Najpočúvanejšie rádio na Slovensku, Rádio Expres, spúšťa dnešným dňom svoju novú imidžovú kampaň. Po úspešných kampaniach s rybkou v akváriu a kampani k vlastnej hokejovej hymne počas minuloročných hokejových majstrovstiev sveta na Slovensku, je tentokrát ústredným prvkom kampane nadrozmerné rádio a moderátori rádia. Spojenie moderátorov, nadrozmerného rádia a aktuálneho hitu skupiny Peter Bič Project v letnej atmosfére, je tak ideálnym zobrazením celoročnej komunikačnej stratégie Rádia Expres.
Nová kampaň je prvou, ktorú rádio pripravilo s agentúrou Istropolitana Ogilvy. Režisérom spotu bol Braňo Vincze, art directorom Rado Olos a Diana Stern, produkčne ho zastrešila spoločnosť Fantomas Production. Okrem televízneho spotu sú ku kampani pripravené vizuály k jednotlivým show rádia a spoločný vizuál pre billboardy a citylighty. Fotografom kampane bol Jakub Klimo.
Rádio Expres je už niekoľko rokov najpočúvanejším rádiom na Slovensku, denne ho počúva 874 000 a týždenne až 1 498 000 poslucháčov.
TV spot:
Printové / outdoor vizuály: