V týchto dňoch vzniká nový subjekt v oblasti predaja reklamného priestoru - typu media representative - Media2, a.s., ktorý bude zastupovať Rádio b1 a spoločensko-spravodajský týždenník Týždeň. Riaditeľom novej mediálnej agentúry Media2 bude Peter Petruňa, ktorý doteraz vykonával funkciu riaditeľa vydavateľstva W Press, v ktorom vychádza týždenník Týždeň.
Stratégie o tom informoval Martin Lengyel, nový riaditeľ vydavateľstva W Press a zároveň člen predstavenstva spoločnosti Harad, a.s. Bratislava, ktorá je novým majiteľom licencie na vysielanie bratislavského oldies-rádia b1.
Reklamný priestor Rádia b1 a tiež Fun Radia doteraz predávala spoločnosť Fun Media. V prípade b1 by to tak malo ostať ešte do konca roku 2005. „Nechceme nejako narúšať kontinuitu fungovania rádia a v priebehu roka meniť obchodnú politiku. Fun Media bude mať naďalej plné kompetencie pri predaji inzercie v Rádiu b1 a súbežne začne tento priestor ponúkať aj Media2, pričom od nového roku by už mala túto činnosť vykonávať sama,“ upresnil Lengyel.
Zdroj: Ivana Šimlovičová, Stratégie
Pozn. red. RADIA.SK: Rozhovor s Martinom Lengyelom o plánoch Radia b1 a jeho smerovaní v budúcnosti prinesieme čoskoro.