menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k článku Fun Rádio sa novou kampaňou pustilo do Expresu

82 príspevkov
Martin (neregistrovaný, 78.98.219.xxx)
Martin (neregistrovaný, 78.98.219.xxx)
10.04.2010 18:10
0
0
funradio.fr

a ked uz dobra hudba a chcu sa priblizit k poskuchacovi tak hudobne premixy a vsetky veci ako robi francuzke funko je super http://www.funradio.fr . vecer maju doknca relaciu a aj cez den kde komunikuju s posluchacom a. urcite by mal tento format uspech aj na Slovensku.

Peter Kotrčka (neregistrovaný, 178.40.172.xxx)
Peter Kotrčka (neregistrovaný, 178.40.172.xxx)
10.04.2010 17:17
0
0
zabavne radio

suhlasim na plnej ciare s hemendexom.

playlist, nez uz by bol akykolvek, ludi nezabava.zabavaju ich ludia, komunikujuci (opakujem, komunikujuci - nemylit si s robotohlasmi, ktore len odrapkaju dve vety za hodinu) s posluchacom. toto uz funradio nejaky ten rok nema.

takze ano, mozno im dnesna struktura prinasa pocuvanost, to ale neznamena, ze su zabavne radio.

biscuit (neregistrovaný, 89.103.250.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 89.103.250.xxx)
10.04.2010 13:22
0
0
@hemendex

Je to nadlho a nemozem tu vsetko vykecat,ale skusim aspon naznacit. Fun News boli naozaj zrusene pre nezaujem a hlavne, pre otravenost ludi politikou... Mnozstvo kontaktnych relacii a hlavne siahodlhe kvizy a sutaze vo vysielani boli velmi kontraproduktivne. Ludia nie su zvedavi, na to ako si posluchac uziva v radiu svojich "5 minut slavy" Ked uz sme pri tej zabave, tak zaujimave, ze mne pridu chalani z popoludnia daleko vtipnejsi a originalnejsi, nez A+S, ale samozrejme vec nazoru :)
No a k hudbe: Tak sam si potvrdil, ze urcite skladby ludi skratka beru :) A to ta nova vec od Rytmusa sa hrava nejake 3 tyzdne, vsakze, takze sa jedna de facto o novinku :)
A k tym starsim veciam-nezanedbatelnu cast posluchacov tvoria aj tridsiatnici, pre nich su urcene tie 90-te roky a tych par veci z rokov 80-tych. A este Ta musim opravit, Fun nehra Nagyho (nastastie) Pustili ho len v ramci specializovaneho vikendu tusim nejak 2x podla songsteru. A od Elanu uz tiez hravaju pravidelne len 2 skladby, takze ich pocujem tak max. raz do tyzdna...

hemendex (neregistrovaný, 213.151.234.xxx)
hemendex (neregistrovaný, 213.151.234.xxx)
10.04.2010 12:15
0
0
hudba, hudba a len hudba...

Samozrejme, je mi jasne, ze nejde priamo o iniciativu Expresu, ale preonacovanie slovenskych radii na samohrajky zacalo az "agresivnym marketingom" tejto stanice. Co sa tyka "hitov", tiez som si robil sukromny prieskum trhu minuly tyzden na chate, kde som bol JEDINY, ktory spominanu skladbu Tiny feat. Rytmusa neznasa, vsetci ostatni su z nej nadseni a dokonca aj ten jeho lepkavo-komercny sladak, ktory nam uz Fun Radio pravidelne hrava, hodnotia pozitivne. Samozrejme, ide o mladsie rocniky, ktorym nic nehovoria roky 80-te a 90-te. Tak, ako mna v 90-tych rokoch neoslovovala hudba mojich rodicov. Ja som v podstate neodsudzoval Fun Radio za jeho hudobny smer, ak im to dviha pocuvanost, bolo by sialene vratit sa k predoslemu, ale za to, ze vsade sa hrdia tym, ze su zabavnym radiom, dokonca si to druzgli aj do jinglov. A NIE SU ZABAVNI. Adela so Sajfom su jedina svetla spomienka na niekdajsie vesele casy FR, ten zbytok je len hudba, reklamy, hudba, reklamy. Preco zrusili Fun News, ked boli pocuvane? Alebo kontaktne relacie s posluchacmi, kvizy, sutaze? Preco davnejsie povyhadzovali vsetkych starych dobrych moderatorov a nasadili ludi, ktori akurat tak odhlasia skladbu a precitaju info o zapche na Pristavnom moste? Kde je ta niekdajsia kreativita tohto originalneho radia? Kedykolvek pocas dna som si ich zapol, zlepsilo mi naladu, este aj ta cisto hudobna Musicola s Pythonom bola vesela. A co tam teraz? "Hush Hush", jingel, "Ga Ga oh la la la", uputavka, reklama, "Nedá, Nedá", jingel, reklama a znovu to iste dookola. Do toho bachnu netusim z akej nostalgie Elan a Petra Nagya, co sa uplne bije so zanrom A-rotacie. A kde je ten humor, ktori vsade propaguju? Mozno v interieri studia, ked su vypnute mikrofony, ale vo vysielani ho 21 hodin denne teda niet.

biscuit (neregistrovaný, 89.103.250.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 89.103.250.xxx)
09.04.2010 11:32
0
0
@hemendex

Agresivny marketing a husta rotacia skladieb nie je vymysel Expresu, ale v zahranici uplne bezna vec, ktora sa k nam dostala trochu oneskorenejsie. Jednoducho len reflektuje sucasny zivotny styl ludi, nic viac a nic menej :) No a k tomu "vnucovaniu" hitov. Radio vzdy nasadi viac noviniek a ludia maju na vyber, co si mozu vybrat, ked napr. Tina&Rytmus dosiahli v testoch dobre vysledky, zacalo to Fun hrat intenzivnejsie. No a potom obvykle nasleduje lavinovy efekt, lebo ked sa skladba stane megahitom na 1 radiu, tak obvykle ju kladne hodnotia aj posluchaci ostatnych stanic. Vacsiu cast posluchacov jednotlivych stanic tvoria totiz tzv. "migranti". "Ultras" su vzdy v mensine :)
Idealnym prikladom je teraz zmenami prechadzajuce Radio_FM :)

biscuit (neregistrovaný, 89.103.250.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 89.103.250.xxx)
09.04.2010 11:23
0
0
@wann

Tak jasne, zlate obdobie Fun pre mna bolo v rokoch 1999-2002 a to ako po hudobnej, tak aj po programovej a moderatorskej stranke. Dnes by ale s takouto strukturou dosiahli tak maximalne 5%.
Ten retrostream by mohli spustit pri prilezitosti 20-tych narodenin, nechajme sa prekvapit :)

wann (neregistrovaný, 95.103.33.xxx)
wann (neregistrovaný, 95.103.33.xxx)
09.04.2010 01:53
0
0
@biscuit

Ten retrostream by ale nemusel byt zly napad :)
Inak aj mne je osobne luto, za tym starym funkom, i ked ma potesila aspon sucasna popoludnajsia show, no stale mi je blizsi freetime, kde vstup bez problemov trval aj 2-3 minuty a ja som sa nevedel prestat smiat :) no nic...idem sa asi vratit spat do reality.

Palo (neregistrovaný, 195.168.238.xxx)
Palo (neregistrovaný, 195.168.238.xxx)
08.04.2010 23:58
0
0
hemendex

Na 100 % suhlasim s tym co si napisal, myslim, ze sa to uz ani neda lepsie napisat, ja toto iste presne tvrdim a vela je takych, co mame tento nazor.. Fakt vystizne vyjadrene :)

hemendex (neregistrovaný, 213.151.234.xxx)
hemendex (neregistrovaný, 213.151.234.xxx)
08.04.2010 23:39
0
0
ze jaka zabava na funku...

FR pocuvam od jeho vzniku a pocuvam ho aj dnes, aj ked teda nie dobrovolne. Hovorit, ze dnes je iny trend je sice moderne, ale myslim si, ze trend je presne taky, aky nam vsugeruju media. Radia nepustaju hity, ktore chcu posluchaci, ale posluchaci su nuteni navyknut si na hity, ktore im naordinuju radia. Aj ja sa niekolkokrat pristihnem, ze si pospevujem (uchvatny to zazitok) refren inak mnou doslova nenavidenej skladby Pribeh, len preto, ze kazde tri hodiny ju MUSIM pocut z radia a podvedomie je velmi silny fenomen... Jedna vec ale ale nepodlieha trendom - ludia sa budu chciet bavit vzdy. Aky styl humoru to bude, je rozne, ale nikto nech mi nehovori, ze 5 hodinovy nonstop prud hitovej hudby je zabavny. A keby to bola len ta hudba, ale ja som uz alergicky aj na tie NEKONECNE opakujuce sa uputavky (komu uz nelezie na nervy Smatanova so svojim prvacikom alebo HEX - nikdy nebolo lepsieeeee...?) a identicke jingle s tym istym sloganom dookola dookola a dookola. Samozrejme toto nie je pripad len Fun radia, prvy s tym prisiel Expres a ostatni sa fakt len opicia, kedze to dviha pocuvanost. A ta je prvorada.
Nech ma FR aj 100%-nu pocuvanost, ale preboha nech uz na kazdom kroku nespominaju, ze su VIAC FUN, ked to tak nie je. To su take velkohube vyhlasenia, ako ked tvrdia, ze hraju najviac slovenskej hudby, pritom na Radiu Hey hraju IBA slovensku (a cesku) hudbu. To ako keby si teraz v TV DOMA nahodili do portfolia slogan - sportova televizia. Nezmysel na entu, preto mi dviha adrenalin, ked sa niekto hrdi tym, cim nedisponuje. A znova apelujem, ze to nie je len pripad Fun radia, rovnako ma jedoval Twist, ktory taral, ze vysiela 24 hodin denne a pritom v noci pustal Voice of America zo satelitu. Nech sa Funko premenuje na Radio Top 20 a na humor a vtip necha priestor fundovanejsim.

PALO (neregistrovaný, ip-91.191.95.115.o2inet.xxx)
PALO (neregistrovaný, ip-91.191.95.115.o2inet.xxx)
08.04.2010 22:43
0
0
FUN archív

no aspoňv noci by mohli povyhrabávať relácie zo svojho archívu :)

Palo (neregistrovaný, 195.168.238.xxx)
Palo (neregistrovaný, 195.168.238.xxx)
08.04.2010 22:30
0
0
..

Ja osobne som Funko vymazal uz aj zo vsetkych predvolieb, je to pre mna neznesitelne radio, zial.. Osobne si myslim, ze v konecnom dosledku tymto moze ziskat Expres, pretoze Expresovy posluchaci su stavani na iny styl, ako je Funradio, takze ak prejdu k nemu, myslim ze to bude chvilkova zalezitost a nakoniec sa aj tak vratia k Expresu, pretoze Expres poskytuje vacsi servis, dokonca aj viac zabavy, viacej rubrik, viacej relacii a Funko donemoty toci len tie iste pesnicky a reklamy dookola.. Myslim si to, uvidime.

biscuit (neregistrovaný, 89.103.249.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 89.103.249.xxx)
08.04.2010 22:22
0
0
kampan

Kampan ma podla mna zatial najvacsi potencial zo vsetkych kampani FR oslovit novych polsuchacov, hlavne tych od X.
No a k tym vecnym debatam stare Funko vs nove Funko, tak 100% suhlas s Lubosom. Dnes je trend uplne iny a neda sa stavat na tom, co bolo uspesne kedysi. Vid priklad Radia Viva, ktore sa svojou koncepciou zaseklo niekde v 90-tych rokoch a tomu aj zodpoveda ich pocuvanost.
Inak, skusim pisnut sefovi, nech pre tych, ktori stale nariekaju za starym Fun, spusti novy retro-stream s archivom FR :)

jozin z bazin (neregistrovaný, 95.103.105.xxx)
jozin z bazin (neregistrovaný, 95.103.105.xxx)
08.04.2010 21:03
0
0
heh

no to co dnes vysielaju v A-rotacii urcite nie su A-hity

Ci si pustim Expres/E2/Fun tak mi ide prasknut hlava ako mimozemstanom vo filme Mars Utoci :)

LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
08.04.2010 19:40
0
0
@hemendex

B-hity miesto v A-rotácii určite nemajú...

hemendex (neregistrovaný, 213.151.234.xxx)
hemendex (neregistrovaný, 213.151.234.xxx)
08.04.2010 19:02
0
0
btw...
hemendex (neregistrovaný, 213.151.234.xxx)
hemendex (neregistrovaný, 213.151.234.xxx)
08.04.2010 18:58
0
0
stare dobre funko

Lubo, stotoznujem sa s tym, ze vyvoj a trend sa meni a ze nemozme plakat za trendom z 90-tych rokov, ale poviem Ti to asi takto - pre mna je davne Fun radio niecim tak uzasnym, ze si dodnes pustam zaprasene MC kazety s nahravkami obycajneho premixu dvoch skladieb alebo jingle vtedy notoricky popularnych relacii, ktore mozno nedosahovali audiokvality sucasneho procesoru a jingle sa pustali z kotucakov, ale o to blizsie malo radio k posluchacovi. Playlist sa robil na kolene a pri koncerte na zelanie musel moderator kecat s posluchacom aj pat minut, kym dobehol technik z archviu s prislusnym CD... Pre mna bolo aj skakajuce CD prijemnejsim zvukom ako teraz, ked AudioVault premixuje podmaz dopravneho servisu a v studiu ani noha, ktora by ho odmoderovala... Dnes kazdy striehne len na pocuvanost, objednava sa najlepsi soft, najkvalitnejsia technika, robia sa obrovske prieskumy pocuvanosti a marketing radia je pocetnejsi ako vysielaci tim, ale vsetko je to tak umele a neprirodzene, ako hovadzi bujon z Lidla. Nech je trend akykolvek, prijal by som aspon na par dni to stare dobre Funko z rokov 90-tych. A nielen to, ale aj DCA, Ragtime, RMC, ci Twist... A idem si hned z nostalgie namixovat retromix s jinglami spominanych radii, kym v mojej aktivnej nepritomnosti budu zo sucasnych stanic zniet protekcne B-hity miestnych tiezumelcov v A-rotacii.

jakubS (neregistrovaný, 5.231.244.87.in-addr.xxx)
jakubS (neregistrovaný, 5.231.244.87.in-addr.xxx)
08.04.2010 17:11
0
0
X

uplne sa stotoznujem s vetou SAMOHRAJKA VAS NEMOZE ZABAVAT!!! X si dopravu budavalo dlho a poriadne. mozno malo dopravu fun uz skorej ale aj tak. ked som z fun pocul gladiator a podobne okamzite som preladil

LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
08.04.2010 16:32
0
0
...

Poviem ešte toľko, že môžeme byť radi že sa nepotvrdila teória že rádio má hrať iba hudbu, možno si pamätáte že Funko pôvodne chcelo od desiatej do večera do šiestej iba hrať hudbu. Toto vydržalo len mesiac, chvalabohu... To že rádio nie je iba púšťanie hudby ukazujú naši najväčší hráči, či už Expres ktorý ponúka okrem hudby aj iné veci a ukazuje sa to aj vo Funku, keď okrem rannej show kladie dôraz aj na popoludnie. Akurát v sobotu nám pravdepodobne ubudne jedna moderovaná hodina

LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
08.04.2010 16:24
0
0
...

Ale ono naozaj je trend iný. Funko má počúvanosť akú nikdy nemalo a to malo oveľa menšiu konkurenciu, jediným konkurentom pre Funko bolo Rock FM. A ďalšia vec, treba si uvedomiť v akom čase vzniklo Funko alebo aj Rock FM. V tej dobe naozaj stačilo na úspech púšťať západnú hudbu a byť bláznivý. Veď tu bol len Slovenský rozhlas, nič iné. Keby dnes prišiel niekto s takým vysielaním ako bolo kedysi Funko, asi by si dnešná mladá generácia pomyslela že oni sú blázni. Mne sa tiež páčilo keď Let's Fun vysielal Truhlík s Mircom alebo Karol a Miňo a technik tam púšťal rôzne smiechy a pazvuky. Dnes si takéto vysielanie nedovolí ani malé regionálne rádio. Vtedy bol štandart Slovenský rozhlas a Funko ponúkalo únik z tohto štandartu. Dnes je doba iná. Dnes by sa veľa vecí považovalo za amatérčinu alebo minimálne za neprofesionalitu

hemendex (neregistrovaný, 95.102.248.xxx)
hemendex (neregistrovaný, 95.102.248.xxx)
08.04.2010 15:47
0
0
...

Na FR boli kedysi vtipne nielen relacie, ale este aj ta hudba, jingle a dokonca i reklamy. Clovek sa len tak tesil na 16-tu hodinu, kedy zacinal Let’s Fun a z radia priam srsala dobra nalada uz od prveho jinglu (pamatny spievany, kde sa hovorilo do niekolkosekundového intra). Vtipne jingle (Kung Fun, test stereofonnych kanalov...), vtipne reklamy (Corgon, Madit...), vtipne relacie, ci vtipne sutaze (nizsie spomenute), vtipna hudba (nemali problem v koncerte na zelanie zahrat madarskeho Sandokana), vtipni moderatori (Dalila, Tibor, Martin, Kocik, Mino, Mravec, Vlado...), vtipny web (samozrejme nie hned od zaciatku), ci akekolvek promo v mediach... kazdou minutou srsala z tohto radia obrovska energia a dobra nalada a clovek si ho nezapinal len ako kulisu do auta, ci okopavaniu zemiakov, ale specialne pre plnohodnotny "posluch" a pobavenie. Posluchaci milovali radio a radio milovalo posluchacov, nikoho nezaujimal playlist vytvoreny najnovsim softom, bezne boli trebars aj dve skladby od toho isteho interpreta bezprostredne po sebe (double fun). Ludia si lepili nalepky s logom kdekade po autach a kancelariach a priam sa bili o to, aby na radiu bola naladena 94,3-ka. Skutocne je sproste tvrdit, ze dnes je iny trend, pretoze prave dnes ma clovek iks moznosti dostat sa k oblubenej hudbe nielen skrz nahravenie z radia. Chyba mu len zabava, ktoru mu kedysi toto radio ponukalo. A ak je nieco nazvane FUN, tak by to malo byt predovsetkym "fun". A to uz fun radio davno nie je.

Rišo (neregistrovaný, 95.102.143.xxx)
Rišo (neregistrovaný, 95.102.143.xxx)
08.04.2010 14:17
0
0
...

Ako tu už viac krát bolo spomenuté, aj podľa mňa terajšie Funko už nie je to staré dobré Funko čo bolo kedysi. V ich programovej štruktúre mi chýba hovorené slovo cez deň. Veď kde sú silné projekty typu Muzikola alebo Free time kde som sa každé popoludnie vyslovene tešil na Adelu so Sajfom a podľa mňa bola chyba výmeny Kokorika (Slavo Jurko + Miňo Urbaník) za súčastnú Rannú show ktorá mi častejšie pripadá trápna ako vtipná. Aj s toho titulu som preladil na Východoslovenský KISS alebo momentálne E2.

Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
08.04.2010 13:12
0
0
zabava

Tu este niekto povazuje Fun za Fun? Sorry, no tych par dvojzmyslov A&S v rannej sou je skor trapnych, nez vtipnych. Netusim, co viac vie ponuknut Fun radio oproti Expresu, E2, Vive ci JM?!

Dopravny vysielalo Fun uz v dobe vzniku Expresu ;-) a v com je oranzovy lepsi? V imidzi! Pocuvam RS, no v aute si tiez prepnem na dopravu Expresu... Jednoducho podvedome... Pritom Zelena vlna je to iste...

hehe (neregistrovaný, 83.168.173.xxx)
hehe (neregistrovaný, 83.168.173.xxx)
08.04.2010 13:11
0
0
hehe

fun top fuj -> ja som agent 007 , zbran mam nabitu zbran mam nabitu :)

evosonic (neregistrovaný, 91.127.252.xxx)
evosonic (neregistrovaný, 91.127.252.xxx)
08.04.2010 12:38
0
0
hemendex ma pravdu

Takto nejako to vidim aj ja uz roky. Ono nie je ziadnym tajomstvom, ze FUN nie je to co byvalo nielen po hudobnej stranke, ale hlavne po stranke zabavy. Suche moderovanie, bez stipky ironie, bez zdraveho sarkazmu ... (hovorim hlavne o dennom, nie rannom vysielani). Nazov FUN radio je skor dobra znacka z minulosti, nez odrazom reality. Niekedy mam pocit, ze vyjadrenie "taky je trend" je skor vyhovorka, nez aby s tym niekto nieco urobil a trosku zamakal na obsahu. To je ako ked firmy neplatia, tiez s otrepanou frazou: "viete, je kriza". Kazdopadne nemozno FUNku upriet postupny rast pocuvanosti - maju vlastne najvyssiu pocuvanost v celej historii. Takze moj zly dojem z tohto radia je asi sposobeny len prehnanymi narokmi na zabavne rozhlasove vysielanie :)

hemendex (neregistrovaný, 95.102.248.xxx)
hemendex (neregistrovaný, 95.102.248.xxx)
08.04.2010 11:41
0
0
FUN je "fun"?!

K tomu 24-hodinovemu moderovanemu vysielaniu... pozor, Fun radio kedysi malo moderovanu kazdu (zdoraznujem KAZDU) relaciu. Nevysielalo sice 24 hodin z BA, ale to, co islo pocas dna, bolo moderovanie a nielen o hudbe. Dokonca aj cisto hudobne relacie (napr. Musicola, Stara natoc gramofon...) boli moderovane. Ich prva cisto mixovana relacia bolo nocny mix hudby, to ked zacali vysielat nonstop. Niekto tu spominal, ze vzdy boli hudobne radio, takze pre pripomenutie: Koncert na lezanie, Ready Steady Go, Fun zabavnik, KeFun, Derby, Monarchia, Nocni ftaci, Interama, Maxifun, Brm Brm, Slak ma ide trafit, Mystery, Slak ma ide trafit... a kopa inych relacii, ktore boli spravidla vtipne, dynamicke a hlavne, hudba tvorila len kulisu, primarne boli o zabave a hovorenom slove. Vtedy sa skutocne Fun Radio mohlo hrdit pseudonymom "FUN".
O com je to dnes? Kazde tri hodiny ten isty "hit" a pseudozabava jedine ak v rannej show. Tak o akej zabave to preboha hovoria?! Keby siahli do archivu a zreprizovali Leskovcov, ci Mravcovu antihitparadu, bol by to vacsi prinos ako bigRaperFromGhettoRytmus 20 x denne!

Počúvanosť
štvrtok, 21.11.2024
1.
18,70%   + 11,00%
2.
18,31%   - 3,79%
3.
12,16%   - 1,10%
4.
11,13%   - 2,63%
5.
7,98%   - 0,81%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 21.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
46. týždeň 2024 11.11.2024 - 17.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Eminem
Houdini
5.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over