Nový spot s Koncesionárikom nadväzuje na tretiu fázu marketingového projektu Hodnoty verejnoprávnosti, ktorý RTVS predstavila v októbri minulého roka. Hlavným zámerom je prezentácia troch efektívnych spôsobov registrácie k platbe koncesií, a to online cez web www.rtvs.sk, prostredníctvom Slovenskej pošty alebo SMS.
Kampaň sa predstaví v televíznych spotoch na Jednotke a Dvojke, rozhlase (Rádio Slovensko, Regina, Devín a Rádio_FM), printovej inzercii, ako aj v online prostredí. Podľa riaditeľky Sekcie marketingu a komunikácie RTVS Daši Matušíkovej, hlavným zámerom je informovať ľudí, ktorí sa prvýkrát registrujú ako koncesionári a jednoduchou a zábavnou formou im vysvetliť postup na registráciu. „Naším cieľom je príjemným spôsobom poukázať na jednoduchosť procesu registrácie. Vsadili sme na kombináciu milej 3D postavičky a animovanej grafiky v čistom 3D priestore. Ukazujeme tak, že registrácia je jednoduchá, dá sa ,hravo´ zvládnuť," dodala D. Matušíková. Sekundárnym cieľom je upozorniť, že verejnoprávnosť je služba, ktorá „nie je zadarmo".