Hitparádu odštartuje v sobotu 6. februára o 5:00 hudobný šéf Andrej Kratochvíl a veľké finále budú v piatok 12. februára od 14:00 moderovať Miša Vrábová a legenda slovenského éteru Julo Viršík. Špeciálna hitparáda bude opäť o jednu pieseň dlhšia ako vlani.
Expres každoročne umiestni predvýber pesničiek na špeciálnu podstránku, prostredníctvom ktorej môžu poslucháči hlasovať a tiež pridávať svoje tipy. Denne môže každý rozdeliť desať hlasov a tento rok je na výber vyše 4900 pesničiek.
„Doplnili sme ďalšie pesničky, za ktoré môžu poslucháči hlasovať a vybrať svoje najobľúbenejšie. Tešíme sa na nadupaných sedem dní, šesť nocí a 2021 hitov. Je to hitparáda, na ktorej tvorbe pracuje veľký tím ľudí a každý rok sa do nej zapája väčší počet hlasujúcich. Čaká nás parádna jazda s pesničkami, z ktorých mnohé určite prekvapia. Spolu s poslucháčmi sa tešíme na tieto hudobné prekvapenia a sme zvedaví na prvé miesto,“ dodáva Andrej Kratochvíl.
Za hlasovanie môžu poslucháči vyhrať atraktívne ceny. Denne sa hrá o bezdrôtové slúchadlá JBL a bluetooth reproduktory. Za správny tip na víťaza môže jeden poslucháč získať smart televízor LG.
Víťazi najdlhších rádiových hitparád Rádia Expres v predchádzajúcich ročníkoch:
2014: Metallica - Nothing Else Matters
2015: U2 - One
2016: Adele - Hello
2017: Alvaro Soler - Sofia
2018: IMT Smile a Ondrej Kandráč - Hej sokoly
2019: Lady Gaga - Shallow
2020: Queen – Bohemian Rhapsody
Bauer Media Group je jedna zo svetovo najúspešnejších mediálnych korporácií. Vyše 600 našich časopisov, viac než 400 produktov digitálnych médií a viac ako 100 televíznych a rádiových staníc sa teší priazni miliónov ľudí po celom svete. Portfólio spoločnosti obsahuje aj vydavateľstvá, tlačiarne, poštové a marketingové služby či podporu predaja. Pozícia skupiny Bauer Media Group na svetovom trhu iba podčiarkuje jej vášeň pre ľudí a značky. Považujeme sa za domov pre populárne média, čo vystihuje aj naše motto "We think popular." – slogan, ktorý inšpiruje a motivuje našich zamestnancov v 16 tich krajinách sveta.