Už od roku 2011 Rádio Jemné postupne mení svoju tvár a z ružového rádia sa stáva rádio, ktoré svojou pohodou chce príjemne naladiť každého poslucháča.
Počas posledných troch rokov Rádio Jemné zmenilo hudobnú knižnicu, v ktorej už nedominujú balady, ale v playliste sa objavujú vo významnom počte aj piesne so stredným a vyšším tempom. Ťažiskovou hudobnou érou sú stále 80-te a 90-te roky, ktoré sú pre poslucháčov z pohľadu hudby najatraktívnejšie.
Už od prvého dňa existencie rádia si sadajú za mikrofón Milan Švikruha a Martin Chynoranský, ale do tímu sa dostala aj mladšia krv, konkrétne Táňa Šúrová, Lukáš Pinček, Martina Comisso alebo Katka Kurečková. Hovorené slovo tak dostalo viac šťavy aj vďaka novej posile.
Medzi najúspešnejšie projekty môžeme spomenúť:
TOP1000 hitov / september - október 2013
Hitparáda, v ktorej poslucháči hlasovali za TOP1000 najobľúbenejších skladieb. Hlasujúci boli odmenení tisíckou cien a v éteri mohli počuť všetky skladby z rebríčka. Viac ako 70 000 hlasov rozhodlo o víťazovi skladbe One od U2.
Od Budíčka do Budíčka / 5.-6.2.2014:
Moderátorka rannej relácie Budíček Táňa Šúrová sprevádzala poslucháčov v éteri od 6tej rána do 9tej nasledujúceho rána. Stala sa tak prvou ženou na Slovensku, ktorá moderovala nonstop 27 hodín a poslucháči ju počuli v každom jednom vstupe. Podporiť ju prišlo 27 hostí, okrem kolegov aj herci z úspešného seriálu Panelák, medzi ktorými nechýbali Š. Skrúcaný, R. Luknár, Z. Vačková, Z. Tlučková aj tvorca seriálu Andy Kraus.
Oslava 8-mych narodenín / 7.5.2014
Rádio Jemné oslávilo narodeniny skvelou hudbou. Počas 7.mája prišli osobne zagratulovať k narodeninám TOP hudobní interpreti, a to Lenka Filipová, Meky Žbirka, Richard Müller s Braňom Kostkom, Ján Baláž z Elánu, zahrali Peter Bič Projekt , Katka Knechtová, aj Kristína. Poslucháči tak mohli počuť skvelú hudbou aj interpretov naživo od rána do večera.
Na základe poslednej reprezentatívnej štúdie z tohto roku realizovanej s agentúrou TNS a Francis Currie Consulting Rádio Jemné je vnímané vďaka silnej hudobnej profilácii, príjemným moderátorom a reklame, ktorá nie je nástrojom na preladenie ako unikátne rádio, ktoré je okamžite rozpoznateľné a ktoré prináša najmä pohodu. Rádio Jemné preto od júla 2014 odštartovalo nový komunikačný koncept: „Nalaďte si Rádio Jemné - príjemné rádio“.
Celý koncept vrátane designu nového loga pripravilo kreatívne štúdio Gunpowder. „Pri tvorbe sme vychádzali z pozicioningu rádia, profilu jeho poslucháčov, ako aj komunikačných cieľov. Logo je tak spojením moderného minimalizmu a jemného retro písma. Toto spojenie vyjadruje fúziu formátu moderného rádia a príjemnej hudby prevažne 80-tych a 90-tych rokov, ktorú poznáte, viaže sa vám k spomienkam a emóciám, a ktorá vo vás vyvoláva príjemné pocity,“ hovorí tvorca Jonáš Karásek. Základnou farbou loga je svieža zelená, ktorá potvrdzuje pozicioning príjemného rádia a vzťah jeho poslucháčov k prirodzenosti a prírode. „Základná zelená je však doplnená spektrom ďalších farieb, ktoré sa v komunikácii budú používať, keďže Rádio Jemné zvýšilo pestrosť hraných žánrov,“ doplnila Marika Beňadik Majorová. Kampaň je postavená najmä na imidžovom televíznom spote, ktorý bude nasadený od 15. júla, ako aj silnom celoslovenskom outdoore, inzercii a brandingu autobusov.
Okrem novej komunikácie má spoločnosť Jemné Melódie s.r.o. ešte jednu novinku. Od 18.6.2014 exkluzívne zastupuje v predaji reklamného priestoru Rádio Jemné a aj rádio Anténa!