Fun rádiu sa podľa monitoringu reklamy v rádiách v ostatných mesiacoch darilo. Svedčia o tom výsledky z novembra 2010 a januára 2011, kedy Fun rádio po prvýkrát v tržbách predstihlo Rádio Expres. Konkrétne bol náskok Fun rádia v novembri o takmer 80.000 € a v januári o necelých 6.500 €.
Vývoj tržieb Fun rádia je na kontinuálnom výraznom vzostupe, pričom napríklad v roku 2008 Fun rádio dosahovalo len približne 30 - 50 % z objemu monitorovanej reklamy Expresu. Výsledky ostatných mesiacov hovoria v prospech Fun rádia o to viac, ak vezmeme do úvahy vyššie cenníkové ceny a vyššiu počúvanosť Rádia Expres.
Zdroj: TNS SK
Poznámka: Pri tržbách z predaja reklamy hovoríme o brutto príjmoch rádií bez odrátania bártrov a mediálnych spoluprác.