Diskusia k téme Rádio_FM
![x2K20x (neregistrovaný, 85.237.234.xxx) x2K20x (neregistrovaný, 85.237.234.xxx)](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
A pôjde mi AM cez mobil? Nepôjde, iba FM.
![FORTNITE PRO GAMER (neregistrovaný, 178.253.129.xxx) FORTNITE PRO GAMER (neregistrovaný, 178.253.129.xxx)](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
V Utorok a v Stredu ide rozhlasová hra vo večernom čase, kedy je dostupné rádio Devín aj na AM frekvenciách Patrie. V Sobotu ide rozhlasová hra popoludní, ale kto popoludní cestuje autom v Sobotu? A doma má internet asi každý (ak nemá FM signál) a u nás máme FM signál bez problémov. A v nedeľu ide rozhlasová hra znovu vo večernom čase. Vysiela sa na bývalých AM frekvenciách SRO - 702, 1098, 1521.
![FORTNITE PRO GAMER (neregistrovaný, 178.253.129.xxx) FORTNITE PRO GAMER (neregistrovaný, 178.253.129.xxx)](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
Napríklad dnes ide rozhlasová hra o 20:00 a to ide aj na AM (Stredné vlny). Aj SRO1 (a Regina) išli svojho času na AM...
![FORTNITE PRO GAMER (neregistrovaný, 178.253.129.xxx) FORTNITE PRO GAMER (neregistrovaný, 178.253.129.xxx)](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
Devín ide aase 18:00-6:00 aj na Stredných vlnách z frekvencií Košice 702, Nitra 1098 a Rimavská Sobota 1521, signál (aspoň večer) mal byť na celom území SR (aspoň vonku v aute) a doma ako si spomínal má skoro každý internet.
![x2K20x (neregistrovaný, 85.237.234.xxx) x2K20x (neregistrovaný, 85.237.234.xxx)](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
Chodili v sobotu o 15h vždy, zrušené.
2x do týždeň večer, ak sa nemýlim pozerám program, nenašiel som. Zrejme zrušené.
Ostalo, Život s vôňou vanilky a Rozhlasovi bakalári.
Na Devine samozrejme sú, Devín sa venuje skôr Spisovateľom z Literatúry.
Dotoho skuxxne pokrytie Devína a nedostaneš sa k tomu.
A toto si, ti kkti v RTVS neuvedomuju.
Na SRo1 ostal seriál Bola raz jedna povesť.
V minulosti spolu s Twistom chodilo na Slovensku Pan Prsteňov ako seriál.
Inak napísané, dokuxxili co mohli.
BTW okrem doma, vonku chytím aj v aute iba SRo1. Ak chcem naozaj počúvať aj vonku ostatné okruhy RTVS, tak ťahať dáta z internetu v mobile.
No dojxbali to, poriadne.
Ti co vyrábajú hry v rtvs, tak sa vysielajú len na percento ľudí, ostatní co nechytila Devín. sú hry vyrábané do steny. Iba ak internet. Čiastočne pomôže okruhy zaradiť do DVBT2. V DAB zas v niektorých lokalitách nieje Regina a to vrátane Bratislavy na Kamzíku.
Proste Slováci, nevedia to robiť. Chcú napodobniť Čechov a Rakúšanov, nakoniec je z toho pruser. A to nepíšem ani športe, aký sme Majstri vo všetko už pred zápasmi. Taki arogantní Slováci nikdy neboli, ako sú teraz. A nová generácia, silné ego. Názor u nich, že empatia patrí slabým a pri tom je to opak. Silný človek je empaticky. Darmo mame na Slovensku supermanov, čo ovládajú aj 8 jazykov a keď obchodného partnerav zahraničnej firme superman nepozdravi. Uz zamestnávateľom to vádi, že na Slovensku nevedia nájsť ľudí, ktorí pozdravia a slušní k ich partnerom. A v obchode, skôr biznise je to kurxa dôležité, napr Japanci a Korejci majú na tom postavený biznis. My Slováci stále sa držíme tej arogancie a potom sa čudujeme, že v Nemecku sa na nás pozerajú tak ako kktov.
![Palec (neregistrovaný, 46.34.226.xxx) Palec (neregistrovaný, 46.34.226.xxx)](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
neviem programovu štrukturu Devinu, ale nie su rozhlasove hry teraz na ňom ? Inak ja suhlasim s tym, že na SRO1 by nemali byť, no na Regine by zapadli :)
![x2K20x (neregistrovaný, 85.237.234.xxx) x2K20x (neregistrovaný, 85.237.234.xxx)](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
_FM je najlepšie čo má RTVS, súhlasím. Ja nepíšem ale o _FMku, ani o Devine. ale Rádiu Slovensko. SRo1 som počúval 12 rokov vkuse, ale tak dokxvxt rádio a ešte tomu prvý okruh RTVS. Aj Regina je pre mňa nepočúvatrlna. O 5h ráno a 7h ráno počúvať stále to isté. Také rádio ďakujem. Radšej budem bez sprav si nežrať nervy na E2. Najskor dali preč na SRo1 rozhlasové hry, no dobre prežili sme to, ale zo to robia aj na Regine tak, to už mám odpor na nich. Nakoniec je použitelne iba _FM a Devín. Ostatne dokxurvxili.
![Niecze Niecze](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
to viem ale počas toho ako som v práci by som si radšej naladil FM- ko ako Patriu ( myslím v priebehu alebo počas dňa ) takto je VK bez daného okruhu a dá sa počúvať len na nete ( samozrejme v práci máme len rádio a nie PC+ internet ) .
![Boris (neregistrovaný, 194.154.242.xxx) Boris (neregistrovaný, 194.154.242.xxx)](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
"balast, vata, opakovane vycerpane temy. Reprizy"
- zrejme počúvaš niečo úplne iné, FMko inovuje asi najviac v slovenskom éteri.
![Martin (neregistrovaný, 195.91.7.xxx) Martin (neregistrovaný, 195.91.7.xxx)](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
Zaujimavy clanok, avsak velmi subjektivne nazory... Naopak, Galagher urcite patri do denneho vysielania. Vzdy ho rad pocuvam, ma skvely vyber hudby a jeho styl moderovania mna bavi. Opat vsak moj subjektivny nazor, 100 ludi, 100 chuti...
![PeterDX PeterDX](/_pouzivatelia/avatar/male/13.jpg?4)
Medzi 18:00 a 06:00 ráno sa na týchto frekvenciách vysiela RÁDIO_FM, vo zvyšnom čase PATRIA.
![Niecze Niecze](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
ja bývam vo VK a na Juhu SR je v priebehu dňa čo myslíte ? ak rádio Patria uhádli ste , najskôr by mala RTVS pokryť okruhmi tie miesta kde cez deň poslucháči nemajú Fm - ko alebo Devín a až potom diskutovať ako jednotlivé okruhy vylepšovať aby sa vedeli vyjadriť aj poslucháči ktorý nemajú buď jeden alebo druhý okruh ( vo VK nie je FM-ko) a tiež aj LC a Rožnava .
![Martin (neregistrovaný, 46.34.242.xxx) Martin (neregistrovaný, 46.34.242.xxx)](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
Galagher je super, suhlasim s tebou. Ale nie do prime time. A to sa neodvolavam na osobne preferencie ale na skusenosti s formatovanim.
![FORTNITE PRO GAMER (neregistrovaný, 178.253.128.xxx) FORTNITE PRO GAMER (neregistrovaný, 178.253.128.xxx)](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
Stále lepšie ako tá tvoja E2!
![x2K20x (neregistrovaný, 78.99.3.xxx) x2K20x (neregistrovaný, 78.99.3.xxx)](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
balast, vata, opakovane vycerpane temy. Reprizy. Som za inovacie.
![PeterDX PeterDX](/_pouzivatelia/avatar/male/13.jpg?4)
...Niekedy na prelome rokov 2009/20010 začalo Efemko v snahe rozšíriť svoju poslucháčsku základňu hrať v dennom vysielaní aj skladby od Black Eyed Peas a podobne...
![anxi (neregistrovaný, 185.165.36.xxx) anxi (neregistrovaný, 185.165.36.xxx)](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
Súhlasím, s tým, že Rádio_FM má na rozdiel od moderátorov komerčných rádií špičkových moderátorov. Dokonca lepších než niektorých moderátorov prúdového vysielania rádia Slovensko. Naozaj nekričia a nesnažia sa byť nasilu veselí a vtipní. Navyše dokážu veľmi zaujímavo rozprávať o hudbe, ktorú hrajú, keďže sú hudobné rádio, ale nielen o nej.
Ale nesúhlasím s kritikou Galagera. Tiež som si chvíľu po jeho príchode do _FM na svojský hlasový prejav zvykal, keďže som ako mimobratislavčan nemal možnosť v 90. rokoch počúvať kultové Rádio Ragtime, kde predtým moderoval. Ale teraz ma jeho denné bloky veľmi bavia takmer rovnako, ako Danielove. Ten typický hlasový prejav jednoducho ku Galagerovi patrí a možno sa autorovi blogu javí ako afektovaný, ale bratislavský rozhodne nie je (nikdy som ho nepočul povedať „né“ ani „ťie“ a „ťieto“). Miloš navyše pochádza z Popradu. Naopak veľmi oceňujem jeho humor, najobšírnejšie predpovede počasia na _FMku, preklady názvov skladieb a interpretov do slovenčiny vo vtipnom kontexte, geniálne oslie mostíky a tiež množstvo zaujímavostí nielen z hudobnej histórie.
![Boris (neregistrovaný, 193.86.49.xxx) Boris (neregistrovaný, 193.86.49.xxx)](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
Na rozdiel od komerčných vysielateľov má vysielanie RTVS pridanú hodnotu. Minimálne okruhy _FM a Devín. Ich fungovanie na FM pásme má svoje nespochybniteľné opodstatnenie. Zaujímala by ma definícia pojmu odpad.
![Pe3k Pe3k](/_pouzivatelia/avatar/male/91.jpg?2)
Frekvencií je stále dosť... Problémom je nedostatok kvality a záujmu o progres. A to platí aj ohľadom pokrytia - pozri si, ako vyzerá digi rozhlas u nás! Prečo stanice nemajú záujem investovať, veď digitál má nateraz dosť kapacít a napriek stagnácii aj zaujímavé pokrytie. Nepochybujem, že ak by bol záujem, digitál by sa rozšíril na väčšinu hlavných vysielačov, kde je vzhľadom na aktuálnu relatívnu voľnosť pásma, zaručené slušné pokrytie.
![x2K20x (neregistrovaný, 85.237.234.xxx) x2K20x (neregistrovaný, 85.237.234.xxx)](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
Reginu zlúčiť a _FM môže ostať. Je nás 5,4 milióna a mame 3 Reginy. Načo?
Treba vyčistiť okruhy a bude miesta dosť.
Rock FM bol SRo3 a aké mal pokrytie. Všetko doku...i. Odpad je na silných vysielacoch a to o co je záujem, je na slabých. To je Slovensko. Chcel by som vedieť, či by aj v Rakúsku presúvali a menili patsto krát OE3. To nie je normálne, mala krajina a stále samé zmeny. V UK už BBC existuje neznene skoro 100 rokov. A my SR od 1993, sme menili názvy, loga za drahé peniaze. Zmeny dehonestuju štátnu značku. Neviem si predstaviť, že by Manchester United niekto stále menil, alebo Edmonton Oilers, St. Lous Blues. Slováci sme kkti, je mi to ľúto, ale musím to napísať.
![Palec01 Palec01](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
Rakúske FM4 vysiela normálne aj na FM frekfenciach, má pokryte cele uzemie rakúska , dokonca ho možeš zachytiť na západnom slovensku (po Myjavu, Hlohovec, Sereď) na frekfencii 103,8 MHz
![Palec01 Palec01](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
A aké ine rádio by si navrhoval aby nahradil alternatívny verejnoprávny okruh ?
![my (neregistrovaný, 80.87.209.xxx) my (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
Ano máš pravdu o tých radiách v česku a rakúsku ale vzsielajú len na internete určite nie na lukratívnych ženevských frekvenciách ako FM na internete nech vysiela pre tých pár poslucháčov ale nech opustí priestor terestriálny lebo je to len jeden veľký tunel !!!
![Jj (neregistrovaný, 195.168.20.xxx) Jj (neregistrovaný, 195.168.20.xxx)](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
je to alternativne radio pre mensinoveho posluchaca, takze tazko cakat ze bude mat vysoku pocuvanost... cesky rozhlas ma radio wave, rakusky statny telerozhlas ma fm4 preco my by sme mat nemohli? nie som pravidelny posluchac ale vobec mi existencia radia fm nevadi a rad zaplatim koncesionarsky poplatok aby taketo radio fungovalo. odpadom si volaj radia typu expres a vlna ktore vysielaju opakujuci sa hnoj a afekt..
![my (neregistrovaný, 217.31.45.xxx) my (neregistrovaný, 217.31.45.xxx)](/_pouzivatelia/avatar/male/default.png)
Je to zbytočný odpad na ženevských frekvenciách je to čistý tunel zo strany RTVS takto tunelovat štátne zdroje a koncesionárov z rádiom ktoré má počúvanosť nižšiu ako 2 percentá je hnus už by bolo na čase aby s tým niekto urobil poriadok dúfam že po voľbách sa to zmení!!!
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
![Album](/layout/pixel.gif)
![Album](/layout/pixel.gif)
![Album](/layout/pixel.gif)
![Album](/layout/pixel.gif)
![Album](/layout/pixel.gif)
![Album](/layout/pixel.gif)
![Album](https://is2-ssl.mzstatic.com/image/thumb/Music114/v4/b3/14/5e/b3145e01-d73e-754a-2356-5cbbf2fc8878/source/64x64bb.jpg)
![Album](/layout/pixel.gif)
![Album](/layout/pixel.gif)
![Album](/layout/pixel.gif)