menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Rádio Viva

5884 príspevkov
záchranárka z "rýchlej roty" (neregistrovaný, 95.105.197.xxx)
záchranárka z "rýchlej roty" (neregistrovaný, 95.105.197.xxx)
07.10.2010 20:28
0
0
pomoc pre m&p

Tak vieš čo, kámo? Vyskúšaj zaručene overený recept = požiadaj nejakú blízku osôbku, nech Ťa poriadne kopne do nohy ( vysv. : kdekto snáď lepšie znesie viac bolesť v nohe ako v hlave ). P.S. : ... sorry, len sa teraz nenapajeď - pochopiteľne to bol len žartík. Ale vážne môžeš zobrať túto radu : ak Ťa ktokoľvek vytočí, potom počúvaj najlepšiu hudbu všetkých čias...a ono to pomaly prejde ( pozn.aut. : ...tisíckrát krásnější než jsou prachy, je pár utešujúcich slov...). Do prkýnka...nemaj nikdy žiadne zábrany, ak by si ich chcel použiť - nemusí to byť zrovna tu, ale kdekoľvek komukoľvek...napr. i can see clearly now - the rain is go...postavme pevné pilíře, ať jich dost na mostoch....a všetci will be friends...v najlepšom kráľovskom slov. éteri - ahha,jasné... aj s najrádiom VIVA :D

m&p (neregistrovaný, 193.110.186.xxx)
m&p (neregistrovaný, 193.110.186.xxx)
07.10.2010 19:48
0
0
...

Z tejto vašej diskusie ma začína bolieť hlava :-)

stále tá istá-to znie najlepšie (neregistrovaný, 95.105.197.xxx)
stále tá istá-to znie najlepšie (neregistrovaný, 95.105.197.xxx)
07.10.2010 18:28
0
0
Alias VIVA je najmagnet v najéteri pre najosôbky

Vážne debatujúci pane - či vlastne vážený priateľ, čo je to za výraz "milostivá" ( rozumejte. : vzhľadom k živej povahe - alebo inak : som stále taká istá = detstvo včudu a do dôchodku tak strašne ďaleko, chichi ). Apropó...ten Elvis bol len jeden z modelov - či skôr hudobných príkladov = because i love too much kdečo z rokov x-tych a without suspicious mind tiež nezatracujem kadeakú skvelú muziku a na betón ani lastovičky v éteri - ani tie, čo už odleteli. A ak vás to poteší, vytešujem sa, že chorá nie som - ahha, teda aspoň zatiaľ o tom nič neviem. Do čerta...tiež mi povinnosti nedovolia venovať všetok čas skvelému najvýberu hudby vš.čias - hlavne cez deň, preto objektívne neviem posúdiť popoludnia a ani ten raňajší úsmev pána A.Š. nemôžem mať rada, keďže ho nie je vidieť. Ale naopak obľubujem večery nie preto, o čom sa klebetí v éteri, ale pre pohodíčku z najmixu ( pozn. aut. : pre mňa za mňa by moderátor mohol večer rozprávať aj čínsky...jého, to by mu snáď aj pasovalo k jeho typu hlasu,chichi). Ale božechráň...vôbec ho nezatracujem, lebo ako se tak dívám a dívám na fb rádia Viva, tak pritiahol pozornosť na seba - či vlastne kadeaké niekedy aj trochu naivné puberťácke týpky = zrejme zvýšil počúvanosť aj medzi teenegermi a spestril tak éterový priestor ( vysv. : doteraz sme tu boli snáď len vivatýpky v najkrajšom veku....ááále dych nám to rozhodne nevzalo ba ani nevyrazilo, aj keď sme tomu akosi nerozumeli, prečo sme kdekým boli nepochopení ). P.S. . ... nie každý potrebuje všetko pochopiť, nie každý potrebuje kdečo vedieť - napr. taliansky, aby rozumel chytľavým talian. vecičkám rokov minulých...alebo trebárs chorvátsky, aby mohol mať rád melodickú chorvátsku hudbu ( vysv. : medzi riadkami s notami si snáď všetci vivaľudkovia vedia domyslieť pôsobivé texty, ktoré ich opantajú ...a bez slov sa na ne nalepí snáď čokoľvek, čo práve aktuálne ...sound like a melody ). Ozaj...aj vám veľa radosti z Vivy, ale nielen z nej...napr. aj z jej loga a nech vás vždy upokojí úžasne vyberaný najmix všetkých čias...Jasnééé, nechajme si ho donemoty zapnutý pre nádherné chvíle :D

pol (neregistrovaný, 212.5.222.xxx)
pol (neregistrovaný, 212.5.222.xxx)
07.10.2010 14:37
0
0
viva je magneticka

milostiva, viem -povedal som, ze je to individualne, to bol len hudobny model (na Vas sa to nalepi, na vasu spoluziacku z triedy nie),
vyborne, to je chvalyhodne, ze mate rada Elvisa (mne nerobi dobre -ale nezatracujem ho za to)
beton mojej muziky tvori hudba od roku 84 do 93 s viac alebo menej lastovickami, ktore preletia obcas casom,

aj chlapci sa radi pobavia -potvrdzujem
vidim, ze ste chora z Aha(y) ma moje sympatie.
problem je ten, ze radio je tak hudobne pekne, ze mu nesiem dovolit zobrat viac casu ako mu mozem venovat (povinnosti to nie vzdy dovolia -chapte) you take my breath away (nateraz je podmetom viva)

mam v oblube ranne vysielanie, i love your smile (Shanice)
popoludia by mohli byt lepsie, hovorim mohli by byt, nehovorim ze su zle,
vecery su podla mna najslabsie na tejto stanici (pan Kovac mi pripada detsky) premielanie vztahov ma nudi

pre spestrenie by som dal priestor dospelemu moderatorovi (externemu) taka 3hodinovka povedzme v piatok vecer alebo v sobotu pre exkluzivnu muziku, aby si mohol zahrat a obist aj hudob. redaktorov a prispiet k dobru...Rastislav Ocenas

scott mckenzie (if you go to san francisco) 06.10
dnes rano GENESIS -land of confusion
PS par zim uplynulo od kedy som ukoncil skolu, a myslim ze tato varianta vivy zaboduje, (ako som povedal nie je mozne hrat iba disco na jednom radiu -nebola by pocuvanost atd.) takze nase stanice su jednym velkym kolacom upecenym z toho co spajza dala a hlavne nech sa chodi pravidelne do obchodu…podstatne je ze viva nie je takato,
a francuzi sa tiez neblisli na Europe2, princezny pod Eifelovou vezou su zvyknute na inu romantiku.
PS2 na desktop-e som si nechal logo stanice viva, dufam ze Vas to upokoji
vela radosti z vivy, ale nielen z nej

stále tá istá-to znie najlepšie (neregistrovaný, 95.105.197.xxx)
stále tá istá-to znie najlepšie (neregistrovaný, 95.105.197.xxx)
06.10.2010 17:41
0
0
Pre vivapriaznivcu zn. "pol"

Sorry, musím oponovať, že počúvanosť hudby toho-ktorého obdobia je späté s vekom - veď aj na tridsiatnika sa rozhodne môže nalepiť kdečo zo 60-tych rokov ( vysv. : napr. v dobe, keď Elvis ako kráľ rock ´n´rollu trónil v éteri, ešte som nebola na svete a napriek tomu obľubujem jeho tvorbu ). Mimochodom, mať rád a byť zaľúbený sú dve rozdielne veci ( pozn. aut. : v záujme pochopenia,aby nedošlo k omylu ). A tiež si myslím, že nielen baby, ale aj opačné pohlavie sa radi bavia ...no buď zamračený pri najlepšej hudbe všetkých čias,chichi. Jasné, že výber hudby na Vive je zodpovedný, že hud.dramaturg má skvelý prehľad, keď paleta zbožňovaných songov je tak široká, aby si mohol každý vybrať pre to svoje srdce to svoje favoritné...ahha, TAKE CHANCE ON ME to naj-naj-najlepšie aktuálne vystihuje. P.S. : pokiaľ to nič v najlepšom slov.éteri neprekazí, tak legendárne hity overené časom zabezpečí rozhodne dobrému rádiu = Vive úspech, prosperitu, kopu najmixuchtivých fanúšikov...a rozhodne vivaosôbkam skvelú náladu z hudby, ktorá sa im páči...aj veľa radosti a všakovakých yummy yummy :P jahôdkových vecičiek. Do prkýnka...no dá sa neostať potom vernými poslucháčmi úžasnej VIVAfrekvencie s NHVČ od pondelka do nedele a od nedele do pondelka dookola donemoty, hm?...:D

pol (neregistrovaný, 212.5.222.xxx)
pol (neregistrovaný, 212.5.222.xxx)
06.10.2010 13:56
0
0
radio je o pocuvanosti

sam som si dal otazku, preco najlepsia hudba vsetkych cias? potom som uvazoval,
radio je o pocuvanosti, ked nebude pocuvanost, nebudu reklamy a potom nebudu ani peniaze,
tak, ak chcem pocuvanost, musim vediet pre koho budem hrat,

ak pre 30-nikov potom budem pustat hudbu z 80 rokov (je to individualne, ale je velka pravdepodobnost, ze sa tato hudba bude na nich lepit) ak chcem zaujat starsich, potom budem cuvat v hudobnom case atd.

kedze, na Slovensku nie je tolko hudobnych fajnsmekrov, aby prevalcovali grafy pocuvanosti pri trebars nonstop hudbe 60 rokov, treba nieco vymysliet, aby sme uspeli a radio prosperovalo, hralo, bolo vyborne a pocuvane,

z toho mam zaver, urobme paletu piesni tak, aby bola siroka a posluchac si mohol vybrat tu svoju a bol pri radiu (jasne, to vedia vsetci), ale budu nas pocuvat? Chce to zodpovedny vyber hudby a srdce ludi (za vsetkym su ludia)

aj ja mam rad toto radio, ale nie som do nho zalubeny, beriem ho ako sucast zivota a hlavne mi vyhovuje v sobotu a v nedelu, v casoch ked sa u nas radia este iba formovali bol jeden moderator od ktoreho by si mnohi mohli brat priklad, dat srdce znamena dat za mikrofon Luba Cernaka (myslim ze kus roboty spravil aj pre toto radio)

priznam sa Viva mi dobija baterky.
something hapend on the way to heaven...ked zlikvidovali okey, uz som neveril, ze sa objavi nieco zaujimave vo vzduchu, mylil som sa a je to fajn ze Viva je tu pre nas

PS nikto nezostava nepochopeny, aj keby nedostal ziadnu odpoved formou textu, viem, ze ...girls just want to have fun
vcerajsi pet shop boys bol jahodovy (22,30) a o taketo lahodky mi na 105,8 v mojom pripade ide …vela radosti z vivy ale nielen z nej…

pekne pozdravujem obhajkynu (zie to ako na sude), alebo vivouposadnutu (to je lepsie), posledna moja platna, co som si kupil bola zustavas tu se mnou (H. Vondrackova 11. 2009) obcas si nieco este zoberem ,teda ja na tychto frekvenciach urcite nateraz zostanem...

obhájkyňa autorských práv (neregistrovaný, 95.105.197.xxx)
obhájkyňa autorských práv (neregistrovaný, 95.105.197.xxx)
05.10.2010 23:36
0
0
ahha...a pre Rockera tiež niečo...

Ak nebudeš vo víre povinností - alebo off, nebudeš mať nič proti tomu, ak Ti napíšem niečo priamo. Jého, idem zberať odvahu...:D, aby si ma nakoniec kvôli Vive a jej najlepšiemu mixu nepreklial,chichi...

obhájkyňa práv (ne)ľudských aj auto (neregistrovaný, 95.105.197.xxx)
obhájkyňa práv (ne)ľudských aj auto (neregistrovaný, 95.105.197.xxx)
05.10.2010 22:28
0
0
Pre: "pol" - nie polovičatá odpoveď

Vážený pane, slušnosť káže odpovedať...tak pre oživenie diskusie pár riadkov. Rozhodne netreba ďakovať za to, že aj skvelé ženy sú správne naladené,chichichi.Pridávam aj postreh, ktorý sa netýka rána, ale celodennej každodennej šou na Vive. Nielen včera poobede a večer bolo kadečo fantastické počuť ( vysv. : v rádiu Viva sú permanentne vyberané skvelé nezabudnuteľné - kdekomu s úžasnými spomienkami späté topskladby ). Predpokladám, že snáď všetky vivadiscoparty sú u všetkých happy vivatýpkov obľúbené ( pozn. aut. : kto prešvihol úžasné vivaoldiesky s báječnými dancevyskakovačkami, ten rozhodne nevie, o čo prišiel ). P.S. : cením si vašu podporu, lebo už som si na tomto fóre začínala pripadať ako nejaká not fair nepochopená bojovníčka z Greenpeacu ( pozn. aut. : je o.k.zistiť, že aj niekto ako vy má snahu chrániť čokoľvek vzácne = aj najlepšiu hudbu všetkých čias ). Do prkýnka...nie som len taký hocijaký priaznivec Vivy = toto rádio mám stráááášne rada, či to niekto chce alebo nechce pochopiť. Hlavne, že mne je to úplne jasné, prečo. Aj keď zrovna márne čakám celé poobedie na svoju obľúbenú skupinu...uff, a ona nechodí a nechodí. Božééé, čo je s ňou...ale ešte mi až tak biedne nie je, aby som nebola naladená na to rádio, ktoré má baví...:D :D

pol (neregistrovaný, 212.5.222.xxx)
pol (neregistrovaný, 212.5.222.xxx)
05.10.2010 11:04
0
0
dakujem madam

dakujem madam, je skvele, ze aj zeny su spravne naladene, tesi nas to...
P.S. dnesny postreh od ranneho timu -prsi fuka Vierka, maj zavrete dvierka... (Alexander si jednicka)

vcera popoludni -MEZZOFORTE (Garden party 1986)
vecer -Prince
pozdravujem hudobneho dramaturga -dakujeme chlapci
Chcel by som vediet kto vlastni toto radio?
dufam, ze im forma vydrzi, lebo viem, ze je tazke si vyborne vysielanie udrzat, pekne chvile na frekvenciach Vivi...

samozvaná obhájkyňa hodnôt (neregistrovaný, 95.105.197.xxx)
samozvaná obhájkyňa hodnôt (neregistrovaný, 95.105.197.xxx)
04.10.2010 22:34
0
0
Ad.: Stano86,PALO,pol a Peter

Ste zlatí a je od vás viac než sympatické, že ste dokonale pochopili, o čom dobré rádio je - na rozdiel od určitých diskutujúcich, ktorí vedia osočiť aj toho, koho nepoznajú ( pozn.aut. : o koho ide konkrétne nebudem menovať, lebo také typy chlapov, ktorým padol rozum niekde dole do gatí, mi nestoja ani len za zmienku, nieto ešte za pozornosť ). Úplne s vami súhlasím, že Viva sa dá počúvať kedykoľvek ( rozumejte : tiež je mojou top éterovou stanicou a rozhodne viem aj prečo = pre skvelý výber najhitov všetkých čias, pre úžasné relácie, napr.novinka Pianissimo s fantastickými hud.pikantnosťami v rôznych podaniach od iných známejších interprétov a Legendárnych 10 skvelých ešte aj v predchádzajúcej dobe opantalo už nejedného vivatýpka ). P.S. : ak práve teraz počúvate, snáď si budete želať jedine, že ...show must go on... s najlepšou hudbou vš.čias al. v kvalitnom rádiu. ( pozn. aut. : rozhodne by som nechcela stáť poslednýkrát niekde, kde by som mala stratiť v smútku prázdnych rán zbožňované vecičky )...VIVA FOREVER :D ...a vivaosôbka má hneď báječnú náladu po príchode z práce alebo odkiaľkoľvek, kde v éteri nie sú v dosahu bezvalahôdky...aktuálne trebárs aj high hope

Peter (neregistrovaný, 203.208.244.87.in-addr.xxx)
Peter (neregistrovaný, 203.208.244.87.in-addr.xxx)
04.10.2010 16:22
0
0
Inak

nedávno hral Expres v priebehu jednej hodiny jednu pesničku 2×, bolo to na prelome dňov (z 26. na 27.9.), jednalo sa o pesničku Te Amo od Rihanny, asi polhodinu pred polnocou a potom polhodinu po polnoci...To sa asi Vive nemôže stať. :-))

Stano86 (neregistrovaný, 78.98.62.xxx)
Stano86 (neregistrovaný, 78.98.62.xxx)
04.10.2010 16:11
0
0
Uplný súhlas Pol a Palo

To že sa neopakujú 3x za deň je dobré a dnes aj bohužial na počudovanie No a čo sa týka Jula alias Pythona no to by bola tiež paráda keby začal robiť Viva párty len to by muselo napadnúť niekoho v rádiu ale bolo by to fakt dobrééé!

pol (neregistrovaný, 212.5.222.xxx)
pol (neregistrovaný, 212.5.222.xxx)
04.10.2010 14:54
0
0
vyborne radio

radio Viva patri do mojej top2 FM stanic, vyborne radio ma byt take, kedy ho zapnem, vtedy ho mozem pocuvat (co Viva splna) -minule som zachytil Marie Rottrovu -to si nedovoli kazdy, dalej ta ista pesnicka sa zopakuje aspon o 36 hodin, potom nenastane pripad, za nam tecu nervy uz po niekolkych dnoch, myslim ze Viva to ma robene cez PC, takze je to nejak casovo ohranicene (plus pre nich), jedno je pravda aj keby som vysielal pop a beat hity a nemam cisty prijem (potom taketo vysielanie je pre mna ako posluchaca malo platne) -teraz hovorim o terestrialnom vysiel., myslim ze Presov si zasluzi na 105,8 viac ako len 1kW (je to slabota), kvalitnu stanicu charakterizuje fajn moderator, hudobna mnozina piesni, ktora sa neopakuje dookola a dostupnost FM signalu, nikto nie je perfektny ani Viva, ale velmi sa blizi inteligentnej stanici (dobre az po SRo1) -suhlasim s PALOM, spravy su citane na urovni, ktoru je mozne dosiahnut v takomto type radia, ked nieco povie Igor Stefuca, nesie to v sebe istu kvalitu, dopravny servis -velmi kludny a nie je az taky odpudzujuci na rozdiel od inych radii, Pianissimo s Palom Danisovicom -stoji za to si to nahravat. Objavuju sa tu jingle trochu roztahanej formy, chcelo by to muzsky hlas a jednoducho radio-viva prerezat to medzi pesnickami, napr. Peter Hurajt by mohol viac najinglovat, pana Marusaka som v poslednej dobe nepocuval na vive, bol som na inych frekv., ale predpokladam ze program bol velmi kvalitny, myslim ze ho nezavolaju spat (mohlo to byt nieco take ako Julo alias Pyton na okey svojho casu), skoda bolo to urcite spestrenim.Som priaznivcom radia Viva...

PALO (neregistrovaný, ip-91.191.89.236.o2inet.xxx)
PALO (neregistrovaný, ip-91.191.89.236.o2inet.xxx)
04.10.2010 13:38
0
0
presne tak.....

aj ke´d mám určité výhrady voči VIVE( ale je jasné, že všetkým sa vyhovieť nedá-to je logické), tak všeobecne môžem konštatovať, že VIVA je jedna z mála počúvateľných staníc v SK éteri(rovnako všetky programy SRo a HEY) a možno aj niektoré regionálky či lokálky(ale tie nemám možnosť porovnávať, keďže nepobývam, tam kde vysielajú). čo mi troška prekáža, je snáď ten playlist-staršie skladby áno, tie milujem,ale nie opakovať tie isté, veď legendy mávajú aj iné hity či známe piesne :)Čo sa týka hovoreného slova, tak už som spomínal výborné programy dole v poste.A D.Marušák keby vysielal tak to by bola čerešnička na torte :)

Stano86 (neregistrovaný, 95.103.8.xxx)
Stano86 (neregistrovaný, 95.103.8.xxx)
04.10.2010 12:12
0
0
Viva

Dobré programy celkom im to vyšlo aj ja si myslím hlavne Viva Gramofón ešte keby tak vrátili D.Marušáka do Viva párty to by bolo super!!!!

z....a (neregistrovaný, 95.105.197.xxx)
z....a (neregistrovaný, 95.105.197.xxx)
04.10.2010 08:07
0
0
-/-/-

Bingó, práve sa Ti to podarilo - a zrejme to si aj chcel.Viac nemám k tomu čo dodať ( pozn.aut. : 1000 x krásnější než jsou Tvoje CD je možno pár milých slov...). Pls, daj mi už pokoj a ďalej urážaj koho chceš - aj ja rýchlo zabudnem na chellistov a na kadeakých hulvátov...a idem počúvať, čo sa mi páči. Nazdárek :D ...HOWG!!!

-/-/- (neregistrovaný, 85.216.149.xxx)
-/-/- (neregistrovaný, 85.216.149.xxx)
04.10.2010 02:08
0
0
dial-95-105-197-94-o range.orange.sk

Proste sa len zbal a ventiluj si svoje pubertacke pudy niekde inde. Paci sa ti to co hraju? OK. Akurat nedokazes objektivne priznat, ze hrat sa da aj ine.. Nie, nepocuvam to radio. Ked si zoberiem to mnozstvo cd co mam doma, tak ti garantujem 1000x lepsi playlist. To nie je urazka pre hudobneho dramaturga. To je proste konstatovanie faktu. A posledna vec, vies mi prosim ta vysvetlit, to trapne vkladanie akoze anglictiny do textu? Lebo vtipne to nie je.
P.S. mimochodom (BTW) ako by si ty napisala, chces sa bavit o kvalite streamov, jinglov, podmazov, mixovania alebo marketingu? Lebo zatial tu iba hlupo tliachas o tvojich pocitoch z naj naj naj cohokolvek. Asi by bolo fajn, ak by ta niekto poriadne pretiahol, aj ked sa obavam, ze by si prisla o to posledne v hlave. No offense. Alebo i dont wanna be rude?

* (neregistrovaný, 188.112.90.xxx)
* (neregistrovaný, 188.112.90.xxx)
04.10.2010 01:43
0
0
Viva Gramofón

Včerajšia relácia Viva Gramofón o škole bola perfektná, tí dvaja sú riadne masky :o) :o)

z....a  -  al. azeťáčka ako repa (neregistrovaný, 95.105.197.xxx)
z....a - al. azeťáčka ako repa (neregistrovaný, 95.105.197.xxx)
03.10.2010 23:31
0
0
Pre pobúrených pánov z "chella"

Píšem, ako práve počujem alebo trochu inak : nepoznám vás ani vy nepoznáte mňa...napriek tomu niečo pre vás mám. Pre pochybovačného muža zn. -/-/- :...no one is to blame = sme z jednej planéty a snáď we want everyone al. jeden preferuje to, iný zase ono ( pozn.aut. : mimochodom, Lily tu nebola - asi preto, že je práve u Teba ). Pre rockera44 : čo by som neurobila pre radosť niektorých diskutujúcich, takže žiadny problém ozvať sa priamo niekomu z blízkej "rodinky úžasných" - či vlastne "azeťákov" ( vysv. . ako zázrakom - či nejakým nedopatrením tiež do nej patrím,chichi ), ale dovoľ mi spamätať sa zo šoku na tomto fóre a potom možno raz príde taký deň, keď sa moja tvár trebárs objaví...).Btw. : skutočne nechcem nikoho zraniť...a všetko, čo robím, robím pre dobro veci - a snáď aj pre pokoj v duši kdekomu zúčastnenému tejto diskusie. Pekný život všetkým aj s NHVČ...a nemajte mokro v očiach ( rozumejte : ak by som chcela, aby ste žili, musela by som sa skrývať do lží, hm? )...:D

-/-/- (neregistrovaný, 85.216.149.xxx)
-/-/- (neregistrovaný, 85.216.149.xxx)
03.10.2010 22:00
0
0
j

Howarda Jonesa na nu netahaj :) Pochybujem ze pozna zopar jeho platni :) Maximalne nieco vygoogli. Asi si ho idem pustit. Popripade Dave Stewarta.

Quido (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
Quido (neregistrovaný, 213.108.125.xxx)
03.10.2010 21:27
0
0
Pre PALA

Čo sa týka štruktúry, tak je to dobré, ak Ti začne sekať signál, nič nové na 99,0 MHz, tak hoci by tam vysielali neviem čo tak to preladíš.

PALO (neregistrovaný, ip-91.191.76.0.o2inet.xxx)
PALO (neregistrovaný, ip-91.191.76.0.o2inet.xxx)
03.10.2010 20:37
0
0
programy ako...

Gramofón alebo Siesta či Pianissimo,Vivacinema,Svetviva,Legen dárnych 10 sú super....konečne aj normálne hovorené slovo a aj dobrá hudba :)

rocker44 (neregistrovaný, 195.168.209.xxx)
rocker44 (neregistrovaný, 195.168.209.xxx)
03.10.2010 19:50
0
0
Mailová adresa? Žiadny problém.

rocker44@azet.sk

j. (neregistrovaný, 89.173.67.xxx)
j. (neregistrovaný, 89.173.67.xxx)
03.10.2010 14:52
0
0
husacie hody, či?

nerieš tu na mňa Howarda Jonesa alebo Haddaway-a, mám svoje roky a podbradník nepotrebujem. A fakt sa skús ukájať iným spôsobom.

vivouopantaná al. "possadnutá" (neregistrovaný, 95.105.197.xxx)
vivouopantaná al. "possadnutá" (neregistrovaný, 95.105.197.xxx)
03.10.2010 14:45
0
0
Pre j.

Ale priateľu, umravni sa a bež si radšej pre každý prípad zohnať nejaký podbradník, aby si "nepošpinil" tých, ktorí vedia...what is love ( aj k NHVČ )...a preto ju nikdy nepošpinia tak ako sa to snažíš práve Ty na moju adresu. Btw. : si totálne vedľa, tak baby, don´t hurt me...Zbohom s Tebou navždy :D

Počúvanosť
sobota, 23.11.2024
1.
19,97%   + 1,03%
2.
14,75%   - 4,19%
3.
14,21%   + 1,19%
4.
8,06%   + 0,56%
5.
6,44%   - 4,80%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 23.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,19%   - 0,29%
2.
12,19%   - 0,51%
3.
9,74%   + 0,08%
4.
9,22%   + 0,26%
5.
7,93%   + 0,23%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
46. týždeň 2024 11.11.2024 - 17.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Eminem
Houdini
5.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over