menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Rádio Viva

5884 príspevkov
------------ (neregistrovaný, 213.81.194.xxx)
------------ (neregistrovaný, 213.81.194.xxx)
27.12.2013 22:41
0
0
re...

No a teraz sa verejne ukázalo kto chce ukradnúť frekvencie.Ešte ani nebolo povedané poledné slovo nad celou kauzou. A už Ja&Ty zháňa ľudí.Zlikvidovať celé rádio len kvôli tomu aby Ja & Ty a Penta rozkazovala o tom o čom sa bude informovať novodobý socializmus už vlastnia televízie, nemocnice,takmer celé Tatry samozrejme politikov ... .
Tak toto snáď ani nie je možné.

Radšej nech budú ťahanice aj 10 rokov vždy lepšie ako by mala táto banda sa vmiešať do rádiového trhu.

An (neregistrovaný, 95.105.158.xxx)
An (neregistrovaný, 95.105.158.xxx)
27.12.2013 21:22
0
0
Re: p.t.

Vieš čo? Ani ma nenapadne robiť reklamu tomu rádiu a už vôbec nie ešte donedávna tak obľúbenej kaviarni v jednej uličke v Žiline, lebo ma strašne sklamali :(. A už mi tam nič nechutí - ani jesť ani popíjať ani počúvať všeličo možné/nemožné, čo sa tam hrá...
Skrátka, neviem tam obsedieť ani minútu bez viváckej hudby, ktorá nám tam viacerým moc chýba k príjemnej atmoške...

Miro (neregistrovaný, 78.98.47.xxx)
Miro (neregistrovaný, 78.98.47.xxx)
27.12.2013 14:43
0
0
Majooo

Ohľadom toho Bestu... nechcem ho celkom zatracovať, svojich skalných si určite nájde a nevylučujem, že ako určitá alternatíva VIVY poslúži aj mne (ale určite nie úplná a dokonalá náhrada za VIVU). Na druhej strane neverím, že sa niekedy bude VIVE rovnať. VIVA dosahovala v prieskumoch (ich reálnosť a dôveryhodnosť nie je témou tohto príspevku) čísla okolo 180- 200-tisíc denných poslucháčov. Best s pokrytím všetkých krajských miest okrem Nitry sa horko-ťažko šplhá sem tam ku 12-tim tisícom. Čiastočne im samozrejme v počúvanosti pomôže predpokladaný koniec VIVY, pokiaľ by tento neprišiel, Best nikdy VIVU v počúvanosti nemá šancu predbehnúť.

david (neregistrovaný, 85.216.151.xxx)
david (neregistrovaný, 85.216.151.xxx)
27.12.2013 13:40
0
0
re:PeterBB

Na 105,0 ide teraz v pohode Bartok. Predtym gumovane Vivou.Takze BB frekvencia preberala signal zo Sitna 105,1 a po jej vypnuti Madarsky Bartok na 105,0. Naposledy tak E2 sirila zo Zobora 95,2 tiez madarske radio pri odstavke BA frekvencie 104,8.

Ja (neregistrovaný, 85.237.224.xxx)
Ja (neregistrovaný, 85.237.224.xxx)
27.12.2013 10:25
0
0
Soft

Odbavovaci

Ja (neregistrovaný, 85.237.224.xxx)
Ja (neregistrovaný, 85.237.224.xxx)
27.12.2013 10:24
0
0
Software

Vie niekto, aky odavovaci program malo viva naposledy?..

p.t. (neregistrovaný, 87.197.120.xxx)
p.t. (neregistrovaný, 87.197.120.xxx)
27.12.2013 06:10
0
0
An

A kde preladili na ak'é rádio?

Seth (neregistrovaný, 195.3.170.xxx)
Seth (neregistrovaný, 195.3.170.xxx)
26.12.2013 22:35
0
0
Re: Stano

Hej máš pravdu, v tej modrej budove na Šalviovej. Teraz som akurát prebehol cez Google SV a snímka je ešte z pred dvoch rokov a našiel som tam trasu natočenú smerom na tú vysokú budovu, kde sú tie dve paraboly, jedna smerom na kamzík, teda signál putoval zo štúdia na tú budovú kde sa "odrážal" na kamzík, lebo od štúdia nie je naň výhľad (vychádzam zo stanoviska, z poslucháčkou vranou z roku 2010, ktorá sadla na výstupnú parabolu na tej budove a signál "rušila" a fotky z Vivy ukazujú na identické paraboly, ktoré sú na tej VŠ)

Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
26.12.2013 21:27
0
0
26.12.2013 21:14, mito

Pozerám, že toto netové Rádio má sídlo v Humennom.

mito (neregistrovaný, 95.105.250.xxx)
mito (neregistrovaný, 95.105.250.xxx)
26.12.2013 21:14
0
0
tip na radio, nahrada za VIVU

sunrisefm.sk

Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
Peter_BB (neregistrovaný, 81.161.60.xxx)
26.12.2013 21:11
0
0
Na 106.6 minimálne od včera večera už nehrá Bartók

Ešte na Štedrý deň to išlo na autorádiách s RDS "BARTOK" v BB.

An (neregistrovaný, 95.105.158.xxx)
An (neregistrovaný, 95.105.158.xxx)
26.12.2013 20:29
0
0
Miťo

Ale hostia asi boli zvyknutí posedieť si pri dobrej hudbe, tak majiteľ nemusel meniť zvyky a mohol ďalej púšťať Vivu cez internet. Oprav ma, ak sa mýlim, ale aj k počítačom sa dajú zapojiť reproduktory.
Ale to sa časom ukáže, či sa majiteľovi tento risk vyplatil a či tento podnik nebude postupom pomaly zívať prázdnotou.

mito (neregistrovaný, 95.105.250.xxx)
mito (neregistrovaný, 95.105.250.xxx)
26.12.2013 20:00
0
0
???

a co im mali pustat sum z vypnuteho radia?

Majooo (neregistrovaný, 89.173.4.xxx)
Majooo (neregistrovaný, 89.173.4.xxx)
26.12.2013 19:58
0
0
@Miro

kolko ludi tolko chuti, ty mas svoju pravdu a ja mam zasa svoju... Ale ver tomu, ze Best FM vo svojej cielovke po rozsireni pokrytia dosiahne minimalne cisla, ktore mala doteraz VIVA. :)
Takyto format musi mat svoje pravidla vo vysielani, lebo to co robili vo VIVE bolo velmi neprofesionalne, hold, niekomu sa to pacilo...

An (neregistrovaný, 95.105.158.xxx)
An (neregistrovaný, 95.105.158.xxx)
26.12.2013 19:41
0
0
Re:@

nemám slov - viem o jednom podniku, v ktorom hrávali Vivu z reprákov, že preladili už na iné rádio :(

Miro (neregistrovaný, 78.98.47.xxx)
Miro (neregistrovaný, 78.98.47.xxx)
26.12.2013 18:32
0
0
Majooo

Zaujímavý názor. no absolútne s ním nesúhlasím. Sám som človek okolo 20-tky, no dobre, už trošku viac, ale zas ani nepočúvam VIVU len posledný rok. Ja osobne, v mojom úplne najbližšom okolí poznám tiež minimálne 2 ľudí v tejto vekovej kategórii, ktorí toto rádio ladili prednostne a primárne. Zároveň títo dvaja mladí ľudia poznajú ďalších xyz mladých zo svojich zamestnaní, ktorí opäť raz vedome, dobrovoľne a dokonca s radosťou volili VIVU. Teda tvrdenie, že VIVA nemala mladým čo ponúknuť sa na pravde nezakladá. Je jasné, že kto uprednostňoval dvoch uvrieskaných a predovšetkým mimoriadne trapošiacich moderátorov a celý deň prúd dokola sa opakujúcej modernej discohudby, ten VIVU obchádzal zďaleka a zvolil radšej E2 (keď sa bavíme o mladej generácii). Prípad mojej spoločnosti to našťastie nebol a keď sa z nejakej príčiny nedala počúvať VIVA, radšej sme ju nahrádzali Anténov a v krajom prípade Expresom, ktorý však dokáže po dni počúvania tiež krásne ísť na nervy. Na margo Best Fm, ako ho mnohí pasujú za nástupcu VIVY. Mňa teda veľmi neoslovilo, počúval som ho, ako vzniklo a priebežne z času na čas, že akým smerom sa vyvíja. Konštatujem, že pre mňa na Vivu nemá ani náhodou a opäť sa opriem aj o názory mojich blízkych... ani u nich veľa vody asi nenamúti. Spomínaš tiež nešťastný hudobný výber- a práve ten mi tak vyhovoval. Chránil ma pred tragickou súčasnou disco hudbou, ktorú, keď mám na ňu chuť, si dosýta užijem na diskotéke a zároveň mi poskytol nejaký kontakt so súčasnosťou zaradením napríklad československých noviniek ako Cesta alebo S.O.S. Takže tu sa v plnom svetle ukazuje, že čo sa niekomu nepáči, inému plne vyhovuje. Rovnako ako aj nelinkovanosť tohto rádia, čo opäť vyzdvihuješ na Beste. Best Fm nikdy nedosiahne počúvanosť VIVY, aj keby pokrýval aj územie celej SR, pretože ak je na trhu nejaké rádio, ktoré nemá šancu osloviť mladých, potom je to Best Fm a nie klinicky mŕtva VIVA.

@ (neregistrovaný, 178.40.85.xxx)
@ (neregistrovaný, 178.40.85.xxx)
26.12.2013 15:34
0
0
Viva

Pomaly to tu tíchne. Prejde pár dní a na Vivu si už nik ani nespomenie... Tak to býva. Všetko je nahraditeľné...

peto (neregistrovaný, 78.98.117.xxx)
peto (neregistrovaný, 78.98.117.xxx)
26.12.2013 02:30
0
0
"celosvetové pokrytie"

v Starom čase si dalo Bst FM trápnu reklamu VIVA la best a uviedli tam len frekvencie BA, TT, BB, ZI, KE, PO. Na frekvencie BA - Devínska, BA - Dúbravka, BA - Petržalka, Stupava, Malacky, PB, NMnVáhom úplne zabudli...

Stano (neregistrovaný, 31.151.165.xxx)
Stano (neregistrovaný, 31.151.165.xxx)
26.12.2013 02:27
0
0
@Seth

Twist a po nom Viva mali sidlo vnutri obytneho bloku na Salviovej 1. Nizka budova natreta na modro, kedysi v nej udajne bola pracovna. Tiez na nej boli nejake anteny, co si ja pamatam. Ty si asi prechadzal okolo budovy na Nevadzovej, odkial kedysi vysielala dnes uz tiez neexistujuca Televizia Luna.

Seth (neregistrovaný, 195.3.170.xxx)
Seth (neregistrovaný, 195.3.170.xxx)
26.12.2013 01:35
0
0
Sídlo VIVA

Bol som cestou cez Blavu, tak som poputoval aj po Ružinove po Šalviovej, ale nikde na tej ulici som nevidel nič čo by pripomínalo že tam sú (vysačky, reklamy a pod) a na vedľajšej ulici som na budove nejakej panoeurópskej vysokej školy či kerý "gut" videl paraboly trasy na kamzík. Štúdio teda majú niekde v tej vysokej budove?

biscuit (neregistrovaný, 46.135.57.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 46.135.57.xxx)
25.12.2013 23:24
0
0
Viva vs.Danubius/Slager

Peter Kotrcka ma pravdu. Danubius a Slager skoncili cisto z politickych dovodov a po par mesiacoch cela kauza vysumela.A to boli najpocuvanejsie radia v Madarsku, boli ziskove a mali jasnu vlastnicku strukturu. O Vive neplati ani jedno z uvedeneho. Dufam, ze najvyssi sud rozhodne co najrychlejsie a konecne da za touto kauzou definitivne bodku.

------------ (neregistrovaný, 213.81.194.xxx)
------------ (neregistrovaný, 213.81.194.xxx)
25.12.2013 22:14
0
0
re--

Nemám pocit, že Funrádio má výlučne slovenských majiteľov.
Ale Viva určite bola a dúfajme, že bude kvalitné rádio príjemný spoločník či máš --------násť alebo ---------sať -------sat .
Rádio ktoré sa neriadilo tabuľkami ale hralo takpovediac od srdca.
A to je jeho čaro. Myslím si, že Viva mala väčšiu počúvanosť ako to udávajú tabuľky medianu v skutočnosti bola podhodnocovaná o jednu alebo dva priečky.

Majooo (neregistrovaný, 89.173.4.xxx)
Majooo (neregistrovaný, 89.173.4.xxx)
25.12.2013 22:13
0
0
@ludvik

takto, Best FM má pred sebou poriadny kus cesty, ale za ten cas urobili podstatne viac zmien ako urobili vo vive. To, co maju teraz plne postacuje pokrytiu. Co sa tyka moderatorov, v Best FM su klucovi dvaja a su profesionalne vychovani. Ty poznas vivu, takze ked si zapnes Best FM a porovnas vstupy a spôsoby zahlasovania sa on air, musis pocut ten rozdiel. Jedna ex viva moderatorka teraz moderuje vo Funradiu, ktore bola moja prirorita svojho casu, no co ta tam doraba, je katastrofalne. tie prvky a la viva je ostanu asi navzdy. to je priserne a aj preto nepocuvam spominane radio. Best FM momentalne nepotrebuje dalsich ludi, ked bude potrebovat, siahne po osvedcenej kvalite a ostrielanych skusenych ludoch. Co sa tyka ostatnych bab z Best FM, ktore pred casom vstupovali do vysielania, pôsobili profesionalne, nie vtieravo a slizko...
Neviem ake kradnutie claimov mas na mysli, claim Best Fm je "Golden Classic Hits",tento je klucovy, potom sú "Hviezdy, hity, legendy, naladeni na legendarne hity ci velke hity Best FM..." v rámci zvukovej grafiky. Potom majú ruriku "Československý odvar" ktorá ma vyhradenú jednu hodinu v tyzdni v ramci popoludnia. Ziadna teda specializovana relacia s novym moderatorom... Slogan Viva La Best FM je len marketingovy tah v konkurencnom boji. Nie su prvi v tomto "rypani" Svojho casu si aj Funradio rado rypalo do expresu antikampanou "Dopravne radio Vas nemoze zabavat." Teraz sice robia presny opak, ale to je uz o inom...
Best FM len velsmi sikovne reaguje na vsetky zmeny, aby si prilakalo dalsich posluchacov. Ber to len ako marketingovy tah, nic osobne. Na to sa nemôzes hnevat. Bohuzial, predstavitelia Vivy zlyhali. Ano Viva bola mozno prva svojim zameranim, tiez musis uznat ze znacna cast hudby sa hrala aj v predchodcovi - Twist, no svojim sucasnym nejasnym formatom a nariekanim si len poskodila a na trhu je teraz uspesny stabilnejsi hrac, ktori nenarieka ale kona. Best FM nie je alternativa ale plnohodnotny format. Ja sam som donedavna ani nezapol niekdajsie radio Best, no po rebrandingu som zistil, ze ma nieco do seba a dnes je pre mna prve radio, ktore si zapnem, hoci este nemusim byt v jeho cielovke...
Vsetko chce cas sam vidis, ze Best FM ziskalo opät dalsie frekvencie na rozdiel od predstavitelov Vivy, ktore tie svoje nedokazali zivit. A v tom je ten rozdiel...
Inak ja ked nemam moznost pocuvat Best FM ladim SRO1, ktore ma tiez cosi do seba a toto by som nikdy pred tym nepovedal...

ludvik (neregistrovaný, 91.23.54.xxx)
ludvik (neregistrovaný, 91.23.54.xxx)
25.12.2013 21:53
0
0
ooo

stať sa môže všetko, aj to že za mesiac o Vive už nikto nebude hovoriť...možno bude na tých frekbenciách vysielať úplne iné radio s iným zameraním ako tu už bolo par krat spomenute...všetko je o peniazoch. Ak chceš vybudovať silné rádio so silnou pozíciou na trhu, musíš mať na to peniaze a na to nemala žiaľ ani Viva, nemá na to ani Bestko a ani iné rádio so slovenským kapitálom...tak ako sa na našom trhu už potrápilo viac rozhlasových subjektov. Mne Viva nevadila, nebol som jej extra poslucháč, ale hrali muziku čo ma nevyrušuje...to sa o iných radiach s agresivitou nedá povedať a možno tu fakt o nejaký čas budeme počuť NRJ, ak by bolo také ako vo Francúzsku, ale zase agresia s formátom, ktorý je to premnožený...FUN, Expres,E2..akurát s malými odchylkami...celé som tým chcel povedať, že pokým nemáš aspoň 5 miliónov Euro na silné terestriálne rádio zabudni...a preto chlapci zo Slovenska budú vytvárať malinké siete ako BEST a Anténa, Republika a podobné a potom spájať a potom predávať zahraničným korporáciam ako je to so všetkým. Viva mala slovenských majiteľov ako má napríklad FUN...Funko sa darí, Vive to nebolo dopriate..možno to chlapci z Ja a Ty neskôr niekomu strelia, predsa sú to len biznismeni, nie je tak? R.I.P Viva...

Peter Kotrčka (neregistrovaný, 78.45.144.xxx)
Peter Kotrčka (neregistrovaný, 78.45.144.xxx)
25.12.2013 21:42
0
0
ooo

aaake, su to take reci, ako chyba, ako maju tvrde jadro a blabla.. nevieme kolko posluchacov by sa postavilo za expres ci fun (aj ked u fun sme to uz mali moznost vidiet), pretoze nekoncia.. takze bohuzial operujes s velkou neznamou.

kvicanie okolo vivy tu bude mozno este par dni, potom kazdemu dojde ze je to nevratny proces, stream skonci a karavana sa pohne dalej.

neobhajujem proces akym sa vybral nastupca na frekvenciach vivy.. ani mi nevadila svojim zameranim.. ale naozaj nerobme z nej svatostanok..

aj danubius a slager mali tvrde jadro a kolko trvalo zabudnutie? mesiac? a tam prosim pekne to bolo za este podivnejsich okolnosti.

Počúvanosť
nedeľa, 24.11.2024
1.
21,36%   + 1,39%
2.
15,30%   + 1,09%
3.
14,33%   - 0,42%
4.
6,32%   - 1,74%
5.
6,16%   - 0,28%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 24.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,19%   - 0,29%
2.
12,19%   - 0,51%
3.
9,74%   + 0,08%
4.
9,22%   + 0,26%
5.
7,93%   + 0,23%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
46. týždeň 2024 11.11.2024 - 17.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Eminem
Houdini
5.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over