menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Europa 2

2520 príspevkov
biscuit (neregistrovaný, 188.95.127.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 188.95.127.xxx)
19.06.2012 18:10
0
0
@Palo

No ked som doma u nasich, tak by mi mozna aj skor vyhovoval ten nekomprimovany zvuk-otec zakupil pomerne slusnu audiosupravu :) Horsie je to ale v aute-jednak autoradia aj tie kvalitnejsie nikdy nejak extra dobry zvuk nemaju a to uz radsej ani nehovorim o premenlivom signale pocas jazdy...

Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
19.06.2012 16:20
0
0
este

A IDTcko uz ma plugin a nestoji tolko, co si napisal :)

Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
19.06.2012 16:19
0
0
duro

Jednopasmovy limiter presne toto nerobi! Jednopasmovy limiter nemeni kompresiu a korekcie, to robi JEDINE viacpasmovy zvukovy procesor. Vsimni si, ked je stoptime na pesnicke, ako sa zmenia jednotlive pasma, ako sa po cca sekunde zvysia stredy a ked nabehnu basy, tak stredy potlaci o par dB dolu a vo zvuku prevazuju basy a vysky. Jednopasmovy limiter stlaca zvuk ako celok, ono sa to na prvy pohlad moze zdat podobne, ale on nezmeni korekcie a jednotlive pasma. Iba ich postlaca, toto sa sprava inak. Ver mi, ja sa tomu venujem uz viac ako 15 rokov, tak viem o com pisem :)

Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
19.06.2012 16:16
0
0
biscuit

Ved prave, to je ovela lepsie, ak je to ovsem kvalitne nakomprimovane. Prave pre beznych uzivatelov, ktori maju vacsinou menej kvalitnejsie radia je vyhodou, ak bola silnejsia kompresia. Takto sa len zvysi pomer sumu, cize par km od vysielaca bude sum ovela vyraznejsi, ako doteraz..

duro (neregistrovaný, 85.248.140.xxx)
duro (neregistrovaný, 85.248.140.xxx)
19.06.2012 13:57
0
0
to palo

kedysi som na diskoteky nosil klasicky behringer limiter a ten mi robil presne toto, preto ma to napadlo. ale jednoducho ich procak nie je pripraveny na dodrzanie dBr 0, takze robi co moze... napr DSP od BW Broadcast po aktualizacii firmware to uz ma. otazne je ci kazde radio bude moct kupit novy procak za 3-4tis. v pripade expresu na kazdy vysielac.. ale mozno aj IDTcko spravi aktualizaciu.

biscuit (neregistrovaný, 188.95.127.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 188.95.127.xxx)
19.06.2012 11:37
0
0
dbr

Zas dalsia zbytocna regulacia... Mne praveze viac skomprimovany a "hlasnejsi" zvuk vyhovoval ovela viac....

Dusan (neregistrovaný, 91.127.241.xxx)
Dusan (neregistrovaný, 91.127.241.xxx)
19.06.2012 07:11
0
0
DBR 0

to je znizenie DBR max 0. Dialo sa to aj na GO DeeJay pred casom a teraz su Melody FM ale uz to upravili znizili komprimaciu a je to v pohode. Od 1.9. bude TU davat pokuty za nedodrzanie DBR 0 a ked tak zoberu povolenie na prevadzku. Koniec hlasneho Expresu, JM, a FUN.

Palo (neregistrovaný, 85.237.224.xxx)
Palo (neregistrovaný, 85.237.224.xxx)
19.06.2012 02:43
0
0
duro

Hentak nehra jednopasmovy limiter.. Im sa neznizi celkovy zvuk, ale menia sa jednotlive pasma, v zavislosti od toho, aka pasaz hra. Ich zvuk je jednoducho uplne zle nastaveny, zmenili si ho, v tom je cely ich problem, ziadne MPX, alebo odideny procak.

duro (neregistrovaný, 85.248.140.xxx)
duro (neregistrovaný, 85.248.140.xxx)
18.06.2012 20:40
0
0
citaj nizsie

uz sa o tom pisalo, citaj nizsie. su 2 varianty, bud su jediny kto dodrziava parameter "vykon MPX" alebo im odisiel procak a je tam len obycajny 1 pasmovy limiter ktory znizi zvuk ked idu basy.

EU2 (neregistrovaný, 85.216.159.xxx)
EU2 (neregistrovaný, 85.216.159.xxx)
18.06.2012 20:31
0
0
iny zvuk

nevšimol si niekto z vas na europe2 zmenu zvuku?možno od začiatku mesiaca...proste ked napr spieva spevák alebo hrajú nástroje (nie basove) tak počuť v pohode ale akonahle začnu basy,je jedno či je to beat alebo basgitara, tak sa zvuk utlmí...počujem to na PC,na mobile aj na radiu...
Nevšimol si toho niekto?

Peter_CA (neregistrovaný, 91.127.36.xxx)
Peter_CA (neregistrovaný, 91.127.36.xxx)
06.06.2012 13:54
0
0
@PALO

Ja by som nepovedal, že menia rôzne nastavenia, skôr to nedoladili a vypadáva. Mám pocit, že od spustenia na to ani nesiahli a početnosť výpadkov závisí od počasia.

Okrem toho mám pocit, že ide hlasnejšie ako ostatné vysielače (aj keď už tichšie ako v prvé dni - vtedy ziapal snáď viac, než Expres).

duro (neregistrovaný, 85.248.140.xxx)
duro (neregistrovaný, 85.248.140.xxx)
06.06.2012 03:28
0
0
pepo

myslim ze hej, jednoducho mas podozrenie a ich povinnostou je to zmerat. Napr topolcianska frekvencia 99,8 mala dnes vecer 6,7 dBr

Pepo (neregistrovaný, 77.234.225.xxx)
Pepo (neregistrovaný, 77.234.225.xxx)
06.06.2012 01:36
0
0
@duro

A ked to nemam zmerane (nemam ako) a je to len taky subjektivny pocit toho prekrocenia z pocutia? Obstoji take nieco?

duro (neregistrovaný, 85.248.140.xxx)
duro (neregistrovaný, 85.248.140.xxx)
05.06.2012 17:54
0
0
@pepo

Staznosti na prekrocenie 0 dBr treba posielat na Telekomunikacny urad, nie rvr...

david (neregistrovaný, 212.47.19.xxx)
david (neregistrovaný, 212.47.19.xxx)
05.06.2012 17:05
0
0
re:@

asi zaujíma ,kedže každú vlnu prieskumov idú o malý krok hore. Pre pubertiakov nonstop zavesených na FB je to cislo 1. Suhlas moderatori a ich vstupy sú fakt úbohé. No aj Funko začínalo pred 20-timi rokmi s neznámimi hlasmi a postupne sa vypracovali na profi moderátorov.

@ (neregistrovaný, 178.41.124.xxx)
@ (neregistrovaný, 178.41.124.xxx)
05.06.2012 00:54
0
0
...

ci vrieska alebo nie... E2 zaujíma niekoho? Zvuk jak z hajzla, hlasy moderátorov obdobné (o výkone nehovoriac). Amaterizmus od vzniku.

Pepo (neregistrovaný, 77.234.225.xxx)
Pepo (neregistrovaný, 77.234.225.xxx)
04.06.2012 23:28
0
0
@duro

To fakt? Takze mozem napisat podnet na RVR, aj ked vysielac Expresu vrieska? :-) Lebo dost mi to lezie na city (aj ked ich nepocuvam), uz okrem beztak uz dost uvrestanych sedlackych moderatorov, ktori na mna casto blacia v nejakom obchode a pod., ked je tam Expres pusteny (inde sa k nemu chvalabohu nedostanem).
- sorry za OT

duro (neregistrovaný, 85.248.140.xxx)
duro (neregistrovaný, 85.248.140.xxx)
04.06.2012 23:05
0
0
dBr

Europa 2 je zrejme prve celoplosne radio, ktore skutocne dodrzuje parametre, ktore zacali platit nedavno. Kazdemu radiu telekomunikacny urad poslal zmenu povolenia kde stanovil ze celkovy vykon MPX nesmie presiahnut 0 dBr. Kazde radio musi ist s hlasitostou a dynamikou dole, otazne je kolko z nich to aj spravi. Expres vali vyse 6 dBr napr. Pre neho to bude najvyraznejsia zmena. Teda ak bude Pre niekoho totiz zakony neplatia...

david (neregistrovaný, 89.173.118.xxx)
david (neregistrovaný, 89.173.118.xxx)
04.06.2012 22:57
0
0
tichsi zvuk

nemusia vsetky radia "vrestat"ako expres.....

PALO (neregistrovaný, 195.212.29.xxx)
PALO (neregistrovaný, 195.212.29.xxx)
04.06.2012 11:20
0
0
CA

Cadca asi stale neoficialne-pokusne? lebo ten zvuk je premenlivy a menia sa rozne nastavenia

Palo (neregistrovaný, 195.168.246.xxx)
Palo (neregistrovaný, 195.168.246.xxx)
03.06.2012 12:44
0
0
to nema nic s Devinom

Lukas: Celkom ma to pobavilo, nemyslim to v zlom, ale uprimne :) Pridanie noveho radia a hlasitost druheho zvuku teda rozhodne nemoze mat nic spolocne.
Vsetky ich frekvencie idu tichsie, ako doteraz isli. To je zalezitost cisto Europy 2.

Lukáš (neregistrovaný, 85.237.224.xxx)
Lukáš (neregistrovaný, 85.237.224.xxx)
03.06.2012 12:37
0
0
lukas

Ja som z Poľanoviec to je pod Braniskom maš pravdu ide tichšie asi to bude mať niečo spoločné z upravov zvuku a tým,že pribudol Devín na vysielači. Ale možno len upravovali zvuk tak ho dali trochu slabšie

LuboTS (neregistrovaný, 82.145.216.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 82.145.216.xxx)
02.06.2012 12:29
0
0
...

Kto ste v dosahu Kráľovej Holi, ide Vám frekvencia 100,9 normálne? Mne to ide oveľa tichšie ako donedávna

neo (neregistrovaný, 95.102.139.xxx)
neo (neregistrovaný, 95.102.139.xxx)
28.05.2012 19:05
0
0
Moderátori

Pre duševné zdravie všetkých poslucháčov odporúčam zaplatiť kurz všetkým moderátorom na Moderátorskej škole.

jozo (neregistrovaný, 195.91.56.xxx)
jozo (neregistrovaný, 195.91.56.xxx)
28.05.2012 16:11
0
0
zufali moderatori

Prosiiim,uz niekto naucte konecne rozpravat po slovensky a hlavne zrozumitelne a bez afektu tych pajacov v Europe, ktory sa hraju na moderatorov!!!! ved to sa neda pocuvat! amateri, rozpravaju tak,ze sa vzdy sami zamotaju a nevedia z toho von...trapne...a to nehovorim o songu daj mi lasku, ktory narapoval opät nejaky akoze neskutocne coolovy raper- ze vylez mi na vtaka...som sa riadne u...baval na tom...a za tym...ze pridte deti prveho juna do nasho radia :DDD

Počúvanosť
utorok, 16.7.2024
1.
21,20%   + 0,08%
2.
18,32%   - 0,60%
3.
10,54%   - 0,01%
4.
9,43%   + 0,09%
5.
7,39%   + 0,19%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 16.7.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
III. - V. etapa 2024
1.
31,0%   - 0,1%
2.
22,2%   + 0,1%
3.
21,4%   - 0,1%
4.
18,7%   + 0,2%
5.
16,0%   ± 0,0%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, III.-V./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
28. týždeň 2024 08.07.2024 - 14.07.2024
1.
Album
Imagine Dragons
Eyes Closed
2.
Album
Artemas
I Like The Way You Kiss Me
3.
Album
Cyril
Stumblin' In
4.
Album
Dasha
Austin
5.
Album
Benson Boone
Beautiful Things
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over