menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme České rádiá

426 príspevkov
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
07.09.2015 18:22
0
0
Ešte napr.

aj v takom Trenčíne má dosť dobrý signál. :)

Werty (neregistrovaný, 213.81.158.xxx)
Werty (neregistrovaný, 213.81.158.xxx)
07.09.2015 17:54
0
0
Ozaj 102,0

Na tu som zabudol, 102,0 je tušim Kojal.

Lubo (neregistrovaný, 178.143.124.xxx)
Lubo (neregistrovaný, 178.143.124.xxx)
07.09.2015 17:08
0
0
Brno-Kojál

Stačí si naladiť frekvenciu 102,0 tá má v Brne super signál

Werty (neregistrovaný, 213.81.158.xxx)
Werty (neregistrovaný, 213.81.158.xxx)
07.09.2015 17:04
0
0
Brno - Hády 92,6

Chodievam do Brna a to potom kde nájdem ČRo2 Dvojku ?

Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
07.09.2015 15:40
0
0
Český rozhlas Plus od listopadu vstupuje do sítě vysílačů v rozsahu VKV FM
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
07.09.2015 15:26
0
0
Frekvence 1 přechází na jednotné zobrazení svého názvu na rozhlasových přijímačích
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
03.09.2015 06:54
0
0
Moravský vysílač Kojál vysílá několik dní pouze do poloviny anténního systému
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
02.09.2015 22:33
0
0
Frekvence 1 útočí na pozici absolutní jedničky
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
31.08.2015 17:23
0
0
Napr.

v Piešťanoch na obyčajný rádio mp3 prehrávač som na žel. stanici chytil rádio Haná na 92.3 MHz.

http://www.dxradio.cz/jidxc/fm_cr.htm

Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
31.08.2015 15:51
0
0
doplnim

Na juhozápade sú presahy Kojálu, Zlína, Babieho lomu, no neraz sa zadarí aj Pradedu a Radhošťu. Ak máš dobrý tuner, príp. zapojíš anténu, určite niektoré menej rušené frekvencie naladíš. Tu si kukni vysielače http://www.radiotv.cz/radio-vysilace/

pm-iks (neregistrovaný, 78.141.115.xxx)
pm-iks (neregistrovaný, 78.141.115.xxx)
31.08.2015 14:02
0
0
ad. 26.08.2015 16:23, Szekeres [adsl.ksknitra.sk]

prepac za oneskorenu reakciu... no ja viem sluzit akurat tou castou uzemia SK, odkial som (okresy TT, PN), inac to preskumane nemam. co sa tyka CRo 1 Radiozurnalu, to chytis iba a len na DV na tych 270 kHz. okrem toho sa este da na SV zachytit CRo Plus (954 kHz), ale co viem, je to tu u nas dost zle.

Szekeres (neregistrovaný, 212.55.255.xxx)
Szekeres (neregistrovaný, 212.55.255.xxx)
26.08.2015 16:23
0
0
ad. 21.08.2015 13:45, pm-iks

Porad prosim, ak vies. Existuje este nejaky ina ceska frekvencia okrem 270 kHz, ktora by aspon scasti zasahovala nad uzemie SK? Jedno v akom pasme.. Ak poradis, tak vopred dakujem (netreba poradit, staci ak odpovies...)

pm-iks (neregistrovaný, 78.141.115.xxx)
pm-iks (neregistrovaný, 78.141.115.xxx)
21.08.2015 15:10
0
0
ad. 21.08.2015 14:26, Szekeres [adsl.ksknitra.sk]

Do velkej miery suhlasim. Presne si spomenul to "prazdninove vysielanie". U Cechov to napr. znamena, ze nic nevypustaju a este dodavaju nove rubriky. Posledne roky vzdy cez letne mesiace vyslu redaktorov a ti roznymi sposobmi (momentalne na trojmiestnom bicykli) cestuju po republike a propaguju regiony, vyletne miesta atd. K tomu maju dalsich redaktorov extra len cisto kvoli prazdninam a moznostiam dovolenky rozposlanych po Europe (pozor! nezamienat si so stalymi vyslanymi redaktormi v zahranici!) a takisto svojich spolupracovnikov posielaju autami na cesty a dialnice dokonca mimo CR - do Rakuska, Slovinska... kadial smeruju dovolenkari napr. k Jadranu, aby monitorovali a hlasili prejadznost. Cize ti ludia tam fachcia este viac nez pocas bezneho roka. U nas, ako vravis, si sami v rozhlase urobili prazdniny.
Takisto to SHMU je zaujimave, lebo uz aj moja manzelka, ktora inak veci neriesi, poznamenala, ze "ktovie, kedy vlastne ti meteorologovia pracuju, ked stale musia telefonovat raz do RS, raz do Reginy".

Signal z Topolnej je v TT chytatelny, hoci asi nikto na svete okrem mna by sa ani len 5 minut netrapil pocuvanim toho praskotu, co ja cele dni pocuvam. Ano, v aute sa to neda, lebo stale treba mat radio natocene na jeden smer. Ale ked som par km vyssie nad TT, alebo dokonca pri Piestanoch, tam je to parada.

Zaciatkom minuleho roka (ci predminuleho? sam uz si nepamatam) podstatnym sposobom znizili z Topolnej vykon vysielaca, lebo to vraj zralo elektriny ako cele jedno male mesto. Ale potom sa nejako dohodli s Radiokomunikaciami a (tusim ze) im niekto prispel na kupu setrnejsieho pristroja a zase to po par mesiacoch nahodili takmer (nie celkom) do povodnej podoby, takze mi zase zmizli vrasky z cela, lebo by som nemal absolutne co pocuvat.

Navyse vtedy Topolnu riesili aj v parlamente, lebo niektori poslanci sa proti jej vyradeniu ohlasili, pretoze vraj DV maju aj vyznam strategicky pre obranyschopnost statu (asi ze keby sme pocas vojny utiekli do lesov, tak vieme byt cez DV informovani alebo co).

Szekeres (neregistrovaný, 212.55.255.xxx)
Szekeres (neregistrovaný, 212.55.255.xxx)
21.08.2015 14:26
0
0
ad. 21.08.2015 13:45, pm-iks [

este dodatok k "produkcii" RTVS RS. Ten neustaly narast podielu hudobneho materialu voci slovu je ocividny. Interpretacia je podla mna jasna. Ked k tomu pridame, ako si designer programu utahuje z posluchacov napr. tym ako pocas prazdnin vykrikuju uputavky "prazdninove vysielanie", ale v zasade nemaju na mysli prazdniny posluchacov, ale davaju na znamost, ze oni sami si v studiu robia prazdniny (valaju sa pri kavickach...). RS uspesne samo seba pretvara na nizkonakladovku. Problem je, ze koncesie neznizuju. Ucel je jasny, prostriedky na prevadzku cim viac sustredovat na navysovanie platov. Je to az komicke, ako ani dve skladby medzi hovorenym slovom uz nestacia, a skutocne tam vsuvaju az tri skladby. Vyslovene sa pokusaju niecim zabit cas. Neustale opakovanie tych istych sotov, niekedy aj po troch hodinach. Komunikacia s SHMU je snad uz kazdych 10 minut, dtto waiseri hlasia..atp, atp. O poloticko ekonomickej propagande sa ani nezmienujem. Nekompetentnost moderatorov, ked kurz CZK-EUR klesne, oni dva dni tvrdia ze stupol, miesto metadata cely tyzden omielaju megadata, atd, atd...Tzv. poradenske relacie su vzdy iba pozvani kamosi, ktri si tam v ramci nejakeho biznisu robia privatne PR. By ma zaujimalo, ci aj nieco RTVS zaplatia za to ze im umoznil robit si celoplosny PR lobbing....Ostatne komercne frekvencie a ich uroven hovoreneho slova radsej ani nejdem rozoberat....bolia ma prsty

Szekeres (neregistrovaný, 212.55.255.xxx)
Szekeres (neregistrovaný, 212.55.255.xxx)
21.08.2015 14:11
0
0
ad. 21.08.2015 13:45, pm-iks

Ale no! Ak hodnotim nejake spolocenske tendencie, vaecsinou pouzivam statisticke udaje. To neznamena, ze uplne neexistuju majitelia prijimacov s DV. Dovody som vysvetlil v povodnom prispevku (prestahovanie kompletneho SK vysielania na UKW). Okrem toho mam dojem, ze uz sa snad tranzistorove prijimace s DV ani nevyrabaju. Ja si pamatam ze som sa pokusal Topolnu na DV naladit, ale som nepochodil. Ci uz preto ze frekvenciu zrusili, alebo znizili vykon. Ale uz to bolo davnejsie, odvtedy sa o to nepokusam. Staci, aby znizili vykon a uz je to nepocuvatelne. Uvedom si, ze ludia by radi pocuvali aj ..na chate, na dovolenke, v aute, v praci. Nestaci ze mas doma prijimac s DV. Kto by ho vsade nosil so sebou. Prijem v TT je urcite z Topolnej lepsi ako dalej smerom na vychod SK. Co sa tyka kritiky vysielania v SK tzerestrialnom priestore s tebou plne suhlasim. Ja by som z tej situacie zvracal. Eter prepchaty komercnymi frekvenciami + verejnopravnou propagandou, ale - NIE JE CO POCUVAT! Ja v poslednej dobe pocuvam CRI China radio international na SW a MW, ale tiez to lapanie frekvencie a kvalita zvuku nie je bez problemov. A jeden musi ozeliet hudbu.

Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
21.08.2015 14:06
0
0
A nech už konečne zrušia omšu na SRo 1 !!!!!!!!!!

Ak informačné rádio, tak bez omše..inak si to protirečí. Nech ju vysielajú na Regine, pre mňa za mňa aj 3-krát za týždeň. :DD Len ju už nepchajte na rádio Slovensko..prosíííííííííím.

pm-iks (neregistrovaný, 78.141.115.xxx)
pm-iks (neregistrovaný, 78.141.115.xxx)
21.08.2015 13:45
0
0
CRo 1 Radiozurnal

ad Szekeres: "Kto ma dnes prijimac s DV???"
No napr. ja mam. Mam ich minimalne 10 roznych, od malych vreckovych na baterky cez bezne stolove, cez radiobudiky az po velku hifi vezu. Mnohe mam pokupene cez net zo zahranicia, a to proste preto, ze uz zhruba 15 rokov cele dni od rana do vecera, pri praci aj pred spanim, doma v Trnave aj na chalupe na vidieku v zahrade pocuvam stale len Cesky rozhlas 1 Radiozurnal.

Nie je to preto, ze by som mal ceske korene, ani preto, ze by som mal v CR nejake pracovne ci ine aktivity, ale preto, ze uroven vysielania, pomeru hovoreneho slova, normalnosti moderatorskych vstupov, kvality spravodajstva, schopnosti rychlo reagovat, pestrosti sprav, sirky zaberu, siete spolupracovnikov... je tisicky mil pred nasim SRo.
Chapem, ze vsetko chce cas (po rokoch marastu a zanedbania) a najma peniaze a chapem aj to, ze SRo ma predsa vysoku pocuvanost (lebo ved bezny posluchac ked nepozna nic lepsie, oblubi si teda to, co ma k dispozicii), no ja osobne, ked mam kvoli niecomu prepnute na Radio Slovensko, zaryvam od zufalstva nechtami do omietky.
Infantilni moderatori s ich vyprazdnenymi, radoby vtipnymi vsuvkami bez akejkolvek informacnej hodnoty, bezne 2-3 pesnicky za sebou, ziadne okamzite reakcie na domace a svetove dianie, maximalne tak precitanie spravy vydanej tlacovou agenturou, biedne az nulove analyzy ci komentare, volebne studio by asi lepsie nez na SRo vedel urobit doma v kupelni aj moj sused, no a k tomu vsetkemu tie trapne kecy ludi typu Borisa Filana, to ozaj v 21. storoci nechapem. Skutocne ukazkove "informacne radio". Na smiech!
Mimochodom, to sa vobec nevyjadrujem k hudobnej skladbe vysielania. Tam ani CRo zrovna neexceluje, ale je to ovela ovela ooooovela pocuvatelnejsie nez tie tuc-tucy co idu na SRo.

Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
21.08.2015 10:25
0
0
V Česku majú ČRo Plus a ZET

a u nás...veľká škoda, že nič podobné nie je.

Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
20.08.2015 09:41
0
0
Rádio Zet od září rozšíří vysílání na 6 až 19 hodin
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
20.08.2015 09:24
0
0
České spravodajské rádio ZET

je tiež fajn. :-) Vysiela aj prostredníctvom Skylinku. http://www.zet.cz

Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
09.08.2015 17:06
0
0
Impuls

je už viac než 8 rokov najpočúvanejšie rádio v Českej republike.

Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
Pe3k (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
07.08.2015 14:56
0
0
Radhost

V Pavčinej Lehote pri Demänovej ide počúvateľne 92,5 aj 94,1 (tá ide úplne bez rušenia), no to je na kopci s otvoreným výhľadom na západ.

Szekeres (neregistrovaný, 212.55.255.xxx)
Szekeres (neregistrovaný, 212.55.255.xxx)
07.08.2015 13:51
0
0
Szekeres

Radi by sme. Ale ako by sme mohli ked su nechytatelne? Autor otazky by asi nemal zabudat, ze veskere slovenske terestrialne vysielanie bolo pred niekolkymi rokmi sustredene do UKW a jedina dalekodosahova frekvencia...Topolna? vysiela na DV. Kto ma dnes prijimac s DV???

MAJAK (neregistrovaný, 78.141.116.xxx)
MAJAK (neregistrovaný, 78.141.116.xxx)
05.08.2015 17:42
0
0
2: PALO

helax ide stopro na krizave ale tak to nie je martin :))) velmi som ti asi nepomohol

Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
05.08.2015 17:34
0
0
Frekvence 1 je znovu třetí, přeskočila Radiožurnál
Počúvanosť
utorok, 26.11.2024
1.
18,78%   - 0,28%
2.
18,68%   + 0,83%
3.
13,96%   + 0,48%
4.
11,31%   - 1,20%
5.
7,29%   - 0,30%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 26.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,19%   - 0,29%
2.
12,19%   - 0,51%
3.
9,74%   + 0,08%
4.
9,22%   + 0,26%
5.
7,93%   + 0,23%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
47. týždeň 2024 18.11.2024 - 24.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
5.
Album
Eminem
Houdini
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over