Expres počas týždňa 29.10. - 2.11. zmení svoju vysielaciu štruktúru a do playlistu zaradí najväčšie slovenské a české hity. Už v pondelok 29.10. zaznie v premiére nová pieseň kapely Rádia Expres. Škampi na žaru predstavia svoj ďalší cover, ktorým odštartujú nový hudobný seriál Rádia Expres – Pocta Karolovi Duchoňovi. Súčasťou premiéry je už tradične aj premiéra klipu. Expres počas špeciálneho týždňa prinesie exkluzívne rozhovory so slovenskými a českými hudobnými hviezdami a poslucháči budú súťažiť o vstupenky na ich koncerty. Počas týždňa zaznie aj to najlepšie z hitparády TOP 100 československých hitov.
Expres naposledy zmenil svoj playlist vo februári pri hitparáde 2018 hitov, ktorá je najdlhšou hitparádou v dejinách slovenského rádiového vysielania.
Vysielacia štruktúra Rádia Expres 29.10. – 2.11.
Pondelok 29.10.
- 06 - 09 Československý týždeň s Mišou Vrábovou
- 09 - 13 Československý týždeň s Martinou Žikavskou
- 13 - 17 Československý týždeň s Táňou Šúrovou
Utorok 30.10.
- 08 - 12 Milujeme víkend s Majom, Mišou a Ivanou
- 12 - 16 Československý týždeň s Martinou Žikavskou
Streda 31.10.
- 06 - 09 Československý týždeň s Mišou Vrábovou
- 09 - 13 Československý týždeň s Martinou Žikavskou
- 13 - 17 Československý týždeň s Táňou Šúrovou
Štvrtok 1.11.
- 08 - 12 Milujeme víkend s Majom, Mišou a Ivanou
- 12 - 16 Československý týždeň s Michaelou Mäsiarovou
Piatok 2.11.
- 06 - 09 Československý týždeň s Mišou Vrábovou
- 09 - 13 Československý týždeň s Martinou Žikavskou
- 13 - 17 Československý týždeň s Táňou Šúrovou
- 17 - 19 Milujeme víkend s Majom, Mišou a Ivanou
Bauer Media Group je jedna zo svetovo najúspešnejších mediálnych korporácií. Vyše 600 našich časopisov, viac než 400 produktov digitálnych médií a viac ako 100 televíznych a rádiových staníc sa teší priazni miliónov ľudí po celom svete. Portfólio spoločnosti obsahuje aj vydavateľstvá, tlačiarne, poštové a marketingové služby či podporu predaja. Pozícia skupiny Bauer Media Group na svetovom trhu iba podčiarkuje jej vášeň pre ľudí a značky. Považujeme sa za domov pre populárne média, čo vystihuje aj naše motto "We think popular." – slogan, ktorý inšpiruje a motivuje našich zamestnancov v 16 tich krajinách sveta.