Ranná šou Fun Rádia s Adelou a Sajfom prilákala počas svojho prvého vydania 17.8. podľa tlačovej správy TV JOJ v porovnaní s minulým týždňom k obrazovke o 6,1% divákov viac, čo napokon v cieľovej skupine 12+ znamenalo 17,3%. V porovnaní s ostatnými televíziami tak TV JOJ zaznamenala najvýraznejší nárast.
Podľa Mediálne.sk však masívna kampaň nepomohla nadpriemeru. Priemerný výkon TV JOJ je podľa peoplemetrov tesne pod 20%. So silným Teleránom to nepohlo. Mediálne.sk navyše poukazuje na to, že sledovanosť prvých dielov býva vybičovaná promom, ktoré v prípade tohto projektu bolo veľmi silné. Prvý diel ale obsahoval dosť technických nedostatkov. Bude preto zaujímavé sledovať, ako silné budú nasledujúce vydania Rannej šou s Adelou a Sajfom na obrazovke. To prvé sa môže popýšiť akurát divákmi v Žilinskom kraji, kde podiel dosiahol 38,8% [CS 12+] a u kľúčovej cieľovej skupiny tohto projektu, ktorou sú ženy vo veku 12 – 54 rokov – 28,8%.
Ranná šou Fun Rádia chce divákovi na obrazovke ponúknuť dianie v ňom aj v čase keď v rádiu beží hudba. Chýbajúca hudba na obrazovke a opozerané zákulisie by ale časom mohli byť problémom pre tento projekt.
Tip: ak ste nevideli vysielanie naživo pozrite si ju z archívu TV JOJ.