Diskusia k téme Rádio Goldies
Pocut klasicky brum ako ked je problem s filtraciou 50Hz resp problem s tienenim, uzemnenim, a na pozadi tichucko ide hudba
Rano hralo v pohode.
Takže uplynulo už viac ako týždeň od môjho posledného príspevku a nefunguje ani stránka a ani stream. Riešia to dlho, ak to vôbec riešia. No čo už, kto má obidve ruky ľavé....
Áno vlado pd ide uz aj Trenčín rádio goldies na 92,8 MHz ráno mi pisal kamoš z Topoľčian ze dnes ráno zapli.
Dnes popoludni som zaregistroval obnovene vysielanie z Bojnic
Nie som dezolát Rastaman alias Laik....
Goldies má výpadky príliš často, dlho im trvá sprevádzkovanie stránky a streamu a načo majú dve frekvencie, ktoré nie sú schopní rozvysielať - podľa zákona by napríklad freq v BB už bolo potrebné odobrať. Pokiaľ na to nemajú, nech to ukončia. Zbytočne blokujú frekvencie....
Počuj, Ty vieš akosi všetko hneď a hneď robíš aj ukvapené závery. Zvykol som si, že tento web je už asi len o úbožiakoch, čo si potrebujú niečo dokazovať.
Rastaman, resp ja Ťa volám inak, už by si sa konečne mohol ukľudniť.
Stačí napísať na správne miesto a hneď by si vedel, že Bojnice majú poruchu, ktorú zaregistrovali dnes o cca 14:00 hodine. Martin vysiela (to mam osobne overené) a od dnes vraj aj Trenčín. Pýtal som sa priamo aj na stranku a stream. Čuduj sa svete (pre tvoje úbohé ucho), sa to už rieši.
Takže suma sumárum...Poprosím Ťa, daj si už konečne ADIOS Ty...
Ďakujem ....
Pokúšal som sa pozrieť ich webstránku - nenašlo ju. Vysielač nejde. Funguje vôbec toto rádio?
No čo, aspoň budú 4 frekvencie v jarnom výberovom konaní....
Adios Goldies....
Podľa mňa by sa mohli s majiteľom Goldies (čiže synom bývalého majiteľa SiTy a pôvodného Best), že Best FM prejde na pôvodný "goldies" formát a Rádio Goldies skončí nadobro, lebo neverím, že to ešte niekedy niekam dotiahne.