menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Rádio_FM

3840 príspevkov
PetarDX (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
PetarDX (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
08.05.2020 00:10
0
0
Radio FM

Písal som email do RTVS kde mi potvrdili potešujúcu správu, že uvažujú o preformátovaní tohoto rádia na pôvodné rádio z ktorého vzišlo a to je Rock FM !!!

Monitor (neregistrovaný, 178.143.8.xxx)
Monitor (neregistrovaný, 178.143.8.xxx)
07.05.2020 23:54
0
0
@survivor Rádio FM by okrem tanečnej hudby malo hrať aj hudbu pre mladých a mix všetkých štýlov

V tom, čo napísal survivor je veľký kus pravdy. Nakoľko však asi 4 roky moniturujeme desiatky staníc, sociálne siete, tisícky piesní, problém je v tom, že rádiá sa natoľko špecializovali, že nedajú ani milimeter priestoru inej hudbe než svojej škatuľke. A ako zásadný problém je, že chýba hudba pre mladých a všetky rádiá hrajú 20-50 rokov staré piesne. Mladé tváre zo Slovenska, to je jedno aký štýl, môžu ťažko konkurovať minimálne desaťtisíckam krásnych piesní, ktoré vznikli v histórii.

Ako som písal, Rádio FM počúvam pravidelne ale len pri šoférovaní (plus Baláža s Hubinákom). Podľa mňa je zásadný problém, že už to nie je rádio pre mladých ľudí!!! a hrá iba tanečnú hudbu (house, dance&edm, electronic, dub step, techno, trance,drum&bass). Osobne uprednostňujem trance a house. Označovať to za alternatívne je problematické, pretože to vzniklo pred dvadsiatimi rokmi, obdobne hip-hop a rap mali svoj štart na prelome storočia. A túto tanečnú hudbu považujem preto za bezpohlavnú, lebo sa nespieva a pokiaľ aj áno, tak je to všetko na 3 tónoch. Lady Gaga, Dua Lipa a podobné baby vedia spievať a ľudia to majú radi. Nemôžu za to, že sú slávne. Aj Billy Eilish bola akože alternatíva - prerazila zo Soundcloudu a teraz keď je mega hviezda, tak budeme nad ňou ohŕňať nos? No a taktiež súhlasím, že Rádio FM púšťa aj iné veci, čo voláte nekomerčné, príkladom je Demovnica. No háčik je, že tieto vôbec nevysiela v bežnom vysielaní:-)
No a môžem doplniť, že som pozeral tie Spotify playlisty, že čo je to zač a našiel som v česko rockovom playliste Vlci od Ďuricu alebo Noc a deň a tiež inde pod škatuľkou pop-rock? Na Soundcloude, čokoľvek, čo sa líši od klasického rocku alebo je gitarovka si zaraďujú kapely ako alternatívny rock. Čiže z tohto hľadiska zase niekto môže povedať, že Radio FM nehráva alterantívny rock?

survivor (neregistrovaný, 77.247.224.xxx)
survivor (neregistrovaný, 77.247.224.xxx)
07.05.2020 20:40
0
0
prznitelia playlistov

nuz ano, posluchaci radia fm, medzi ktorych patrim aj ja, nemaju zaujem na radiu fm pocuvat lady gaga pretoze si ho nezapnu kvoli nej ale prave kvoli niecomu inemu. to je hadam nad slnko jasnejsie a pochopitelne. navyse moznost vypocut si ju maju hoc kde, nie iba cez radio stanicu. avsak to co hraje radio fm je niekedy problem najst aj na internete a aj v tom je ta krása. takze ja hovorim vdaka bohu za toto radio lebo by som potom nevedel o mnozstve inej hudby. mna ubija jednotvarnost ale aj pokial ide o zaner hudby.
a veru radsej nez lady gaga a tu jej oskarovu piesen shallow budem do zblbnutia pocuvat predlzenu verziu dedo les https://www.youtube.com/watch?v=GYrvtTOz5r8

ze je niekedy nejasna hranica medzi strednoprudom, alternativou, alebo experimentom, alebo cojaviemcimeste ? no a ? taketo prelinanie je bezne a v poriadku. napokon ani ja nemam taky vyhraneny vkus. predstavte si ze sa mi velmi paci The Weeknd: "Blinding Lights"
https://www.youtube.com/watch?v=sveiX_mA9A4&t=3s

katarziu nepovazujem za spevacku v tom beznom vyzname, a ani ona samu seba nie. a pritom sa mi jej styl paci. neznasam korben dallas a to ho pritom na fmku hrali iste obdobie fakt ze do zblbnutia. nie som velky fanusik hip hopu, vlastne ani nepatrim k vyslovene mladej generacii a napriek tomu nasiel som tam nieco co sa mi paci a neviem jednoznacne povedat ze by to bola nejaka alternativa alebo mainstream a je mi to jedno, lebo som ich teraz vdaka tomuto radiu objavil
https://www.youtube.com/watch?v=9fzt4Mt8DmU
a nepriamo aj toto
https://www.youtube.com/watch?v=OwhVh0YGquE

a naopak nemyslim si ze slovenske komercne radia by sa mali obmedzovat len na to malo slovenskych hudobnych skupin ktore hravaju a aj to robia iba kvoli kvotam. ved mame aj ine skupiny ktore trufam si povedat by mohli splnat aj ich kriteria. ved ani tie skupiny netvoria svoju hudbu s umyslom "tak a teraz ideme byt hrozne umelecki a alternativni a avantgardni". proste robia hudbu ktora ich bavi. nie je to chladný kalkul. preco by ine radia nemali hrat napriklad toto
https://www.youtube.com/watch?v=qZYf85u6fuc
a keby sa malinko odvazili mohli by zahrat aj toto
https://www.youtube.com/watch?v=bv7yVeSP13Q

survivor (neregistrovaný, 77.247.224.xxx)
survivor (neregistrovaný, 77.247.224.xxx)
07.05.2020 20:02
0
0
alternativa

tie vyjadrenia "bezpohlavna hudba" su ciste subjektivne adost vágne. mne zas pride bezpohlavna dua lipa, no.

pokial ide o tu alternativu. da sa to chapat aj ako alternativa k tomu co hraju ine radia. nemusi to byt hned nejaky strasny experiment, alebo avantgarda. ale stale si myslim ze mnohi odporcovia radia fm ho nemaju dostatocne napocuvane. lebo jeden sa vyjadri ze tam hraju iba experimentalnu depresiu, dalsi zas povie ze tam vlastne nehraju ziadnu alternativu. pekny galimatias v tom mate. mali by ste si to vsetci ujasnit.

a ked sa citi niekto ukrivdeny ze ho v tom radiu nehraju, tak to by mal riesit inak a nie touto cestou.

survivor (neregistrovaný, 77.247.224.xxx)
survivor (neregistrovaný, 77.247.224.xxx)
07.05.2020 19:33
0
0
porovnávanie

myslim si ze porovnavat hudbu ktoru hraje radio fm s tym co hraju komercne radia je od veci. jednoducho od radia fm nemozno mat ocakavania ako od komercnych. oni si idu svoju hudbu, svoj styl, svoju dramatuergiu, svoje relacie. to je podobne ako od radia devin (ktore pocuvam) ocakavat ze bude hrat viac komercie a stazovat sa ked ju nehra.

rovnaky nezmysel je tvrdit ze nejaka dua lipa je lepsia nez povedzme slovenska alternativna kapela. ak by sme chceli objektivne hodnotenie tak podla cisel je hranejsia, je slavnejsia, je oblubenejsia, jej styl je oblubenejsi. ale to je tak asi vsetko. toto hodnotenie ma zmysel najmä pre nu a ludi okolo nej ktori na tom zarabaju. plus pre radia ktore ziju z inzerentov ergo pocuvanosti. a co ja viem kto este na tom zaraba a ani ma to nezaujima. ale nevidim dovod preco by pre posluchacov mali byt posvatnym kriteriom tieto peniaze z ktorych aj tak nic nemaju. co ma potom ze ma dua lipa styl hudby ktory splna akesi kriteria masovej oblubenosti. preco by ma to malo zaujimat ? mne sa jej styl nepaci a nikdy nebude. radsej zabucham na vceli ul a prilozim k nemu ucho. to bude zaujimavejsie. ak sa niekomu dua lipa paci v poriadku, nech ju pocuva hoc aj na nejakom komercnom radiu 50 krat za den. na druhy den zase tak isto. nech sa paci.

radio fm hraje nieco ine pre ludi ktori chcu nieco ine. bodka. tu nie je co riesit. to ze verejnopravny rozhlas ponuka viac moznosti je predsa normalne a patri to k nemu. kto chce viac komercnej hudby nech si zapne radio slovensko. samozrejme ze by mal byt priestor aj pre nejaku zmenu, alebo rozsirenie. to je v poriadku, verejnopravny rozhlas nemusi byt rigidny. ale mal by ponukat moznosti aj pre ine typy posluchacov. mame tu mensiny, mame tu dochodcov, mame tu milovnikov klasiky, mame tu posluchacov premyslavejsich, mame tu takych ktori radi alternativnejsiu hudbu, atd, atd. preco by slov. rozhlas nemal vysielat nieco aj pre tieto rozne skupiny ? ved komercnych radii mame dost a komu to vyhovuje si urcite pride na svoje. a potom je tu este internet a tam su tisicky roznych radii z celeho sveta.

PeterDX
PeterDX
07.05.2020 06:24
0
0
PTY aktuálne

AFFAIRS.

Monitor (neregistrovaný, 178.143.8.xxx)
Monitor (neregistrovaný, 178.143.8.xxx)
03.05.2020 20:28
0
0
Rádio FM: Takto si predstavuje špeciálnu Demovnicu?

Na stránke RTVS bolo, že " V nedeľu 3.5.2020 si v Rádiu_FM o 18:00 vypočujte špeciálnu Demovnicu. Zrekapitulujeme si aprílové dianie ...".
Keďže robíme monitoring k podpore slovenskej hudby, bolo zaujímavé vypočuť si, ako bude rekapitulácia vypadať. No a fakty sú takéto:
* Pieseň, ktorá vyhrala s náskokom posledné aprílové kolo Luna od mladej kapely Denné mory (17-18 rokov) - moderátor ani nezahral a nespomenul ani jednou vetou

* Pieseň, ktorá vyhrala dve kolá Demovnice, raz bola druhá a raz štvrtá v tesnom závese pár hlasov za druhým a tretím - moderátor ani nezahral a nespomenul ani jednou vetou

Obe piesne majú aj slovenský text a spievajú ich mladé speváčky. Z ďalších, ktoré moderátor pustil bola jedna s anglickým textom, jedna so slovenským a tri boli elektronické inštrumentálky teda bez textu.
No a v závere moderátor povedal, že toľko k "aprílovým" víťazstvám a že je to príležitosť pre mladých umelcov.

Pesničky nehodnotím, hoci mohol by som povedať, že 3 piesne boli na 2 akordoch a bicích slučkách a opakujúce sa bloky, no to je dnes pre elektronickú hudbu typické. Tu by som skôr odporučil nedávať do toho istého bloku inštrumentálky a spievané piesne.

Skôr si treba položiť otázku, že do akej miery si pripravil moderovanie moderátor Demovnice, keď hovoril, že špeciálne vydanie bolo o aprílových víťazstvách!, keď o nich nedal základnú informáciu (aspoň kto vyhral, koľkokrát a pár slov o nich). No boli tam aj také momenty, že spomenul že jedna pieseň mala vysoký bodový zisk, hoci čísla na Demovnici také nie sú :-).

Monitor (neregistrovaný, 178.143.8.xxx)
Monitor (neregistrovaný, 178.143.8.xxx)
29.04.2020 16:59
0
0
@David1 Počet hlasujúcich v hitparádach záleží od profesionality, nebál by som sa platenej hitparády

Ak by sme akceptoval takéto argumenty, že málo ľudí hlasuje, tak by napr. Francúzi povedali, že sa nebudú so Slovákmi baviť lebo je nás málo. Tu ide o to, že rádiá si musia najskôr sami odpovedať, že či hľadajú kvalitné pesničky alebo chcú mať čo najviac hlasujúcich??? Ak im toto bude jasné, tak bude každá hitparáda robená sedliackym rozumom úspešná.

No a treba ísť na to aj profesionálne a vziať si príklad z osvedčených postupov ako sú Superstar, alebo aj náš Košický zlatý poklad. Základom je podľa mňa, aby to neposudzoval jeden človek - hudobný redaktor, ale aj nejaká partia odborníkov a laikov. Títo urobia prvotný výber a môžu nahodiť na hlasovanie. A v takých prípadoch, ako je Demovnica by som ani neuvádzal počet hlasov. Po ukončení hlasovania by sa miesto počtu hlasov uviedlo, že zase napr. 50% vyhodnotila porota a 50%podľa hlasov a na stránku by sa dalo len poradie. No a potom by bolo treba motivovať kapely, či speváčky a spevákov, že napr. ak trebárs toľko a toľko kôl sú na čele budú zaradené do vysielania. No a kľudne by som dal aj kategóriu blok platených piesní. Týmto by sa eliminovalo to, že napríklad niekomu sa nepáči taký žáner a inému taký. Všimnite si, že v Superstar aké totálne odlišné sú názory porotcov.
Toto podľa mňa by fungovalo, akurát to má jeden háčik a síce, že rádiá nemajú ľudí alebo sú preťažení a je s tým určitá robota, plus, že kto by bol v porotcovskom tíme a či by im mali za to platiť. Ja napr. by som kľudne v takomto tíme bol aj bezplatne, no a ak by ste boli ochotní tak môžem osloviť nejaké regionálne rádio, či by do toho išlo. Je Korona vírus a treba aj im pomáhať a tiež treba nejaké financie do toho. Ak to nebude Payola, či ako sa to volá tak je to úplne čisté.

David1 (neregistrovaný, 85.237.234.xxx)
David1 (neregistrovaný, 85.237.234.xxx)
29.04.2020 13:33
0
0
@Monitor

Hlasovanie v Demovnici má nízky počet hlasujúcich. Tak som to myslel.
Z tohto dôvodu veľa rádii aj rušilo rôzne hitparády.

Monitor (neregistrovaný, 178.143.8.xxx)
Monitor (neregistrovaný, 178.143.8.xxx)
29.04.2020 13:05
0
0
@Jakub Vďaka!!!

Vďaka, lebo Vaše názory sú veľmi cenné a majú lepšiu vypovedaciu schopnosť než call-outy a drahé štúdie:-).

jakub (neregistrovaný, 85.237.234.xxx)
jakub (neregistrovaný, 85.237.234.xxx)
29.04.2020 12:24
0
0
@Monitor

Chcel som vymenovať niekoľkých predstaviteľov tej rovnocennej hudby, ktorú na Slovensku máme (podľa vás) a ktorú by podľa vášho presvedčenia malo rádio FM hrávať. Názor:

1.: zaujala ma najviac, hudba pekná, miestami ale príliš prekombinovaná, výpovedná hodnota textu takmer 0
2.: nezaujala ani hudbou, text bez nápadu, prejav miestami až nudný
3.: zaujala, vypočul som si ju viac krát, text menej nápaditý ale osobne mi sedí.

Monitor (neregistrovaný, 178.143.8.xxx)
Monitor (neregistrovaný, 178.143.8.xxx)
29.04.2020 10:39
0
0
@p.t. Vďaka za názor - čakám ešte na Jakuba lebo on chcel, aby som vymenoval gitarovky

Ďakujem za názor, dnes je ťažké aby sa každému páčila pesnička, pretože sa príliš škatuľkuje. Osobne by som odporučil rádiám, aby občas zahrali aj playlisty, kde by boli všetky žánre a bez ohľadu, či je to komerčné alebo nie. Položme si opačne otázku - z čoho by interpreti a muzikanti žili, keby nebola komercia a zvlášť teraz, keď nemôžu koncertovať.

p.t. (neregistrovaný, 46.34.229.xxx)
p.t. (neregistrovaný, 46.34.229.xxx)
29.04.2020 08:07
0
0
Monitor

Táto pieseň je naštýl ako Z. Smatanová. Túto si viem predstaviť v rádiách min. Jemne určite ale i v iných.

Monitor (neregistrovaný, 178.143.8.xxx)
Monitor (neregistrovaný, 178.143.8.xxx)
29.04.2020 00:08
0
0
@Jakub,p.t.,David1, Palo Youtube Link na 3. pieseň, čo je na Demovnici

Z reakcií som usúdil, že 3. pieseň ste si z Demovnice asi málokto pustil. No a našiel som link, kde je to na Yotube (čiže Michaela Martykanová, povedzme že ty a ja)
https://www.youtube.com/watch?v=BxwX7NoZgGw&featur…

Monitor (neregistrovaný, 178.143.8.xxx)
Monitor (neregistrovaný, 178.143.8.xxx)
28.04.2020 17:08
0
0
@David To s tou Demovnicou som nepochopil

Tak toto ma obzvlášť zaujalo., keď píšete, že asi v nej nie moc ťažké vyhrať, keď to niekto moc chce. To akože Demovnica je podvod?

Monitor (neregistrovaný, 178.143.8.xxx)
Monitor (neregistrovaný, 178.143.8.xxx)
28.04.2020 16:51
0
0
@p.t. Realita je, že ide o poslucháčsky úspešnú pieseň

No viete to je tak. Tu sa všetci škatuľkujeme a keď niečo nesedí do škatuľky, tak je to zabité. Ja osobne by som to zaradil ako pop-rock.

Faktom je však, že ide o úspešnú pieseň, ktorú hrajú na rádii Liptov už asi 4 roky, na Youtube má okol 50 tisíc prehratí a ľudia si Liptov s obľubou dávajú zahrať za peniaze (na želanie).

Ja práve preto monitorujem názory na radia.sk očakávajúc serióznu diskusiu, pretože hádam len okrem mňa všetci tvrdia, že všetko je podvod, že buď osobne poznáte hudobných dramaturgov, alebo že ak neobjednáte reklamu, alebo že máte málo rokov, alebo že máte veľa rokov, alebo že vás nik nepozná, alebo že nemáte na Youtube 200 tisíc, na Facebooku 50 tisíc,.....

No a aká je realita? Nebudem konkrétne menovať, no jeden hudobný redaktor/ka povedal, že to je komerčný pop a ten nehrajú, druhý povedal, že áno neodpovedali preto tri mesiace, že má toho kopu na stole a prečo by sa mal/mala tým zaoberať, ďalší povedal, že je to parketa Rádia Devín, a rádio Devín povedalo, že nie je ich parketa :-) No a pôvodne že uvažovali rapera no povedali im, že to nebudú potom hrať a keď to spevák podal nerappersky, tak všetci tvrdia, že to mal rappovať. No a čudujete sa im ak vám povedia, že v živote už nebudú pieseň žiadnym rádiám ponúkať?

p.t. (neregistrovaný, 46.34.229.xxx)
p.t. (neregistrovaný, 46.34.229.xxx)
28.04.2020 15:27
0
0
Monitor

Dnes som na STV1 v relácii folklorika počul podobné pesničky čiže aj tam by sa to hodilo.

MUSIC SK
MUSIC SK
28.04.2020 13:38
0
0
@Monitor a ostatní Gitarovky sú kvalitné - zatiaľ sa nik nevyjadril,či prevyšujú 50% piesní rádií

Zaujala nás diskusia s Monitorom, ktorú sme pochopili tak, že dostal otázku, aby vymenoval veci, čo považuje za kvalitnú slovenskú GITAROVú tvorbu. Dal tam linky na tri pesničky, ku ktorým sa mu zatiaľ nik nevyjadril ako celok a dokonca tam hrubo urážajú speváka.

Takže ako bola postavená otázka - súhlasíme, že spĺňajú takéto zaujímavé kritérium, t,j, že prevyšujú 50% produkcie slovenských rádií

Mne, resp. nám, čo som to podiskutoval sa práve ako gitarové piesne zdajú veľmi zaujímavé a to vrátane úvodu. Prekvapuje ma názor, že ak úvod nezaujme, tak prepína. Lebo ľudia takto pesničky nevnímajú. To by potom 95% piesní ani nemohli vysielať, napr. všetky veci, čo patria do house, techno, electronic by sa nemohli ani vysielať, lebo každá začína 0.5 min až 2 min. slučkou bicích a obvykle všetko v jednom rytme 125 bpm.

David1 (neregistrovaný, 85.237.234.xxx)
David1 (neregistrovaný, 85.237.234.xxx)
28.04.2020 12:52
0
0
@ monitor

Ľudovky patria na Reginu možno Devín tie v modernom spracovaní.
Prípadne do špecifickej relácie ako he Demovnica. Asi v nej nie moc ťažké vyhrať, keď to niekto moc chce..

p.t. (neregistrovaný, 46.34.229.xxx)
p.t. (neregistrovaný, 46.34.229.xxx)
28.04.2020 11:32
0
0
Monitor

Tie pesničky nemajú zaujímavý začiatok aby to človeka upútalo a neprepol to. Vypočul som to celé ale toto je špecifický žáner ktorý rádiá hrať nebudú. Neuraz sa ale je to skôr pre okruh ľudí čo počúvajú Devín alebo možno aj to FM ale neviem to by museli posúdiť pravidelný poslucháči FMka .Je to úplne iný štýl hudby alebo jubilanti ešte fakt neviem do akej skupiny to zaradiť.

Rb (neregistrovaný, 188.167.251.xxx)
Rb (neregistrovaný, 188.167.251.xxx)
28.04.2020 10:26
0
0
Radio FM

Škoda toto rádio som mal najradšej ešte pod značkou Rock FM..Top_25 najoblubenejšia hitparáda s Petrom Kočišom..ešte aj Top_FM s Bidlom bola fajn hitparáda .. potom už nič čo by ma oslovilo a tak rok 2013 bol posledný kedy som toto rádio počúval

Monitor (neregistrovaný, 178.143.8.xxx)
Monitor (neregistrovaný, 178.143.8.xxx)
28.04.2020 09:53
0
0
@p.t. Vďaka za korektnú odpoveď

Vďaka za korektnú odpoveď. Som rád, že tá posledná je prijateľná a ktovie, čo s ňou urobia v rádiu FM, keď im 2 mesiace za sebou vyhrala v hitparáde Demovnica.

Myslel som, že aj pieseň Liptov by mohla mať odozvu, lebo to je hudobne náročná skladba, je tam vynikajúce huslové sólo a v stred piesne je zabudovaná ľudová pieseň z Liptova, čo spieva Lenka Hudačinová myslím zo súboru Čarnica.

p.t. (neregistrovaný, 46.34.229.xxx)
p.t. (neregistrovaný, 46.34.229.xxx)
28.04.2020 08:38
0
0
Monitor

Jedinú pesničku ktorú som vydržal počúvať bola tá posledná ostatné nie.

xixo
xixo
27.04.2020 22:38
0
0
zrušiť

Zrušiť túto paródiu na radio.!

Monitor (neregistrovaný, 178.143.8.xxx)
Monitor (neregistrovaný, 178.143.8.xxx)
27.04.2020 22:34
0
0
@Kawa Prečo urážaš? A to sme kde - v diskusii alebo v krčme?

Prečo urážaš. Páčilo by sa Ti, keby to isté niekto povedal o Tvojich rodičoch?

Počúvanosť
streda, 27.11.2024
1.
19,07%   + 0,29%
2.
18,22%   - 0,46%
3.
14,42%   + 0,46%
4.
11,12%   - 0,19%
5.
7,48%   + 0,19%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 27.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,19%   - 0,29%
2.
12,19%   - 0,51%
3.
9,74%   + 0,08%
4.
9,22%   + 0,26%
5.
7,93%   + 0,23%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
47. týždeň 2024 18.11.2024 - 24.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
5.
Album
Eminem
Houdini
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over