menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Slovenský rozhlas najznámejšou rozhlasovou značkou

Spoločnosť GfK Slovakia uskutočnila v januári na vzorke 1000 respondentov prieskum o povedomí mediálnych značiek medzi obyvateľmi Slovenska. Prieskum sa týkal novín, časopisov i rádií. Ktoré rozhlasové značky teda poznajú ľudia najlepšie?

Spomedzi všetkých sledovaných rozhlasových značiek prejavili poslucháči v prieskume najväčšiu priazeň Slovenskému rozhlasu, pred Fun Radiom, Rádiom Expres a Rádiom Okey.

Spoločnosť GfK Slovakia zabezpečuje služby v prieskume trhu a v manažérskom poradenstve. Vznikla v roku 1991 v Bratislave a je súčasťou celosvetovej siete so sídlom v Norimbergu.

pridať príspevok  Diskusia k článku: 4 príspevky

NoName (neregistrovaný, 213.81.170.xxx)
NoName (neregistrovaný, 213.81.170.xxx)
09.04.2005 04:37
0
0

Keď sme už pri tom mediálnom priestore. Cenník reklamy v mnohých rádiách nie je totožný s počúvanosťou. Prečo je to tak? Tiež je dôležité vybudovať si správny image značky. Niekedy stačí reklama rádia na správnom mieste, čase a hoci nepatrí medzi top5 má reklamu. Určite svoje robí aj cieľová skupina, určite nebudú na Funrádiu vysielať reklamu na vystúpenie Roba Kazíka a Petra Stašáka v kúpeľnom dome Kriváň na Sliači alebo tak, keď je jasné, že vysiela pre mladých.

hm (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
hm (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
08.04.2005 10:10
0
0

Zalezi aj od toho ako polozili otazku.Viete psychologia hra v tomto smere velku ulohu.A ked si ta agentura chce urobit prieskum podla svojich predstav,tak automaticky poklada otazku tak aby bolo potom vysledok vzdy podla ich predstav.Je to maly podvod ,trik ,nazvite to ako chcete ale tak to urcite je: Uvediem priklad:takze,chcem aby nam v tomto pripade,vyskocila ako najpoznavanejsia znacka spomedzi radii prave znacka Slovenskeho rozhlasu? O.k.chceme.Takze otazku pokladame respondentom nasledovne: " Ktore znacky-nazvy, spomedzi ROZHLASOVYCH stanic poznate.?No a kedze psychologia je vsemocna,respondent si logicky-podvedome spomenie pri takto formulovanej otazke najprv.na : Rozhlas,( pocnuc otazkou "rozhlasovych",) teda Slovensky rozhlas...a potom uz menuje dalej...aaaa sup.je to tam..urobeny je zaznam..a takto potom akoze najviac pozna Slovensky rozhlas.
Opacny priklad:chceme aby nam vyskocilo do popredia radsej nejake sukromne radio? Napr.FUN? O.k..nech sa paci.Otazku pokladame nasledovne:"Ktore znacky-nazvy, spomedzi RADII najviac poznate.? Odpoved:" na nejaky SRo-rozhlas si tak rychlo vacsina ani len nespomenie(samozrjeme ak nema respondent 65rokov a viac) a hned mu napadnu RADIA.!! Napr.aj FUN ,kedze je vseobecne zname ,ze znalost tejto znacky je uz dlhe roky najvacsia a ani sa netreba tomu cudovat.
Takze asi tak.tolko male skolenie o "sikovnosti " agentur.Ked raz budem velky,tak si tiez jednu zalozim..sami vidite ako sa lahko da manipulovat s ludmi,prieskumami,vysledkami,nasledne klientami a potom aj medialnym-reklamnym priestorom a v konecnom dosledku aj prachmi :o)) Doost dobry biznis.,co poviete..?A sorry za tu obsiahlost,nedalo sa byt strucny.:o))

evosonic (neregistrovaný, 217.119.117.xxx)
evosonic (neregistrovaný, 217.119.117.xxx)
08.04.2005 00:04
0
0

Asi aj Vás upútalo, že FUN sa ocitlo pred Expresom. A to vidieť oranžové iXko všade. Ale pekne, ja som spokojný :-) keby sa to však aj odrazilo v počúvanosti ... čo je dnes ďaleko od reality.

kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
kexxx (neregistrovaný, 195.113.130.xxx)
07.04.2005 14:49
0
0

Zaujimave.... :)))))

Aktuálne články

Počúvanosť
pondelok, 15.7.2024
1.
21,12%   - 0,33%
2.
18,92%   + 4,00%
3.
10,55%   + 4,69%
4.
9,34%   - 1,54%
5.
7,56%   + 1,82%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 15.7.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
III. - V. etapa 2024
1.
31,0%   - 0,1%
2.
22,2%   + 0,1%
3.
21,4%   - 0,1%
4.
18,7%   + 0,2%
5.
16,0%   ± 0,0%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, III.-V./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
28. týždeň 2024 08.07.2024 - 14.07.2024
1.
Album
Imagine Dragons
Eyes Closed
2.
Album
Artemas
I Like The Way You Kiss Me
3.
Album
Cyril
Stumblin' In
4.
Album
Dasha
Austin
5.
Album
Benson Boone
Beautiful Things
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over