Digital audio je audio reklama, ktorá je odvysielaná poslucháčom, ktorí počúvajú rádio alebo podcasty online, prípadne si ich stiahnu do počítača alebo telefónu. Momentálne prebiehajú v spolupráci s agentúrou GroupM testovacie kampane. Rádio Expres plánuje túto službu sprístupniť aj ostatným agentúram do konca roka 2018.
„Výhodou digital audia je, že sa dá presne zacieliť na zákazníka a klient má po skončení kampane merateľné výsledky. Marketéri tak budú mať ďalšiu možnosť, ako osloviť zákazníkov, ktorí sú stále viac online. Zároveň vidíme, že programatický nákup narastá obrovským tempom, preto v tejto oblasti vidíme veľký potenciál,“ dodáva Lenka Čamborová, obchodná riaditeľka Rádia Expres.
Digital audio má výhodu aj v tom, že zasiahne užívateľa tam, kde display reklama k zásahu potrebuje obrazovku. Možnosťou cielenia na užívateľa môže klient personalizovať spot, ktorým chce poslucháča osloviť a zvýšiť tak jeho účinok.
Táto forma reklamy nie je adblockom blokovaná, čo je ďalšia veľká výhoda, keďže s adblockmi bojujú mnohé média a inzerenti.
Nákup tohto reklamného formátu Rádio Expres plánuje poskytnúť nielen programaticky ale aj priamo pre všetkých, ktorí budú mať záujem o nový spomínaný formát.
Rádio Expres je nielen najpočúvanejšie rádio v rámci prieskumu MML, ale má podľa AIMmonitoru aj najviac reálnych užívateľov na svojom streame v porovnaní s ostatnými komerčnými rádiami, zároveň je najpočúvanejšie aj cez aplikáciu Radia.sk.
Rádio Expres je obľúbené medzi poslucháčmi aj so svojimi podcastami, pri ktorých počas októbra zaznamenalo takmer 100 %-ný nárast vypočutí za mesiac v porovnaní s mesačnou štatistikou za 3. kvartál tohto roka.
Bauer Media Group je jedna zo svetovo najúspešnejších mediálnych korporácií. Vyše 600 našich časopisov, viac než 400 produktov digitálnych médií a viac ako 100 televíznych a rádiových staníc sa teší priazni miliónov ľudí po celom svete. Portfólio spoločnosti obsahuje aj vydavateľstvá, tlačiarne, poštové a marketingové služby či podporu predaja. Pozícia skupiny Bauer Media Group na svetovom trhu iba podčiarkuje jej vášeň pre ľudí a značky. Považujeme sa za domov pre populárne média, čo vystihuje aj naše motto "We think popular." – slogan, ktorý inšpiruje a motivuje našich zamestnancov v 16 tich krajinách sveta.