Rádio Expres od 1. marca spúšťa pri príležitosti úspešnej dekády v slovenskom éteri imidžovú kampaň z kreatívnej dielne MUW Saatchi & Saatchi. V TV, printoch, kine aj na internete uvidia diváci a poslucháči roztancovanú rybičku, ktorú v jej akváriu zabáva rádio Expres. "Kampaň s podtitulom "Už X rokov vo svojom živle" podľa agentúrneho návrhu realizoval režisér Vlado Struhár vo svojom domovskom AVI Studiu. Animovaný 3D spot bol vyrobený aj v stereoskopickej verzii umožňujúcej spot vysielať aj v prevedení 3D pred vybranými kinopredstaveniami." uviedol Ivan Hulík, výkonný riaditeľ reklamnej agentúry MUW Saatchi & Saatchi. Súčasťou kampane bude aj webová hra, ktorú navrhla a realizovala spoločnosť MUW Digital a ktorej termín spustenia je plánovaný týžden po začiatku kampane.
"Rádio Expres plánuje oslavovať desať rokov na mediálnom trhu priebežne počas celého roka a preto sa táto oslava touto kampaňou určite nekončí. Okrem B2B a imageovej kampane, a napr. internetových projektov Hit X-ročia a Duel X-ročia, máme v pláne ešte veľa aktivít" povedal Tomáš Halmeš, šéf promotion Rádia Expres.
TV reklama:
Printová reklama: