Diskusia k téme TV Markíza
a čoho sa týkali tie zmazané komentáre na Facebooku, môžeš aspoň v krátkosti opísať ? ? ?
Už prepadla aj Chart Show (JOJ o 11 % vyššia sledovanosť film Dedo) aj Koleso šťastia prepadlo (JOJ o 13% vyššia sledovanosť Moja matka varí lepšie):
HIhihI ,dramaturgovia alebo program.šéfovia sú už pekne nervózni z prepadu sledovanosti,že zmazali 3 komentáre pod najnovšími príspevkami na fb.stránke Markízy. Ach,asi si neuvedomujú,že máme aj Fashion TV s peknými modelkami,televízie o varení,o vede,zvieratkách a hlavne o športe. Trápna Markíza,trápny Juraško z raňajkového vysielania a smradlavé víno už asi 5 sezónu...
a co s tym ma akoze Towercom? Ostatni platia a Markiza nemoze? Lebo nieje lepsie spravit skrty inde ako prist o divakov?? Ked to vladze platit TV8, Barrandow family, TA3, tak sa to da platit aj inym, nie? Ak niekto nechce chodit trolejbusom, lebo podla neho je to drahe a odide prec, tak preco by mali vyhodit niekoho z dopravneho podniku?
Pravdepodobne budú v TV Angelika a Towertrolle naledovať personálne zmeny za ten cirkus v Banánovej republike:
Ten baleťák z Kessel Buntes by mal byť okamžite vyhodený aj technické oddelenie a detto v Towertrolle by mali byť vyhodení všetci menedžéri...
Každému je malo!!! Myslite si, že ľudia , ktorý sú na dôchodku a žijú sami, si zo svojho mizerného príjmu budú môcť dovoliť satelit, alebo káblovku? Ste tu 20 rokov. Získali že si svoju klientelu, a teraz keď ste nás naockovali, čakáte viac??? Sereme na Vás!!!
To je velmi pekne ze m.. a spol takto klesa len to je dosledok polnocneho vypnutia a prvych sviatkovych dni ked kazdy druhy obchod a spolocnost je zatvorene kvoly inventure. Co a ako uvidime az cca. o pol roka. Ja len dufam ze tento novorocny klesajuci trend bude pokracovat :D
Nový rok pre Markízu absolútnou katastrofou!
Vybuchla večer aj cez deň Prvý deň mimo antény dopadol pre Markízu symbolicky nepríjemným šokom. Novoročný program sa jej nevydaril, pričom tvrdo spadla nielen večer ale aj s denným programom.
Takto Markízu skutočne ovplyvnilo DVB-T!
Čo spôsobilo jej radikálny pád?
Markíza zaznamenala po opustení DVB-T masívny prepad čísel, o divákov však prišla celkovo:
http://mediaboom.sk/nezaradene/exkluzivny-pohlad-t…
To bolo riadne bleskové prepnutie, vidieť že Towertrollovia sa činia… musia byť riadne nas…
Posledné minúty vysielania TV Angelika v DVB-T v Banánovej republike: https://www.youtube.com/watch?v=mFPcIeWmDKo
Myslim si ze odchod s digitalneho sveta ci vysielania nebolo najstastnejsie riesenie pre tv Markizu a spol a verim ze televizia strati dost podstatne mnozstvo svojich divakov,takze cisla sledovanosti sa zmenia ale to uz je na zodpovednosti toho kto sa rozhodol zlepsit kvalitu na ukor dostupnosti.ja som len bezny divak co si vybera z kazdej dostupnej televizie to co sa da pozerat .Kvoli odchodu Markizy sa nerozplacem a ani kvoli nej nebudem zapajat kablovku alebo skylink jednoducho pri tych par hodinach co mam denne cas po praci mozem kludne zaspat i pri innej tv.Dufam sa najde niekto kto vyplni to vzduchoprazdno po Markize ,Doma ,Dajto a prinesie trochu variability do skromneho sveta digitalneho sveta dostupneho pre bezneho divaka len naladenim si novych stanic a nie tkzv "ako si naladit" lobovanim pre skylink,kablovku atd... co vrha vela otazok ako skomplikovat divakovi zivot,vdaka.
Prajem tejto tv do noveho roku cim dalej tym menej divakov a nech spadne v sledovanosti az na uplne dno.
Prosím Vás neklamte. Záchranárov volali hneď ako sa im nepodarilo opraviť lanovku .Bola som na večernom lyžovaní v stredisku Opalisko a pán kameraman s pani redaktorkou sedeli v bufete (asi tuhom rozmyslali čo vlastne natocia keď prišli po funuse )potom niečo natočili von porozpravali a hlavne klamali!!!!!!!!!!!Mali tam byť ešte za bieleho dňa a nie keď bolo po všetkom a vymýšľať si. Najlepšie podalo informaciu spravodajstvo TA3.Bohuzial ste len komerčná televízia a všetko nafuknute. Podavajte informácie pravdivo. Áno ľudia boli premrznuty možno aj nahnevaný ale väčšina to zobrala pozitívne. Môže sa to stať hocikde pred týždňom sa to stalo v Taliansku.
Citat tu tieto vase hejty, je riadna zumpa.. Ved to nepozerajte, ked sa vam to nepaci, ale nepiste tieto sprostosti.. Asi keby to tak bolo, tak Markiza nema take cisla ako ma..
Hádam vám nebude ľúto tejto šmejďáckej potratovej TV. Tie trápne programy čo vysielajú určite nikomu nebdú chýbať. Dokola "Slunce, seno ...." a ďalšie české filmy, pchajú sa Čechom do riti, už je z nich akási ČT 3. Najlepšie by sme ich potrestali, keby im prudko klesla sledovanosť - určite si kvôli ním nekupujte satelit alebo neplaťte za káblovku. Keď budú na poslednom mieste sledovanosti, pochopia, aký krok urobili.
Narkoza zabudla, ze ju ludia na sklonku Meciarizmu podrzali...ale nech. Terza sa chcu tvarit, ze budu vysielat pre "movitejsich" a nie pre "chatru" co ani poondiatu kablovku ci satelit nema.Po nasom povedane> je to ako ked sa h.vno postavi na policu ku kompotom a tvari sa, ze je lekvar
ps- nech netvrdia, ze je DVBT financne narocne, ked v celoplosnych MUXoch su stanicde typu>Lux,Senzi ci 8, ktore su na tom financne horsie ako Narkoza and co.
https://www.youtube.com/watch?v=lJMJheopWXU
Už zabudli ako diváci za nou stali a podržali ju. Možno by už ani neexistovala. V DVB-T je priestor aj pre 3 HD Kanály ak by chcela. Treba ešte povedať, že práve vdaka antene vznikla a jej moze dakovat kde je. Vyberajte si poplatky od pay poskytovatelov ale cez antenu šíriť máte signál pre všetkych. Inak by som uzákonil, že pay kanály môžu vysielať maximálne 5min reklam za hodinu.
O kultúru nikto nepríde, Markíza ju nikdy nevysielala :)) Čo viac mohla táto firma urobiť, aby ukázala ľudu, kde má ich potreby a názory?! A posielať drahé sms do súťaží a kvízov? No ešte to tak! Vyhráva každý, kto na tie výzvy nereaguje... A vyhráva tak každý deň...
To aké rozhodnutie aký egoisticky krok dokázala spraviť televízia Markíza je smutné.
Netreba sa dívať na to pohľadom ľudí ktorí sa radia to vyššej triedy.Ale Markíza zabudla na ľudí ktorí zarábajú minimum a dôchodcov na celom slovensku. Títo si nemôžu dovoliť nový satelitný prijímač aj keď lákajú ich na 1€. Ale nehovoria nikde ani v jednej upútavke o mesačných respektíve ročných servisných poplatkoch ktoré sa každý rok dvíhajú.Zabudli kto ich tam kde sú dostal aj ten obyčajný divák ktorí najviac posiela sms lebo túži po výhre teraz je už mimo hry lebo jeho rodina si nemôže dovoliť poplatky navyše a viazať sa na 24 mesiacov on totiž nevie či bude mať svoju prácu aj o 2 mesiace .A dôchodcovia to si vieme každý predstaviť vyžiť z dôchodku a ešte im zobrať aj z toho mála.Oni tiež chcú kultúru .
Markíza toto nie je to čoho si bola poslom celým časom svojej existencie,pretoze u dosť veľkej časti slovákov 1.1.2017 zhasneš.
Prosim co to je za reklamu na Mobelix kto strati nervy tak televizor vyhodi cez okno nieco nechutne odstrasujuce za taku reklamu niekto zaplatil?
Neviem prečo sa tu ľudia rozčuľujú kvôli reklamám. Stačí vypnúť televízor. Ja som pred pár rokmi vyhodil televízor a vôbec to neľutujem. Plne mi ho nahrádza internet. A nech sa nikto neurazí, Markízu s ich ponukou môžu sledovať len slabomyseľní. Kvalitné filmy si treba stiahnuť z netu.
samozrejme, je to náklad a taká staršia ekonomická poučka znie, že by firma mala dať +- 3 percentá obratu na marketing. ale ak to nedajú do markízy, dajú to inde, takže predstava že mlieko bude lacnejšie lebo nebude reklama na markíze - je poriadne naivná.
čo sa týka rozhorčenia že reklamy nikto nechce - to je fakt, ale zároveň platí, že tá súkromná televízia nie je charita a predstavte si, aj na tie sviatky musí platiť za programy, elektrinu, mzdy, ...
podľa mňa každý výrobok a produkt, ktorý je v reklame tak sa to premietne aj do jeho ceny čiže ak ľudia kupujú výrobky z reklám tak tuto aj spolufinancujú takto to funguje ....
Nechcem užívateľa menom "Nespokojný zákazník" sklamať, ale milý pane, Vy za ŽIADNE reklamy NEPLATÍTE!!! Za reklamy platia banky, telefonickí operátori, skrátka zadávatelia reklamy. Takže ak nie ste šéf firmy, ktorá si tú reklamu dala v televíziách zaplatiť, aby sa odvysielala, tak Vy za reklamy neplatíte.
Je mi ľúto, že som Vám skazil celoživotný svetonázor o fungovaní reklám.
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň