menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Rádio_FM

3840 príspevkov
Monitor (neregistrovaný, 178.143.8.xxx)
Monitor (neregistrovaný, 178.143.8.xxx)
12.05.2020 18:33
0
0
@boris

Viacej po slovensky spievaných piesní než Rádio FM hrajú podľa výsledku niekoľkomesačného monitoringu pomerne reprezentatívnej vzorky napr. tieto rádia:
1. Rádio Slovensko
2. Rádio Regina Východ
3. Rádio Regina Západ
4. Rádio Regina Stred
5. Rádio Liptov
6. DEMO MUSIC Rádio

Monitor (neregistrovaný, 178.143.8.xxx)
Monitor (neregistrovaný, 178.143.8.xxx)
12.05.2020 18:29
0
0
@survivor,Martin

survivor - nesúhlasím s Tebou, pretože z desiatky mojich komentárov s otázkami a návrhmi si vytvoril akýsi nestráviteľný guláš. Pamätaj si, že vždy diskutuj len k jednej veci a nevytrhávaj z kontextu

Martin - pýtaš sa. že pre koho robím monitoring? Keby to bola normálna férová diskusia nemám problém. Som však presvedčený že ak by som tu vymenoval desiatku subjektov, tak automaticky ich označí väčšina z diskutujúcich, že to sú nuly,nímandi, že sa sťažujú lebo ich piesne nehrajú, že hrajú komerciu, že neznášajú dané rádio atď. samé podpásovky. Súhlasíš?

Poznámka: Rádio FM a aj Rádio Slovensko a Reginy monitorujem preto, lebo sú to verejnoprávne média. Avšak skrývať sa za argumentáciu, že Rádio FM hrá, čo iné rádiá nechcú hrať je nelogické, lebo aj Europa 2 hrá to, čo nechce hrať RTVS alebo Expres nechce hrať to čo Radio FM.

Boris (neregistrovaný, 46.34.228.xxx)
Boris (neregistrovaný, 46.34.228.xxx)
12.05.2020 18:22
0
0
slovenská hudba

Neviem, či existuje v slovenskom éteri stanica, ktorá by viac podporovala slovenskú hudbu než Rádio_FM. A podporou nemyslím, že stanica hrá dokola 30 obohraných hitov notoricky známych interpretov, ale dáva priestor novým kapelám a rozmanitým žánrom.
Demovnica nie je relácia, z ktorej by mali primárne vyjsť kapely, ktoré následne pôjdu do vysielania, ale relácia zameraná na predstavenie tvorby nových kapiel bez vydavateľa. V minulosti hodnotili kapely z demovnice aj hudobníci, ktorí sa už presadili. Odznela aj kritika, nejaké rady, čo by mali hudobníci zmeniť, ako sa zlepšiť a podobne. Ako písal Martin, je to špeciál, a podobne ako sa v dennom vysielaní väčšinou nehrajú metalové skladby z Headbanger_FM, to isté platí (až na výnimky) o demovnici.

Martin (neregistrovaný, 193.179.50.xxx)
Martin (neregistrovaný, 193.179.50.xxx)
12.05.2020 18:18
0
0
@music sk

Bohuzial vela piesni z demovnice kvalitou nesiaha na to, aby ich hrali cez den. Rad si ju vypocujem, ale niekedy ich beriem s usmevom...

Martin (neregistrovaný, 193.179.50.xxx)
Martin (neregistrovaný, 193.179.50.xxx)
12.05.2020 18:15
0
0
@survivor @monitor

Skvele napisane, uplne suhlasim. Uz sa mi nechcelo to takto vypisovat. U mna je prave preto fmko cislo jedna, ak mam chut na nieco komercne, naladim napr.E2, ktora je ako tak pre mna stravitelna. Ak mam chut na nieco podobne ako fmko, pocuvam prazsky expres. Z tanecnych u mna vyhrava m1live.com, ale neprudim tu fun, expres, lebo mi nesedia. Ked mi nesedia, pocuvam ine

MUSIC SK
MUSIC SK
12.05.2020 18:14
0
0
@ Monitora chápem ako poslucháča Rádia FM, ktorý chce podporiť slovenské piesne v čase korona víru

Monitora chápem ako pravidelného poslucháča Rádia FM, ktorý chce veci zlepšiť tak, že v čase korona víru navrhol viaceré námety ako podporiť slovensky spievané piesne.
Napríklad, mladé kapely nemôžu už pár mesiacov vystupovať, budúcnosť koncertovania je neistá.
Preto v čase, keď celý svet si pomáha, sa mi zdá byť morbídne argumentovať tým, že piesne Demovnice, ktorá je navyše produktom Rádia FM, sa nemôžu preto vysielať na Rádiu FM, lebo údajne nezodpovedajú formátu?

survivor (neregistrovaný, 77.247.224.xxx)
survivor (neregistrovaný, 77.247.224.xxx)
12.05.2020 18:08
0
0
ad Monitor

no pisal si toho viac tak sme reagovali na viacere veci. ja okrem ineho aj na to ze citujem "DB by bol podľa mňa vtedy špičkovým, keby vysielal piesne z demovnice a keby v rádiu znel mix všetkej hudby, ktorá je bežná v iných rádiách"
mna zaujalo to ze "keby v rádiu znel mix všetkej hudby, ktorá je bežná v iných rádiách". sa pytam ze naco ????
taktiez si obhajoval co hraju tie komercne radia.

a co sa tyka demovnice ja neviem. mozno preto nehraju tie piesne v iny cas pretoze tie su este neoverene. je na to vyhradena relacia a ludia mozu za ne hlasovat. tie ktore sa dostanu do popredia asi odvysielaju. co ja viem. opytaj sa ich. z tvojich slov vsak nemam pocit ze demovnica je to jedine co ta trapi na radiu fm.

ale faktom ostava ze teda prehlad nemas pretoze anxi, ktory ma asi najlepsi prehlad, ti tu jasne vypisal vsetky sk pesnicky ktore zazneli pocas galagera.

tak neviem. alebo chces mat za kazdu cenu pravdu alebo provokujes ci ako si to mam vysvetlit. spravas sa trosku cudne, nerozumiem celkom o co ti ide.
je v poriadku ked sa ti nepaci co hraje radio fm, ale je trosku smutne a zaroven na zlost ak aj toto radio ktore ako jedine hraje nieco ine nez ostatne radia, by si rad menil na nieco v style "mix všetkej hudby, ktorá je bežná v iných rádiách". nerozumiem preco by to malo robit.

ja som v terajsej praci aj v minulej bol nuteny pocuvat tieto bezne radia a mozem povedat, ze sa stale opakuju. proste mas tam sucasne akoze hity, zahranicne aj nase, potom nejaky soc pop, k tomu eurodance 90 rokov, a to je tak zhruba vsetko. toto stale dookola. lisia sa len minimalne, niekto da viac hip hopu, niekto viac trance a tak podobne. a z kazdeho noveho hitu by si sa mal akoze potentovat. lebo espasito, lebo ava max, lebo dua lipa, a tak dalej, su predsa hviezdy. je to cisty biznis. v radiu fm maju hudbu naozaj radi a venuju sa jej, v ostatnych radiach je hudba len vypln ku reklame, ku sutaziam a pre posluchacov podmaz ku práci.

Martin (neregistrovaný, 193.179.50.xxx)
Martin (neregistrovaný, 193.179.50.xxx)
12.05.2020 18:06
0
0
@Monitor

Mozem otazku? Pe koho to robis monitoring? Ci je to velmi utajene? Koncim tuto debatu, lebo si ides len svoje...

Monitor (neregistrovaný, 178.143.8.xxx)
Monitor (neregistrovaný, 178.143.8.xxx)
12.05.2020 18:01
0
0
@Martin Piesne DEMOVNICE môžu vysielať hoci aj nad ránom, no nevysielajú!

Neprekrúcaj, ja som nikdy netvrdil, že nejaké piesne majú hrať cez deň. Môžu ich hrať aj podvečer alebo nad ránom :-) No pointa je v tom, že to nerobia!

Martin (neregistrovaný, 193.179.50.xxx)
Martin (neregistrovaný, 193.179.50.xxx)
12.05.2020 17:50
0
0
@Monitor

Este raz si precitaj moj prispevok a odpoved najdes. Ale ak nie, nevadi... Odpoved: ide o podvecerny"special" zamerany na hudbu bez vydavatela. Nikto nedava zaruku, ze sa objavia aj v dennom vysielani. Bud to pochopit chces, alebo nie. A to, ze Ty chces, aby sa hudba aj v dennom vysielani je Tvoje zelanie. Skus zalozit radio a tam ich hraj:-) Volnych frekvencii bude kopec:-)

Monitor (neregistrovaný, 178.143.8.xxx)
Monitor (neregistrovaný, 178.143.8.xxx)
12.05.2020 17:46
0
0
@martin Načo teda robia Demovnicu, keď piesne potom nevysielajú lebo nespadá do ich formátov???

Načo teda robia Demovnicu, keď piesne potom nevysielajú lebo nespadá do ich formátov? Tak takejto argumentácii absolútne nechápem????

Monitor (neregistrovaný, 178.143.8.xxx)
Monitor (neregistrovaný, 178.143.8.xxx)
12.05.2020 17:42
0
0
@anxi Nezrovnalosti sa čiastočne vysvetľujú - piesne, čo som počul neboli so slovenským textom!

1. Z Tvojho playlistu som spätne zistil, že posledná pesnička, o ktorej som písal, že ma pozitívne naladila - teda fajn bola inštrumentálka brrrr o 13.56
! takže prepáč, správne som mal uviesť, že som počúval do 14:00 miesto 13:00 - no a písal som, že som najskôr počúval FUN rádio, takže som Katarziu ešte nepočul

2. V každom prípade aj playlist potvrdzuje, že to neboli slovenské texty!!! A ja pod pojmom slovenská hudba myslím prioritne po slovensky spievané piesne, pretože po anglicky sa skladá text 10 x jednoduchšie než v slovenčine, nemčine, francúzštine, poľštine, ruštine,... to dúfam Ti je jasné.

Takže prepáč, ale nauč sa nespávať útočne, ak má niekto iný názor a neprekrúcaj - zrejme môem napísať čokoľvek, budeš si hovoriť svoje a dám jeden príklad: JASNE SOM NAPÍSAL, ŽE IN)STRUMENTÁLKA BRRR MA POZITÍVNE NALADILA - nie som jasnovidec a nemôžem vedieť, že je to slovenská tvorba.

Martin (neregistrovaný, 193.179.50.xxx)
Martin (neregistrovaný, 193.179.50.xxx)
12.05.2020 16:40
0
0
@Monitor

To ze _FM hra HLAVNE slovensku hudbu je dane aj zakonom, podla ktoreho RTVS musi naplnat kvoty min.35% SK hudby. Co je prosim Ta hudba "nizsej kvality"?...:-))
Vyssia kvalita je spievana po slovensky, "melodicka" podla Tvojho vkusu? Prepac, velmi subjektivne. Ale asi zbytocne sa tu rozpisovat. Za mna, fmko hra to, co ine radia odmietaju. Ak nehraju to, co hraju v Demovnici, ma to asi ten dovod, ze ta hudba nespada do ich formatu, pretoze Demovnica je "special" vysielany podvecer. Ani ina hudba vysielana vo vecernych programoch sa vacsinou cez den nehra. Ak pracujes v hudobnom odvetvi, tak by si to mal chapat...

anxi (neregistrovaný, 84.47.8.xxx)
anxi (neregistrovaný, 84.47.8.xxx)
12.05.2020 16:14
0
0
@Monitor

Ok tak ešte raz, keď ste taký natvrdlý:
https://fm.rtvs.sk/playlist
Keď si odklikáte tlačidlo dolu >>Staršie, nájdete tam:

11.05.2020 10:06 FALLGRAPP - Mĺkvy
11.05.2020 10:17 WHITE PLACE - Breathe
11.05.2020 10:41 MACRONOISE - Blu HyllRieka
11.05.2020 10:50 AAMON - Rieka
11.05.2020 10:57 BAD KARMA BOY - Zima
11.05.2020 11:04 VEC - Celý bez seba
11.05.2020 11:56 Katarzia - Samota mi nevadí
11.05.2020 12:10 Tornádo Lue - Oči slnka
11.05.2020 12:18 Ivan CSUDAI, Martin BURLAS - The Man Behind
11.05.2020 12:53 PURIST - Timelapse
11.05.2020 13:16 DIEGO - Maraunding
11.05.2020 13:56 JIMMY PÉ - Brrrap

Tak netárajte, že počas včerajšieho Galagerovho vysielania neznela žiadna slovenská hudba.

Monitor (neregistrovaný, 178.143.8.xxx)
Monitor (neregistrovaný, 178.143.8.xxx)
12.05.2020 16:08
0
0
@Martin Prečo by som mal kvôli Tebe prelaďovať?

Martin, Ty si v živote nestretol ľudí, čo majú iný názor? Prečo by som si kvôli Tebe mal prelaďovať. Som poslucháč Rádia FM a tieto veci sa mi jednoducho nepáčia - chcem tam počuť viac slovenskej hudby, chcem aby pekné piesne z Demovnice hrali v normálnom vysielaní a nielen preto, že sú od mladých kapiel ale aj preto, že časť z nich je o 50% lepšia než čo rádio vysiela.

Monitor (neregistrovaný, 178.143.8.xxx)
Monitor (neregistrovaný, 178.143.8.xxx)
12.05.2020 16:02
0
0
@Jakub , survivor Je toto férová diskusia?

Je férová diskusia? Prečo hovoríte to, čo som nikdy netvrdil?

1. Ak sa čudujem, že piesne z Demovnice nehrávajú, tak sa oprávnene pýtam, že načo ju teda robia, čo je to nenormálne? A takú blbosť, že mi niečo neprijali do Demovnice??? Tak nato sa nedá reagovať.

2. Ak poviem, že dáva menší priestor slovenskej hudbe, tak to podľa vás je, že "sa mi nepáči vysielanie rádia FM"? Predsa ho pravidelne a roky počúvam, chcem však zlepšiť kvalitu.

Monitor (neregistrovaný, 178.143.8.xxx)
Monitor (neregistrovaný, 178.143.8.xxx)
12.05.2020 15:42
0
0
@survivor, anxi Počúval som živé vysielanie Radia FM, neviem o akých playlistoch hovoríte?

Ja som počúval normálne živé vysielanie najskôr FUN, pretože som mal teplotu a ležal. No a tá huba ma nejak neoslovila. Tak ma napadlo, že prepnem na Radio FM, aby som si porovnal. No a prekvapilo ma, že hrali pop aj keď nižšej kvality. Mohlo sa stať že tá doba bola napr. od 11:30, no , Galagherov blok som si nemohol vymyslieť a ani to, že napr. hral ruskú alebo ukrajinskú pieseň a žiadnu slovenskú. A po ňom začal blok dvoch žien a ten som už nepočúval. Vôbec neviem o akých playlistoch hovoríte???

FUN a napadlo normálne vysielanie Rádia FM

anxi (neregistrovaný, 84.47.8.xxx)
anxi (neregistrovaný, 84.47.8.xxx)
12.05.2020 09:39
0
0
@survivor

Tiež som skontroloval ten playlist včera medzi 10:50-13:00 a naozaj tam bolo tých 6 slovenských skladieb, ktoré si napísal. Skutočne tento monitorujúci "odborník" je naozaj už na smiech. Zrejme tie pesničky neznejú dostatočne našsky provinčne, aby splnili jeho kritériá na to, čo je to slovenská hudba.

Martin (neregistrovaný, 193.179.50.xxx)
Martin (neregistrovaný, 193.179.50.xxx)
11.05.2020 21:52
0
0
@Monitor

Ach Ty odbornik... Tvaris sa ako najvacsi mudrlant, ale vobec nemas prehlad v aktualnych trendoch. Som rad, ze tu mame toto radio a komu sa nepaci, nech preladi. Ja rovnako neladim radia, ktore ma nicim nezaujali. Ak Tvoje "skvosty" nezapadaju do formatu tohto radia, skus ich ponuknut inde. FMko hra to, co ine radia odmietaju a vdaka tomuto radiu som nielen ja objavil slovenske kapely, ktore nikde inde pocut nebudes. Ake napr? Skus pocuvat pozorne a zistis...

survivor (neregistrovaný, 77.247.224.xxx)
survivor (neregistrovaný, 77.247.224.xxx)
11.05.2020 20:31
0
0
este som objavil

Ivan Csudai, Martin Burlas - The Man Behind Me
Purist - Timelapse

survivor (neregistrovaný, 77.247.224.xxx)
survivor (neregistrovaný, 77.247.224.xxx)
11.05.2020 20:21
0
0
slovenska hudba medzi 11-13 z playlistu

Tornádo Lue - Oči Slnka
Katarzia - Samota Mi Nevadí
Vec - Celý Bez Seba
Bad Karma Boy - Zima

to som len tak narychlo nazrel do playlistu a mozno tam iny najdu kapely s anglickym nazvom ktore ja podla nazvu nepoznam.
to ze sa ta hudba tebe nepaci je tvoja subjektivna zalezitost. ked uz chces byt taky vecny bud menej subjektivny.

jakub (neregistrovaný, 85.237.234.xxx)
jakub (neregistrovaný, 85.237.234.xxx)
11.05.2020 20:19
0
0
@ Monitor, @ René

k tebe sa ale nedá byť vecný
1. Prečo by Galagher nemohol zahrať nejakú slovenskú vec?
2. Prečo by Galagher nemohol hrávať aj piesne z Demovnice?
3. Prečo cez obed nemôže hrať Radio FM aj slovenské veci?

A prečo by mal? Z hodiny vysielania ideš robiť závery? Tú Nenahraditeľnú Funko zahrá 3x za deň, čo je podľa mňa choré a po 5 dňoch sa ti tá pesnička zhnusí. To je oveľa väčší odpad.

Toto FMko vôbec nerobí, počujem tam veci, ktoré na žiadnom inom rádiu na Slovensku neviem počuť. Je to ich výber, ich rozhodnutie mať takýto pestrý playlist. Tebe fakt niekto z toho FMka nechcel zahrať niečo v tej Demovnici? Pretože toto už mi príde veľmi zaujaté. Povedz mi jedno rádio okrem FMka na Slovensku, ktoré prostredníctvom Hitparády ako je Demovnica dáva raz týždenne priestor mladým interpretom. Povedz jedno rádio, ktoré si uctilo pamiatky legiend slovenskej hudby napríklad Karola Duchoňa alebo Jara Filipa. Nepovieš, pretože nie je :)

René (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
René (neregistrovaný, 80.87.209.xxx)
11.05.2020 19:59
0
0
Rock FM

Jednoznacne zmeniť na Rock FM toto sa nedá počúvať je to odpad!!!

Monitor (neregistrovaný, 178.143.8.xxx)
Monitor (neregistrovaný, 178.143.8.xxx)
11.05.2020 19:33
0
0
@viacerým Konkrétne: ako som vnímal cez obed FUN a Radio FM (môj osobný názor)

Diskusia sa vedie všeobecne, takže som dnes 11-13 počúval FUN rádio a Radio FM a potom hodinku Galaghera. Fakty sú takéto:

a) FUN aj Rádio FM hrali POP hudbu
- Rádio FM nezahralo ani jednu slovenskú a FUN jednu

b) FUN ma neoslnilo, no zahralo aspoň 1 slovenskú pieseň a to bola aj jediná, čo sa mi páčila NENAHRADITEĽNÁ

c) Radio FM - takisto neoslnilo, v porovnaní s FUN to bol taký "uspávajúci" POP, žiadna emócia na mňa od spevákov a speváčok nešla, s výnimkou jedinej piesne, čo je tiež absolútna špica. F.G.H.T - má však predpokladám viac než 30 rokov (nie som proti, že ju hrali)

d) GALAGHER - začal hrať POP, potom zahral nejakú ruskú pesničku, ázijskú pesničku, pár priemerných vecí (nie som proti, aj priemer je treba), potom znovu POP a ten bol jediný, čo sa mi páčil bol však cover JUMP (ale v poriadku). Tá teda neuspávala a úplne na konci dali inštrumentálku s brrrrrrrrrrrrrrrr, ktorá ma pozitívne prebudila

No a keďže sa tu zmieňuje hitparáda Rádia FM DEMOVNICA a počúval som predtým pol roka dozadu, tak môžem povedať, že najlepšie piesne, čo hrajú mladé kapely, speváci a baby na DEMOVNICI sú na úrovi min. 50% lepšie než čo hral Galagher!

No a logicky som si položil otázku, že keď môže hrať ruské (možno to bola ukrajinská, neviem) a ázijské
1. Prečo by Galagher nemohol zahrať nejakú slovenskú vec?
2. Prečo by Galagher nemohol hrávať aj piesne z Demovnice?

3. Prečo cez obed nemôže hrať Radio FM aj slovenské veci?

3. Prečo cez obed nemôže hrať Radio FM aj z Demovnice?

Poprosím všetkých, čo budú reagovať, nech sa vyjadria konkrétne k týmto 3 otázkam (aj keď určitá skupina sa bude snažiť vybíjať sa na mojom názore - priatelia ja vám váš neberiem, tak skúste byť vecní).

:

survivor (neregistrovaný, 77.247.224.xxx)
survivor (neregistrovaný, 77.247.224.xxx)
11.05.2020 19:21
0
0
posluchaci fmka

este nemam 40 ale ja som zamladi nepocuval elektroniku. ja som pocuval filmovu orchestralnu hudbu a klasiku. na tom som vyrastal. sem tam pesnickove soundtracky.
teraz pocuvam

netvrdim ani ze sa mi paci vacsina hudby ktoru radio fm zahra. mne je dokonca blizky rock, rock&roll, blues, jazz. ale vzdy si na fmku najdem nieco nove a srdcu blizke co nemam moznost inde pocut. a to ma tesi. je mi jedno ci sa to zaskatulkuje ako alternativa. pre mna je to rozsirovanie si obzorov, alebo zvukove dobrodruzstvo. a mimochodom preto pocuvam aj devin ktory je casto este zaujimavejsi. casto v ramci nejakej ich relacie zahraju nieco co nehrava ani fmko. chyba akurat to ze by sa mohli viac venovat aj sucasnej klasickej hudbe, ale tu sa nebavime o devine ani o klasike.

fmko je pre ludi ktori su zvedavi, maju radi zmenu, hudobne dobrodruzstvo. nechcu pocuvat nieco podobne co poculi sto krat inde aj ked sa to tvari ako novinka od noveho interpreta. nemyslim si ze by posluchaci fmka chceli byt otravovani lady gaga, martausovou, dua lipa, duricom, desmodom, elanom, michalom dusickom, a podobne. preto preladia fm a nie ine radio.

Počúvanosť
streda, 27.11.2024
1.
19,07%   + 0,29%
2.
18,22%   - 0,46%
3.
14,42%   + 0,46%
4.
11,12%   - 0,19%
5.
7,48%   + 0,19%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 27.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,19%   - 0,29%
2.
12,19%   - 0,51%
3.
9,74%   + 0,08%
4.
9,22%   + 0,26%
5.
7,93%   + 0,23%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
47. týždeň 2024 18.11.2024 - 24.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
5.
Album
Eminem
Houdini
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over