Šestka v rebríčku počúvanosti - Rádio Europa 2 spustila so začiatkom septembra svoju jesennú reklamnú kampaň. "Testované na ľuďoch," taký je jej hlavný slogan, ktorý by mal osloviť poslucháčov. Naozaj osloví? Samotnou kreatívou to opäť nie je koncept, ktorý je silný a chytľavý.
Po prvej januárovej kampani a nevýraznej májovej Europa 2 prichádza s treťou kampaňou počas jedného roka. Tie predošlé zatiaľ výsledky veľmi nepriniesli. Jedným z dôvodov bolo bezhlavé preberanie kampaní z ČR, kde Evropa 2 má inú pozíciu a značka je inak etablovaná, ako domáci nováčik, ktorý by potreboval niečo iné. V súvoslosti s jej hlavným motívom už ostáva len vo vzduchu visieť otázka, na akých ľuďoch bola Europa 2 testovaná, keď výsledky stále nechodia... Aj preto veľkú vlnu diskusie vyvolal článok webu mediadnes.cz o možnom predaji stanice.
Vizuál kampane: