menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Vzniká nová media representative

| Stratégie

V týchto dňoch vzniká nový subjekt v oblasti predaja reklamného priestoru - typu media representative - Media2, a.s., ktorý bude zastupovať Rádio b1 a spoločensko-spravodajský týždenník Týždeň. Riaditeľom novej mediálnej agentúry Media2 bude Peter Petruňa, ktorý doteraz vykonával funkciu riaditeľa vydavateľstva W Press, v ktorom vychádza týždenník Týždeň.

Stratégie o tom informoval Martin Lengyel, nový riaditeľ vydavateľstva W Press a zároveň člen predstavenstva spoločnosti Harad, a.s. Bratislava, ktorá je novým majiteľom licencie na vysielanie bratislavského oldies-rádia b1.

Reklamný priestor Rádia b1 a tiež Fun Radia doteraz predávala spoločnosť Fun Media. V prípade b1 by to tak malo ostať ešte do konca roku 2005. „Nechceme nejako narúšať kontinuitu fungovania rádia a v priebehu roka meniť obchodnú politiku. Fun Media bude mať naďalej plné kompetencie pri predaji inzercie v Rádiu b1 a súbežne začne tento priestor ponúkať aj Media2, pričom od nového roku by už mala túto činnosť vykonávať sama,“ upresnil Lengyel.

Zdroj: Ivana Šimlovičová, Stratégie

Pozn. red. RADIA.SK: Rozhovor s Martinom Lengyelom o plánoch Radia b1 a jeho smerovaní v budúcnosti prinesieme čoskoro.

pridať príspevok  Diskusia k článku: 27 príspevkov

hm (neregistrovaný, 62.168.85.xxx)
hm (neregistrovaný, 62.168.85.xxx)
09.05.2005 12:57
0
0

no ja chybicku som nasiel len v tom co som minule pisal,za ostatnym si ale stojim.
Tak verim,ze aj teda ty uznavas,ze slabsie radia ,si nemozu dovolit nejak obmedzovat reklamy

dežo (neregistrovaný, 85.216.139.xxx)
dežo (neregistrovaný, 85.216.139.xxx)
09.05.2005 12:36
0
0

h.m. diky za ospravedlnie, vedel som, ze najdes v sebe chybu;-)

hm (neregistrovaný, 62.168.85.xxx)
hm (neregistrovaný, 62.168.85.xxx)
09.05.2005 09:33
0
0

..priznavam,ze v predoslych prispevkoch som si mierne/ neumyselne/ protirecil,ked som povedal,ze:.." aj ta najziskovejsia rozhl.spol.nepojde proti zadavanej reklame."
Zle som sa vyjadril.Opravujem:Nepojde sice proti reklame,vzdy ju rada prijme,a ked je v baliku,moze si dovolit iste percentualne obmedzenie,nikdy vsak nie viac ako napr.40percentne.
Oni aj tie najvacsie stanice,si vedia napchat reklamu aj do inych aktivit,ako je bezny rekl.blok a posluchac to ani postrehnut nemusi.Takze asi tak ..:o)
no uz je ma tu nejak vela..takze som zvedavy na vase reakcie a sorry ze som taky "nestrucny".

hm (neregistrovaný, 62.168.85.xxx)
hm (neregistrovaný, 62.168.85.xxx)
09.05.2005 09:28
0
0

No Dezo,zjavne sme sa principialne nepochopil.Ty o koze,ja o voze .....Tvoj komentar,sa moze tykat ,len "silnych a uz ekonomicky vyspelych" radii......PRE VYSVETLENIE:

Ja netvrdim,ze radio,ktore ma fakt dostatok-rozumej - KVANTUM reklamy a je dobre zarabajuce,ze bude pchat stale viac a viac reklamy! TO je jasna vec..moze si dovolit obmedzit reklamu a pustit max.tak "silnych hracov na trhu".
No a ty hovoris,prave o takomto radiu,ktore je uz "za vodou",o takom ,ktore si UZ MOZE DOVOLIT obmedzit ,resp."zablokovat" urcite reklamne casy,kedze ich ma prepchate.S tym suhlasim,je to logicke...a rozumne.
LENZE JA,SOM HOVORIL O RADIU,KTORE TEN ZISK Z REKLAMY ESTE NEMA AZ TAKY DOBRY,resp.o radiu ,ktore POTREBUJE VACSI OBJEM REKLAMY a nasledne bubaky,ako soľ !!!
Tak prave taketo radiu,si predsa logicky nemoze dovolit "obmedzit prijem -resp.vysielanie reklamy,len preto,aby vyhovelo nejakej malichernej poziadavke posluchacvov,ktori chcu pocut menej reklamy,len preto,ze ich obtazuje a za tych 15rokov od revolucie,si stale nevedia na nu zvyknut a ked treba dat si klapky na usi a tych par minut rekl.bloku nejak prezit!!!
Ekonomicky nevyspele radio,nemoze bazirovat na takychto poziadavkach posluchaca a musi sa pozerat predovsetkym na planovany,resp.mozny zisk z reklamy.
Radio s nizkym prijmom a ziskami si
to dovolit nemoze...potom by slo proti sebe.A musi hladat co najviac priestoru vo svojom eteri,kde by mohlo zarobit aj /bohuzial/ za tu cenu,ze posluchac nebude velmi spokojny s tym,ze je tam viac a viac reklamy.To by aj mohol byt priklad B1tky,pretoze ta sa teraz proste
nemoze-z financneho hladiska-"reklamne uskromnit ".
.Potrebuje viac penazi / kedze zacina akoby "od nuly"-vid .clanok s Lengyelom/
a nemoze si dovolit "obemedzovat rekl.cas.".Iste pochopis,ze by to bol prilis velky luxus -rovnako ako pre" xy "dalsich stanic,ktore na tom nie su tak ako napr....ja neviem-Expres:o))
Takze snad si ma uz pochopil...ak nie,tak potom asi nemas obchodneho ducha :o)
...ale snad som to logicky vysvetlil,nie? :o)

Tomas (neregistrovaný, 84.47.69.xxx)
Tomas (neregistrovaný, 84.47.69.xxx)
08.05.2005 20:10
0
0

No my sme s kamaratmi urobili jeden filantropicky pocin v oblasti hudby a vyzera to tak ze nakoniec budu aj nejake drobne.

Aktuálne články

Počúvanosť
piatok, 22.11.2024
1.
18,94%   + 0,63%
2.
18,94%   + 0,24%
3.
13,02%   + 1,89%
4.
11,24%   - 0,92%
5.
7,50%   - 0,48%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 22.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
46. týždeň 2024 11.11.2024 - 17.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Eminem
Houdini
5.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over