.P. Donleavy’ego
09.10 Standard na czerwiec – „Pnąca róża”
09.30 Kwadrans akademicki
09.45 Kwintety fortepianowe
10.30 Ekspressem przez świat
10.35 Kiermasz płyt wytwórni „Bałkanton”
11.00 Życie rodzinne – magazyn
11.30 W tonacji Trójki – prowadzi K. Pacuda
12.00 Ekspressem przez świat
12.25 Za kierownicą – magazyn motoryzacyjny
13.00 Powtórka z rozrywki
13.50 „Miasto szczęśliwych miłości” – odcinek powieści F. Kozika
14.00 Dzieła instrumentalne G. F. Haendla
15.00 Ekspressem przez świat
15.05 Nowe nagrania U. Sipińskiej
15.20 W kręgu jazzu
15.40 Rozszyfrowujemy piosenki
16.00 „Profesor Kmicikiewicz” – reportaż
16.20 Muzykobranie
16.45 Nasz rok 78
17.00 Ekspressem przez świat
17.05 Muzyczna poczta UKF – prowadzi M. Mroziński
17.40 Odkurzone przeboje
18.10 Polityka dla wszystkich
18.25 Czas relaksu
19.00 Codziennie powieść w wydaniu dźwiękowym: Margaret Mitchell „Przeminęło z wiatrem”
19.30 Ekspressem przez świat
19.35 Opera tygodnia: Jean Philippe Rameau „Kastor i Polluks”
19.50 „Bajka o Nowym Jorku” – odcinek powieści
20.00 60 minut na godzinę – audycja J. Fedorowicza, M. Wolskiego, A. Zaorskiego
21.00 Galeria starych mistrzów: nagranie A. Grunfelda, pianisty prawdziwie salonowego. Aud. J. Webera
22.00 Fakty dnia
22.15 Trzy kwadranse jazzu: aktualności – magazyn J. Borkowskiego
23.00 Nowe tomiki poetyckie – M. C. Abramowicz
23.05-24.00 Między dniem a snem

ĽUBO (neregistrovaný, 90.64.68.xxx)
ĽUBO (neregistrovaný, 90.64.68.xxx)
11.01.2015 18:45
0
0
pre PALO

Ak Rádio Slovensko koncipované pre kategóriu ľudí 35+ tak s tým nesúhlasím,lebo to by musela znieť iná hudba a nie tá súčasná.Kedysi moderná a čerstvá pop-music bežala aj na socialistických rádiách v starých dobrých formátoch SOBOTNÍK a MARATÓN,kde ju hudobný redaktor vyberal tak,že vhodne zapadla do hovoreného slova,takže príliš poslucháčov "neobťažovala",ako tá dnešná v kuse dookola!No napíš mi,kde teraz na SRo takúto intelektuálnejšiu zábavu v sobotu nájdem,keď ešte aj zrušia Zákrutu,kde aspoň v nej moderátori moderujú tak,že sa to dá počúvať,čo počúvať,je to priam relax vhodne doplnený dobrým výberom hudby s neafektovanými moderátormi!.....Súčasný výber hudby Rádia Slovensko -poväčšinu dňa len samá anglo-americká hudba,presne,ako cez kopirák Expresu,alebo Fun rádia.A súhlasím,aj mne sa páči formát českého Rádiožurnálu a rád som tiež kedysi počúval ČRo2 cez satelit.
Čo sa týka ďalšieho prispievateľa k rádiu Regína..Nemyslím si,že to počúvajú sedláci,ako si ich nazval,ale koncepciou a výberom hudby určite toto rádio nepreferujem,ale niektoré relácie tam nie sú zlé,tak prečo všetko odsudzovať,že..?
No a keď už mám na rozhlas prispievať,tak nech mám za to kvalitné intelektuálnejšie rádio a nie FUN,či EXPRES.Ináč "Dalila" patrí k tým lepším,veľmi rád však počúvam Barbaru Štubňovú,ale aj Michala Slaničku.

kamil (neregistrovaný, 82.145.208.xxx)
kamil (neregistrovaný, 82.145.208.xxx)
11.01.2015 14:46
0
0
cudak Jan

v inej teme hovori ze mu je SR ukradnute, a tu zase hovori ze mu to jedno nie je ... cudak tento Jan ... hlavne ze sa debatuje k teme SR, ze redakcia :)

Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
11.01.2015 14:42
0
0
ot

Uvedom si, ze prispievas aj na armadu, policiu, verejnu a financnu spravu... a dostavas za to este vacsie H***o, ako z RTVS! Tak to ber optimisticky, tu je to uplne normalne...

Ján (neregistrovaný, 78.98.58.xxx)
Ján (neregistrovaný, 78.98.58.xxx)
11.01.2015 12:56
0
0
AJ@

Skús to povedať koncesionárovi, ktorý si za SRo1 platí koncesionárske poplatky verejnoprávnu službu, aby vypol SRo1 a nepočúval ho. Je to to iste ako keď povieš, aby si nešiel cez Slovenskú poštu pre doporučenú zásielku od úradov na poštu, princíp je rovnaký ale iná situácia.

AJ (neregistrovaný, 178.41.204.xxx)
AJ (neregistrovaný, 178.41.204.xxx)
11.01.2015 08:18
0
0
Milý JAN

stále tu kritizuješ RS a ako čítam stále ho počúvaš!Keď sa ti nepáči S1 tak ho jednoducho vypni a je.

Ján (neregistrovaný, 78.98.58.xxx)
Ján (neregistrovaný, 78.98.58.xxx)
11.01.2015 05:49
0
0
Regina

Regina je pre sedlákov, ako pre dedov. SRo1 je pre všetkých, _FM pre mladých.

Ján (neregistrovaný, 78.98.58.xxx)
Ján (neregistrovaný, 78.98.58.xxx)
11.01.2015 05:31
0
0
@PALO

SRo1 keď je 35+, tak čo tam robí Taylor Swift a Sheppard, Colplay ? _FM je alternatíva pre mladých ku komerčným rádiám, tak čo je potom RS ? (Podla mňa sa tu buduje ďalší Expres za koncesionárske poplatky)

PALO (neregistrovaný, 188.167.250.xxx)
PALO (neregistrovaný, 188.167.250.xxx)
10.01.2015 21:49
0
0
no primitivne,

Inac SRo1 je koncipovane pre kategoriu 35+ a viacmenej to su ludia, co mali na pociatku svojej puberty moznost pocuvat zacinajuve privatne radia u nas-aj ked tym neobhajujem to, ze na SRo1 je vela ludi z komercnych radii...veru aj ja ked pocujem "Mravca" ci Dalilu na SRo1, tak sa mi vybavi stare dobre FUN z rokov 90.tych.
Mne by sa pacil format ako ma cesky Radiozurnal, alebo polska Trojka.

Ján (neregistrovaný, 78.98.58.xxx)
Ján (neregistrovaný, 78.98.58.xxx)
04.01.2015 12:51
0
0
Treba písať všade kde sa dá

A čo najviac ľudí. Preto som som chcel nechať aspoň hry na SRo1, ale nechcem zas tam hry také ktoré budú mať 60 min, ale "Život s vôňou vanilky" na nedeľu by sa na SRo1 hodil a skrátil by som ho ale ešte na 20 min (Bakalári a dlhé hry pre mládež patria na Reginu to sa zhodneme, ale Život s vôňou vanilky na SRo1 by sa hodil v skrátenej podobe a určite by to malo počúvanosť skôr ako na Regine). SRo1 by som spravil flexibilný okruh, ktorý má krátke programy, Pálenicu by som dal tak isto na 30 min. Radšej mať toho viac a kratšie programy. Správy sú veľmi dlhé na SRo1, dali by skrátiť na 10 min (V tomto sa mi páčia správy Exprese jednou vetou). Stačí povedať jednou vetou, že bola bitka Slovan vs Trnava a zasahovali policajti, ale SRo1 spraví z toho drámu na 20 min v spravách a ešte vymenujú celu policajnú družinu. To dnes ľudia majú na internete. Zákruta je veľmi suchá, v tomto sa ma páči že Top Gear pochopili že ľudia sa nájdu info na internete, tak to otočili na zábavu a zjednodušili informácie. Zákruta by sa dala skrátiť na polhodinu. SRo1 sa dá urobiť flaxibilne pre všetkých, len proste na Slovensku to nevedia. Ovládajú celý mediálny trh podľa vzoru Expres ti istí ľudia ktorí sa len vymenili a nič nové nevedia priniesť. SRo1 som počúval včera a od rána do večera im tam ide Geronimo, na začiatku to bolo fajn, ale keď to prepnem aj na Exprese, tak mi to ide aj z uší a melódia tej pesničky je stále v hlave. Neviem, ale mám pocit že SRo1 je čo raz viac bližšie k tomu aby tu bol druhý Expres pod verejnoprávnou službou a keď si mám vybrať Expres alebo Expres od RTVS, tak si radšej vyberiem súkromný Expres, ten má aspoň flexibilné krátke správy (v noci aj o NHL), ešte lepšie Expres pokrytie po celom Slovensku vo všetkých kútoch, kde nie sú omáčky na 30 min v spravách a hudba je v oboch už rovnaká (žiaľ).

PALO (neregistrovaný, 91.127.16.xxx)
PALO (neregistrovaný, 91.127.16.xxx)
04.01.2015 12:26
0
0
Čadca veru,

CA veru kedysi mala len Reginu na AM 864kHz.V FM pásme, si tu až do roku 2000 nenaladil čisto žiadnu slovenskú stanicu-len české a poľské.Krížava tu len chrapčala a chrapčí stále, a niekde išlo aspoň Námestovo mono. Keď nebolo plné pásmo, tak určitú dobu šlo tu naladiť čisté mono s RDS - B.B-Suchá hora aj na teleskop-2 stanice=na 104.0 FUNRADIO(lepšie ako Krížava na 99.2) a KOLIBA-OKEY na 106.0.....CA má členitý terén, a preto si tu niektoré komerčné stanice v posledných rokoch individuálne koordinovali aspoň nízkovýkonné dokrývače.Ale SRo sa ani tu nemá akosi k činu.Stále hľadajú výhovorky.

Ján (neregistrovaný, 91.127.187.xxx)
Ján (neregistrovaný, 91.127.187.xxx)
31.12.2014 13:19
0
0
Slovensko ma smolu že v strede

Pri vetikále možno by sa dalo uvažovať o nižšom výkone, ak by sa našiel priestor na to na dohodách (Regina čo viem asi Vertikal ani nemá a možno ani nebude mať)
Možno by pomohlo prehodiť okruhy medzi sebou SRo1 a Regina. Niečo podobné už tu bolo Devín vs Regina (SRo2-SRo3), názvy a poradie by ostalo ako je, len by sa vymenili frekvencie, podobne niečo plánujú pri TN 95,9 SRo1 - Regina, Regina má nahradiť SRo1.
Ako som písal, Regina dokáže "suplovať" z časti SRo1 aj Devín (Regina vysiela aspoň trochu klasickú hudbu a spravodajstvo, rozhlasové hry, ale aj preberá Patriu) opačne to nemá taký efekt pri SRo1 (teraz to tak cca je). Reginu by som dal tam kde nie je SRo1 ani Regina, Devín a nemôžu byť z nejakého dôvodu ani len dva okruhy. (ľahko sa mi to píše) Za úvahu to možno stojí. Taká Čadca nech má aspoň Reginu (Keď tam chýba SRo1 aj Devín a Regina). Slovensko je skratka na frekvenciách takto nedokonalé riešené a v kopcoch, že v niektorých kútoch bude len jeden okruh vždy a to by práve zastúpila všetky ostatné okruhy iba Regina.

PALO (neregistrovaný, 91.127.63.xxx)
PALO (neregistrovaný, 91.127.63.xxx)
31.12.2014 12:44
0
0
@Jan,

Ty by si videl, ano poniektore tvoje napady nie su zle, ale na strane druhej , frekvencie-hlavne tie zo sady GE84 resp. 2000 maju pevne stanoveny vykon a aj polarizaciu, to si vo vertikali maju lepsie pokrytie aj na okoli ako horizontalne, resp.Expres presiel z V na C .....

Ján (neregistrovaný, 91.127.187.xxx)
Ján (neregistrovaný, 91.127.187.xxx)
31.12.2014 12:34
0
0
Vertikál

Ja by som videl zlepšenie, keby Regina prešla na Vertikál, mám to vyskúšané na rádiu Expres v Považskej Bystrici na 105,2 1kW (ten jeden kW je ako keby mal 20kW v PB a ešte aj za PB je ho chytiť) a v Bratislave 107,6 10kW. pri tom Regina má tak isto 10kW na 99,3 ale Horizontál, ale na Vertikále ide Expres poznanie lepšie a hlavne vonku (v električke a v autobuse)
Mám asi dve možnosti, počúvať Reginu iba doma a na von si nechať SRo1 alebo Expres, len keď bude program ktorý bude vtedy keď budem práve vonku, tak mám smolu alebo ho dať cez internet v mobile a čo sa nedá vždy. Preto som dúfaj že SRo1 bude skôr pre široké masy a Regina pre regióny spojená ako spravodajský okruh, ale stálo sa práve opačne, SRo1 je spravodajský okruh a stráca sa umelecká výroba na tých slabších okruhoch (Devín, Regina). S tým sa asi nedá nič spraviť, len by som tu žral ľudom nervy. Ja som to písal do RTVS, jedine raz sa mi ozvali z Reginy, ale to bolo na inú tému o prekrývaní Regín. Napr. Krížava (ZA-MT) má SRo1, Regina a Devín všetko 20kW a to robí dosť, je to pochopiteľné, ale v BA je presah Rakúsko a Maďarsko, v BA je SRo1 100kW, Regina 10kW a Devín 5kW, radšej by som bral všetky tri po 20kW ako to je pri Žiline.

Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
31.12.2014 12:12
0
0
vykony

RS má vyššie výkony, nakoľko je v podstate žiadúce, resp. prínosné prekrývanie frekvencií pre zabezpečenie dostatočného pokrytia. Rgionálne okruhy by mali hrať v regióne, pre ktorý vysielajú a preto ak tie dve stovky v BB a KE pre Reginu sú prakticky plytvaním. Nakoľko prioritou pre RTVS je RS a Regina, je logické, že určité žánre z RS idú na druhý okruh, ktorého pokrytie je len o málo nižšie.

To, že ty máš problém s naladením 10 kw vysielača neviem koľko od stožiara, s tým nik okrem teba nič neurobí. Ja chytám pri PD čisté stereo RS z BB, ZA, BA i BŠ, kvalitne mi ide aj NM, TN, VK, ŠT a NR, počúvateľne však aj NO a PP. Reginu chytám z BB, ZA, VK, NM, BA, ŠT i NR... Devín ZA, BŠ, BA a teoreticky najhorší je príjem_FM, ktorý ladím z BA a TN a lokálok v ZH a MT... Určite by sa dali urbiť nejaké presuny v prospech pokrytia _FM, no pri tej počúvanosti by to asi nebolo obhájiteľné.

redakcia (neregistrovaný, 89.173.109.xxx)
redakcia (neregistrovaný, 89.173.109.xxx)
31.12.2014 11:48
0
0
@vsetci

chalani, toto je diskusia o Radiu Slovensko, tak sa jej prosim drzte. Vdaka

Ján (neregistrovaný, 91.127.187.xxx)
Ján (neregistrovaný, 91.127.187.xxx)
31.12.2014 09:58
0
0
@džast lisn tu rejdio looman

O mňa nejde čo chcem, tu ide o to že za tie prachy nespravia to čo majú a ešte rozkradnú a pýtajú zvyšenie, akurát to robia obalené v zlatom papiery. Len nechcem aby to orezali RS až na kosť aby z toho nebol druhy Expres alebo Funrádio. Platíš koncesionárske, alebo žiješ u rodičov? Ak by si ich platil, tak by si mi rozumel. Aký som je dedo ? Ja som mal 10 rokov keď bol komunizmus. Keď počúvaš Lumen, tak ani neverím že si veriaci.

Ján (neregistrovaný, 91.127.187.xxx)
Ján (neregistrovaný, 91.127.187.xxx)
31.12.2014 09:27
0
0
Tunelovanie v RTVS pokračuje ďalej

Najviac ma hnevá, keď viem že asistentka čo tam je rok má 1500€ a kamaráti čo tam makajú x-rokov nedostanú ani 600€ a ešte musia chodiť na školenia a tá drzosť zahlásiť že chce Mika 7€ za koncesionárske. Nech prestane vyhadzovať nehorázne peniaze komínom za predraženú techniku a výrobu v RTVS a nebude treba zvýšiť koncesionárske a oblbovať tu ľudí a mňa tu brať za čudáka. Treba sa spýtať ľudí čo robili "Legendy popu", o koľko sa predražili a komu to išlo a prečo toto ďalšie rozkrádanie nikto neriešil a to je len jeden program o ktorom viem z vnútra od ľudí čo tam pracujú. Mika má tu drzosť ešte pýtať koncesionárske a nechať kradnúť ďalej, to nie je v poriadku a nikto tam nie je čistý.

peťo,technik (neregistrovaný, 46.229.235.xxx)
peťo,technik (neregistrovaný, 46.229.235.xxx)
31.12.2014 08:51
0
0
máš pri sebe net

čau a ja ni som stále na nete ale iba večer bežnom roku a aj práci nemám net a mne vyhovuje FM_pásmo je to najlepšia alternatíva vyhutnávať siete po FM_Pásma a nie každý má pri sebe net ako do mesta,práci,počas cestovania,ja na nakúp,do doktora,atd..

LuboTS (neregistrovaný, 82.145.219.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 82.145.219.xxx)
31.12.2014 08:06
0
0
@Ján

Rádio je médium, živé médium, nemôže byť také, ako bolo pred 20 rokmi a o 20 rokov nebude také, ako je dnes. Ono nikdy sa nedá vyhovieť každému, možno sa to RTVS nepodarilo. Je pravda že verejnoprávne médium by tu malo byť aj pre Teba, ale tiež musíš brať do úvahy aj to, že tých okruhov je obmedzený počet. Urobiť taký okruh v ktorom by bola iba tá Tvoja hudba, to sa nedá. Ak však máš nejaké návrhy na fungovanie RTVS, skús komunikovať s touto inštitúciou, lebo tým že nás tu budeš presviedčať o tom že to má byť tak ako Ty povieš, tým nevyriešiš nič a ani nás O ničom nepresvedčíš

Ján (neregistrovaný, 91.127.187.xxx)
Ján (neregistrovaný, 91.127.187.xxx)
31.12.2014 07:08
0
0
Upratovanie

Proti upratovaniu ja nič nemám, aj vo firme ktorá nefunguje treba robiť zmeny, ale upratuje sa keď mám výkon a pokrytie na oboch okruhoch a nie že ľudia stratia svoj žáner, načo boli zvyknutí roky. Starí preladili na Reginu, lebo nepoužívajú MP3 prehrávače a ani Android im nič nehovorí a stačí im doma 10kW na ich "pevné" na doma rádio a von to nevláčia, ale čo s nami čo máme po 30ke a ešte sme nie starí. ale ani mladí? A nosím sluchátka von ako mladí. Tam nám 10kW nestačí, ani internet a Google Play. A keď mi zmizlo na rádiu Slovensko na 100kW, čo žiaľ mi Regina 10kW ani Devín 5kW nenahradí, tak som tu za čudáka?

Ján (neregistrovaný, 91.127.187.xxx)
Ján (neregistrovaný, 91.127.187.xxx)
31.12.2014 06:44
0
0
@Just listen to the radio Lumen (názvy a mená sa v angličtine neprekladajú, to by si mohol vedieť)

Na Slovensku sa to mení až veľmi často a nezdravo, ja rozumiem že sa spojili STV a SRo do RTVS, ale neviem si predstaviť že by menili takú BBC alebo rakúsku ORF. Zmeny robila aj ARD alebo ZDF, ale logá ostali roky takmer bez zmien. Na Slovensku sa nerúbu stromy, ale hneď celý les a ešte za drahé peniaze. Komu vadí zákruta v RS ? (ja rozumiem že je internet, aj ja ho používam, ale mohli ju skrátiť na polhodinu a oni rušia víkend,

Ján (neregistrovaný, 91.127.187.xxx)
Ján (neregistrovaný, 91.127.187.xxx)
31.12.2014 06:15
0
0
Zmeny

Mladí mate _FM a ešte ste zobrali si aj Rádio Slovensko, tak čo má 30 a 40 ročný človek počúvať? Taylor Swift na rádiu Slovensko? Alebo na Regine mám počúvať K.Gotta? Sorry, ale ani jedno nie je moja parketa. Ja počúvam syntpop a britpop, Country a hlavne soundtracky (John Williams, James Horner a mám rád Verdiho opery), Suede ale aj Matchbox Twenty, z Country Dixie Chicks, Luke Bryan, Blake Shelton. Rád mám Depeche Mode a hlavne 80.roky, moje "mládi" som vyrastal v 90.rokoch house, techno, drum n base (to sú teraz tie blbosti na _FM) ale aj na Hip Hope a RAP a nemám rád R NB a zažil som aj rozpad NWA (Dr.Dre, Ice Cube, Easy E, počúval som 2Pac a Snoog Dogga v 90.rokoch a teraz to nemôžem cítiť)

džast lisn tu rejdio looman (neregistrovaný, 78.45.144.xxx)
džast lisn tu rejdio looman (neregistrovaný, 78.45.144.xxx)
31.12.2014 00:14
0
0
@Jan

pretože svet sa mení. ja chápem, že starší ľudia potrebujú nemennosť a svoje "istoty", ale je treba sa s tým zmieriť. všetky programy nemôžu byť na jednom okruhu, pretože deň má stále len 24 hodín a nie je nafukovací.v rámci prečistenia okruhov a upratania to ja naopak vítam.

Ján (neregistrovaný, 91.127.187.xxx)
Ján (neregistrovaný, 91.127.187.xxx)
30.12.2014 22:20
0
0
Samozrejme, všetci sú vrtule

len ja som lietadlo. Ak ma niekto opačný názor tak je čudák? Pekná logika. Pre mňa za mňa si nechajte aj celé rádio Slovensko ! Ja budem žiť aj bez toho a nepotrebujem sa do biť do prs, len som nepochopil prečo mizne program na jedinom okruhu ktorý má najvyšší výkon a je dostupný aj v kútoch kde je slabší signál a prečo mám súhlasiť zvýšenie koncesionárskych poplatkov? Keď nie, tak nie. Budem žiť aj bez toho.

Počúvanosť
streda, 27.11.2024
1.
19,07%   + 0,29%
2.
18,22%   - 0,46%
3.
14,42%   + 0,46%
4.
11,12%   - 0,19%
5.
7,48%   + 0,19%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 27.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,19%   - 0,29%
2.
12,19%   - 0,51%
3.
9,74%   + 0,08%
4.
9,22%   + 0,26%
5.
7,93%   + 0,23%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
47. týždeň 2024 18.11.2024 - 24.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
5.
Album
Eminem
Houdini
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over