Piesne do hitparády vyberajú poslucháči z databázy 3500 skladieb, ktorú Expres umiestnil na špeciálnu podstránku. Tam môžu poslucháči posielať aj svoje tipy. Každý, kto sa zúčastní hlasovania, má desať hlasov, ktoré môže rozdeliť viacerým pesničkám. Hlasovať sa dá už od soboty 2. februára.
Aj tento rok môžu poslucháči za hlasovanie získať atraktívne ceny. Hrá sa o štýlové bluetooth reproduktory JBL Clip 3 a kto správne tipne víťaza hitparády, môže získať štýlovú elektrickú kolobežku Xiaomi.
„Z bláznivého nápadu sa za päť rokov stala tradícia. Nikto si nevedel predstaviť hitparádu, ktorá trvá týždeň a dnes si nevieme predstaviť začiatok roka bez nej. Najdlhšia rádiová hitparáda patrí k najdôležitejším projektom Rádia Expres. Pracuje na nej veľa ľudí, týka sa prakticky všetkých v rádiu, ale výsledok stojí za to. Tešíme sa z nej my, aj naši poslucháči. Sme opäť veľmi zvedaví na prvé miesto, ale vychutnáme si každý jeden z tých 2019 hitov, ktoré zahráme,“ hovorí hudobný šéf rádia Rasťo Bečaver.
V roku 2018 poslucháči hlasovaním rozhodli o víťazstve skladby Hej Sokoly, ktorú naspievali IMT Smile a Ondrej Kandráč. V roku 2017 vyhral Alvaro Soler s hitom Sofia, 2016 to bola Adele a jej pieseň Hello. U2 a ich hit One patril roku 2015 a prvý ročník najdlhšej hitparády v slovenskom éteri vyhrala v roku 2014 Metallica s piesňou Nothing Else Matters. Sme zvedaví, kto zvíťazí v roku 2019.
Bauer Media Group je jedna zo svetovo najúspešnejších mediálnych korporácií. Vyše 600 našich časopisov, viac než 400 produktov digitálnych médií a viac ako 100 televíznych a rádiových staníc sa teší priazni miliónov ľudí po celom svete. Portfólio spoločnosti obsahuje aj vydavateľstvá, tlačiarne, poštové a marketingové služby či podporu predaja. Pozícia skupiny Bauer Media Group na svetovom trhu iba podčiarkuje jej vášeň pre ľudí a značky. Považujeme sa za domov pre populárne média, čo vystihuje aj naše motto "We think popular." – slogan, ktorý inšpiruje a motivuje našich zamestnancov v 16 tich krajinách sveta.