Poradie piesní už teraz ovplyvňujú poslucháči hlasovaním na špeciálnej podstránke. Okrem hlasovania môžu posielať aj tipy na skladby, ktoré by podľa nich nemali chýbať medzi 2018 najväčšími hitmi. Poslucháč má každý deň k dispozícii 10 hlasov, ktoré môže zakaždým odovzdať rôznym pesničkám.
„Uvedomujeme si, že tento projekt nemá v slovenskom éteri konkurenciu a sme na neho pyšní. Podieľa sa na ňom prakticky celé rádio - od hudobnej redakcie cez moderátorov, oddelenie zvukovej grafiky až po kolegov, ktorí sa starajú o náš web a sociálne siete. Tento špeciálny týždeň si každý rok skutočne užijeme, ale najdôležitejšie je, že má veľký ohlas u poslucháčov. Vidíme to na počte hlasujúcich, ktorý každý rok rastie. A tiež na množstve pozitívnych reakcií, ktoré sa objavia vždy, keď odštartujeme hitparádu v éteri,“ hovorí hudobný šéf rádia Rasťo Bečaver.
Hlasovanie v hitparáde je podporené aj atraktívnymi cenami. Hlasujúci môžu vyhrať štýlové bluetooth reproduktory JBL. Ocenený bude aj poslucháč, ktorý si správne tipne interpreta na prvom mieste.
V roku 2017 poslucháči hlasovaním rozhodli o víťazstve skladby Sofia od Alvara Soler.
Bauer Media Group je jedna zo svetovo najúspešnejších mediálnych korporácií. Vyše 600 našich časopisov, viac než 400 produktov digitálnych médií a viac ako 100 televíznych a rádiových staníc sa teší priazni miliónov ľudí po celom svete. Portfólio spoločnosti obsahuje aj vydavateľstvá, tlačiarne, poštové a marketingové služby či podporu predaja. Pozícia skupiny Bauer Media Group na svetovom trhu iba podčiarkuje jej vášeň pre ľudí a značky. Považujeme sa za domov pre populárne média, čo vystihuje aj naše motto "We think popular." – slogan, ktorý inšpiruje a motivuje našich 11 500 zamestnancov v 20tich krajinách sveta.